Jump to content
BulForum.com

Mакларън са изключени от сезони 2007/08


Recommended Posts

Няма смисъл да ти се обяснява явно.

 

Какво да ми обесняваш?Кажи къде съм сбъркал е това че няма място за Алонсо в Рено?Видя се Флавио какво направи с 2-ма пилоти вече.М.Ш. и Фернандо, прави ги големи и после ги продава.Много се говореше че и Шумахер ще дойде в Рено ама не дойде защо ли ;) Ми много ясно заради Флавио щото не го ще обратно така няма да иска и Алонсо защото от него неможе да изкара вече кинти.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 164
  • Created
  • Last Reply

Според мен Алонсо си е в правото да забие нож в гърба на Мкл. Все пак, повече от очевадно е, че отборът подкрепя повече Хамилтън. От друга страна го е яд, че Луис е по-добър.

 

Джозо, реве се, защото ВСИЧКО ИЗЛЕЗЕ НАЯВЕ! Целта на шпионажа е да вземеш информация и никой да не разбира, дори жертвата, представи си O.o.

Флавио наистина си е превърнал отбора в детска градина за пилоти, Алонсо сега ще отиде в някой отбор като Тойота. Той е ключова фигура в трансферния пазар, без него няма да има гоелми промени в пилотските състави.

 

Едит: Спрягаше се негеото име за евентуален заместник на Ралф... ама... ще видим.

 

hosta, спортът е опорочен от няколко години насам. И по-зле ще става. Да напомня, че Бърни иска да заприличаме на КАРТ и ще вкарва още градски трасета. Дори за улиците на Париж е имало планове.

Link to comment
Share on other sites

Ама че и Фераристите се правите на ударени правите се....Никой не ми отговори на 2 различни коли 1 и същи настройки по 1 и същ начин ли бачкат?(не че това не е ритуричен въпрос....)

Хахахахаха.Къде го сънува това Алонсо в Рено?.Определено ако стане аз ще съм най-доволен ама това няма да стане.Хейки има договор за догодина и Нелсиньо също....... така че място за Алонсо в Рено няма за момента.Флавио е лисица и ще разчита на млади пилоти които ще иска след време да продаде за да извади кинти.Фернандо най-вероятно ще кара за червените догодина.Те ще му направят реверанс затва че заби нож в гърба на Макларън които преди това му зачаткаха ножа и работата ще се уреди.На Маса ще му бият шута и готов.

 

Ще разберем къде ще кара Алонсо. Има още време. Дано, малееее дано НЕ е при нас. Една настройка няма да работи добре дори и в две еднакви коли. Щото единия може да иска презавиване, а другия недозавиване. Мисля точно такива бяха Ралф и Монти ;).

 

Да де ама шпионажа винаги си го е имало и невиждам защо сега аджеба толкова се реве.Именно Флавио беше казал че като се чудил защо Хонда почнали да вървят много взел механик на Хонда в Рено и опс лъсна проблема с резервоара на Хонда и им взеха точките.Също така редовно се взаимстват елементи от тоя болид от оня.Ферари даже копираха тея крила на Рено които са отпред до пилота.Всеки копира и шпионира.....

Еми именно те може да са имали тая информация но колата им според мен си е била изградена като основа когато са е получили.Все пак като направиш основните елементи и после немогат да се сменят много неща.Ето за това ако на 1 тим кола не върви се прави цяло ново шаси...

 

Защото едно е аз да ти нащракма болида с висока резолюция и да го обработим с инженерния екип и съвсем друго е да ти дам планове, чертежи и НАЧИН на работа на дадено устройство ;)

 

Какво да ми обесняваш?Кажи къде съм сбъркал е това че няма място за Алонсо в Рено?Видя се Флавио какво направи с 2-ма пилоти вече.М.Ш. и Фернандо, прави ги големи и после ги продава.Много се говореше че и Шумахер ще дойде в Рено ама не дойде защо ли ;) Ми много ясно заради Флавио щото не го ще обратно така няма да иска и Алонсо защото от него неможе да изкара вече кинти.

 

Само, че на Лонзо му беше много по-гот при татко Флавио щото нито има силен съотборник нито нищо. Отбора бачка за него. Тестват му колата в състезателни условия. И най-важното НЯМА ДА ИМА ПО-СИЛЕН от него съотборник, който да го вее като лайнян вестни по игрище

Link to comment
Share on other sites

Именно защото с негрото работят в Макларън както се работиха с Алонсо в Рено за това Хами печели.Трупат си точки тима а и още повече че се водил Англичанин.Оставиха едно състезание да кара и никой неможа да стъпи на малкия пръст на Алонсо тупа ги яко.

 

Алонсо невярвам да иска да ходи в Тойота.Трябва да е рядко тъп да се зарови там, защото знае че с тях неможе да спечели титла.На него това му трябва и няма да се занимава с простии.Рено могат да му дадат конкурентен болид ама с тях се е доказал вече затва трябва с друг отбор да се докаже.Макларън отпадат по обясними причини и остава възможнсот само Ферари.Доколкото съм подразбрал май и червените го искат така че мисля Ферари ще го придърпат.

Link to comment
Share on other sites

Съгласен съм с @jozo, Фернандо няма да отиде в Рено щото ще заприлича на к*рва, и доста негови фенове ще се отдръпнат, а също и спонсорите.ПР му ще отъиде на кино . Възможностите са да остнане в МКЛ, като втори пилот(малко вероятно, тъй като той няма да го понесе). Ферари там бива ама не знам с кого ще се разделят МАГАРЕНЦАТА ;) . Хонда едва ли там няма възможност за развитие. И накрая БМВ и там обаче проблема е като при ферари - "кой да си тръгне".

 

Че два сезона без вас и вие умирахте. Спонсори монсори сичко щеше да иде по дяволите.

 

Ми не знам май ваще спонсори взеха вече да си ходят, визирам Водафон :P За това на вас тази титла вие спасителен пояс, иначе ще си правите компания с Адриян Сутил(но той е готин) ;)

Link to comment
Share on other sites

e-mail от 21 март 2007 седмица след като Ферари смаза всички в Австралия.

 

"Hi Mike, do you know the Red Car's Weight Distribution? It would be important for us to know so that we could try it in the simulator. Thanks in advance, Pedro.

 

p.s. I will be in the simulator tomorrow."

 

 

Превод:

 

"Здравей Майк, знаеш ли за разпределението на тежеста върху червената кола. Ще бъде много важно за нас да го знаем и да я тестваме в симулатора. Благодаря предварително, Педро.

 

П.С Ще бъда в симулатора утре."

 

Педро Де Ла Роса е тест-пилот на Макларън.

Майк е главния им инженер.

 

После Де ла Роса е препратил отговора на Майк до Алонсо, който останал заинтригуван.

 

Тук започва доминацията на Макларън.

 

--------

 

Месеци по-късно след купища скандали.

 

ФИА обещава на Алонсо и Хамилтън имунитет, ако поднесат доказателства, които биха имали огромна крачка към решаването на скандала. Така и става.

 

Ох на бати невинните душици :)

 

Моите съболезнования, толкова обичаният от Вас Алонсо се оказа къртицата в отбора на Макларън муахахахаха

 

Цялата хронология в официалния прес рилийз на ФИА - http://www.planet-f1.com/story/0,18954,3213_2728560,00.html

 

Копи/паста Lil' Nigga

 

Мисля, че това ще хвърли още светлина по случая. Прочетете цялата кореспонденция.

 

 

 

A number of McLaren employees - including Pedro de la Rosa and Fernando Alonso - knew about the team’s unauthorised possession of confidential Ferrari information, and some intended to use that information in the team’s own testing.

 

Та... Кой каза, че не знаели какво карат?

Link to comment
Share on other sites

Съгласен съм с @jozo, Фернандо няма да отиде в Рено щото ще заприлича на к*рва, и доста негови фенове ще се отдръпнат, а също и спонсорите.ПР му ще отъиде на кино . Възможностите са да остнане в МКЛ, като втори пилот(малко вероятно, тъй като той няма да го понесе). Ферари там бива ама не знам с кого ще се разделят МАГАРЕНЦАТА ;) . Хонда едва ли там няма възможност за развитие. И накрая БМВ и там обаче проблема е като при ферари - "кой да си тръгне".

Ми не знам май ваще спонсори взеха вече да си ходят, визирам Водафон :P За това на вас тази титла вие спасителен пояс, иначе ще си правите компания с Адриян Сутил(но той е готин) ;)

 

Когато земеш да си махнеш сивите очила ела пак. Спонсори за нас винаги ще има. Алис какво са? Освен това НЕ НАС изкараха виновни. Знаеш ли къв кеф за Мерцедес или Водафон или Сантандер да наливат от пусто в празно. Щото тва щеше да стане ако беше приложено наказание НОМЕР 1.

 

И още нещо АЛонсо няма да е в БМВ защото само при тях със 100% се знае пилотксия състав. Мястото на КИМИ също е сигурно. Остават Рено с Хейки и Тойта. И аз мисля, че ще бъде натирен от МКЛ, Нико ще се ореди при тях.

 

И знаеш ли сега, че дела в Италия и Англия все още има. Гледката ще стане много по-грозна но за ВАС. Може куп работници във МКЛ да виснат с присъди. Очакваме сагата да продължи. И ДАНО МКЛ обжалват. Така ще има шасн и пилотите да затънат.

И още нещо в такива скандали дори и ЕНЦО НЕ Е ИЗПАДАЛ, след като е бил съден за НЕПРЕДУМИШЛЕНО убийство на пилот. Но е бил оправдан. Със здраве

Link to comment
Share on other sites

Леле леле гледам и не вярвам на ушите си както бе казал някой....

Hosta е напълно прав относно лаиците. Именно поради тази причина толкова дълго седя и чета темите за Ф1 без да се меся, защото знам че няма начин да се направи обективен диалог с участващите. Очаквах да се сдърпам с Чефо и Смит, но виждам че явно те са по-разумните в схемата и може да се комуникира с тях. Снощи изразих открито ненавистта си към клюна, който им е идол и за моя приятна изненада не получих тирада от глупости отсреща - явно съм сгрешил в преценките си. За сметка на това днес като гледам какви глупости са изписани и ми прималява....

 

 

Според мен дали си виновни МКЛ или не, тук нито един от вас не може да каже. Предствете си ситуацията: ти работиш в няква фирма като инжинер, решаваш да напуснеш фирмита и кво ще си оставиш целия труд за толкова години там и няма да си го вземеш?!?!!? ЕДВА ЛИ!!!

 

Мойто момче в сферите на индустрията и спорта, в които т.нар. служебна тайна е от решаващо значение служителите с достъп до тези тайни подписват едни много специални и подробни декларации относно това което знаят. Тези декларации ги натоварват с огромни тежести и отговорности. И бидейки нарушени в съда моментално осъждат нарушителя - жестоко при това. Инженерът в случая няма "свой труд" нито "цял труд", че да го оставя или взима. Това което е негово по силата на договора му и най-вече по силата на декларацията, която е подписал е секретно! Той може да си вземе собствения труд свободно. НЯМА НИКАКВО ПРАВО да го разпространява. Може да си го чете на терасата или в кенефа докато сере, не е важно - да го дава на най-сериозния конкурент е нагло престъпление. Дали от злоба и мъст или за нещо друго в случая няма значение. Да не говорим именно поради тези причини какви заплати взимат тези хора...

...............

Лично мен за нищо не ме е яд, защото винаги коментирам спорта обективно каквито и да са пристрастията ми. Не съм "ферарист" каквото и по дяволите да значи тая дума. Както казах по-рано - фен съм на пилоти, не на машини.

 

........

 

Просто без коментар относно тоя неграмотен пост - при това лепнат с огромни букви.....

 

Сега извършителите на престъпленията седят и си клатят краката нейде, докато мкЛарън обират пешкира.Аз лично се съмнявам, че Денис е знаел от самото начало за тия 800 страници и незнам си кви настройки.(ако греша някъде моля да ме поправите).

 

Никой не си клати краката - много лошо им се пише на "съзаклятниците". Ти може да се съмняваш, защото така ти харесва, но истината е съвсем друга - прав е Чефо - свалете си сивите очила. Няма начин - "никой не знаеше" и "документите седяха в шкафа" са долни бездарни лъжи - не ги е срам да се излагат Мкл така.

 

Да визирам Стенпи. Едва ли ако всичко в екипа е било толкова хубаво, той е щал да напусне. Не знам защо мислиш че не трябва да вземеш нищо, това си е твоя труд, но тогава фирмата която напускаш би трябвало да не ползва твойте разработки, което е невъзможно. Всеки който бъркал в тенекията с меда, след това си облизва пръстите. Целия този "шпионски" скандал е един голям ФАРС. За да могат ферари да вземат титла, защото много им падна реномето.

 

Както ти казаха не е напусна - изгониха го. Има много голяма разлика. Лакомията е привична най-вече на човека и в случая тоя сам си отряза краката на стола. Пак се споменават "собствени разработки". Не съществуват такива след като вече е сключен договор с Ферари - те са на Ферари и ти ги разработваш ЗА Ферари и затова ти се ПЛАЩА. Не помня някой от инженерите да е патентовал нещо. Аман от детски приказки. Аз съм сключвал договори с научни работници и мога да ти говоря много относно клаузите в подобна схема - разработки, декларации, служебна тайна, пенали, условия, заплащане и т.н. ВСИЧКО се определя ПРЕДИ лицето да започне работа за дадената институция. Именно за да няма после мейли и смс-и безнаказани. Разработил си - добре - плаща ти се, признава ти се, но НЯМАШ ПРАВО ДА ГО ДАВАШ НА ДРУГ.

 

 

Ама че и Фераристите се правите на ударени правите се....Никой не ми отговори на 2 различни коли 1 и същи настройки по 1 и същ начин ли бачкат?(не че това не е ритуричен въпрос....)

 

jozo излагаш се ТОТАЛНО - че и го повтаряш тоя тъп въпрос - стегни се! Чети:

 

21 март. Де ла Роса пише e-mail на Кулън: „Здрасти Майк, знаеш ли разпределението на масите на „Червените коли”? Ще бъде много важно за нас да го знем, защото ще можем да пробваме данните на симулатора. Благодаря ти предварително, Педро.”

 

 

Кулън отговаря на този e-mail със sms с нужната информация.

 

25 март. Де ла Роса праща e-mail до Алонсо, като разкрива разпределението на тежестта на колите на Ферари за Гран при на Австралия. Фернандо му отговаря: „Тези разпределения на масите ме учудват. Не знам дали са 100% реални, но трябва да им обърнем внимание.”

 

Отговорът на Де ла Роса е: “Цялата тази информация е много достоверна. Идва от Нейджъл Степни, бившия главен механик на Ферари. Не знам каква позиция заема сега.Това е същият човек, който ни разкри, че Кими ще спира в 18-ата обиколка в Австралия. Те са добри приятели с Майк Кулън”.

 

По-нататък има и доказателства, че Де ла Роса е разполагал с информация за т.нар. подвижни крила на Ферари, аеродинамичния баланс, налягането на гумите, спирачната система и стратегията за спиране в бокса на италианците.

 

Ако и това не отговаря на тъпите ви въпроси и ако още не сте разбрали какви последствия върху целия Шампионат има след разкриването на иформацията относно Ферари моля изберете си някакъв друг спорт за коментиране. Явно този ИЗОБЩО не ви е ясен

 

И се научете най- после - не е важно дали е МакЛарън или Ферари или рено или Супер Агури, не е важно дали е Барса или Реал, ЦСКА или Левски - НАУЧЕТЕ СЕ ДА БЪДЕТЕ ОБЕКТИВНИ - без да имат значение пристрастията.

Link to comment
Share on other sites

Който играе честно печели, дори Интер, дори Контадор.

 

Няма какво повече да кажа. Четете изявлението на ФИА и сами си правете изводи. Справедливостта възтържествува! Алонсо има достойнство!

Link to comment
Share on other sites

Ей корави глави бе! Не разбрахте ли че не е важно дали ищеца е Ферари или БМВ или РЕНО - МакЛарън се осраха - и целият свят го разбра!

Link to comment
Share on other sites

еми да...ферари кто не могат да станат шампиони честно

стават по втория начин

 

Пич едно нещо. Моли се, ама много се моли 140 човека ДА НЕ БЪДАТ ОСЪДЕНИ от съда в Англия и Италия. Сички са работници на Водофаун Факларън Мерцедес. Моли се също Рон да не обжалвва, защото може и пилотите да го издухат барабар с 200 млн големи зелени. Моли се Ферари да са съгласни и да не продължат офанзифата. И също така иди и се прегледай щото не ние сме ВИНОВНИ във скандала, а ВИЕ. Не нас БАННАХА от контрукторския, а вас. Такова нещо от този сорт НЕ СЕ ТИРИЖИРА, то се случва. Не слъчайно само Тирел е бил изхвърлян от шампионата през 70-те заради резервоари намиращи се в радиаторите. И още нещо. Почети повече около скандала. Щото именно РОН е дал имейлите защото е бил може би изнудван от вашето МОМЧЕ ХАЛОНСО. Като не може да бие съотборника си и цвили да е НОМЕР 1. Но РОН отново не му цепи басма. И за финал РАДВАЙ СЕ, РАДВАЙ СЕ ЧЕ ВИ ПОМИЛВАХА. Щото тва си личи, че не е наказание, а сделка и един от пилотите ви за жалост догодина ще е при нас. Защото наказанието според точко 161ц или 151ц, помни ли се толкова нещо е БАН и нищо друго. Не КИНТИ, а изклюване. Ти разбираш ли какво е тва. Разбираш ли колко договори няма да се изпълнят. Тва е равносилно на КРАЙ НА ТИМА ОТ УОКИНГ и МЕРЦЕДЕС да купят 100% от акциите, ако имат топки както ФЕРАРИ, БМВ и ТОЙТА и РЕНО да се изправят сами в голямата битка. Все още зимам 10 кинта за 5 минути за плачене на рамо ;)

 

Ей корави глави бе! Не разбрахте ли че не е важно дали ищеца е Ферари или БМВ или РЕНО - МакЛарън се осраха - и целият свят го разбра!

 

Има значение. Винаги се краде от най-добрия. Много им е лесно на МКЛ сега с тези документи да печелят в нашата игра. А именно ТОП СПИЙД на цената на повече даунфорс по завоите. НО за съшия топ спийд НА МКЛ ще им е са нужни настройки с малко приляпене. Не случайно след Австралия издедъж си загубихме секторите за ТОП СПИЙД. Спечелиха нечесно предимство щото САМО ЕДИН ПОД ни правеше почти шампиони. За тва нека страдат. Нека се гърчат. Малко им е. Втория по успехи отбор в ИСТОРИЯТА НА НАЙ-ВЕЛИКИЯ СПОРТ да падне толкова ниско............... Освен това КИМИ РАЙКОНЕН е подписал показания, че в доминиращите ни сезони МКЛ са подлушвали нашето радио. И това не са като вятърничевите думи на МИКА САЛО, а показания дадени в Париж

Link to comment
Share on other sites

Чефо само не разбрах защо от 10 поста насам , казваш НИЕ все едно ти си в Ферари

Link to comment
Share on other sites

Чефо само не разбрах защо от 10 поста насам , казваш НИЕ все едно ти си в Ферари

 

Защото е луд фен на Скудерията - ако му разгледаш постовете новобранецо, ще разбереш

Link to comment
Share on other sites

..................

 

 

Май изобщо не си разбрал защо питах дадения въпрос.Ства въпрос че на всекиго е ясно че двете коли са различни ама фераристите твърдят че Мкл работили със системата Копи/Паста........Е нали уж двете коли са различни какви копирания става въпрос?Това че са научили друга информация незначи че са копирали 1:1 колата на Ферари просто са подобрили тяхната.Дразни ме само че фераристите гои правят все едно са им откраднали колата а реално не е така защото са с друга кола.Като Ферари немогат със собствените си данни да направи по-добра кола от тая на Макларън за кво говорим?

 

 

Почети повече около скандала. Щото именно РОН е дал имейлите защото е бил може би изнудван от вашето МОМЧЕ ХАЛОНСО. Като не може да бие съотборника си и цвили да е НОМЕР 1. Но РОН отново не му цепи басма. И за финал РАДВАЙ СЕ, РАДВАЙ СЕ ЧЕ ВИ ПОМИЛВАХА. Щото тва си личи, че не е наказание, а сделка и един от пилотите ви за жалост догодина ще е при нас. Защото наказанието според точко 161ц или 151ц, помни ли се толкова нещо е БАН и нищо друго. Не КИНТИ, а изклюване. Ти разбираш ли какво е тва. Разбираш ли колко договори няма да се изпълнят. Тва е равносилно на КРАЙ НА ТИМА ОТ УОКИНГ и МЕРЦЕДЕС да купят 100% от акциите, ако имат топки както ФЕРАРИ, БМВ и ТОЙТА и РЕНО да се изправят сами в голямата битка. Все още зимам 10 кинта за 5 минути за плачене на рамо ;)

 

Хайде стига си плямпал глупости по адрес на Алонсо.Той се представя по-зле от съотборника си защото него го третират в Макларън като Баричело във Ферари.Неслучайно ще ги зареже след края на шампионата.Оставиха го да кара в Монца и какво направи?Нагло препика всичките италианци, смаза не само Ферари ами и чернилката.Пък и Алонсо спокойно си мачкаше 2 години наред в Рено без изобщо някакъв космичен бюджет който имат Ферари.На Рено и малко пари им стигат но не и орязаните суми които им дадоха тая година.Наще хора си направиха една добра реклама,платиха за това милиони долари и сега невлагат много пари в спорта.Ако им щукне че аджеба пак искат да поститгнат нещо ще вложат повече парички и ще се направи хубава кола.

Link to comment
Share on other sites

Май изобщо не си разбрал защо питах дадения въпрос.Ства въпрос че на всекиго е ясно че двете коли са различни ама фераристите твърдят че Мкл работили със системата Копи/Паста........Е нали уж двете коли са различни какви копирания става въпрос?Това че са научили друга информация незначи че са копирали 1:1 колата на Ферари просто са подобрили тяхната.Дразни ме само че фераристите гои правят все едно са им откраднали колата а реално не е така защото са с друга кола.Като Ферари немогат със собствените си данни да направи по-добра кола от тая на Макларън за кво говорим?

Хайде стига си плямпал глупости по адрес на Алонсо.Той се представя по-зле от съотборника си защото него го третират в Макларън като Баричело във Ферари.Неслучайно ще ги зареже след края на шампионата.Оставиха го да кара в Монца и какво направи?Нагло препика всичките италианци, смаза не само Ферари ами и чернилката.Пък и Алонсо спокойно си мачкаше 2 години наред в Рено без изобщо някакъв космичен бюджет който имат Ферари.На Рено и малко пари им стигат но не и орязаните суми които им дадоха тая година.Наще хора си направиха една добра реклама,платиха за това милиони долари и сега невлагат много пари в спорта.Ако им щукне че аджеба пак искат да поститгнат нещо ще вложат повече парички и ще се направи хубава кола.

 

Смаза кой? Точно тва заслужава тва недоразумение. Има едно нещо и се нарича лоялност. М. Шумахер чака 4 години от Ферари да му дадат КОНКУРЕНТЕН БОЛИД. Е кво стана - дадоха му го и........... НЕ може всяка година да искаш да си на върха. Не можа да ми се правиш на шампионче при положение, че за ти е удобно уволняват силния ти съотборник, който има повече точки от теб. Не може да ми се правиш на шампионче, след като още преди състезанието знаеш какво е разпределението на МАСИТЕ в конкурентия болид и как по-бързо си загравят гумите и КОГА ЩЕ ВЛЕЗЕМ в БОКСА. И освен това дари и с тия данни пак падаше. А това да те смели, здъвче и изплюе ГЕЙМЪР новобранец е повече от срамно. Нека ти припомня едно друго нещо. Трикратния шампион Нелсон Пикет завършва с повече точки от НОВБРАНЕЦА ШУМИ само защото втория кара едва 5 ли бяха състезания за Бенетон. Иначе...............

 

Да ти напомня ли как кара Кими и кой беше по-бърз от него. ВИдяхме го и през сезон 06 що за шампион е. Хвала на такива СТАТИСТИ

 

Защото е луд фен на Скудерията - ако му разгледаш постовете новобранецо, ще разбереш

 

ЩЕ свикне бързо :D :P

Link to comment
Share on other sites

Май изобщо не си разбрал защо питах дадения въпрос.Ства въпрос че на всекиго е ясно че двете коли са различни ама фераристите твърдят че Мкл работили със системата Копи/Паста........Е нали уж двете коли са различни какви копирания става въпрос?Това че са научили друга информация незначи че са копирали 1:1 колата на Ферари просто са подобрили тяхната.Дразни ме само че фераристите гои правят все едно са им откраднали колата а реално не е така защото са с друга кола.Като Ферари немогат със собствените си данни да направи по-добра кола от тая на Макларън за кво говорим?

Плямпаш пълни глупости. :sick

Следи ми мисълта:

Както казах не на едно място, МакЛарън НЕ са използвали, предно крило, задно крило, двигател, окачване, аеродинамични елементи и т.н от НАС. Те са използвали НАШЕТО инфо за НАШИТЕ елементи. Така разполагат с две бази данни... Както казва Педро(то): "той е човека който ни каза че Кими ще спира в 18-тата обиколка в ГП на Австралия"... е, МакЛарън могат да използват това инфо, за да сложат на пилотите си гориво достатъчно им за 3-4 об. повече и така да го изпреварят в хода на състезанието... и това не само за едно ГП..., а до Юни-Юли... Еми както преди време някой каза: "Фар на Жигули не става на Москвич" и си е така. МакЛарън имат възможноста да си направят болида, но незнаят как да победят Ферари...

Ето прочети какво са знаели МакЛарън за Ферари и тогава ми кажи пак ли си на същото мнение, че едва ли не МП4-22 е Ф2007:

В имейлите, от които са публикувани извадки, де ла Роса говори за информация, идваща от Степни.

 

На 21 март де ла Роса пише имейл на Кулън, започващ със: „Здравей, Майк, запознат ли си с разпределението на теглото в Червената кола? За нас ще е важно да го знаем, за да можем да го изпробваме на симулатора. Благодаря предварително, Педро.

P.S. Ще бъда в симулатора утре."

 

Кулън отговаря на този мейл с текстово съобщение с детайлите, които са били нужни, въпреки че в последствие тези настройки не са били използвани.

 

На 25 март де ла Роса изпраща мейл до Алонсо, описвайки разпределението на теглото до две цифри след десетичната запетайка на всички коли на Ферари за Гран При на Австралия.

 

Алонсо отговаря в параграф, озаглавен „Ферари": „Разпределението на теглото ме изненадва; Не знам дали е 100% сигурно, но във всеки случай привлича вниманието."

 

Де ла Роса отговаря: „Всичката информация от Ферари е изключително сигурна. Идва от Найджъл Степни, техният бивш шеф дизайнер – не знам какъв пост заема в момента. Той е същият човек, който в Австралия ни каза, че Кими спира в 18-та обиколка. Много е близък с Майк Кулън, нашия шеф дизайнер и му е казал тези неща."

 

По-нататък доказателството описва имейли от де ла Роса, обсъждащ гъвкаво задно крило, въздушен баланс, газ за гумите, спирачната система на Ферари и стратегията за спиране в бокса на отбора.

 

След това ФИА изследвала доклади от италианската полиция от записите на разговори между Кулън и Степни.

 

В доказателството се казва: „Общо поне 288 СМС съобщения и 35 телефонни разговора са направени между Кулън и Степни между 11 март 2007 и 3 юли 2007 година."

Обърни особено внимание на червеното. Както и да е. Никъде не се споменава, че МакЛарън са използвали окачване, аероелементи и другите шитни прекопирани от Ферари.... Но това инфо с което са разполагали е толкова важно, че просто не оставя никакъв шанс на Скудериата да се бори с МакЛарън. А и се надявам знаеш, че ако разполагаш с инфото от изследванията на двата отбора е по-добре отколкото с това на един... било то и това на Ферари.

 

Тва е от мен... Ако още не си убеден че МакЛарън са виновни... тогава няма какво друго да кажа.

 

Чефо само не разбрах защо от 10 поста насам , казваш НИЕ все едно ти си в Ферари

Не само Чефо, и аз го използвам, както впрочем и всички истински фенове на най-великия отбор!

Ферари е религия! Или се раждаш Ферарист или наш враг! :devil

Link to comment
Share on other sites

Смаза кой? Точно тва заслужава тва недоразумение. Има едно нещо и се нарича лоялност. М. Шумахер чака 4 години от Ферари да му дадат КОНКУРЕНТЕН БОЛИД. Е кво стана - дадоха му го и........... НЕ може всяка година да искаш да си на върха. Не можа да ми се правиш на шампионче при положение, че за ти е удобно уволняват силния ти съотборник, който има повече точки от теб. Не може да ми се правиш на шампионче, след като още преди състезанието знаеш какво е разпределението на МАСИТЕ в конкурентия болид и как по-бързо си загравят гумите и КОГА ЩЕ ВЛЕЗЕМ в БОКСА. И освен това дари и с тия данни пак падаше. А това да те смели, здъвче и изплюе ГЕЙМЪР новобранец е повече от срамно. Нека ти припомня едно друго нещо. Трикратния шампион Нелсон Пикет завършва с повече точки от НОВБРАНЕЦА ШУМИ само защото втория кара едва 5 ли бяха състезания за Бенетон. Иначе...............

 

Да ти напомня ли как кара Кими и кой беше по-бърз от него. ВИдяхме го и през сезон 06 що за шампион е. Хвала на такива СТАТИСТИ

 

 

 

ЩЕ свикне бързо :D :P

 

Много ясно че ще го смачка някав геймър като целия тим работи за него и в същото време преецакват другия си пилот.Нали е Англичанин и така си бутат собствения човек уж пък и да привликат внимание към отбора.Не случайно Алонсо ще се махне и ще скъса гъза на мазната чернилка който сам няма да може да направи хептен нищо!

 

Алонсо едва ли сам си е разпределял масите.Това го прави отбора така че масите са били разпределени и в на чернилката колата.

 

Хахахахахаха.За тоя смешник Маса(та) не ми говори.По-голям олигофрен в тоя спор от него няма.

 

.....................

 

Така вече съм съгласенАма доскоро не се чуваше подобно нещо а се говореше се едно Мкл са чопнали цялата кола на Ферари.

Link to comment
Share on other sites

Много ясно че ще го смачка някав геймър като целия тим работи за него и в същото време преецакват другия си пилот.Нали е Англичанин и така си бутат собствения човек уж пък и да привликат внимание към отбора.Не случайно Алонсо ще се махне и ще скъса гъза на мазната чернилка който сам няма да може да направи хептен нищо!

 

Алонсо едва ли сам си е разпределял масите.Това го прави отбора така че масите са били разпределени и в на чернилката колата.

 

Хахахахахаха.За тоя смешник Маса(та) не ми говори.По-голям олигофрен в тоя спор от него няма.

 

 

 

Така вече съм съгласенАма доскоро не се чуваше подобно нещо а се говореше се едно Мкл са чопнали цялата кола на Ферари.

 

Абе Жоре защо се правиш на тръбичка :):). Ама още от първия ден и тук и в КЛУБФ1 съм писал, че няма как МКЛ да вземат наш амортисьор или крило дори гратис да им го дадем и да го пльоснат в тяхната кола и да роботи добре. Предимство са получили точно както Евил-а каза. Както и аз твърдях.

 

Сега за Лу и Алонсо. Толерирали го били. С оглед на и-мейлите жалкото испанче трябваше да изгуби точките си и да слезне на земята.

 

И още нещо. Видя ли таз маневра на Маса. Защо след като ги наказаха извенъж МАКОВЕТЕ ГИ НЯМА В ТОП 10 на МАКСИМАЛНИТЕ СКОРОСТИ. Много съвпадения взеха да стават, а?

Link to comment
Share on other sites

Така вече съм съгласенАма доскоро не се чуваше подобно нещо а се говореше се едно Мкл са чопнали цялата кола на Ферари.

Аз никога не съм твърдял такова нещо. :)

Link to comment
Share on other sites

Сега за Лу и Алонсо. Толерирали го били. С оглед на и-мейлите жалкото испанче трябваше да изгуби точките си и да слезне на земята.

 

И още нещо. Видя ли таз маневра на Маса. Защо след като ги наказаха извенъж МАКОВЕТЕ ГИ НЯМА В ТОП 10 на МАКСИМАЛНИТЕ СКОРОСТИ. Много съвпадения взеха да стават, а?

 

Mи да толерираха го много ясно ама като се дигна пушилка и сичко си дойде на мястото.Ето на Алонсо пак е пред черньото и на СПА при положение че с втория комплект гуми на К3 незаписа никво време.

 

Ква маневра на Маса?Маса неискам да го коментирам той за мен не е пилот!Особенно се надявам утре пак да завали та още повече да му се смея на "карането".

Link to comment
Share on other sites

Mи да толерираха го много ясно ама като се дигна пушилка и сичко си дойде на мястото.Ето на Алонсо пак е пред черньото и на СПА при положение че с втория комплект гуми на К3 незаписа никво време.

 

Ква маневра на Маса?Маса неискам да го коментирам той за мен не е пилот!Особенно се надявам утре пак да завали та още повече да му се смея на "карането".

 

Тва ви остана. Дъжда. Само, че Кими е тук този път. А Маса остави на нас ;).

Link to comment
Share on other sites

Ама ти мен да не ме броиш от Мкл че казваш вас?То ние ще правим няква страшна стратегия с малко спирания щото Хейки е 10-ти.А за дъжда не само аз се моля а и Венци щото уж Киви щял да е царя на дъжда затва искам да завали аджеба да видим кой кого отново.Залагам количка за Алонсо ако завали :D

Link to comment
Share on other sites

Ама ти мен да не ме броиш от Мкл че казваш вас?То ние ще правим няква страшна стратегия с малко спирания щото Хейки е 10-ти.А за дъжда не само аз се моля а и Венци щото уж Киви щял да е царя на дъжда затва искам да завали аджеба да видим кой кого отново.Залагам количка за Алонсо ако завали :D

 

Охооо нека само да вали цял уикенд и да се ЗНАЕ, че ще се кара на дъжд тогава и аз съм съгласен. Щото умря времето когато един пилот биеше друг пилот на тази писта със слик в дъжда ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...