NeRoX Posted December 17, 2008 Share Posted December 17, 2008 Ми то като совалка.... Страхотно е! Джаната ми е малко странна, но на живо може да е готина. Майче тоя път Gallardo-то ша диша праха. Предвиждам, че това ще е най-бързото заводско Audi правено някога... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Psihara^^ Posted December 17, 2008 Share Posted December 17, 2008 Заден дясен стоп за Ауди 80 Б4 Комби? 2ра ръка.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted December 18, 2008 Share Posted December 18, 2008 r8 V10: Engine - 5.2 liter V10 HP - 525 hp HP/Liter - 101 hp per liter 0-62 mph - 3.9 seconds Gallardo LP560-4: Engine - 5.2 liter V10 HP - 552 hp @ 8000 rpm HP/Liter - 106.2 hp per liter 0-62 mph - 3.7 seconds Айде по-кротко феновете на ауди Link to comment Share on other sites More sharing options...
Divaka Posted January 15, 2009 Share Posted January 15, 2009 Искам да попитам притежателите на Ауди А4,колко им е разхода на гориво на 100 км?По специално автомобил 98,99 година 1.9 ТДИ 110 к.с?Тъйкато съм се насочил към такова чудо Link to comment Share on other sites More sharing options...
nelio Posted January 15, 2009 Share Posted January 15, 2009 Това е много относително понятие, защото ако я настъпваш-гори! Ама мисля, че средното за този мотор е около 6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlobil Posted January 15, 2009 Share Posted January 15, 2009 невъзжмоно е да му гори 6...... аз имам 2.5 тди с типтроник и градско под 11 не пада Link to comment Share on other sites More sharing options...
Psihara^^ Posted January 15, 2009 Share Posted January 15, 2009 Моя е 1.9 ТДИ, но е 90 коня и гори 6 смесено, 7 градско ако не я настъпвам. Link to comment Share on other sites More sharing options...
__smirnoff__ Posted January 24, 2009 Share Posted January 24, 2009 90 коньовото тди гори 6-7 на сто, вече 110 кс отива с един литър може би нагоре, но и вървежа е друг Link to comment Share on other sites More sharing options...
nelio Posted January 25, 2009 Share Posted January 25, 2009 невъзжмоно е да му гори 6...... аз имам 2.5 тди с типтроник и градско под 11 не пада Е аз казах, че е относително колко гори, ако я настъпи градцко предполагам, че ще одари 9л ако я кара нормално 7-8, а на дълго сигурно ще падне на 5л та затова писах средно 6л Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlobil Posted January 29, 2009 Share Posted January 29, 2009 абе незнам ама на а4-ка след като я чипнах върви като полудяла и градско ми падна с близо литър ако някой се интересува мога да му дам телефона на момчето което ми я чипна ....... на турбо двигател качва 30 коня и 70Нм въртящ.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
NeRoX Posted February 2, 2009 Share Posted February 2, 2009 абе незнам ама на а4-ка след като я чипнах върви като полудяла и градско ми падна с близо литър ако някой се интересува мога да му дам телефона на момчето което ми я чипна ....... на турбо двигател качва 30 коня и 70Нм въртящ.... Впечатляващи резултати от чипирането, но не ти ли е малко сектирме с тая печка? Попринцип знам, че са големи дърва що се отнася до спортно каране. Пък и няма кой знае какъв потенциал. Ясно е, че се карат заради нискя разход, но все пак ако искаш бегачка няма да си вземеш дизел... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Psihara^^ Posted February 2, 2009 Share Posted February 2, 2009 Впечатляващо. Не ти ли е малко сектирме с тая печка? Попринцип знам, че са големи дърва що се отнася до спортно каране. Пък и няма кой знае какъв потенциал. Ясно е, че се карат заради нискя разход, но все пак ако искаш бегачка няма да си вземеш дизел... Link to comment Share on other sites More sharing options...
WoW_Lo6iq Posted February 2, 2009 Share Posted February 2, 2009 Да и аз бих реагирал като психара...дизелите вече не са като от 30те години....и съм далеч от мисълта,че например А6 3.0 ТДИ, неможе да бъде карано спортно или пък е "печка",или пък няма портенциал!Защото ще "откине" половината 320-ки и т.н. нисколетящи мега-хипер-дупер бързи и невероятни бензинови коли... Ако искаш виж характеристиките на автомобила,който споменах по-горе и го сравни с бензиновия му еквивалент....май дизела е по-добър,а? такива заключения като "нямат потенциал" или пък "ако искаш бегачка няма да си вземеш дизел" не са много уместни....а и ако дизела неставаше за спорт нямаше да го има и R8 V10 Link to comment Share on other sites More sharing options...
NeRoX Posted February 2, 2009 Share Posted February 2, 2009 Да и аз бих реагирал като психара...дизелите вече не са като от 30те години....и съм далеч от мисълта,че например А6 3.0 ТДИ, неможе да бъде карано спортно или пък е "печка",или пък няма портенциал!Защото ще "откине" половината 320-ки и т.н. нисколетящи мега-хипер-дупер бързи и невероятни бензинови коли... Такова сравнение никой не прави. Пък и те 320-ките отдавна са заминали. Говоря за равностойни двигатели бензин-дизел. Нямат същата динамичност. Последно гледах сравнение на 335d i 335i BMW-та (E60) в Top Gear. Въпреки много хваленото по динамични показатели дизолово BMW бензина пак го наказа стабилно. И имаме предвид, че малко от дизелите са с динамичноста на тази печка. Нито звука е като звук, за пушеците да не говорим. И като сравняваме двата вида двигатели е добре за миг да забравим икомичноста на на дизела. А нямат потенциал, защото трудно се тунинговат. Рядко им се прави нещо повече от чипиране, което е достатъчно за масовия потребител, но не и за силово надуване на агрегата. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Psihara^^ Posted February 2, 2009 Share Posted February 2, 2009 Такова сравнение никой не прави. Пък и те 320-ките отдавна са заминали. Говоря за равностойни двигатели бензин-дизел. Нямат същата динамичност. Последно гледах сравнение на 335d i 335i BMW-та (E60) в Top Gear. Въпреки много хваленото по динамични показатели дизолово BMW бензина пак го наказа стабилно. И имаме предвид, че малко от дизелите са с динамичноста на тази печка. Нито звука е като звук, за пушеците да не говорим. И като сравняваме двата вида двигатели е добре за миг да забравим икомичноста на на дизела. А нямат потенциал, защото трудно се тунинговат. Рядко им се прави нещо повече от чипиране, което е достатъчно за масовия потребител, но не и за силово надуване на агрегата. x 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted February 2, 2009 Share Posted February 2, 2009 Да и аз бих реагирал като психара...дизелите вече не са като от 30те години....и съм далеч от мисълта,че например А6 3.0 ТДИ, неможе да бъде карано спортно или пък е "печка",или пък няма портенциал!Защото ще "откине" половината 320-ки и т.н. нисколетящи мега-хипер-дупер бързи и невероятни бензинови коли... Ако искаш виж характеристиките на автомобила,който споменах по-горе и го сравни с бензиновия му еквивалент....май дизела е по-добър,а? такива заключения като "нямат потенциал" или пък "ако искаш бегачка няма да си вземеш дизел" не са много уместни....а и ако дизела неставаше за спорт нямаше да го има и R8 V10 Абе и аз до преди година бях фен на дизела, ама леко със спортното каране на дизелите, че турбо-то е скъп консуматив. А за сравнението бензин-дизел... Сравнявай турбо дизел с турбо бензин - за да е по-честно Такова сравнение никой не прави. Пък и те 320-ките отдавна са заминали. Говоря за равностойни двигатели бензин-дизел. Нямат същата динамичност. Последно гледах сравнение на 335d i 335i BMW-та (E60) в Top Gear. Въпреки много хваленото по динамични показатели дизолово BMW бензина пак го наказа стабилно. И имаме предвид, че малко от дизелите са с динамичноста на тази печка. Нито звука е като звук, за пушеците да не говорим. И като сравняваме двата вида двигатели е добре за миг да забравим икомичноста на на дизела. А нямат потенциал, защото трудно се тунинговат. Рядко им се прави нещо повече от чипиране, което е достатъчно за масовия потребител, но не и за силово надуване на агрегата. 1) Не знам кое и е заминалото на "320и", но 0-100 за 8,2, максимална скорост 230 и 0-1000м за 28,9 секунди си е доста прилично за кола. 2) 335и и 335д са Е90, Е91, Е92 или Е93 съответно седан, комби, купе, кабрио - Е60 е 5та серия седан. 3) 335д не пуши Link to comment Share on other sites More sharing options...
NeRoX Posted February 2, 2009 Share Posted February 2, 2009 1) Не знам кое и е заминалото на "320и", но 0-100 за 8,2, максимална скорост 230 и 0-1000м за 28,9 секунди си е доста прилично за кола. 2) 335и и 335д са Е90, Е91, Е92 или Е93 съответно седан, комби, купе, кабрио - Е60 е 5та серия седан. 3) 335д не пуши 1) За каква генерация 320i говорим? 2) Говоря точно за 5-та серия седан (Е60) 3) Малко не ми се вярва. Може би е по-малко не аз не съм виждал непушещ изобщо дизел. PS: Психо - x3? Link to comment Share on other sites More sharing options...
WoW_Lo6iq Posted February 2, 2009 Share Posted February 2, 2009 Ми как да ти кажа,карах дизел до лятото,сега едната кола от семейните е дизел....ми...няма пушек!Сега...виж нормално е кола на 200 000 да пуши.....нормално е кола,на която нещо не и е фред по двигателя да пуши....но загледай се например в Рено меган(дето отзад са като кутия за хляб) 1.5 DCI грам пушилка няма.... А и какво значение има колко коли са с потенциала на аудито от по-горния ми пост?Факт е,че ги има! Още повече дизел=голям въртящ момент Звукът на 1.7 дизел може да е гаден наистина,но ... след 2.0 мисля,че вадят звук да не говорим за V6 и нагоре... Не съм заклет фен на дизела нито на бензина и не се заяждам,аз самия карам бензинов автомобил,но просто имам по-различно мнение от твоето(NeRoX) А колкото до турбото...скъпичък е да,гърми...да....,но бая зор трябва да види Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted February 2, 2009 Share Posted February 2, 2009 1) За каква генерация 320i говорим? 2) Говоря точно за 5-та серия седан (Е60) 3) Малко не ми се вярва. Може би е по-малко не аз не съм виждал непушещ изобщо дизел. PS: Психо - x3? 1) Е90 2) Тогава е трябвало да напишеш 535d i 535i - което в европа се води 540i 3) Покарай зад някое ново БМВ или Ауди дизел и ще се увериш Link to comment Share on other sites More sharing options...
NeRoX Posted February 2, 2009 Share Posted February 2, 2009 1) Е90 2) Тогава е трябвало да напишеш 535d i 535i - което в европа се води 540i 3) Покарай зад някое ново БМВ или Ауди дизел и ще се увериш 1) Тук съм съглсен. Аз говорих за старите бараки (Е30, Е36) 2) Грешката е моя, съжелявам. 535d и 535i. Ми как да ти кажа,карах дизел до лятото,сега едната кола от семейните е дизел....ми...няма пушек!Сега...виж нормално е кола на 200 000 да пуши.....нормално е кола,на която нещо не и е фред по двигателя да пуши....но загледай се например в Рено меган(дето отзад са като кутия за хляб) 1.5 DCI грам пушилка няма.... А и какво значение има колко коли са с потенциала на аудито от по-горния ми пост?Факт е,че ги има! Още повече дизел=голям въртящ момент Звукът на 1.7 дизел може да е гаден наистина,но ... след 2.0 мисля,че вадят звук да не говорим за V6 и нагоре... Не съм заклет фен на дизела нито на бензина и не се заяждам,аз самия карам бензинов автомобил,но просто имам по-различно мнение от твоето(NeRoX) А колкото до турбото...скъпичък е да,гърми...да....,но бая зор трябва да види Под "потенциал" имах предив потенциал за тунинг и повишаване на мощноста. За звук съм чувал и големи дизели и пак не ми харесват. Като фадроми са. Други си е ревът на бензиновия двигател. Аз нямам нищо против дизеловите двигателя. Едно перфектно решения за нормалния човек, който има нужда от кола за работа, която да гори малко. Говорим за динамичност, спортно каране, ръчкане и т.н. Аз имам предвид, че там не са много добри. То и никой не ги прави. Достатъчен факт. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harlem Posted February 2, 2009 Share Posted February 2, 2009 Според мен не е навлезнало толкова широка да се правят дизеловите двигатели в смисъл тунинговат а пък и ще излезне предполагам е доста скъпо но чак пък да няма потенциал в тях.Виж например световното за туристически автомобили и Льо ман... Link to comment Share on other sites More sharing options...
nelio Posted February 2, 2009 Share Posted February 2, 2009 нямате си и на представа колко може да се пипне един дизел с турбо, толкова че да не мое му се опре и бензинова с турбо (но сток) Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted February 2, 2009 Share Posted February 2, 2009 Според мен не е навлезнало толкова широка да се правят дизеловите двигатели в смисъл тунинговат а пък и ще излезне предполагам е доста скъпо но чак пък да няма потенциал в тях.Виж например световното за туристически автомобили и Льо ман... Р10, а сега и Р15 ще са дизелаци. Пежо и те в Льо ман. Сеат....но пък във Ф1 ги няма, което е показателно Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted February 2, 2009 Share Posted February 2, 2009 нямате си и на представа колко може да се пипне един дизел с турбо, толкова че да не мое му се опре и бензинова с турбо (но сток) Имаш ли си на представа една кола Х колко може да се пипне, толкова че да не "мое" му се опре и болид от Ф1... Link to comment Share on other sites More sharing options...
бат Ицо Posted February 2, 2009 Share Posted February 2, 2009 Всички тези дизели мизели и тем подобни са само заради ниските емисии. Даже на новото Галардо са му пипнали моторетката да намалят емисиите Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.