Jump to content
BulForum.com

Доволни ли сте от автомобила Ви?


INCINERATOR

Recommended Posts

Карам А4/99г, като цяло нямам почти никаква база за сравнение, тъй като ми е първа кола. за 2 години с нея бих казал, че си варви доста прилично, частите са малко скъпи, но като цяло съм доволен. За вбъдеще, ако си взимам нова кола, пак ще е Ауди.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 87
  • Created
  • Last Reply

карам мерцедес 124-200Е.91 година 122 коня.всички екстри.само хубави неша мога да кажа за мечока.като здравина,возия,комфорт.карам го една година и сам много доволен.само от разхода на гоеиво не сам доволен, :D :D :D

Link to comment
Share on other sites

В момента карам Мазда 626GF-2.0 произведена 11/98г.Изключително здрав и надежден автомобил,много съм доволен :) Перфектен семеен автомобил с огромен багажник,просторен салон,качествено изработен интериор...Суперлативи мога да пиша до утре,ще спомена недостатъците:върви с бензин и няма ГИ* разхода извън градско е 6.7/100 обаче градско под 10/100 не пада :( Изглежда ТАКА....

 

 

 

 

 

б.а.ГИ=газов инжекцион

Link to comment
Share on other sites

карам мерцедес 124-200Е.91 година 122 коня.всички екстри.само хубави неша мога да кажа за мечока.като здравина,возия,комфорт.карам го една година и сам много доволен.само от разхода на гоеиво не сам доволен, :D :D :D

 

Какво значи всички екстри, все още не съм виждал на живо 124-ка с всички екстри който са и монтирали?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Още няколко думи за удоволствието, което ми доставя настоящия автомобил (Mitsubishi Lancer GTS, 2008). Установих, че с разни на пръв поглед незначителни "гъдели" човек свиква адски бързо и след това си дава сметка, че никога не би избрал друг автомобил без въпросните екстри. Вече надълго и нашироко съм писал за CVT трансмисията (в случая 6-степенна с лостове на волана за ръчно превключване на предавките). Никога вече не бих се върнал на класическата ръчна трансмисия за нищо на света. Предимствата са толкова очевидни, че не смятам да им обръщам внимание. Изключително съм доволен от аудио системата (650 ватова Rockford-Fosgate 6-CD changer/MP3 с 9 озвучителни тела, включително събуфър в багажника - абсолютна лудница), която е комбинирана и с интегрирано Bluetooth handsfree. Това лично за мен е много важна екстра. Независимо, че имам управление на аудиосистемата от волана, адски полезно е когато те потърсят, освен да видиш номера изписан на дисплея, системата автоматично да изключи думтящата в момента музика и да си проведеш разговора като хората. Най-много обаче съм доволен от цената, на която Mitsubishi предлагат всичките тези глезотии. CVT трансмисия с такива параметри например почти не може да се види в компактен седан. Тези подобни екстри се получават за сметка на доста хиляди долари при Audi и BMW. Не искам да ме рабирате погрешно - аз съм голям привърженик и все още смятам, че в конкретния клас Audi например предлагат по-изтънчено решение, но цената идва твърде висока. С изброените екстри Audi едва ли не е два пъти по-скъпо, което в никакъв случай не отразява разликата в "изтънчеността". Още не съм решил какво ще взема след като ми изтече лизинга. Независимо, че съм доста доволен, все пак изкушението от други модели и класове автомобили е толкова голямо, че по всяка вероятност ще е нещо друго и различно. :)

Link to comment
Share on other sites

Поздрави за Лансъра!! :punk Скъпичка покупка, но пък ти сам спомена за така приятните "гъделчета"..

В сравнение с твоето моето е направо.........

Ford Escort 1.8 дизелак, набор `91... комби... За млад шофьор комби звучи малко терсене.. Веднъж обаче свикнеш ли му, после не ти пука кви бусове ще караш. Много хора са ми казвали, че тва комби не е за мен.. А двама от тях ме викаха да товарим сакове в багажника, щот единия е с поло, другия с браво. И от тогава почнаха да уважават комбито :D Иначе колата е икономична - градско 5-6, което си е добре. Учудих се, че е (да чукам на дърво) доста стабилна в завоите. Аз по принцип по-смеличко си влизам и до сега никога не е поднасяла.

На този етап важното е да ме вози послушно. Кола да има! :tongue

А пък кой знае - след годинка-две като стана богат бизнесмен може да звънна на @Godfather да си засечем разхода дали е еднакъв. :punk B)

Link to comment
Share on other sites

Поздрави за Лансъра!! :punk Скъпичка покупка, но пък ти сам спомена за така приятните "гъделчета"..

 

Благодаря, но не е толкова скъпа, поне не в тази част на света. Даже бих казал, че е неприлично евтина. В Европа цените на японските автомобили обаче са неоснователно високи, но такава е политиката на ЕС.

Link to comment
Share on other sites

ей как искам да го вида тоя голям суббуфер не е истина , та големичу=ък ли в ?

Link to comment
Share on other sites

Покрай горното е интересно да се види и ТОВА

 

1.Mazda – 2.14

 

2.Toyota – 2.29

 

3.Honda - 2.43

 

4.Suzuki – 2.67

 

5.Nissan – 2.71

 

6.Chevrolet – 2.75

 

7-10.Audi, Mercedes, Mitsubishi, Volvo – 2.83,

 

11-14.Hyundai, Opel, Skoda, Smart – 2.86

 

15.BMW – 3.0

 

16.VW – 3.29

 

17-18.Citroen, Seat – 3.33

 

19.Ford – 3.43

 

20.Kia – 3.67

 

21.Alfa Romeo – 3.83

 

22.Renault – 3.86

 

23-24.Fiat, Peugeot – 4.0

 

Японците водят убедително както и през предишните няколко години. Хареса ми как италианските и френските продукти са си на мястото, заедно с тях и Форд.

Link to comment
Share on other sites

Ако Фиат-а имаше турбинка щях да съм предоволен. Мисля след тази седмица, че ще ме зарадва много тази количка, която за малко ми дигна нервичките

Link to comment
Share on other sites

Покрай горното е интересно да се види и ТОВА

 

1.Mazda – 2.14

 

2.Toyota – 2.29

 

3.Honda - 2.43

 

4.Suzuki – 2.67

 

5.Nissan – 2.71

 

6.Chevrolet – 2.75

 

7-10.Audi, Mercedes, Mitsubishi, Volvo – 2.83,

 

11-14.Hyundai, Opel, Skoda, Smart – 2.86

 

15.BMW – 3.0

 

16.VW – 3.29

 

17-18.Citroen, Seat – 3.33

 

19.Ford – 3.43

 

20.Kia – 3.67

 

21.Alfa Romeo – 3.83

 

22.Renault – 3.86

 

23-24.Fiat, Peugeot – 4.0

 

Японците водят убедително както и през предишните няколко години. Хареса ми как италианските и френските продукти са си на мястото, заедно с тях и Форд.

 

Хайде, ако обичаш, запази си мнението за италианските игренски автомобили.Не ти ли е интересно, как например, Опел е преди BMW??!!?!?Не мислиш ли, че анкетата е попаднала на голям брой хора, каращи Мазда????Ако аккетата беше френска, най-добрата кола щеше да е Рено, по простата причина, че там се кара 80 % Рено.В италия например щеше да е Фиат.Това, че е на AutoBild незначи, че е вярна :).Ай поздрав.

Link to comment
Share on other sites

Покрай горното е интересно да се види и ТОВА

Японците водят убедително както и през предишните няколко години...

Това едва ли е изненада за хората,които се интересуват сериозно от автомобили :)

Link to comment
Share on other sites

Ясно като бял ден е че японските коли са доста надеждни.......

Link to comment
Share on other sites

Хммм посочили са Nissan Primera за най-лош модел, а мен така да ми харесва тази кола... :blink:

Точно посочената генерация не е от най-надеждните :) Френското партньорство си оказва думата :cry

GammaRay, това, което аз дадох е проведено в Англия, където се произвежда(или произвеждаше) роувър, защо роувър не е на първо място :) Втората е проведена в Германия, така че би трябвало германските марки да са на първо място. Нещо ти куца логиката май май.

Link to comment
Share on other sites

Точно посочената генерация не е от най-надеждните :) Френското партньорство си оказва думата :cry

GammaRay, това, което аз дадох е проведено в Англия, където се произвежда(или произвеждаше) роувър, защо роувър не е на първо място :) Втората е проведена в Германия, така че би трябвало германските марки да са на първо място. Нещо ти куца логиката май май.

 

 

 

Да речем, че са анкетирани 5000 човека, ако 2000 човека от тях карат Дайхатсу и са доволни от него, коя марка би била на първо място?

Link to comment
Share on other sites

Да речем, че са анкетирани 5000 човека, ако 2000 човека от тях карат Дайхатсу и са доволни от него, коя марка би била на първо място?

Всичко може да си речем, но не вярвам точно така да се провежда която и да е анкета. Трябва да има някакво уравновесяване.

Link to comment
Share on other sites

Всичко може да си речем, но не вярвам точно така да се провежда която и да е анкета. Трябва да има някакво уравновесяване.

 

 

То анкетите никога не са точни...

Link to comment
Share on other sites

Тая анкета е пълна порнография.Наистина БМВ с по-ниско качество от Опел?????ХАхахахаха.......Шкода с по-ниско качество от завода майка :lol: О чудо сигурно в Германия карат вече само Шкодички и без това са "по-качествени" от БМВ. :lol: Сега оставаше замалко и Сеат да е с по-високо качество от колите на Фолксваген и анкетата щеше да пълни на МАХ ;)

 

За едно обаче са прави наистина, че Мазда в момента са номер 1 по качество и в това няма спор.Обаче качеството е на висока цена и то е логично :)

Link to comment
Share on other sites

Да речем, че са анкетирани 5000 човека, ако 2000 човека от тях карат Дайхатсу и са доволни от него, коя марка би била на първо място?

 

Май четете по диагонала B)

 

 

....специален въпросник попълнен от 22 795 водачи....

 

Задължителните TUV... и данните от повече от 7 милиона прегледи на 186 модела автомобили.

 

 

Че абсолютно точна анкета няма е ясно,обаче в тази има доста голяма доза истина B)

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Toyota Avensis 2004 2.0 D4D 116hp.

+Комфортна

+9 SRS AIRBags

+Голям багажник

+Климатроник

+Красива :D

+Икономична

+Пъргав двигател

-Нестабилна при висока скорост (140-150км/ч)

-Скъпи части

-Няма кожен салон

-Трудно се поддържа чиста, поради черния цвят и всяка мръсотийка си личи...

 

П.С. Утре ще я водя на основен преглед и се надявам нестабилността на колата да идва от вероятни проблеми по окачването, които да бъдат поправени.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...