Jump to content
BulForum.com

Искам пък да ви се оплача


Recommended Posts

On 2/2/2025 at 9:58 PM, Antares said:

След издънките, които от Gamers Nexus разкриха първо за Newegg, сега и за nzxt (доста добри материали btw) - въобще не вярвам на хипотезата, че отгоре са чисти, пък "лошите" са надолу по веригата. Предполагам, че след като са спаднали приходите след ковидния балон -  са решили да спестят някой друг лев...

Мдам, да не забравяме и за Асус. Като нищо и тия от Амазон може да са се пробвали в играта, знам ли ги. :lol:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 5.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

3 minutes ago, Godfather said:

Мдам, да не забравяме и за Асус. Като нищо и тия от Амазон може да са се пробвали в играта, знам ли ги. :lol:

Оооо, да, вгъзус как можах да ги забравя! Въобще, Стив от GN съм му много голям фен! Въобще положението е "Ако мине - 5 лева".

Link to comment
Share on other sites

19 hours ago, Antares said:

Оооо, да, вгъзус как можах да ги забравя! Въобще, Стив от GN съм му много голям фен! Въобще положението е "Ако мине - 5 лева".

Стийв определено е пич. Другия пич, който ме кефи е Джей от JayzTwoCents. Двамата също отделиха доста време на сагата EKWB. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Аз пък съм по-скромен. Попаднах на фалшива СанДиск мемори карта от Емаг и сега им писах, че ще искам да я връщам.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, mIRCata said:

Аз пък съм по-скромен. Попаднах на фалшива СанДиск мемори карта от Емаг и сега им писах, че ще искам да я връщам.

В Емаг е пълно и с такива фейк дискове https://www.emag.bg/vynshen-tvyrd-disk-vaxiuja-2tb-usb-3-1-sin-21-40000397/pd/DKW0T2YBM/?ref=embedding_similar_model_1_3&provider=rec&recid=rec_102_834022f8ca9d4a6de94443ac9901f95446d64bf43b58d1cbac952a13b4945894_1738741971&scenario_ID=102 . Писах им, ама мерки не взимат.Вероятно ще си измият си ръцете, че друг ги продава.

Link to comment
Share on other sites

Защо купувате от еМАГ неща, които не се продават от еМАГ?

Една шепа са търговците, които продават собствен продукт и нямат собствен магазин, а ползват платформата на еМАГ.

Още една шепа са големи магазини (като Ардес и Вали Компютърс), които си листват продуктите в еМАГ, за да увеличат броя клиенти. В този случай, може да се поръча директно от техните сайтове същия продукт на по-добра цена.

От еМАГ пазарувам само неща, които се предлагат от еМАГ директно или не се предлагат от никой друг, никъде. Един пъзел бях поръчал така от Румънски продавач, но там няма гаранционен сервиз.

Заради тези външни продавачи, които правят мизерии, хората имат лошо мнение за еМАГ откъм цени и гаранционно обслужване. А на еМАГ явно не им пука, защото правят достатъчно пари от комисионни...

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, w00x said:

Защо купувате от еМАГ неща, които не се продават от еМАГ?

Една шепа са търговците, които продават собствен продукт и нямат собствен магазин, а ползват платформата на еМАГ.

 

Има представени доста румънски фирми, от чийто сайтове е трудно да купиш нещо с доставка в БГ. Или идва значително по-скъпо, или изобщо не се предлага такава. Единични са случаите, в които съм успявал да организирам pick-up от тяхна локация и пак идва по-скъпо.

Досега опитът ми с румънските фирми е предимно положителен, да кажем 85%/15% в полза на безпроблемните доставки.

В останалите случаи системата на емаг за връщане работи безотказно... поне засега

Link to comment
Share on other sites

Аз до сега няколко пъти съм купувал различни неща, които са от външен доставчик. Например купих рамка за пъзел, която естествено дойде строшена. Подадох си възражение и ми върнаха парите, рамката остана и си я ремонтирах. Купих си едни ЛЕД осветителни тела, които също бяха от външна фирма и бяха на учудващо ниска цена. Абсолютно същите у нас бяха на тройна цена. Като цяло се съмнявах да е истина, но се оказа това което е описано и до ден днешен си работят. Та има смисъл да се ползват външни фирми. 

Link to comment
Share on other sites

Аз заради подобни неща основно пазарувам от Амазон и гледам задължително да платя с Amex карта. Писнало ми e лъжливи търговци. Paypal вече и те за нищо не стават. Изненадва ме обаче ситуацията на @Godfather. Поне съпорта на Амазон няма равен щом се опре до него.

Иначе миналата година се опитаха от една фирма да ме метнат с телевизор. Изпратиха ми такъв със счъпен екран, различен цвят и отделно модел който е за друг пазар и различен от това което съм поръчал. Цвета не ме бъркаше, понеже е на гърба само, но счупеният екран нямаше как да го преживея. Отделно бяха правили някакви мизерии по него и бяха сложили някакво фолио с което се опитват да прикрият пукнатината. От Paypal никакво съдействие нямаше. Даже на няколко пъти говорих с техни служители и бяха изумени как не се отсъжда в моя полза. Накрая добре, че от банката анулираха транзакцията. Вече за да ми е мирна главата само с Amex и най - вече Амазон, но дори в самия Амазон плащам с тях.

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, netrootbg said:

Изненадва ме обаче ситуацията на @Godfather. Поне съпорта на Амазон няма равен щом се опре до него.

И мен ме изненада, но е факт. Съпорта все още работи безотказно - да чукна на дърво, че пакета още пътува към тях и не съм си взел парите обратно. :lol:

 

11 hours ago, netrootbg said:

Вече за да ми е мирна главата само с Amex и най - вече Амазон, но дори в самия Амазон плащам с тях.

И аз съм с Амекс в Амазон, но засега само с Амазон приключват нещата, не съм опирал все още до Амекс да си търся парите.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

55" Samsung на няма и 6 месеца показва признаци за изгаряне. Почна да изключва матрицата - да премигва... Ще ходя до технополис да ги питам какво ще правим

Link to comment
Share on other sites

Недей, недей, че с 3 дни изпуснах срока да удължа гаранция на един Самсунг. С такива публикации се панирам още повече. Все едно бомба със закъснител има на стената.
Много ненадеждни..

Link to comment
Share on other sites

26 minutes ago, mIRCata said:

55" Samsung на няма и 6 месеца показва признаци за изгаряне. Почна да изключва матрицата - да премигва... Ще ходя до технополис да ги питам какво ще правим

Ще споделиш ли какъв модел е?

Link to comment
Share on other sites

29 minutes ago, w00x said:

Недей, недей, че с 3 дни изпуснах срока да удължа гаранция на един Самсунг. С такива публикации се панирам още повече. Все едно бомба със закъснител има на стената.
Много ненадеждни..

значи поне година и половина си изкарал, а нашия няма и 6 месеца

 

32 minutes ago, UzITo said:

Ще споделиш ли какъв модел е?

Samsung S90D 55"

Тъкмо се чудих тези дни да ходя да увелича гаранцията, даже питах в магазина какви пари, но явно ще си изгори в нормалния срок.

Link to comment
Share on other sites

Стига бе. И най-високия клас. Ай сиктир. Егати боклуците. Задължително удължавай гаранцията ако останеш със същия. Още ме е яд, че чаках до последния момент за моя и го изпуснах.. Моят е QLED 9-та серия. Още повече яркост от твоя...

Link to comment
Share on other sites

Аз и с LG съм имал проблеми. След 3 години, един стана лилав. Трябва да се сменят диодите на подсветката. И това е често срещан проблем за конкретния модел.

Link to comment
Share on other sites

Моята практика е обратната, 4 LG'та имам в кофата, и 5 Samsung, които са бетон. Среден клас всички. Началника си взема преди 2-3 години някво огрмно LG 75" мисля, че беше - 1 бройка в цяла София, на втория месец ходих с Волвото да му го карам в сервиз, че нямаше друга лека кола, която да го побере. Смениха му матрицата.

Link to comment
Share on other sites

Мой ред е да се оплача.

 

"Покрай наш Илия намразих и свети Илия."
Имах челен сблъсък с дълбокия смисъл на тази поговорка, заради българския (гръцкия) франчайз на ИКЕА. Няма такъв хаос в организацията...
На 19.02 направих две поръчки до центъра им в Пловдив, едната много голяма, а другата с един артикул, в допълнение на първата. По сметки, крайният срок за доставка трябваше да е 28.02 и разчитах, в трите почивни дни да монтирам всичко, но уви. Няма да описвам всички разговори, писма, разправии и т.н. 
Втората поръчка (малката) пристигна в Центъра на 4.03, а голямата поръчка - вчера, късно следобед (15 календарни дни!!!).

За сравнение, на 19.02, поради липса на един аксесоар (дръжки за врати), го поръчах от немския ИКЕА, с доставка чрез Габиели. Пратката беше в офиса им на 21.02, а в Пловдив пристигна на 28.02.
Резултатът беше, че на 1.03, вместо да монтирам, се оказах само с "дръжки" - и в пряк, и в преносен смисъл...

 

Spoiler

image.png

 

Link to comment
Share on other sites

Същата случка. На 20 февруари направих малка поръчка от ИКЕА до центъра за поръчки. Ни вест, ни кост до 27-ми, мисля. Обикновено статусите на сайта не са надеждни, но пак си идват в рамките на седмица.

 

На 28 реших да се обадя по телефона. Проблем със системата имало и поръчката ми не била обработена. Висяла си там 1 седмица и никой не разбрал. Веднага отреагираха, но пристигна чак в Сряда тази седмица.

 

Вероятно и при теб се е отразил същия бъг.

Link to comment
Share on other sites

Все си мислех, че само аз съм каръка, но сега се отдава чудесна възможност да направим колективен иск :lol:

 

1 hour ago, w00x said:

Вероятно и при теб се е отразил същия бъг.

 

Имаше някакво малоумно обяснение:

След направена проверка се установи, че поради техническа грешка поръчките Ви ***** и ***** не са се били импортнали коректно в нашата система. Към дадения момент те са успешно импортнати ръчно и изпратени за събиране и доставка.

 

Доста странно обяснение, защото:

Няма как да познавам системите ви, но със сигурност информацията за поръчки ***** и ***** е преминала през вашата система и то по такъв начин, че в системата на ваш партньор, който използвате за доставки, на 27.02.2025 г., в 18:17:10 ч. и по двете поръчки е получена заявка за транспорт, като подробно са посочени детайли за поръчките - тегло, брой пакети и т.н.

 

Доколкото разбирам, заявките са получени в системата им, автоматично е генерирана заявка за транспорт към външен доставчик, но междувременно, не са предадени към съответните звена за събиране и подготовка за изпращане.

 

За да бъда коректен, заявка направена на 23.02, пристигна в Центъра на 25.02 следобед. 

Edited by plameni
Link to comment
Share on other sites

Същото значи. И на мен казаха абсолютно същото нещо. И то на същата дата явно. на 20-ти към 1 през нощта направих поръчката.

Буквално един и същи бъг в разпределението ни е хванал и двамата. :)

Link to comment
Share on other sites

За мен проблемът не е само в този бъг, а по-скоро в идиотското отношение на "търговеца". Демонстративен отказ от всякаква комуникация.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...