Jump to content
BulForum.com

За пета поредна година фИАТ е на дъното...


HEMO

Recommended Posts

и в крайна сметка как е образувана класацията?! от брой влизания в сервиза? аз пък що си мисля че производител, който кани в сервиз атомобилите си за безплатна подмяна на евентуално проблемен детайл е някак си по-надежден от този, който не ги кани, за да не посещават сервизите автомобилите от неговата марка прекалено често.....

не ми харесват класациите и туйто. ей ссега съм се зазяпал в едно червено дизелово стило и напук на всички приказки против италянките ша му дам шанс да ме убеди че вози меко и ефтино. всяка кола има текущи разходи, новите коли дори имат повече. размера бил без значение?! ХА!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 80
  • Created
  • Last Reply
и в крайна сметка как е образувана класацията?! от брой влизания в сервиза? аз пък що си мисля че производител, който кани в сервиз атомобилите си за безплатна подмяна на евентуално проблемен детайл е някак си по-надежден от този, който не ги кани, за да не посещават сервизите автомобилите от неговата марка прекалено често.....

не ми харесват класациите и туйто. ей ссега съм се зазяпал в едно червено дизелово стило и напук на всички приказки против италянките ша му дам шанс да ме убеди че вози меко и ефтино. всяка кола има текущи разходи, новите коли дори имат повече. размера бил без значение?! ХА!

 

Много приятна количка е Стилото ;).

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Карам Рено от 11 години (едно и също през цялото време) и доста километри съм навъртял. Слабо място отпред са им тампоните на щангата за напречна устойчивост - всяка година трябва да се сменят, но за сметка на това са по 3-4 лв единия, а са общо 4. Аз съм доволен от автомобила, сега е на преклонната възраст от 24 години и не си знае километрите - шарнирите и накрайниците са си оригиналните и са все още здрави. Така че нека са меки и слаби....

 

Сега ще купувам Фиат, нека е слаб, нека се троши, аз ще си карам 5-6 годишния фиат, а пичовете да си карат 10+ годишните Аудита и да се кефят. Пичове са, аз не съм пич и ще карам Фиат и няма да ме е яд, щото няма да ме е срам да кажа - "Аз карам автомобил на 5 години, а ти?"

 

Поздрави и без лоши чувства! :punk

Link to comment
Share on other sites

Аз като цяло винаги съм карал инталяянски коли.... ланчии , фиати и да ви кажа просто на някой им е изгодно да плюят по тези коли.

Вярно че като цяло имат проблем с предницата , но да кажем два носача с шарнирите и тампоните струват 120лв , а на едно ВЕЛИКО Ауди Яйце .......

Просто плюса на италянските коли е че частите им са осезаемо по евтини .... за динамика няма да говоря , който е карал такива коли знае за какво става дума.

Карам съм и форд... пежо но и двата са били нови и така и не са се обадили някакви проблеми.

Така че ато си поддържаш колата - нямаш проблем.

 

Тъй като познавам доста монтьори и всичките твърдят че се карам боклуци... те какво карат Ауди Б4 или 80 , ама коя година ? Въобще не се връзвайте. Каквото Ви е кеф и каквото можете да си позволите това ще карате. И аз искам БМВ М6 , ама карам Делта дизел :)

 

Напълно съм съгласен с jozo.

Link to comment
Share on other sites

Аз като цяло винаги съм карал инталяянски коли.... ланчии , фиати и да ви кажа просто на някой им е изгодно да плюят по тези коли.

Вярно че като цяло имат проблем с предницата , но да кажем два носача с шарнирите и тампоните струват 120лв , а на едно ВЕЛИКО Ауди Яйце .......

Просто плюса на италянските коли е че частите им са осезаемо по евтини .... за динамика няма да говоря , който е карал такива коли знае за какво става дума.

Карам съм и форд... пежо но и двата са били нови и така и не са се обадили някакви проблеми.

Така че ато си поддържаш колата - нямаш проблем.

 

Тъй като познавам доста монтьори и всичките твърдят че се карам боклуци... те какво карат Ауди Б4 или 80 , ама коя година ? Въобще не се връзвайте. Каквото Ви е кеф и каквото можете да си позволите това ще карате. И аз искам БМВ М6 , ама карам Делта дизел :)

 

Напълно съм съгласен с jozo.

 

А те тея яйца ги остави.Толква ги прехвалиха и едва ли не ги направиха най-хубавата кола.Аз лично не ги харесвам но щом някой им се кефят да си ги карат.

Динамиката на италианките е убиец за това спор няма.Обаче аз ако взимам италианка ще е единствено Алфа.Просто ме изпълват тея коли.Фиат и Ланча не ги харесвам ама и на тях съм им много единтични моделите.Темпрата е почти 1:1 със Дедрата може да имат малко разлики по дизайна само.Иначе наскоро видях ДВГ от Делта монтиран на Мереа само дето на единия пише ФИАТ а на другия Ланча.То не че на Ланчата на табелката не пише ФИАТ АГ ;)

 

 

Жоре за Ланчата. Там не само ПИШЕ ФЕРАРИ. Има "тук там" тяхна намеса ;) .

 

Еми двигателя на Ибизата е изцяло на Порше.Сеат просто го вграждат в колите си.

Link to comment
Share on other sites

Карам Рено от 11 години (едно и също през цялото време) и доста километри съм навъртял. Слабо място отпред са им тампоните на щангата за напречна устойчивост - всяка година трябва да се сменят, но за сметка на това са по 3-4 лв единия, а са общо 4. Аз съм доволен от автомобила, сега е на преклонната възраст от 24 години и не си знае километрите - шарнирите и накрайниците са си оригиналните и са все още здрави. Така че нека са меки и слаби....

 

Сега ще купувам Фиат, нека е слаб, нека се троши, аз ще си карам 5-6 годишния фиат, а пичовете да си карат 10+ годишните Аудита и да се кефят. Пичове са, аз не съм пич и ще карам Фиат и няма да ме е яд, щото няма да ме е срам да кажа - "Аз карам автомобил на 5 години, а ти?"

 

Поздрави и без лоши чувства! :punk

Една кола на 5-6 години да струва смешни пари си има причина.Имаш кола на 5 години-браво,поздравления щом се гордееш.Защо 15 годишно ауди или мерцедес струват повече от една brava.То е ясно,че пари за нови коли нямаме.Обаче аз като си купувам кола не се радвам като дете,че била излязла от завода преди 5 години и я купувам без пари.Когато купувам кола гледам състояние марка,возия и цялостно усещане.Защото едно запазено w124 на 150000километра за мен е много по изгодна инвестиция от една пръчка на 5 години с много гъзарски вид,лачена,пъргава и перфектна,на 80000километра.Гордей се че си взел евтина кола на 5 години и се чуди как има хора които лупуват 15 годишни гробници които струват 2 пъти повече от фиата и си блъскат главата после къде са сбъркали.

Link to comment
Share on other sites

Абе не мога да разбера какво се джавкате... ;)

 

За всеки влак си има пътници....

Аз 20 годишем Мерцедес няма да си купя , освен ако не искам да го реставрирам ;)

Link to comment
Share on other sites

............

Еми двигателя на Ибизата е изцяло на Порше.Сеат просто го вграждат в колите си.

сигурен ли си? защото аз пък си мислех че само изпускателната система е тяхна разработка.

и между другото за ибиса от коя година говориш, да не би от там да са ни разликите в информациите?

отказах се от стилото. все на удряни попадам :angry: ама коли бол - все ще се намери моята.

Link to comment
Share on other sites

Ей как в БГ няма аджеба един Мерцедес дето да е над 150К километри? ;) Замислял ли си се върху това? ;) Смея да твърдя че повечето Мерцедеси които са докарани от чужбина са на минимум 200К+ километри.

Ако ще да е Ес класа на 15+ години пак си е стара кола.Марката не подмладява колата.То българите сме си такива не е важното дали карам някав трошляк ама трябва да е Мерцедес все едно ще ти кажат евала.По скоро някой ще ти тегли няколко псувни!

 

сигурен ли си? защото аз пък си мислех че само изпускателната система е тяхна разработка.

и между другото за ибиса от коя година говориш, да не би от там да са ни разликите в информациите?

отказах се от стилото. все на удряни попадам mad.gif ама коли бол - все ще се намери моята.

 

Аз говоря за от 88 до 92 мисля е модела.Поне такава 1.5и продавахме преди години и беше 88 година.

 

Eто за такава става въпрос.

Link to comment
Share on other sites

Ей как в БГ няма аджеба един Мерцедес дето да е над 150К километри? ;) Замислял ли си се върху това? ;) Смея да твърдя че повечето Мерцедеси които са докарани от чужбина са на минимум 200К+ километри.

Ако ще да е Ес класа на 15+ години пак си е стара кола.Марката не подмладява колата.То българите сме си такива не е важното дали карам някав трошляк ама трябва да е Мерцедес все едно ще ти кажат евала.По скоро някой ще ти тегли няколко псувни!

Хайде бе,няма.Темата е за фиат междудругото,това го споненах ей така във връзка с 5 годишните коли.Къде видя да съм написал че марката подмладява колата.Марката си е просто марка.Защо да ми тегли псувни??Не съм от гордите селяни с лепенките които карат като откачени.Ти карал ли си запазен мерцедес,поддържал ли си,купувал ли си?Не търся никой да ми се радва на 14 годишната кошница защото видиш ли била мерцедес.Търся надеждност,комфорт.Ако ти ги виждаш в 5 годишен фиат-поздравления,всеки с вкуса си и нуждите си.

Link to comment
Share on other sites

Една кола на 5-6 години да струва смешни пари си има причина.Имаш кола на 5 години-браво,поздравления щом се гордееш.Защо 15 годишно ауди или мерцедес струват повече от една brava.То е ясно,че пари за нови коли нямаме.Обаче аз като си купувам кола не се радвам като дете,че била излязла от завода преди 5 години и я купувам без пари.Когато купувам кола гледам състояние марка,возия и цялостно усещане.Защото едно запазено w124 на 150000километра за мен е много по изгодна инвестиция от една пръчка на 5 години с много гъзарски вид,лачена,пъргава и перфектна,на 80000километра.Гордей се че си взел евтина кола на 5 години и се чуди как има хора които лупуват 15 годишни гробници които струват 2 пъти повече от фиата и си блъскат главата после къде са сбъркали.

 

Карай си 20 годишния таралясник на 500к км и остави на нас да си блъскаме главите с италианските чекии

 

А те тея яйца ги остави.Толква ги прехвалиха и едва ли не ги направиха най-хубавата кола.Аз лично не ги харесвам но щом някой им се кефят да си ги карат.

Динамиката на италианките е убиец за това спор няма.Обаче аз ако взимам италианка ще е единствено Алфа.Просто ме изпълват тея коли.Фиат и Ланча не ги харесвам ама и на тях съм им много единтични моделите.Темпрата е почти 1:1 със Дедрата може да имат малко разлики по дизайна само.Иначе наскоро видях ДВГ от Делта монтиран на Мереа само дето на единия пише ФИАТ а на другия Ланча.То не че на Ланчата на табелката не пише ФИАТ АГ ;)

Еми двигателя на Ибизата е изцяло на Порше.Сеат просто го вграждат в колите си.

 

Нормално. ФИАТ са биг брадър. Алфите са много готини. От към дизай няма кой да ги бие

 

Абе не мога да разбера какво се джавкате... ;)

 

За всеки влак си има пътници....

Аз 20 годишем Мерцедес няма да си купя , освен ако не искам да го реставрирам ;)

 

Много ама много правилно. Гледал съм в мобилето Ес-ката "прасето" 95 година на 350к км и човека си ги беше написал еваш еваш. Мерси съм от такава кола. Въпреки, че ми харесват

 

сигурен ли си? защото аз пък си мислех че само изпускателната система е тяхна разработка.

и между другото за ибиса от коя година говориш, да не би от там да са ни разликите в информациите?

отказах се от стилото. все на удряни попадам :angry: ама коли бол - все ще се намери моята.

 

Къде ги гледаш тези Стилота. Ако не ме лъже паметта тук продават едно много лачено но за мноо пари. Трябва да поразпитам. Версия Абарт е

 

Ей как в БГ няма аджеба един Мерцедес дето да е над 150К километри? ;) Замислял ли си се върху това? ;) Смея да твърдя че повечето Мерцедеси които са докарани от чужбина са на минимум 200К+ километри.

Ако ще да е Ес класа на 15+ години пак си е стара кола.Марката не подмладява колата.То българите сме си такива не е важното дали карам някав трошляк ама трябва да е Мерцедес все едно ще ти кажат евала.По скоро някой ще ти тегли няколко псувни!

Аз говоря за от 88 до 92 мисля е модела.Поне такава 1.5и продавахме преди години и беше 88 година.

 

Eто за такава става въпрос.

 

След като каза, че взимат целия двигател а не разработка. От кой модел. От 944?

 

А за Ланчта: Thema 8.32

The ultimate Thema, the 8.32 was built Lancia's S. Paolo plant in Turin,[3] it used a 3.0 L Ferrari Dino V8. This engine was based on that of the Ferrari 308 qv with some being assembled by Ducati[4] from castings made at Maranello and featured a traditional V8 split-plane crankshaft rather than the flat-plane used in Ferrari cars. It produced 215 bhp (160 kW) and was capable of 149 mph (240 km/h) in its Series 1 incarnation. The Series 2 engine was slightly detuned to 205 bhp (153 kW) and was slighty slower.

Link to comment
Share on other sites

Хайде бе,няма.Темата е за фиат междудругото,това го споненах ей така във връзка с 5 годишните коли.Къде видя да съм написал че марката подмладява колата.Марката си е просто марка.Защо да ми тегли псувни??Не съм от гордите селяни с лепенките които карат като откачени.Ти карал ли си запазен мерцедес,поддържал ли си,купувал ли си?Не търся никой да ми се радва на 14 годишната кошница защото видиш ли била мерцедес.Търся надеждност,комфорт.Ако ти ги виждаш в 5 годишен фиат-поздравления,всеки с вкуса си и нуждите си.

 

Еми така го каза че все едно всеки Мерцедес е на 10 години най-много.Казах това е по-вероятно а не че ще ти теглят задължително псувни.Просто нашата народопсихология е че като караш мерц значи си баровец пък бил той и на 20+ години ;) Само съм карал Е класа 2000 година,автоматик с автопилоти,10 стандартни коли и т.н. глупости и имах чуството че карам катафалка.Нито напред виждаш нито назад.Това за мен не е комфортна кола а катафалка.Никога не съм имал Мерц нито искам и да имам.Ако имам пари ще си взема БМВ щото повече ги харесвам.

 

Отдавна мина времето когато тая марка беше най-надежната и комфортната!За надежноста им особенно последните години е много силно разклатена.

 

Не аз невиждам там надежност ама ще си взема 7 8 годишен Френски автомобил пък ти си карай там немски катафалки.

Link to comment
Share on other sites

Ей как в БГ няма аджеба един Мерцедес дето да е над 150К километри? ;) Замислял ли си се върху това? ;) Смея да твърдя че повечето Мерцедеси които са докарани от чужбина са на минимум 200К+ километри.

Eто за такава става въпрос.

 

Говориш глупости, това че повечето мерцедеси им въптят километражите, и шараните ги вземат и си мислят че са на по 150000км. е друг въпрос. Има и коли на малко километри, макар и да се рядкост.

Ако не вярваш и си разбирач на мерцедеси, ела и ми кажи че колата ми не е на оригинални 112 000 мили, а е 06.85г. ;)

Или пък другата ми италиянка на 105 000км. 92г. :woot

Link to comment
Share on other sites

Говориш глупости, това че повечето мерцедеси им въптят километражите, и шараните ги вземат и си мислят че са на по 150000км. е друг въпрос. Има и коли на малко километри, макар и да се рядкост.

Ако не вярваш и си разбирач на мерцедеси, ела и ми кажи че колата ми не е на оригинални 112 000 мили, а е 06.85г. ;)

Или пък другата ми италиянка на 105 000км. 92г. :woot

 

На Мерцедеси хич не съм разбирач аз така че няма какво да идвам въпреки че Мерца май ти го знам защото съм го виждал в кичука.Може да се разберем даже на П.М за въпросното място може и да греша.

 

Еми възможно е и на мен Реното ми 86 година и вчера чукнах 140 000 км на километража като ние сме го купили на 80 000 но го продадоха защото беше с повреда.Белгийката която го е карала не си е дигала крака от педала на съединителя и на 80 000 км го беше издухала заедно с притискателния диск.Незнам дали и на теб са ти ги продали на малко км. заради повреда или просто си късметлия.

Link to comment
Share on other sites

Много офтопик стана.Казах jozo като те радват френските и италианските-твоя воля.За километрите не е ядрена физика да прецениш колко пъти е превъртан километража на една кола и какви грижи са полагани за нея.А стари мерцедеси има на 140000 километра,има и на 90 хиляди километра,има и на много по-малко но струват в пъти повече от 5 годишните ви нови коли които не са таралясници и гробници.Стига с офтопика,темата е за фиат.

Link to comment
Share on other sites

Говориш глупости, това че повечето мерцедеси им въптят километражите, и шараните ги вземат и си мислят че са на по 150000км. е друг въпрос. Има и коли на малко километри, макар и да се рядкост.

Ако не вярваш и си разбирач на мерцедеси, ела и ми кажи че колата ми не е на оригинални 112 000 мили, а е 06.85г. ;)

Или пък другата ми италиянка на 105 000км. 92г. :woot

 

Гросмастъре, никой не казва, че колата ти е лоша. Аз лично се кефя повече на ОЛД СКУУЛА, ама е на много километри нали така. За тва иде реч. Пък дизайна и динамиката на италианките мисля да не ги поставяме под въпрос. Един прост пример. Коя атмосферка, на коя да е марка вади 90 коня от 1200 кубика от завода. Не е хвалбва. Просто отбелязвам ;)

Link to comment
Share on other sites

Кой на какъвто боклук случи :)

 

Аз примерно карах едно типо което си беше пълен боклук ... още ме е яд че го купих.... беше 93г. като салон много запазено и като купе.... но иначе направо ми се е*а майката от ремонти .. предници , барабани , най накрая се ядосах и изхвърлих моно инжекцията със всичките му велики digiplex-и i bosh-ове и му сложих един Webber карбуратор и миряса.

Но просто на това Типо не стига че му беше взет тока , а и аз му го изтръгнах остатъка за 2 години :)

И въпреки проблемите които съм имал пак бих си взел Типо защото просто го знам перфектно , кое , как ,защо.

 

А като цяло от Ланчия съм много доволен от ходовата част, което ме озадъчава , нали уж били еднакви....

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Често се возя във витеков СИВИК 4-та генерация. Че върви - ми добре върви.............но НИКОГА няма да има ИТАЛИАНСКО СЪРЦЕ ;).

 

Майна, който не е карал италианска кола, определено незнае за какво става дума :))Нямам против избора на всеки, но когато усетиш "нервен" италиянски мотор, забравяш Германия :).Айде поздрав.

Link to comment
Share on other sites

Да питам искам да си купа Браво или Брава 1.6, някой знае ли за какви проблеми трябва да гледам по колата?

 

Кучета с две думи, но при покупка освен консумативите от първа необходимост смени и маслената помпа. Това и е проблема на тези мотори, обикновено след 200 000км. (понеже маслената помпа е зацепена с верига) се разхлабва и като прескача, съответно не качва масло в мотора, а това са пъргави и оборотни мотори и едно такова прескачане може да е фатално.

Случи ли се това и трябва да правиш мотор на такава кола си е направо болка за умиране.

Не че нямаме майстори който да го направят, но частите за ремонт на мотори са пълни ментаци от където и да ги вземеш, освен случайте когато ги вземеш от дилъра.

Общо взето това е, щом ги харесваш, скачай смело и първо си смени помпата да ти е мирна главата ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

ЛЕЛЕ каква класация!!! Мазда нр 1 ! А шевролет далеч преди мерцедес, рено, пежо фоксваген и какво ли още не! Е тва е за деца 3 клас или силно слабоумни. А що се отнася до бравата или бравото - страхотен автомобил наистина, само дето малко повече лапа .

Link to comment
Share on other sites

Какво и е на класацията?Защо мазда да не е номер 1?Защото не ти харесва като марка?Качеството на новите японски автомобили( и не само на новите) си е еталон в автомобилостроенето и никой не го оспорва.Ниското качество на италианските също си е факт(колкото и да са красиви и бързи).Какво се изненадваш за позицията на мерцедес,ауди и бмв?Когато марката е за луксозни коли значи непременно,че са висококачествени и не се повреждат често ли?Еми съвсем не е така.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...