Бегемот Posted September 9, 2007 Share Posted September 9, 2007 Някой може ли да преведе следния текст, че аз не съм много добър? Did you know that your BMW 3 Series has an internal diagnostic program built into the computer? Not many people know about this. On the BMW 3 Series, there is a way that you can diagnose common engine problems without having to purchase a code tool or take it to the dealer to have it scanned. This is one of those neat little features of the Service Indicator Computer; the series of lights directly under the tachometer and speedometer that remind you to change the oil and perform service. In this tech article, I will provide you with the procedure for checking the fault codes and what the codes mean. This guide will help you to diagnose any possible problems with your car. This article is written for both the BMW E30 and E36 3 Series cars (up to 95) and should work on both models where a Service Indicator Computer is used. I will go over the small differences between the early and late cars, as they differ slightly. Keep in mind that this procedure will not work on early cars with Motronic 1.1. Now on the E30 models, get in the car and put the key in the ignition and turn it to the second turn or “ON” position, but do not start the car. Now, press the accelerator pedal all the way to the floor, then let it release all the way back. Now repeat the depress/release cycle 4 more times fairly quickly, but not too fast. It may take some time to get this timing down correct. It should only take you a few seconds to do this. What this does is activate the wide-open throttle switch and the idle switch 5 times. This then sends a signal to the Motronic ECU to send fault codes to the Service Indicator Light. On the E36 models, the procedure works the same way, but the timing at which you press/release the gas pedal is faster than on the E30. Just keep at it, and you will eventually get the correct speed. Watch the “Check Engine” light. It should blink once, and then start blinking a series of four numbers. For instance, say this is a sequence you see… the light blinks once, then twice, then four times and lastly four times. If you read it correctly this means that the SI light is reading out the code 1244 (faulty camshaft sensor) The codes appear as a series of flashes for each digit. The flashes indicating one digit are about one second apart, the next digit will appear after a couple seconds interval. If there are no faults in the car, the computer will flash out the number 1444. Here is the list of codes and what they indicate. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kamen Posted September 9, 2007 Share Posted September 9, 2007 Вкарваш ключа в стартера и въртиш на втората позиция "ON". Натискаш педала за газта до долу и го оставяш да се върне сам.Така общо 5 пъти. Гледаш лампичката "check engine" - трябва да започне да мига на 4 отделни интервала по няколко бързи премигвания - получава се четирицифрено число. Това число го гледаш в списъка. Това е. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harlem Posted September 9, 2007 Share Posted September 9, 2007 мога да ти го преведа на кратко защото нямам време да го пиша цялото дословно тук ти предоставят възможноста да провериш състоянието на твоя баварец ако е 3-та серия (Е30 или Е36 серийте до 95-та година) и не важи за тея които са с някво си мотроник 1.1.Вместо да взимаш някжи специални уреди за диагностика или да ходиш на сервиз колата може да ти "каже кво и има".На Е30 моделите трябва да поставищ ключа в положение 2 или на ОN което предполагам значи на контакт , но не трябва да работи двигателя.След това натискаш педала за гаста докрай и отпускаш с определена скорост която трябва да налучкаш нито много бързо нито много бавно и така още 4 пъти демек 5 пъти правилно да се получи за да активираш тая функция.Трябва да следиш светлината "Chek Engine"(не го превеждам щото в колата няма да ти я пише на бг .и тази светлина ще започне за премига ако си направил правилно оная врътка с педала на газта.Ще мигне веднъж и след това още 3пъти по определен брой мигания демек примерно мига 1 път след това мига бурзо 2 пъти (тва е втория път) след това 4 пъти (тва е третия път) и след това пак 4 пъти(това е 4-въртия път) демек така ти сигнализира код 1244.всяка цифра от кода е през няколко секунди разтояние.Ако на колата и няма нищо ще ти даде код 1444 и накрая тва последното пише списък с кодове предполагам ти имаш продължението от това кадето са кодовете.аа да и в началото ти обесняват начина по които деиства че тая система е заложена в компа на колата и изпраща сигнали го екото там и проче... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Бегемот Posted September 9, 2007 Author Share Posted September 9, 2007 Благодаря ви много, страхотни сте, задължен съм ви (кодовете ги имам да) Link to comment Share on other sites More sharing options...
pi4aga Posted September 10, 2007 Share Posted September 10, 2007 простак,я пусни списъка с кодовете,че ми стана интересно Link to comment Share on other sites More sharing options...
Бегемот Posted September 10, 2007 Author Share Posted September 10, 2007 1211 DME Control Unit 1215 Air Mass Sensor 1216 Throttle Potentiometer 1218 Output Stage, Group 1 1219 Output Stage, Group 2 1221 Oxygen Sensor 1 1212 Oxygen Sensor 2 1222 Lambda Control 1 1213 Lambda Control 2 1223 Coolant Temperature Sensor 1224 Intake Air Temperature Sensor 1225 Knock Sensor 1 1226 Knock Sensor 2 1227 Knock Sensor 3 1228 Knock Sensor 4 1231 Battery Voltage/DME Main Relay 1232 Throttle Idle Switch 1233 Throttle Wide Open Throttle Switch 1234 Speedometer A Signal 1237 A/C Compressor Cut Off 1242 A/C Compressor 1243 Crankshaft Pulse Sensor 1244 Camshaft Sensor 1245 Intervention AEGS 1247 Ignition Secondary Monitor 1251 Fuel Injector 1 (or group 1) 1252 Fuel Injector 2 (or group 2) 1253 Fuel Injector 3 1254 Fuel Injector 4 1255 Fuel Injector 5 1256 Fuel Injector 6 1257 Fuel Injector 7 1258 Fuel Injector 8 1261 Fuel Pump Relay Control 1262 Idle Speed Actuator 1263 Purge Valve 1264 EGO Heater 1265 Fault Lamp (check engine light) 1266 VANOS 1267 Air Pump Relay Control 1271 Ignition Coil 1 1272 Ignition Coil 2 1273 Ignition Coil 3 1274 Ignition Coil 4 1275 Ignition Coil 5 1276 Ignition Coil 6 1277 Ignition Coil 7 1278 Ignition Coil 8 1281 Control Unit Memory Supply 1282 Fault Code Memory 1283 Fuel Injector Output Stage 1286 Knock Control Test Pulse 1444 No Fault Codes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marvin Posted September 10, 2007 Share Posted September 10, 2007 Ебаси и умните коли! Сами си правят диагностика и си казват какво им е развалено. А после да знаеш с коя команда се отстраняват повредите? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Бегемот Posted September 10, 2007 Author Share Posted September 10, 2007 С команда повредите не се отстраняват, кодовете са да покажат само къде е повредата и не виждам нищо смешно, но пък и никой не може да те спре да се хилиш разбира се колкото си искаш де. Link to comment Share on other sites More sharing options...
koko81 Posted November 3, 2007 Share Posted November 3, 2007 При мене не става нищо това какво означава че всичко е наред ли или нещо не го правя както трябва Link to comment Share on other sites More sharing options...
kamen Posted November 3, 2007 Share Posted November 3, 2007 При мене не става нищо това какво означава че всичко е наред ли или нещо не го правя както трябва If there are no faults in the car, the computer will flash out the number 1444. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Бегемот Posted November 5, 2007 Author Share Posted November 5, 2007 При мене не става нищо това какво означава че всичко е наред ли или нещо не го правя както трябва На много европейски автомобили не са сложили лампата "Chek Engine" в таблото.Има диагностични кабели (около 100лв излизат) и направо в компа, чиста работа, изчистват се и грешки и всичко.Може да се видят някои работи тук Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.