Jump to content
BulForum.com

Искам пък да ви се оплача


Recommended Posts

Да, батериално е. Затова са и антибиотиците. И да, може да се завтаря, затретва и т.н. Голямата изкара само една шарка, скарлатината я пропусна, обаче малката я нацели сега.

32 minutes ago, RaptoR said:

Дали това не е пореден резултат от простотията дебилна антиваксърска? 

Не е. Ние поне слагаме де що има задължително. Тия модерни неща в нашето семейство не са на почит

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 5.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

12 hours ago, RaptoR said:

Ай сиктир бе! Откъде това чудо в тоя ден и век??? :angry1
То какво ли се учудвам като още съществува проблем с въшките.... 
И тук отново идва оня момент, в който масово чукндури си пускат чаветата болни на градина и/или в училище и трябва да се въведат 100 тояги на голо... 

Тва за въшките не ме се говори… Два месеца бяхме въшлясали, писах  в общата група на класа, да си проверяват децата преди да ги пуснат на училище, то такива писания 

получих, че ако ги споделя, темата за Кирил, Методий и брат му, барабар с Да се посмеете малко, ще  се увеличи поне с по 5-6 страници.

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, XMD said:

Тва за въшките не ме се говори… Два месеца бяхме въшлясали, писах  в общата група на класа, да си проверяват децата преди да ги пуснат на училище, то такива писания 

получих, че ако ги споделя, темата за Кирил, Методий и брат му, барабар с Да се посмеете малко, ще  се увеличи поне с по 5-6 страници.


Аз лично меко казано бях потресен...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

https://www.motokarite.com/

 

-Що работим с тях?

-Взимали най-евтино.

 От 8 машини, 3 са в неизправност.

Всяка седмица идват, поне по веднъж.

 

Идват днес, и ремонтират по следния начин ричтрака, с който бачкам само аз (в снимките).

 

-Кво стана, оправихте ли машината?

-Ми къде вика е зегерката?

-Чакай да видя.. няма я в джоба ми? Защо сте сложили свинска опашка там?

-Е то тва' е временно, нямаме сега зегерки.

-Така безопасно ли е? Със свинска опашка и напукан маркуч на хидравликата?

-Да бе, карай, няма проблеми. Той маркуча е здрав, другия път ще сложим зегерка.

 

Чак льольо повишава тон и ми се пули.

Звъннах аз на отговорник поддръжка. Поканих го да заповяда да види свършеното.

Ако машината останеше в това състояние, отказвах да я карам.

Човекът дойде, прецени че в това състояние машината не може да се ползва.

Възложи нов маркуч и ролка. Включително зегерка...

 

1.jpg

 

22.jpg

 

Edited by chasti
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

В годината, в която станах lead dev по проекта в екип от 4 човека и в която на няколко срещи ми обясняваха колко са доволни от мен, са ми увеличили заплатата с почти 17%, което си е доста над досегашните годишни увеличения от около 10%. Но, явно за да не ми стане много, ми спряха 13-тата заплата. Това пък е еквивалентно на намаление с 8%.

Днес ми попадна едно изказване на министър, че инфлацията на храните за януари на годишна база е 24.5%. Храните са основния разход за мен, защото сам издържам 3-членното си семейство.

След като очевидно съм на загуба и при такъв "глад за кадри", май най-добрия ми ход е да потърся някой доста гладен за кадри, да видим той дали ще ме поглези. :laughing1:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Да те еба и смотания грип. 6 дена да не можем да станем от леглото, едва днес се оцеферваме. Ама нямаше нищо дето да не болеше. Ай сиктир...

Link to comment
Share on other sites

Да се оплача и аз от друга болка. След две седмици развиване на люти схеми със счетоводителя, накрая пак като видях колко пари отидоха за данъци и ме заболя всичко. Единственото успокоение е, че ако не бяха сложните счетоводни хватки, сигурно щях да се разделя с два пъти по толкова.

Link to comment
Share on other sites

Прави като останалите - фирма на Кайманите, всичко на нейно име и си пускаш фактури за всичко и парите заминават там :)

Link to comment
Share on other sites

Озон не връщат пари след 14 деня и преди 30-тия -> връщат виртуални.

ИКЕЯ искат да им се върне неизползвана стоката, за която толкова рекламират, че имаш 40 дена право да връщане.

Link to comment
Share on other sites

За икеа:

Ако е мебел и си я сглобил - не може да я върнеш или в най-добрия случай ще ти дадат ваучер.

Ако намериш дефект по дъските (почти винаги има някакъв) и я рекламираш като дефектна, дори и сглобена, ти връщат цялата сума в брой.

Ако е лампа или друг аксесоар, който може да се разглоби, ти връщат цялата сума в брой.

Ако е мебел, която си отворил, но не си сглобил, ти връщат ваучер за магазина, но преди 3 седмици връщаха в брой, защото не им работеха ваучерите.

 

От личен опит това. Връщал съм директно в центъра за поръчки в Пловдив.

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, netrootbg said:

Имаш решението на този проблем.

Ванка, то решението е ясно, ама нищо подходящо няма на този етап. Продължавам да се оглеждам. :)

 

8 hours ago, mIRCata said:

Прави като останалите - фирма на Кайманите, всичко на нейно име и си пускаш фактури за всичко и парите заминават там :)

Щях да го правя, ако можех. Ръцете ми са вързани до голяма степен, но това е тема за маса дето вика Мисира. :lol:

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, vikktor said:

Озон не връщат пари след 14 деня и преди 30-тия -> връщат виртуални.

Опитват. Обаче като им напишеш искам парите в еди коя си сметка и го оправят. По закон трябва да ги върнат в същата сметка от която са получени. Ако е през куриер, опитват горното, че да те задържат. Но пратиш ли им съобщение, че си ги искаш няма мърдане.

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, mIRCata said:

Опитват. Обаче като им напишеш искам парите в еди коя си сметка и го оправят. По закон трябва да ги върнат в същата сметка от която са получени. Ако е през куриер, опитват горното, че да те задържат. Но пратиш ли им съобщение, че си ги искаш няма мърдане.

Не искат

Quote

Здравейте, суми по банков път се възстановяват в случай, че правото на отказ е упражнено в 14-дневен срок от получаване на стоката. В случай, че правото на отказ е упражнено след 14-тия ден от получаване на стоката, до 30-тия ден от получаването й, заплатените за стоките суми се възстановяват само под формата на кредит в личния профил на потребителят. Поздрави!

 

Link to comment
Share on other sites

А защо връщаш? В моя случай беше рекламация за проблем и то след около 2 месеца. Но ако връщаш просто щото не те кефи - може и да са си в правото.

Link to comment
Share on other sites

Имат право.

Spoiler

Имате право да анулирате и върнете поръчката си в срок от 14 дни по каквато и да е причина и без да се обосновавате. Срокът за отказ изтича 14 дни след деня, когато сте получили стоките (или сте сключили договор за услуги).

Този 14-дневен срок за отказ обаче не важи за всички покупки. Някои от изключенията са:

  • билети за самолет и влак, както и билети за концерти, резервации за хотели и за автомобили под наем, а също и за кетъринг услуги за определени дати;
  • храни и напитки, които ви се доставят редовно — например доставки на хранителни продукти, извършвани от местен супермаркет;
  • стоки, изработени по поръчка или явно персонализирани (например костюм, ушит по поръчка);
  • аудиозаписи, видеозаписи или компютърен софтуер (напр. на DVD) в запечатана опаковка, която сте отворили (разопаковали) след получаването на продукта;
  • онлайн цифрово съдържание, ако вече е започнало изтеглянето или стрийминга и сте дали съгласието си, че губите правото си на отказ след започването на този процес.
  • стоки, закупени от физическо лице, а не от дружество;
  • договори за неотложни дейности за ремонт или поддръжка — ако повикате водопроводчик за поправка на душ, който капе, не можете да отмените поръчаната работа, след като сте се споразумели за цената на услугата.

Следва да имате предвид, че този списък не е изчерпателен.

 

Edited by plameni
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, mIRCata said:

А защо връщаш? В моя случай беше рекламация за проблем и то след около 2 месеца. Но ако връщаш просто щото не те кефи - може и да са си в правото.

Връщам го, защото не ме кефи. Не мога да докажа, че има проблем. Но има проблем в комуникацията между саундбара и телевизора. Ако бяха от едно и също място, щях да им върна и телевизора, ама в този случай не става.

 

2 hours ago, plameni said:

Имат право.

  Reveal hidden contents

Имате право да анулирате и върнете поръчката си в срок от 14 дни по каквато и да е причина и без да се обосновавате. Срокът за отказ изтича 14 дни след деня, когато сте получили стоките (или сте сключили договор за услуги).

Този 14-дневен срок за отказ обаче не важи за всички покупки. Някои от изключенията са:

  • билети за самолет и влак, както и билети за концерти, резервации за хотели и за автомобили под наем, а също и за кетъринг услуги за определени дати;
  • храни и напитки, които ви се доставят редовно — например доставки на хранителни продукти, извършвани от местен супермаркет;
  • стоки, изработени по поръчка или явно персонализирани (например костюм, ушит по поръчка);
  • аудиозаписи, видеозаписи или компютърен софтуер (напр. на DVD) в запечатана опаковка, която сте отворили (разопаковали) след получаването на продукта;
  • онлайн цифрово съдържание, ако вече е започнало изтеглянето или стрийминга и сте дали съгласието си, че губите правото си на отказ след започването на този процес.
  • стоки, закупени от физическо лице, а не от дружество;
  • договори за неотложни дейности за ремонт или поддръжка — ако повикате водопроводчик за поправка на душ, който капе, не можете да отмените поръчаната работа, след като сте се споразумели за цената на услугата.

Следва да имате предвид, че този списък не е изчерпателен.

Аз не оспорвам това. Написано е в общите условия, които никой не чете (а трябва). За това само се оплаквам. От тяхна страна картите са добре изиграни, но не е особено коректно. Сега, понеже ме ядосват, се чудя дали да не поръчам нещо с тези пари и да им го върна в 14 дневен срок, за да видя дали ще ми възстановят сумата, след като е в срока, който са определили : )

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, vikktor said:

не е особено коректно

Не съм много съгласен с теб. Те вина нямат. Доставили са ти работещо нещо. Ти не го искаш и то над законовия срок. Можеше направо да ти откажат. А бара рабрахме, че е заради филипса, където доста реват за проблеми с аrc

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...