Jump to content
BulForum.com

Сиви мошенници


Recommended Posts

Реакция в края на деня

 

Маранело, 27 Юли 2007.

 

24 часа след изненадващото решение на Световния Съвет на ФИА, което породи толкова много дискусии, както може да бъде видяно на нашия уеб сайт, изпълнителния директор на Ферари Жан Тод реши да говори относно последните събития в края на днешния ден. "Аз съм много угорчен: това което стана вчера е сериозно. От една страна виновност бе присъдена, но от друга страна нямаше никакво наказание. Аз не го разбирам." потвърди Тод. "По време на вчерашната среща, шефовете на макларън без изключение потвърдиха че главния им дизайнер се е сдобил с документи от Найджъл Степни още през месец Март, преди ГП на Австралия. Част от тези данни са били използвани за подготвянето на изяснително запитване към ФИА, чисто целящо нашия отбор, след като през уикенда в Мелбърн, шефа на МакЛарън и неговите най-близки колеги направиха изявления с които те поставяха под съмнение "някои коли". Така че, тази информация е била използвана за да намерят преимуществу с/у нас, не чрез подобрение на тяхното представяне, а чрез ограничаване на нашето. Важно е да се подчертае, че информацията използвана с/у Ферари чрез ФИА може да бъде част само и единствено от информацията получена от макларън. В опит да оправдае своите действия, макларън се опитаха да предяват имунитета които се дава на издайник в някой правни системи. Но трябва да бъде отбелязано че обикновенно, информатора или издайника, се обръща към компетентния орган за да го информира, докато в този случай той отива при главния конкурент на Ферари, който - и това не го казваме ние, а ФИА, е предприел сериозни мерки за да не спомене начина по който е била придобита информацията.

 

Да продължим нататък. макларън потвърди че е трябвало да инсталират защитна стена с която да спрат достигането на повече информация от Степни до техния отбор във формата на документи. Нещо повече, Кулън е бил помолен да каже на този същия Степни да спре да му изпраща информация. Срамно е че преди това, Кулън му е поискал информация за нашата система за баланс на спирачките, след което отива на вечеря с него в Испания и спокойно се завръща у дома със 780 страници скици, данни, диаграми и още много - както бе потвърдено в през анонса на ФИА - с които може да се изготви, развие и състезава Ф1 кола на Ферари от 2007-ма година. Както беше потвърдено в решението от вчера, нарушението на правилата е факт и в простото притежаване на информацията, което само по себе си се равнява на огромно преимущество в спорт като Ф1. Според Ферари, това е като да играеш покер с/у някой който ти знае картите.

 

Остава неразбираемо защо освен в притежаването, трябва да се демонстрира ефективното и видно използване на тази информация в колата на макларън. Всъщност, на базата на същата информация която ФИА използва за да установи виновността на макларън, показва че нарушението се състои в притежанието на информацията без да има нужда да се доказва нищо друго. Доказателството е факт и то доведе до решението на ФИА. Затова аз го намирам трудно за разбиране дали решението има смисъл. Нещо повече, трябва да отбележа че доказването на ефективното използване на информацията което се иска от ФИА е невъзможно за Ферари, защото разбира се Ферари няма достъп до колата на макларън."

 

Тод още допълни за събитията в сянка: "Няколко седмици след състезанието в Мелбърн, шефа на макларън ми предложи да сключим нещо като споразумение с което да установим по-добри отношения м/у двата отбора, така че да избегнем каквито и да е било бъдещи издавания пред спортните власти. Аз му отговорих че ми е непосилно да му повярвам, защото на няколко пъти ние сме виждали как дадени задължения са били винаги неизпълнявани от макларън. Имаше размяна на виждания, и вярвайки в добрата им воля аз се съгласих да подпиша споразумението на 9-ти Юни. След това, а и по-късно, макларън са знаели не само за е-майлите изпратени от техния информатор в нашата компания, но още са знаели за факта че техния главен дизайнер е продължавал да бъде в контакт с информатора и е получил, и е продължавал да бъде в притежаване на голямо количество техническа информация която е наша собственост. Така че, от една страна те дойдоха при нас и казаха "нека да си вярваме едни други", и от друга те са криели сериозни факти като споменатите по-горе, но ненаправиха никакво усилие за да ни информират за това както е в духа и буквата на нашето споразумение.

Накрая, трябва да бъде отбелязано че вчерашната среща не бе явяване пред трибунал, но среща на Световния Съвет на ФИА, на която само макларън бяха помолени да отговарят на обвиненията и в която ние бяхме представени само като наблюдатели. Затова нямахме възможност да играем по-активна роля така както бихме желали. Аз имах възможността само да задам няколко въпроса и да отговоря на няколко, но ние нямахме възможността да представим нашата теза нито документите които да я подкрепят.

 

Това решение оставя много разочароващо и изненадващо. Не е приемливо да се създава прецедент в такъв важен случай в който виновната присъда за сериозно и продължително нарушение на основните принципи на спортната честност не получава автоматично наказание. За нашата страна, ние ще продължим упорито с правните дела които в момента течат в Италия и Англия, и ние не изключваме възможността да предприемем понататъшни правни действия.

 

:angry1 :angry1

Link to comment
Share on other sites

Така ли се печели титла колеги. Още от преди ГП на Австралия сте има ли инфо и сте подготвяли удар под кръста, за да ОГРАНИЧИТЕ НАС + тва искате да подписвате споразумение за "НЕ НАПАДЕНИЕ". Желая ви висчко най лошо на тоя свят :angry1 :angry1 :angry1

Link to comment
Share on other sites

Те не са спечелили титлата все още и силно се съмнявам да успеят. Но че трябва да бъдат сериозно наказани е факт. А че няма да бъдат наказани явно също е факт.

Link to comment
Share on other sites

Има шанс... Значи ФИА ги намира за виновни, че притежават информацията. Оневинявало ги това, че не са я използвали. Сега Ферари може да поискат ФИА да инспектира колата. Ест. това едва ли ще стане ;).

Link to comment
Share on other sites

Има шанс... Значи ФИА ги намира за виновни, че притежават информацията. Оневинявало ги това, че не са я използвали. Сега Ферари може да поискат ФИА да инспектира колата. Ест. това едва ли ще стане ;).

 

Фар от жигула не става на москвич както се изрази един колега. Така, че да не говорим за нещо хай тек което е почти не съвместимо в тези две различни конепции. Друго ще им е от полза, за да играят мръсно и да искат проверка по нашата кола + стратегии + план за развитие ;)

Link to comment
Share on other sites

Не е луд, тоя който яде баницата, мой човек, а тоя който му я дава!

Виновни ли са Макларън, че във Ферари има проститутки като Степни....кво са виновни, че не могат да си държат служителите удовлетворени и те търчат при други...

Ти ако беше на мястото на Рон щеше да се направиш на почтен и да откажеш на Найджъл ли?! Айде моля ти се....

 

Пък и не виждам с какво точно помага тая информация. Колата е била почти готова, когато данните са получени, а както виждаш няма и прилики външни.

Рон каза, че дори и едни прости капаци на гумите да изкопират от Ферари няма да имат и половината ефект, камо ли за някоя по-значима част....

 

Така че всичко това е поредния ташак, който си правят с отбора, в момент, в който той е в подем.

Няма да ти припомням прословутия и изтъркан вече берилий, който отново заради FIAt забраниха ;)

Link to comment
Share on other sites

Не е луд, тоя който яде баницата, мой човек, а тоя който му я дава!

Виновни ли са Макларън, че във Ферари има проститутки като Степни....кво са виновни, че не могат да си държат служителите удовлетворени и те търчат при други...

Ти ако беше на мястото на Рон щеше да се направиш на почтен и да откажеш на Найджъл ли?! Айде моля ти се....

 

Пък и не виждам с какво точно помага тая информация. Колата е била почти готова, когато данните са получени, а както виждаш няма и прилики външни.

Рон каза, че дори и едни прости капаци на гумите да изкопират от Ферари няма да имат и половината ефект, камо ли за някоя по-значима част....

 

Така че всичко това е поредния ташак, който си правят с отбора, в момент, в който той е в подем.

Няма да ти припомням прословутия и изтъркан вече берилий, който отново заради FIAt забраниха ;)

 

Само, че ако не знаеш да те запозная ФИА наказва или по-точно така е по правилник, но не и във вашия случай еднакво строго кражабата и продажбата. Тоя дето зима тая информация, която не трябва да е в негови ръце се наказва сурово. ОСВЕН ТОВА СИВИТЕ СА ДОКАЗАНО ВИНОВНИ. Разбираш ли какво е това. ФИА се произнесе и каза "гилти". Не става дума за колата - да взаимствате, а да удряте под кръста. Ако си беше направил труда щеше да разбереш, че РОН е разбрал какво имаме ние, което е на ръба на правилата, НО НЕ Е НЕЗАКОННО и прави контестатция за да ни одари под кръста мръсната сива гадина.

Берилия - ах как чакам някой да каже за тва. Не само МКЛ са има ли берилий.

Отбора ви бил в подем. Радвайте се, че ни забраниха пода и крилата и че имаме малко повече проблеми от вас иначе щяхте да видите един подем през крив макарон. Но пък има и готина страна - това да гледам как на черното викате бяло и правите жалки истерични опити да се измиете от лайната в който сте нагазили до шия. Освен това комисаря ВАНДЕРГЕЙ, а такова де Вандергай - същия който знаеше, че Шуми ще бъде наказан още преди да има свикване, знаеше че МКЛ няма да бъдат наказани. Съвпадения нали...... Честити ксерокс титли - може би.

Link to comment
Share on other sites

Само, че ако не знаеш да те запозная ФИА наказва или по-точно така е по правилник, но не и във вашия случай еднакво строго кражабата и продажбата. Тоя дето зима тая информация, която не трябва да е в негови ръце се наказва сурово. ОСВЕН ТОВА СИВИТЕ СА ДОКАЗАНО ВИНОВНИ. Разбираш ли какво е това. ФИА се произнесе и каза "гилти". Не става дума за колата - да взаимствате, а да удряте под кръста. Ако си беше направил труда щеше да разбереш, че РОН е разбрал какво имаме ние, което е на ръба на правилата, НО НЕ Е НЕЗАКОННО и прави контестатция за да ни одари под кръста мръсната сива гадина.

Берилия - ах как чакам някой да каже за тва. Не само МКЛ са има ли берилий.

Отбора ви бил в подем. Радвайте се, че ни забраниха пода и крилата и че имаме малко повече проблеми от вас иначе щяхте да видите един подем през крив макарон. Но пък има и готина страна - това да гледам как на черното викате бяло и правите жалки истерични опити да се измиете от лайната в който сте нагазили до шия. Освен това комисаря ВАНДЕРГЕЙ, а такова де Вандергай - същия който знаеше, че Шуми ще бъде наказан още преди да има свикване, знаеше че МКЛ няма да бъдат наказани. Съвпадения нали...... Честити ксерокс титли - може би.

 

Нямам думи просто :laughing:

Повече няма да пиша за Ф1

Link to comment
Share on other sites

Нямам думи просто :laughing:

Повече няма да пиша за Ф1

Ти па стига бе ! Засра ми се ! Виж, че хората поради това, че техния отбор гуми ... доста яко даже, това им е темата за отдих да си плюят, търсят причини, разсъждават, злодействат, утешават се ... не им пречи..
Link to comment
Share on other sites

Само, че ако не знаеш да те запозная ФИА наказва или по-точно така е по правилник, но не и във вашия случай еднакво строго кражабата и продажбата. Тоя дето зима тая информация, която не трябва да е в негови ръце се наказва сурово. ОСВЕН ТОВА СИВИТЕ СА ДОКАЗАНО ВИНОВНИ. Разбираш ли какво е това. ФИА се произнесе и каза "гилти". Не става дума за колата - да взаимствате, а да удряте под кръста. Ако си беше направил труда щеше да разбереш, че РОН е разбрал какво имаме ние, което е на ръба на правилата, НО НЕ Е НЕЗАКОННО и прави контестатция за да ни одари под кръста мръсната сива гадина.

Берилия - ах как чакам някой да каже за тва. Не само МКЛ са има ли берилий.

Отбора ви бил в подем. Радвайте се, че ни забраниха пода и крилата и че имаме малко повече проблеми от вас иначе щяхте да видите един подем през крив макарон. Но пък има и готина страна - това да гледам как на черното викате бяло и правите жалки истерични опити да се измиете от лайната в който сте нагазили до шия. Освен това комисаря ВАНДЕРГЕЙ, а такова де Вандергай - същия който знаеше, че Шуми ще бъде наказан още преди да има свикване, знаеше че МКЛ няма да бъдат наказани. Съвпадения нали...... Честити ксерокс титли - може би.

 

Е не ще падна от смях.Тука много успешно има една българска поговорка "Крадецът вика дръжте крадеца". :D :punk :D :punk

Link to comment
Share on other sites

Квото и да говорите колкото правилни и неправилни неща да издрънкате в тоя случай по виновни от Макларън няма.Кво означава не могат да си държат хората в фирмата ми изжинявай пич ама като окрадат някой магазин да не би да оставят крадеца и да кажат ми не са обучили полицайте достатъчно добре...Мислете малко тва си е крадене както и да гледате на нещата без значение дали са използвали тази информация или не...

Link to comment
Share on other sites

Хайде не говорете за крадене баш от Ферари.Те и Ферари открадаха половината отбор на Бенетон барабар с информацията му ама това е никой не го гледа.Знаем ви че Фераристите сте мрънкала.Ако вие крадете сте супер пичове ако пък друг открадне от вас е мошеник и какво ли не.Ако спечели пилот на Ферари той все е "блестящ","страШотен" и къф ли още не ама ко спечели някой друг е "късметлия","слабак" и т.н.н простотии.Ако някой изхака Ферари той е идеот,олигофрен,боклук и т.н. ама ако Маса изчатка Алонсо той е корав,брилянтен превъзходен.Ай сиктир стига сте мрънкали!

 

И после другите казвали на черното бяло - да бе да ........

Link to comment
Share on other sites

Абе вие луди ли сте. Рон повтрям РОН ДЕНИС само е признал, че е притежалвал тва инфо. Знаете ли кво се казва на тва. - САМОПРИЗНАНИЕ. ФИА каза МКЛ СА ВИНОВНИ, но не ги наказа щото водят в класирането, не че са невинни. Освен това делата продължават в ИТАЛИЯ И АНГЛИЯ. Също така има обжалване на решенеито на ФИА. Все още не сте се измъкнали.

 

Жорка я кажи кога сме крали. Тва за тима с БЕНЕТОН беше пълна тъпотия. Значи ФЕРАРИ открадна от МКЛ Кими ли. Давайте още да се наслаждавам на гърча ви. Не мога да повярвам.

 

b] "Няколко седмици след състезанието в Мелбърн, шефа на макларън ми предложи да сключим нещо като споразумение с което да установим по-добри отношения м/у двата отбора, така че да избегнем каквито и да е било бъдещи издавания пред спортните власти. Аз му отговорих че ми е непосилно да му повярвам, защото на няколко пъти ние сме виждали как дадени задължения са били винаги неизпълнявани от макларън. Имаше размяна на виждания, и вярвайки в добрата им воля аз се съгласих да подпиша споразумението на 9-ти Юни. След това, а и по-късно, макларън са знаели не само за е-майлите изпратени от техния информатор в нашата компания, но още са знаели за факта че техния главен дизайнер е продължавал да бъде в контакт с информатора и е получил, и е продължавал да бъде в притежаване на голямо количество техническа информация която е наша собственост. Така че, от една страна те дойдоха при нас и казаха "нека да си вярваме едни други", и от друга те са криели сериозни факти като споменатите по-горе, но ненаправиха никакво усилие за да ни информират за това както е в духа и буквата на нашето споразумение.[/b] :angry1 :angry1

 

 

Бриаторе прояви разбиране към отбора Ферари

 

Флавио не разбира защо Макларън не са получили наказание

 

 

 

Шефът на екипа на Рено във Формула 1 Флавио Бриаторе сподели, че е останал учуден от факта, че Макларън не са получи наказание след срещата на Световния автомобилен съвет в четвъртък. Тогава бе решено, че няма достатъчно доказателства срещу отбора на Рон Денис и поради тази причина британците не бяха санкционирани по какъвто и да е начин.

 

"Не мога да разбера какво точно се случи, сподели Флавио пред "Gazzetta dello Sport". – Защо ще организираш конгрес, след като няма достатъчно доказателства? И защо Макларън не са наказани за това, че притежават документи на Ферари? Говорих по телефона с Жан Тод и той звучеше много разочарован. Напълно разбирам и Лука ди Монтеземоло, който основателно може да бъде ядосан с решението."

Как е Жоре. Да Споменавам ли пак за Вандергайде. ОСвен това вчера имаше интервю с Жан Тод и той каза, че: ако Ферари бяха в тази ситуация те щяха да бъдат наказанаи". От гледна точка на ФИа това може да се тълкува за обида. Да видим какво ще стане. Иначе Жан верно го е казал. Британец да осъди Британски тим с Британски шеф и пилот. е няма такава хава

 

Tва е оригинала на първия пост да не кажете, че съмй го напудрил.

 

A reaction in the cold light of day

 

Twenty four hours on from the World Council's surprising decision which provoked so much discussion, as can be seen simply from looking at those sent to our Internet site, Ferrari CEO Jean Todt chose to reflect in the cold light of day on everything that has taken place. "I am bitter about it: what happened yesterday is serious. On the one hand a verdict of guilt was handed down and on the other, no sanctions were imposed. I cannot understand it," reaffirmed Todt. "During yesterday's meeting, the McLaren bosses, with no exceptions, admitted that their chief designer had obtained since back in March, prior to the Australian GP, documents from Nigel Stepney. Some of this data was used to prepare a clarification request submitted to the FIA, aimed clearly at us, given that throughout the Melbourne weekend, McLaren team principal and his closest colleagues made statements in which they threw doubt over "some cars." Therefore, such information was in fact used to obtain an advantage over us: not through an improvement in their performance, but instead through limiting ours. It is important to underline that the information used to try and damage Ferrari through the FIA might be only a part of the information received by McLaren. In an attempt to justify its actions, McLaren has tried to claim the immunity normally accorded to a whistleblower in some legal systems. But it should be noted that usually, an informant or whistleblower goes to the competent authority to denounce something, whereas in this case he went to Ferrari's main rival who, and it is not us who say this but the FIA, took great care not to mention that the information was obtained in this way.

 

Let us move on. McLaren has confirmed that it has had to install a firewall to prevent further information from Stepney from reaching the team in the form of documents. Furthermore, Coughlan has been asked to tell the very same Stepney to stop sending him information. It is a shame that before this, Coughlan asked him for information on our brake balance system, then went to lunch with him in Spain, before calmly returning home with 780 pages of designs, diagrams, data and a whole lot more - as stated by the FIA release - with which to design, develop run and race a 2007 Ferrari Formula 1 car. As confirmed in that decision yesterday, the violation was already there in the simple possession of the information, which in itself constitutes an enormous advantage in a sport like Formula 1. In Ferrari's opinion, it is like playing a hand of poker with a rival who already knows what cards you are holding.

 

It remains incomprehensible that apart from possession, one must also demonstrate the effective and visible use of this information on the McLaren car. Actually, this very same fact, on the basis of available information which the FIA used to find McLaren guilty, shows that the offence lies in the possession without the need to prove anything else. The proof is there and this led to the FIA's decision. Therefore I find it difficult to understand how the verdict makes sense. Furthermore, I have to say that the proof of effective use requested by the FIA is impossible for Ferrari to furnish, because of course, Ferrari does not have access to the McLaren car."

 

Todt further added this piece of behind the scenes background: "A few weeks after the race in Melbourne, the McLaren team principal proposed that we should reach a sort of agreement to establish a better relationship between our two teams, thus avoiding any future denunciations to the sporting authority. I replied that I found it impossible to believe him, because on several occasions we had seen that certain commitments had always been disregarded by McLaren. There was an exchange of views and, believing in their good faith, I agreed to sign this agreement on 9 June last. Since that time and even earlier, McLaren was perfectly aware, not only of the e-mails sent by their informer within our company, but also of the fact that their chief designer had stayed in contact with him and had received and continued to be in possession of a significant amount of technical information that belonged to us. So, on the one hand, they had come to say "let us trust one another," and on the other they were hiding serious facts such as those just stated above, but making no effort to inform us as would have been in the spirit and to the letter of our agreement.

 

"Finally, it should be noted that yesterday's meeting was not an appearance before a tribunal, but a meeting of the FIA World Council, at which only McLaren was asked to respond to accusations and in which we were present only as observers. Therefore there was no possibility to play an active role as we would have wished. I was only able to ask a few questions and reply to some, but we were not able to present our case nor the documents to support it.

 

"This decision remains very disappointing and surprising. It is not acceptable to create a precedent in such an important case in which the guilty verdict for serious and persistent violation of the fundamental principle of sporting honesty does not automatically incur a penalty. For our part, we will press on with the legal actions currently taking place in Italy and in England and we do not rule out taking further action."

 

Да си поиграя ли и да дам САМОПРИЗНАНИЯТА на семейство КАФЛАН. Майк и жена му Труди са подведени под съдебна отговорност в ИТАЛИЯ И АНГЛИЯ.

Link to comment
Share on other sites

Целия спорт стана на една изтривалка според мен след това показно.От години се работи срещу Ферари ,но сега това вече е безочливост.Не виждам смисъл да бъде изкуствено подържан живота на F1.Дано Ферари се ориентира към създаването заедно с други производители на "unlimited" серии.Имам предвид нещо ,което преди доста време бях чувал като идея.Шампионат в който 3.5 литрови турбота и 6 лит. норм. атмосфери да се съзтезават ,без ограничения за вакуум ефект ,без забрана за активни окачвания ,без ограничения за гумите и аеродинамиката ,с включени най-атрактивните писти на планета.За мен това е по-скоро блян ,но наистина се надявам някой ден Ф1 да приключи да съществува ,защото най-хубавото от нея вече е спомена.Тази порнография ,която гледаме сега е грозна.Формула 3000 ,Чамп Кар и WTCC са много по-интересни като формати.

Link to comment
Share on other sites

Целия спорт стана на една изтривалка според мен след това показно.От години се работи срещу Ферари ,но сега това вече е безочливост.Не виждам смисъл да бъде изкуствено подържан живота на F1.Дано Ферари се ориентира към създаването заедно с други производители на "unlimited" серии.Имам предвид нещо ,което преди доста време бях чувал като идея.Шампионат в който 3.5 литрови турбота и 6 лит. норм. атмосфери да се съзтезават ,без ограничения за вакуум ефект ,без забрана за активни окачвания ,без ограничения за гумите и аеродинамиката ,с включени най-атрактивните писти на планета.За мен това е по-скоро блян ,но наистина се надявам някой ден Ф1 да приключи да съществува ,защото най-хубавото от нея вече е спомена.Тази порнография ,която гледаме сега е грозна.Формула 3000 ,Чамп Кар и WTCC са много по-интересни като формати.

 

Успяха към този момент да бутнат империята. Дано този път и Лука изкара така говорената папка с компромати. Дано най накарая я използва. А сивите фенове от не май къде мислят кви ли не простотии да кажат на виновни-невинни или на черното бяло. Вече е гот

 

 

Todt: McLaren used data to limit Ferrari performance

Link to comment
Share on other sites

Нови данни за шпионаж във Формула 1

 

Радиото на Мика Хакинен е било подслушвано от Ферари.

 

 

Ферари подслушваше радиото на Макларън, твърди Мика Сало

Вълненията около скандала, в който Фарари обвини Макларън Мерцедес в шпионаж още не са утихнали, а бившият пилот на скудерията Мика Сало наля отново масло в огъня. Финландецът разкри, че "черните кончета" са подслушвали радиото на "сребърните стрели".

 

Мика Сало, който замести Шумахер във Ферари през 1999 г. и участва в 6 състезания (2 подуима), тъй като германецът беше със счупен крак, заяви пред финландския вестник "Илта Саномат": "Докато бях във Ферари, ние шпионирахме Макларън, като подслушвахме тяхното радио." "След всяко състезание аз разполагах с разпечатка на всички разговори, които Мика Хакинен (световен шампион за 1998 и 1999 г.) е провел със своя инженер", допълва Сало.

 

Сблъсъкът за шпионажа между италианците и "сребърните стрели" сега може да се възобнови, но с разменени роли. В неделя обаче Сало, който участва във Ферари 430 GT2 сериите организирани от ФИА на белгийската писта Спа, обяви че не е бил тълкуван правилно. "Думите ми не се били правилно тълкувани, заяви 40-годишният финландец. - Просто исках да кажа,че през 90-те години радиотехнологията във Формула 1 бе на ниско, дори аматьорско ниво и бе лесно да се подслушва."

Link to comment
Share on other sites

От това, че отборите почнаха да си вадят кирливите ризи не печели никой ,най-малко спорта.Време е чичо Бърни да им развее пръчакта по задниците на тия шефове.

Имам един въпрос : "Защо Ферари не оповестиха за кражбата на инфо по-рано, при положение, че са знаели ?"Отговор :"Защото мкЛарън водят в шампионата."

Link to comment
Share on other sites

И ваденето на кирливи ризи продължава:

 

 

 

Макларън обвини Ферари в нарушение на правилата в Австралия

 

 

Отборът от Формула 1 Макларън Мерцедес обвини конкурентите си от Ферари в използването на нелегални елементи по болида им по време на първия старт за този сезон на пистата "Албърт парк" в Австралия.

 

Тогава победата спечели Кими Райконен, но след края на надпреварата от Маклрън подадоха протест до ФИА относно т.нар. "подвижни подове", използвани в автомобила на "Черните кончета".

 

В отворено писмо до президента на италианската автомобилна федерация Луиджи Макалузо, босът на английския тим Рон Денис разкритикува остро действията на Ферари във вихрещия се в момента шпионски скандал между двата тима.

 

"В интерес на спорта от Макларън решихме да не оспорваме резултатите от Гран При на Австралия, въпреки че беше очевидно, че Ферари имаха непозволено предимство тогава", пише в писмото Рон Денис.

 

Босът на Макларън още преди няколко дни призна, че тогава са научили за нелегалните елементи от едното от главните лица във вихрещия се шпионския скандал - бившият механик на италианския тим Найджъл Степни.

 

По-нататък в писмото Рон Денис отрича за пореден път, че от Макларън имат някакво участие в размяната на секретна информация между Степни и бившия спортен директор на Макларън Майк Кулън.

 

Както е известно миналата седмица Световният автомобилен съвет на ФИА не наказа реално екипа на Макларън, тъй като от Ферари не успяха да предоставят доказателства, че в английския тим са използвали по някакъв начин получената от Найджъл Степни информация.

 

Преди два дни обаче президентът на Международната автомобилна федерация Макс Молзи препрати делото по грандиозния скандал до Апелативния съд на ФИА. Изслушването по делото ще се състои в края на август в Париж.

 

Босът на английския тим пише още, че е изключително разочарован от действията на Ферари и медиите в Италия около скандала.

 

"Репутацията на Макларън е подложена на голям натиск, след поредицата от некоректни статии в италианската преса и съобщения от страна на екипа на Ферари" заявява Рон Денис.

 

"Би било жалко изходът на един от най-интересните и качествени шампионати в последните години да бъде решен не на пистата, а в съдебните зали, заради действията на двама служители на Ферари и Макларън", завършва Рон Денис.

 

Както е известно в шампионата при пилотите водач е Люис Хамилтън от Макларън със 70 точки, пред съотборника си Фернандо Алонсо с 68 точки, а на трето и четвърто място са пилотите на Ферари- Фелипе Маса и Кими Райконен с 59 и 52 точки.

 

 

 

 

-------------------------------

 

Интересно, че на една сива кирлива риза се паявяват по две червени и още по-кирливи след това :)

Link to comment
Share on other sites

От това, че отборите почнаха да си вадят кирливите ризи не печели никой ,най-малко спорта.Време е чичо Бърни да им развее пръчакта по задниците на тия шефове.

Имам един въпрос : "Защо Ферари не оповестиха за кражбата на инфо по-рано, при положение, че са знаели ?"Отговор :"Защото мкЛарън водят в шампионата."

 

Защото не са знаели до момента в който инфото е почнало да се копира. Съвсем случайно са разбрали.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Това стана като в колумбийски сериал. Да кажем това, което всички чухме днес...

 

Имало е размяна на и-мейли между Педро и Галфонсо. Педро е знаел как Ферари си загряват гумите... Тече разследване и по този случай, а разбере ли се, че информацията е била използвана ( въпрос на време ), можем да се видим с МКЛ чак 2009-та ^^.

Link to comment
Share on other sites

Ама вие още ли вярвате че ще ги накажат щом до сега не го сториха?Не ставайте смешни!Знам че с машинации искате да земете титлите щото на пистата несатва ама това незначи че Мкл ще бъдат наказани.

Link to comment
Share on other sites

Ама вие още ли вярвате че ще ги накажат щом до сега не го сториха?Не ставайте смешни!Знам че с машинации искате да земете титлите щото на пистата несатва ама това незначи че Мкл ще бъдат наказани.

 

Да, наказание нямаше, за изненада на всички, но нищо не е окончателно. ФИА продължава разследването и са казали: "При най-малкия фал - ще се видим през 2009".

Link to comment
Share on other sites

Да, наказание нямаше, за изненада на всички, но нищо не е окончателно. ФИА продължава разследването и са казали: "При най-малкия фал - ще се видим през 2009".

Няма да ги накажат... Не и когато става дума за загуба на пари от страна на онова дъртото същество.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...