INCINERATOR Posted August 29, 2007 Share Posted August 29, 2007 Е ама това е за 3 литра, не за 1.2 Как наказах две рацерчета с две бмв-та на завоя на бензиностанцията на Петрол в края на "Найчо Цанов" - нямам думи Окачване трябва да има колата освен "чиптунинг" И нови гуми да взима обратните наклони с 140 Офтопик: Според мен е по-добре колата да е стабилна в завой, отколкото да е бърза направо И затова - BMW POWER (не визирам разни модели от на баба времето ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted August 29, 2007 Share Posted August 29, 2007 АБСОЛЮТНО Тунинга си е цяла наука,то ако ставаше така с бодването на "чипчета" тук и там . Един френд оня ден ми разправяше лафове как си дигнал мощноста на реното с 30 коня с чип Става дума за dci мАтор...Е,известно време го покара "чипиран" след което почна ЕКУ-то да дава грешки-пуши,трака не върви...Сега се чуди къде да си закара колата ма майстор.Тунинг за мен,или се прави на кола която си струва и може да го понесе,или по-добре да не се прави-вероятноста да си прецакате колата е много голяма Как се трави тунинг реално и на кола която си струва можете да видите ЕЙ ТУК Ако беше попрочел малко щеше да видиш дори и в сайта на проспийд го има, че дизелака се "товари" малко повече Link to comment Share on other sites More sharing options...
TeQuila^^ Posted August 29, 2007 Share Posted August 29, 2007 Tva s 4ip tuninga e dosta apetitno Kato se zamislq huabva e 4e pove4eto proizvoditeli v dne6no vreme ka4vat motorite na stend i gi razrabotvat a ne kato ladi4kata jivota na motora da zavisi izcqlo ot teb v 1vite 5000 - 6000 km . Ina4e kato se ima predvid 4e sled 1vite 100 hilqdi km ve4e se nabludava vlo6avane na harakteristikite makar i minimalno no iznosvaneto e neibejno. Dobre 6te e da se optimizira motora za da mu se vurne malko jivotec Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted August 29, 2007 Share Posted August 29, 2007 1.2-то го оставяш на жената да ходи да пазарува с него Големи разбирачи и кинтаджии се извъдихте бе. Вади кола и пари, 2-литра атмосферка без значение от марка и ела да ти вземат парите като толкова много знаеш. Точно миксер ще те направи Специално за возенето ЕС класа неможе да стъпи на малкия пръст на Ситроен с хидроактивното окачване.Просто не усещаш и по-големи неравности докато в Мерцедеса да Мерцедеса е тежък и голям затва вози хубаво. Жорка моля те не се излагай. Няма кола която да вози като новия ЕС . Там също има много добри решения Link to comment Share on other sites More sharing options...
HEMO Posted August 29, 2007 Share Posted August 29, 2007 Ако беше попрочел малко щеше да видиш дори и в сайта на проспийд го има, че дизелака се "товари" малко повече Колко съм чел по въпроса ти е бедна фантазията Вади кола и пари, 2-литра атмосферка без значение от марка и ела да ти вземат парите като толкова много знаеш.... С какво,с твоето чипирано пунто ли Link to comment Share on other sites More sharing options...
Myxa-TePoPuCT Posted August 29, 2007 Share Posted August 29, 2007 @ НЕМО Има 2 пунтота в Пловдив с 1.2 мотор, които просто къртят мифки за това ... мисли преди да се изказваш относто малките мотори ... интересно нещо е и при полото .... 1.3 пък близо 130 коня Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted August 29, 2007 Share Posted August 29, 2007 Колко съм чел по въпроса ти е бедна фантазията С какво,с твоето чипирано пунто ли Няма значение с кво с миксер е. Нали летиш ниско с "японеца". Кажи на ония от сектата във форума да се успокоят малко Link to comment Share on other sites More sharing options...
HEMO Posted August 29, 2007 Share Posted August 29, 2007 Няма значение с кво с миксер е. Нали летиш ниско с "японеца". Кажи на ония от сектата във форума да се успокоят малко Чакай малко,темата е за "чип" "тунинг",не за турбо??Що не идеш да кажеш нещо на оня с турбинираното Митсубиши дето е 550 коня 0-100 km Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted August 29, 2007 Share Posted August 29, 2007 Чакай малко,темата е за "чип" "тунинг",не за турбо??Що не идеш да кажеш нещо на оня с турбинираното Митсубиши дето е 550 коня Няма да се женим, че да чакам. Не аз съм се правил на отворен, не аз бях разбирача да кажа, че чиповете са за идиоти и не аз се присмивам на малък мотор. Аз казах какво е станало при мен. Някъде да видя надувки и лъжи. Но често пъти така става. Нещо като предишната Ланча дето имаше после пак сърдити. Така, че........... Кво да му кажа на ония с Мицушита. В друг клас е. Със сичките си турбини и ЧОПЛЕНИЯ остава зад Ф430. 0-60 мили, което не е 100 км. Сравни го с 6,4 показание от Джи тек на 1,2 мАтор. И мощност може би под 200 коня. Лека нощ и със здраве Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grosmaster Posted August 29, 2007 Share Posted August 29, 2007 @ НЕМОИма 2 пунтота в Пловдив с 1.2 мотор, които просто къртят мифки за това ... мисли преди да се изказваш относто малките мотори ... интересно нещо е и при полото .... 1.3 пък близо 130 коня А какво значи за теб да "кърти мифки"?! Link to comment Share on other sites More sharing options...
HEMO Posted August 29, 2007 Share Posted August 29, 2007 Със сичките си турбини и ЧОПЛЕНИЯ остава зад Ф430... Верно е,само дето Кончето не му е в класа И говорим за кола,която е произведена в края на 80-те и струва сигурно 10-на пъти по-евтино Това за ланчата нещо не го схванах ама карай Лека нощ и със здраве Мерси,подобно Link to comment Share on other sites More sharing options...
asd Posted August 29, 2007 Share Posted August 29, 2007 Верно е,само дето Кончето не му е в класа И говорим за кола,която е произведена в края на 80-те и струва сигурно 10-на пъти по-евтино Това за ланчата нещо не го схванах ама карай Мерси,подобно Тоя колкото пари е налял по тфа Митсубиши едва ли струва 10 пъти по-евтино вече .Емии свят голям хора всякъкви-може да си позволи Ферари ама си купива Митсубиши на 20 години Link to comment Share on other sites More sharing options...
Бегемот Posted August 29, 2007 Share Posted August 29, 2007 Специално за возенето ЕС класа неможе да стъпи на малкия пръст на Ситроен с хидроактивното окачване. Жоре, съветвам те тва да не го казваш другаде ама знам че майтап си прайш де Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefan Posted August 29, 2007 Share Posted August 29, 2007 Абе да не става въпрос за някоя С класа 54та година ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
CyberHill Posted August 30, 2007 Share Posted August 30, 2007 Аз доколкото знам чипа прави единствено оптимизация на двигателя , а не дава 100 коня Слага се на големи двигатели които имат ресурс а не на 1,1 , също се предпочина за дизели тъй като от тях може да се изцеди още Турбото му е майката Но като гледам тук - там хората гледат за чисти двигатели , без това или онова - Pure Power Но темата е обширна и ще заприлича на Celeron VS AMD , Mercedes VS BMW или Chip VS Turbo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted August 30, 2007 Share Posted August 30, 2007 Чипът е добре за дизели, но не обикновени дизели, а турбо дизели. Тоест, доборе е за всякакви коли с турбо, но аз лично бих понаправил някой неша по колата и след това някъде да ми направят индивидуални настроики на чипа (демек специално за подобренията по колата). Link to comment Share on other sites More sharing options...
CyberHill Posted August 30, 2007 Share Posted August 30, 2007 Не е е важно дали е турбо. Важно е дали е примерно с електрона нафтова помпа и управлението на двигателя да е електронно . Примерно аз съм с 1,9TDI , но нямам грам електроника , така че чип нанайци Link to comment Share on other sites More sharing options...
HEMO Posted August 30, 2007 Share Posted August 30, 2007 Преди да си дадете паричките за "ЧИП" прочетете ТОВА (копнато от форума на БМВ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
CyberHill Posted August 30, 2007 Share Posted August 30, 2007 Е ,навсякъде има измамници Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted August 30, 2007 Share Posted August 30, 2007 Преди да си дадете паричките за "ЧИП" прочетете ТОВА (копнато от форума на БМВ) Стига глупости. http://img241.imageshack.us/my.php?image=picture002rt4.jpg Eто такова нещо имам аз. Без пяни и подобни глупости. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marvin Posted August 30, 2007 Share Posted August 30, 2007 Преди да си дадете паричките за "ЧИП" прочетете ТОВА (копнато от форума на БМВ) Ами много добре, че хората от онзи форум си мислят, че чипът изглежда така и се слага там! Докато има хора, които не са наясно какво искат, ще има и такива, които ще им го предоставят! А, още нещо. Не че оправдавам измамите, но има различни трикове, включващи резисторче, кондензаторче или намотчица, чрез които могат да се направят промени в индикациите за температура на входящия въздух, горна мъртва точка, датчик за детонации и пр. Това също е тунинг, но без да се бърка в компютъра, а чрез промяна на входящите в него данни. В резултат на което на изхода му се получават съвсем други стойности, необходими за работата на двигателя и в крайна сметка той работи по друг начин. Някой от вас да не би да си мисли, че "чипът" на чиптунинга струва повече от 1-2 евро? Ама цената изобщо не му е толкова, защо ли? Производствената цена на процесорите, дето всички ги имаме в компютрите си е не повече от 5$ на парче. Ама даже и от завода не ги дават по два за лев, щото се плаща и за нещо друго -разработка му викат! Та в този ред на мисли, ако този резистор, поставен на онова място, върши някаква работа и променя в положителна степен вървенето на колата, защо да не струва толкова, колкото му искат!?! Като са по 10 стотинки резисторчетата, дайте да си купим по една шепа, ама какво да ги правим после -в резервоара ли да ги сипем, в маслото ли, в жабката ли да ги сложим? Това, че някой е открил, че резистор с определена стойност, поставен на определено място прави "едкаквоси" е труд, който при това струва скъпо. По-спокоен ли щеше да бъде собственикът на тунинга от онази статия, ако под пяната беше открил платчица с някакъв чип, вършещ незнайно какво? Вероятно да. Пак повтарям, че не оправдавам измамата, ако в горния случай се касае за такава. Но ако по този начин се получава някакъв ефект, то тази кутийка струва точно толкова, колкото реши изобретателят й, независимо какво има в нея! Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted August 30, 2007 Share Posted August 30, 2007 Линкът е копиран от БМВ форума, а не, че някой от БМВ форума са го преебали Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted August 30, 2007 Share Posted August 30, 2007 Добре де преди да видя моя знаех, че трябва да има крачета и да е продълговат. Та нали е ЧИП. Аз знам за този вид чипове. Не говорим за микро и тем подбни неща. И след като е чип нали трябва да е в компа на колата. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marvin Posted August 30, 2007 Share Posted August 30, 2007 Понеже, докато си допълвах горния пост, някои вече са писали, ще помоля да имат пред вид и допълнението! Link to comment Share on other sites More sharing options...
бат Ицо Posted August 30, 2007 Share Posted August 30, 2007 Стига глупости. http://img241.imageshack.us/my.php?image=picture002rt4.jpg Eто такова нещо имам аз. Без пяни и подобни глупости. Чефи, ако ти си си го купил това, си голям балък! (и нека не се смята за обида във форума) Прочети компетентните мнения от темата и ще схванеш защо Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.