Jump to content
BulForum.com

Доволни ли сте от автомобила Ви?


INCINERATOR

Recommended Posts

  • Replies 87
  • Created
  • Last Reply
ами разбрах го за поддръжката вече 1600лв ми взеха за обслужването

 

Точно за това говорих ;)

По принцип съветвам познати които искат да си вземат А4-ки, да си вземат В4-ки защото след едно такова обслужване направо човек може да фалира :)

Link to comment
Share on other sites

Аз карам Опел Вектра 2006-та. Двигателя е дизел - 1.9 CDTI - 150 коня. Доста е далече от базовия модел. Средният ми разход до момента е 5.6. В последно време започна и да пада даже :). Нямам никакви забележки към колата. Единственият ми проблем е че вози доста твърдо :(.

 

 

Gallery

Link to comment
Share on other sites

Аз карам Опел Вектра 2006-та. Двигателя е дизел - 1.9 CDTI - 150 коня. Доста е далече от базовия модел. Средният ми разход до момента е 5.6. В последно време започна и да пада даже :). Нямам никакви забележки към колата. Единственият ми проблем е че вози доста твърдо :(.

Gallery

 

Вектра С 2004г. Абсолютно подкрепям за возията. Напълно неочаквано за най-високия клас на опел. :angry:

Link to comment
Share on other sites

Вектра С 2004г. Абсолютно подкрепям за возията. Напълно неочаквано за най-високия клас на опел. :angry:

За сметка на това на хубав път е направо като залепнала за него.

Link to comment
Share on other sites

Ежедневно градско: Mitsubishi Lancer GTS 2008. Чудесен автомобил. Още не съм му намерил кусури. След свикването с 6-степенната CVT трансмисия се зарекох повече да не погледна автомобил с ръчни скорости. :)

 

Извънградско из планините: Nissan Pathfinder V6 3.3 99-та. Здрава и непретенциозна машина. Проблемът е, че по-трудно се намират части за офроуд тунинг.

Link to comment
Share on other sites

Крайслер Себринг 2.4 Като цяло не съм много доволен, висок разход, но можеше и повече да върви. Голяма отвън, тясна отвътре с нисък таван.

Link to comment
Share on other sites

Абе не е най-високия клас, ама хайде ;)

Само за протокола, а не за спора. Ако не броим джиповете, кой е най-високия клас на опел към момента.

 

netrootbg - сигнума е като визия като вектрата, но е по-малък (къс), така че не бих го определил като по-висок клас

Link to comment
Share on other sites

Абе не е най-високия клас, ама хайде ;)

Единствено Сигнум се води по - висок. Само че него го броя към комбитата. От седаните няма по висок клас ;). Да не се бъркаш с Омега. От доста години вече не се произвежда ;).

Link to comment
Share on other sites

Единствено Сигнум се води по - висок. Само че него го броя към комбитата. От седаните няма по висок клас ;). Да не се бъркаш с Омега. От доста години вече не се произвежда ;).

 

Точно Омега, и не се бъркам.

Макар и да не се произвежда и да няма нов модел, като клас е по-висок от Вектрата ;)

Link to comment
Share on other sites

Точно Омега, и не се бъркам.

Макар и да не се произвежда и да няма нов модел, като клас е по-висок от Вектрата ;)

Не намирам логиката да броиш модел които не се предлага от доста години вече. Все пак се гледа в момента какво предлагат и факта е че няма по - висок от вектра. Всичко е коренно различно от последната Омега която е излезнала ;).

Link to comment
Share on other sites

Не намирам логиката да броиш модел които не се предлага от доста години вече. Все пак се гледа в момента какво предлагат и факта е че няма по - висок от вектра. Всичко е коренно различно от последната Омега която е излезнала ;).

 

Има логика, друг е въпроса че не искаш да разбереш и повечето като теб мислят, че по-новата година прави една кола по висок клас ;)

Както и да е, не ми се спори, за мен Омегата си е един клас над Веждата, макар и след нея да направят Вежда Д ;)

Link to comment
Share on other sites

Има логика, друг е въпроса че не искаш да разбереш и повечето като теб мислят, че по-новата година прави една кола по висок клас ;)

Както и да е, не ми се спори, за мен Омегата си е един клас над Веждата, макар и след нея да направят Вежда Д ;)

Ако поне малко се интересуваше от темата щеше да знаеш че има модел които се води Вектра D ;). Когато имаше Омега актуалният модел беше Вектра B. Говорим за различни "поколения" модели. По твоята логика да намеря някой от най - старите модели на дадена марка и да кажа че е по - висок клас от новите. Помисли малко ;). Би било смешно да тръгнеш да сравняваш старите омеги с новите вектри.

 

Повече няма да пиша по темата.

Link to comment
Share on other sites

netrootbg - сигнума е като визия като вектрата, но е по-малък (къс), така че не бих го определил като по-висок клас

 

Трябва да отидем в салона да ми покажеш как по-точно Сигнумът е по-малък от Вектра. Единствено Vectra CARAVAN е с някой сантиметър по-голяма на габарити (с около педя по-дълга). Според ТТ данните колите са абсолютно еднакви на широчина. Но докато Vectra се води повече family car, Signum клони повече към executive car и за мен е по-висок клас. Като цяло габаритите не са определящи в този случай.

 

---------------

 

Ванка така са всичките приятелю, баща ми и той мърмори че Зафирата много твърдо вози, явно това си е характерно за Опел

Link to comment
Share on other sites

Трябва да отидем в салона да ми покажеш как по-точно Сигнумът е по-малък от Вектра. Единствено Vectra CARAVAN е с някой сантиметър по-голяма на габарити (с около педя по-дълга). Според ТТ данните колите са абсолютно еднакви на широчина. Но докато Vectra се води повече family car, Signum клони повече към executive car и за мен е по-висок клас. Като цяло габаритите не са определящи в този случай.

 

---------------

 

Ванка така са всичките приятелю, баща ми и той мърмори че Зафирата много твърдо вози, явно това си е характерно за Опел

Забелязал съм обаче че ако е вдигната за известно време над земята в следващите 15-20 километра вози доста по - меко. Примерно когато ми сменят маслото и я вдигат за по 15-20 мин. Разликата после е огромна.

Също предупреди баща ти ако му светне "жълтата" лампа за маслото да не се притеснява и да долее. На мен ми гореше масло до към 50 000 километра. След това спря.

Link to comment
Share on other sites

Трябва да отидем в салона да ми покажеш как по-точно Сигнумът е по-малък от Вектра. Единствено Vectra CARAVAN е с някой сантиметър по-голяма на габарити (с около педя по-дълга).

 

Може би сравнявам с Caravan (карам такава) и е наистина с педя по-дълга. Иначе няма разлика.

Link to comment
Share on other sites

Също предупреди баща ти ако му светне "жълтата" лампа за маслото да не се притеснява и да долее. На мен ми гореше масло до към 50 000 километра. След това спря.

 

Това не е никак учудващо че ти е горяло масло.Това си е характерно за двигателите Екотек на Опел.

Link to comment
Share on other sites

Това не е никак учудващо че ти е горяло масло.Това си е характерно за двигателите Екотек на Опел.

То по принцип си е нормално за всеки нов двигател да гори първоначално. Въпроса е че гореше толкова че да светне лампичката. От ~50 000 нататъка буквално не гори и грам. Проверявам редовно и не мърда.

Между другото CDTI двигателите са разработка на Fiat.

Link to comment
Share on other sites

Честно да си призная до сега не бях чувал чисто нова кола да гори масло до такава степен та да светне лампичката :wacko: :wacko: :wacko: Това според мен ще да е поне 2 литра изгорило та да свети.....При това положение аспуха отзад бая трбва да е бил омаслен като на стар Варбург.......

Link to comment
Share on other sites

Много доволен съм :) Честно казано като я взимах тази кола подходих леко безстрастно - шведска е ,здрава е ,от преди периода Форд е ,не е грозна.Само един недостатък има...с предно предаване е ,но другата ,живот и здраве ,няма да е.

 

П.п. - S 40 2.0 '97

Link to comment
Share on other sites

Честно да си призная до сега не бях чувал чисто нова кола да гори масло до такава степен та да светне лампичката :wacko: :wacko: :wacko: Това според мен ще да е поне 2 литра изгорило та да свети.....При това положение аспуха отзад бая трбва да е бил омаслен като на стар Варбург.......

 

Горят, и аз се стреснах и учудих първия път, когато се случи с моята кола. Нормално е.

 

Нищо не се омаслява и изгореното масло е под литър. Друг път да знаеш че разликата между максимума и минимума на щеката е около 700-800 грама до литър.

 

Ванка шоуто със светещата лампа се случи ина баща ми като взе Зафирата хехех. Чак ми се обади притеснен да пита кво да прави. В крайна сметка го накараха да идва до Стефанов по въпроса. И май наистина доляха и това е. Не знам в момента дали има резервно масло, но оттогава не се е случвало. Моята Октавия пък не гори изобщо вече - за прехода 8000км сипах 100гр., но мисля че нямаше нужда.... Зафирата и тя се кротна бързо бързо.

Link to comment
Share on other sites

Горят, и аз се стреснах и учудих първия път, когато се случи с моята кола. Нормално е.

 

Нищо не се омаслява и изгореното масло е под литър. Друг път да знаеш че разликата между максимума и минимума на щеката е около 700-800 грама до литър.

 

...................

абе нещо не ти се вижда колата в линковете от предишния ти пост. октавия 1 или 2 е? лорин&клемент предполагам?

аз мисля да се разделя с мойта французойка и да пробвам нещо подобно словашко, пък да видим как ще се разберем.

иначе по темата: Ситроен Ксантия 1.9 ТДИ, хечбек, набор 95. голяма кола, страхотна возия, нормални цени на частите, гори малко. в общи линии съм доволен от нея, въпреки редките спорове, които са се развивали само защото е решавала да прояви инат в много сюблимни моменти.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...