Jump to content
BulForum.com

Смяна на лампите на таблото


maddrum

Recommended Posts

Не! Кошмар е! Купи си хубави за смяна дето да знаеш че ще те карат дълго

 

Подмяната на лампите по таблото на Голфа е ужас, разглобява се цялото табло. Отиди на сервиз

Link to comment
Share on other sites

Е, чак пък кошмар не е! Има толкова по-сложни неща. Иначе, тая идея със сервиза не е лоша, само дето трябва да си приготви съответната сума за труд, която може и да не му хареса. Но ако maddrum няма поне една дясна ръка, си е направо задължително.

Иначе и аз бих казал, че не е лесно и изисква време, но не е невъзможно да се направи и от неспециалист. Просто трябва да се действа в определена последователност и се изисква голяма доза сръчност и търпение. Когато се заех за първи път с тази задача го направих една вечер за 40 минути на тъмно. Естествено, че ме напътстваха в начинанието. Веднъж обаче, когато ми правеше проблеми механизма на километража ми отне 2 часа. Не че е някакъв рекорд де, сигурно има хора дето биха го направили и за 10 минути. Но да не те окуражават много думите ми, щото аз не съм съвсем "неспециалист" -имам си автосервиз.

Link to comment
Share on other sites

За голф 2 незнам ама за голф 3 не е кой знай колко трудно . Преди да ги смениш изчети мнения и напътствия от хора които са го правили . Прегледай този форум тук и тогава запрятай ръкавите . На мен лично ми правеше проблем и не винаги светеше таблото като го разглобих се оказа , че крушките са се разхлабили затегнах ги и сега са 6 . Изчетох много за това как с какво и от къде да се намери да се подмени осветлението но се отказах и си останах с оригиналното засега :)

Link to comment
Share on other sites

Разгледах ама нищо не намерих.

Може ли някои да ме ориентира колко пари взимат сервизите за такава услуга. Инак бих се навил и сам да го направя, но все пак ми трябва някаква информация кое къде как.

Link to comment
Share on other sites

лесно е

трябва ти отвертка кръстата PH2

1.сваляш кората която е под арматурното табло-5болта и една пластмасова тапа доло

2.издърпваш всички копчета и декоративни пластмаси/за фаровераварийни мигачи и т.н./

3.издърваш плъзгачите за управление на парното/по силно-излизат/

4.издърваш самата конзола на парното-излиза напред,копчето за степените на вентилация си стои

5.разкачваш всички куплунзи на превключвателите

6.сваляш радио/касетофон/сд заедно със металната кутия

7.развиваш волана-за да ти е по лесно иначе може и без това

идва ред на болтовете които крепят панела на който са всички превключватели

1.болт зад превключвателя за вкл/изкл на фаровете

2. два болта в горната част на панела пред уредите

3. болт от дясно-като т.1

4. три болта на конзолата на парното

5. болт по средата на мястото за касетофона

 

панела излиза напред

вътре се вижда таблото с уредите

има по един болт то ляво и един от дясно-развиваш ги

бъркаш отдоло-отзад за да освободиш жилото на километража

самото табло излиза леко надоло и напред

крушките са две-отгоре-свалят се със развъртане

 

успех

Link to comment
Share on other sites

Разгледах ама нищо не намерих.

Може ли някои да ме ориентира колко пари взимат сервизите за такава услуга. Инак бих се навил и сам да го направя, но все пак ми трябва някаква информация кое къде как.

 

Преди доста години като сменях осветлението ми взеха към 70 лева в СТАРТ, но те са уникални нахалници и скъпари. Крушките бяха някаква смешна сума.

 

Иначе както е описано горе се извършва манипулацията, но как ще се оправиш с километража не знам - това е най-досадния момент в цялата работа. Всичко се разглобява лесно, но после сглобяването е мармалад

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

най вероятно вече си оправил проблема но аз имах подобен на пасат и ми взеха 15 лева с друг ремонт по таблото до Водната палата на бул.Марица

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...