Jump to content
BulForum.com

Искам пък да ви се оплача


Recommended Posts

6 minutes ago, RaptoR said:

 


Балиго, може просто хората панически да се разбягват като ме видят, ама обикновено т'ва е мястото където мога да пусна на свобода злите духове. Или да изстрелям събралото се в ноздрите в подсмърчащия сезон.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 5.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

13 minutes ago, Antares said:


Балиго, може просто хората панически да се разбягват като ме видят, ама обикновено т'ва е мястото където мога да пусна на свобода злите духове. Или да изстрелям събралото се в ноздрите в подсмърчащия сезон.


Чувствам се смъртно засегнат! Децата ни играят там! :rofl:

Link to comment
Share on other sites

Абе не знам за Индианци, ама като знам на какви места се зачуквам с дЕдото, като чета такива "забавни" истории като на Виден - май предпочитам да си карам 25 годишния таралясник и притесненията ми да са колко пъти ще ходи в сервиза, а не къде и как ще ми забият фърмуери и софтуери. Отделно, като погромист и човек имащ немалко сблъсъци с етноса, дето пише софтуерите и фърмуерите на повечето от тия компании (щот' са най-евтини) - предпочитам да имам минимум неща със софтуер в живота си. Па ако щете и неандерталец ми викайте...

Edited by Antares
Link to comment
Share on other sites

Да се върнем на проблема бате Видене, защо аджеба от запалката продълважа да дава напрежение след като не е на контакт колата. И с тея умни коли, предполагам, че е и до настройка това да се оправи, оставям на страна момента, че читав регистратор при засичане на падане на напрежение под 11.7-8v трябва да се спре автоматично.

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, vinyl_master said:

Да се върнем на проблема бате Видене, защо аджеба от запалката продълважа да дава напрежение след като не е на контакт колата. И с тея умни коли, предполагам, че е и до настройка това да се оправи, оставям на страна момента, че читав регистратор при засичане на падане на напрежение под 11.7-8v трябва да се спре автоматично.


Много правилно, Руми! Как така, аджеба, тая "умна" кола едно не спира да подава ток и второ - как така не се усеща, че акумулаторът стига критично ниски нива и не се пази? Особено предвид какви кошмарни схеми са като остане без ток! Копченатискачите съм казвал винаги, че са крайно ограничени, близко до тъпи същества, осакатени изцяло от факта, че връзката им със света са предимно копчетата. Но да не предвидиш ти някаква защита в тоя случай - нямам думи. 
А регистраторът тепърва има да го преглеждам обстойно и защо има дебилно поведение. Предишният просто го закачих и толкоз. Паля колата - пали той. Гася я - гасне и той културно. Дип че имаше опция ако нещо някой бъзика в обсега му да се включва. Не съм очаквал такава малоумщина от Шиоми. Но да кажем те са тъпаци - защо колата не се пази сама? 
Иначе виждам разбирате защо ми е винаги притеснено с тая кола, дето все за нещо мяка... 
Ясене, автоматикът е КЛАСИКА. Вече не ме боли крака в трафик. Верно, няма контрола, който съм свикнал да имам, но плюсовете са толкова много, че майната му. 

Link to comment
Share on other sites

Автоматика като такъв е готино нещо, но се чудех защо си се борил да го сменяш на неутрална?:)

Иначе е простичка ситуация,  отпред имаш точки за подаване на ток, плюса вероятно ти е с голяма червена капачка, минуса ти е шаси, но вероятно има някой болт без боя който да се ползва :)) Даваш ток нормално и си готов. Гаранция че е написано и в книжката. Акумулатора отпред ли е и той или предвидливо са го скрили за да не се опитват да го ползват?

 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, ARPAnet said:

Автоматика като такъв е готино нещо, но се чудех защо си се борил да го сменяш на неутрална?:)

Иначе е простичка ситуация,  отпред имаш точки за подаване на ток, плюса вероятно ти е с голяма червена капачка, минуса ти е шаси, но вероятно има някой болт без боя който да се ползва :)) Даваш ток нормално и си готов. Гаранция че е написано и в книжката. Акумулатора отпред ли е и той или предвидливо са го скрили за да не се опитват да го ползват?


Простичко е - колата е в гаража, вкарана напред. Как според тебе да й подам ток, освен от друг акумулатор? Зарядното отчита грешка, понеже е паднал до зуко, освен това е съвсем друг тип акумулатор се оказа... Все изненади. Никакъв болт без боя не се ползва има си специално рогче за целта, но НОРМАЛЕН човек, свикнал цял живот на НОРМАЛНИ неща не очаква подобна тъпня, която явно си има своя смисъл. Ток винаги и навсякъде сме подавали на плюса и минуса на акумулатора. Тука ако го направиш това и може да изгориш главния компютър - поредна адска тъпотия! Как е възможно да няма защита?! 
Следваща тъпня - кола с номален ключ като видиш, че святка и мига на секундата връщаш ключа и гасиш. Тука с копчето кат го натиснеш и стоиш и безпомощно гледаш дискотеката и как таблото ти става блиц. И така няколко секунди доде не спре сама. Абе ТОТАЛНА ИДИОТЩИНА!!! И после баща ми се чуди защо почти не я карам тая кола и си обичма старата и буса и т.н. 

Link to comment
Share on other sites

Axaaaa! Не знам защо останах с впечатлението, че е била вънка, но и го четох вчера, а пиша днес..

А акумулатора скрит ли е някъде? В багажника?

Болт, рогче, все същото :)))

Edited by ARPAnet
Link to comment
Share on other sites

15 minutes ago, ARPAnet said:

Axaaaa! Не знам защо останах с впечатлението, че е била вънка, но и го четох вчера, а пиша днес..

А акумулатора скрит ли е някъде? В багажника?

Болт, рогче, все същото :)))


Не е скрит бе, ама нали знаеш тия коли как са натъпкани - не можеш си вкара ръката никъде. Добре че имам всякакви инструменти. Освен това има термокожух, врътня си е да го вадиш. 
Изобщо не е същото - хората са го направили кОлтурно. Остават обаче въпросите по-горе и как е възможно да се допускат подобни тъпотии. Но казано е - където се намесят копченатискачите вместо инДЖИнерите става компот и мазало

Link to comment
Share on other sites

То сега е модерно да се правят така, че или да ти ги ремонтират деца с малки ръце, или за елементарни неща да свалиш половината неща около двигателя.

Аз доколкото знам по някъв регламент се изисква колата да няма консумация след като се дръпне ключа. Може да бъркам. Що е подавало ток на запалката е интересното.

Link to comment
Share on other sites

Друго, бате Видене, предлогам колата има каско, обаждаш се идват и ТЕ ти дават ток, ТЕ трябва да знаят как, ТЕ поемат отговорноста ако нещо се случи докато подават ток.. Би трябвало и гума да ти сменят, както и гориво да ти донесат. Все пак провери дали го имаш като вариант от каското.

Link to comment
Share on other sites

Емии Виден не може да чака някой да идва да му дава ток. Все пак ще се стопли бирата :lol: Той пил 10 дена и му умрел акумулатора. 

 

А това с отварянето е елементарно, в Дистанционното има ключ с който може да се отвори колата :) Маха се една пластмаса на дръжката.

 

Автомата с едно търсене в гугъл щеше да разбереш как се слага на неутрална, да бутнете колата извън гаража и да й подадете ток. 

 

Link to comment
Share on other sites

20 minutes ago, RaptoR said:


Не е скрит бе, ама нали знаеш тия коли как са натъпкани - не можеш си вкара ръката никъде. Добре че имам всякакви инструменти. Освен това има термокожух, врътня си е да го вадиш. 
Изобщо не е същото - хората са го направили кОлтурно. Остават обаче въпросите по-горе и как е възможно да се допускат подобни тъпотии. Но казано е - където се намесят копченатискачите вместо инДЖИнерите става компот и мазало

Ееее, това им е грешката. Лошо са ги скрили, не са го направили достатъчно неудобен :laughing1:

АКо не искаш някой да ползва нещо - скрий го максимално добре, и направи "правилният" метод максимално забележим. Лампички, ярки цветове, книжка:laughing1:

 

Иначе наистина е странно, че запалката е продължила да работи на загасено. Но не съм сигурен колко е "стандартно" да я спират изглежда е решение на различните производители. 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Antares said:

Абе не знам за Индианци, ама като знам на какви места се зачуквам с дЕдото, като чета такива "забавни" истории като на Виден - май предпочитам да си карам 25 годишния таралясник и притесненията ми да са колко пъти ще ходи в сервиза, а не къде и как ще ми забият фърмуери и софтуери. Отделно, като погромист и човек имащ немалко сблъсъци с етноса, дето пише софтуерите и фърмуерите на повечето от тия компании (щот' са най-евтини) - предпочитам да имам минимум неща със софтуер в живота си. Па ако щете и неандерталец ми викайте...

 

Друг вариант е да не си мислиш, че знаеш всичко и да отвориш да си прочетеш упътването за новия автомобил, където е описано как се подава ток, как се освобождава автоматика на изключен автомобил, а вероятно и как се отваря заключена кола с паднал акумулатор. Последното може да го пише и в сервизното упътване.

 

И кой зарежда акумулатор плюс-плюс, минус-минус? Зарежда се плюс-плюс, минус-земя.

Link to comment
Share on other sites

18 minutes ago, w00x said:

Друг вариант е да не си мислиш, че знаеш всичко и да отвориш да си прочетеш упътването за новия автомобил, където е описано как се подава ток, как се освобождава автоматика на изключен автомобил, а вероятно и как се отваря заключена кола с паднал акумулатор. Последното може да го пише и в сервизното упътване.


Прочитането на упътването на автомобил в село Дръгливи Чурки, 1300м надморска височина, ползвайки edge или нещо по-слабо за мобилен интернет, дорде едвам гледам след целодневен вело поход съм сигурен, че е нещо, за което всеки човек винаги е мечтал :]]

Link to comment
Share on other sites

Абе ай ше ви акам на свирките и дрънкулките! Първата ми кола преди 1000 години беше Жигули. Та тая таратайка скъса карето към маслената помпа точно на светофара на Св. Петка. Аз аджамия и не се усетих да реагирам на светналата лапа за масло в същата секунда. Та изчаках светофара и си направих десния завой. Където колата съответно и умрЕ тотално - Затегна коляновия вал. Обадих се на брата, той дофърча след половин час с един негов приятел пак с Жигули. Избутахме моята таратайка в една уличка и в рамките на час и свалихме двигателя тримата. Метнахме го в багажника и го закарахме на село в плевнята. Три дни по-късно, двигателят с шлайфан вал, нови ремонтни лагери и ново каренце на маслената помпа бе върнат в ноята таратайка (там, в уличката). Два часа по-късно в неравноделен ритъм и със синкав дим от ауспуха вече си карах щайгата. След като я пенсионирах, дълги години служеше като товарно добиче по къра, докато не се разпадна от ръждата. Но двигателят и си беше Ок. Е... периодично се налагаше да се сваля делкото и да се преглежда каренцето, но това беше работа за 10 минути. Същата работа с мотора ми Урал М-61, близо до Ст. Загора. Смяна на колянов вал насред пътя в рамките на два часа ( и то защото го правих за първи път и не знаех гъзобръкът, как да го въртиш и сучеш за да излезе. Понеже картерът не се цепи, двигателят е боксер, и се отваря само отпред). Това плюс чакането, допълнителни два часа, че да ми донесат друг вал до там. Аре сега някой да успее да го направи това сега с тези съвременни лайна, на които дори и маслото се сменя с включен към лайното лаптоп. Това е истинско извращение да не можеш да отстраниш нещо абсолютно дребно и сам. Стига да не си със счупени копченатискачески пръсти и ръце на професионален шахматист.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Antares said:


Прочитането на упътването на автомобил в село Дръгливи Чурки, 1300м надморска височина, ползвайки edge или нещо по-слабо за мобилен интернет, дорде едвам гледам след целодневен вело поход съм сигурен, че е нещо, за което всеки човек винаги е мечтал :]]


Това не беше конкретно към теб насочено, но по принцип е хубаво да го прочетеш още като я купиш, а не тогава, когато се наложи. Най-малкото, за да знаеш, че нещо не е по начина, по който си свикнал и ако ти се наложи да си кажеш "Абе тва тука нещо беше криво". :D Така или иначе в село Дръгливи Чурки трудно ще намериш някой, който да ти подаде ток на AGM акумулатор, та няма голяма файда ако знаеш къде да закачиш клемите.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, w00x said:

 

Друг вариант е да не си мислиш, че знаеш всичко и да отвориш да си прочетеш упътването за новия автомобил, където е описано как се подава ток, как се освобождава автоматика на изключен автомобил, а вероятно и как се отваря заключена кола с паднал акумулатор. Последното може да го пише и в сервизното упътване.

 

И кой зарежда акумулатор плюс-плюс, минус-минус? Зарежда се плюс-плюс, минус-земя.


Серия фейспалмове по повод поредната кофа 

xfGSkCP.jpg

Този последният ред ще остане в историята като една от най-големите тъпотии ЕВЪР!!!! :rofl:
 

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, RaptoR said:


Серия фейспалмове по повод поредната кофа 

xfGSkCP.jpg

Този последният ред ще остане в историята като една от най-големите тъпотии ЕВЪР!!!! :rofl:
 

 

Щеше да си в позиция да се смееш ако не беше звънял по телефона, за да ти кажат как да си отключиш колата.

 

To jump start a car, you'll need to make sure you connect the jumper cables in the proper order.

 

Тука е с картинки, че иначе ти е трудно.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, w00x said:

 

Щеше да си в позиция да се смееш ако не беше звънял по телефона, за да ти кажат как да си отключиш колата.

 

Тука е с картинки, че иначе ти е трудно.


xfGSkCP.jpg

Как знам, че мунчо ще отиде в гугъл да търси ХАХАХАХА
И как обичам някакъв и爧*н тротинеткаджия дето няма 5000 км зад волан през живота си да ми дава акъл... 
Абе, умнико неземен, колко акумулатора си заредил ти бе? Колко пъти си подавал ток? Не, няма смисъл, представи си направо, че съм те насувал няколко пъти по сръски тертип и заминавай!!! 
 

Link to comment
Share on other sites

Егати тариката. Командва тука. Това да не ти е обора? Ще заминавам където и когато си искам. :D 
Вързвай минусите и си сипи една ракия, че вече е 13:21 в Сряда.

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, w00x said:

Егати тариката. Командва тука. Това да не ти е обора? Ще заминавам където и когато си искам. :D 
Вързвай минусите и си сипи една ракия, че вече е 13:21 в Сряда.


Ще заминаваш и ще пееш. За последен път предупреждавам да спреш да ме споменаваш и коментираш. Дори и задочно. Последен. Туй за да има някакъв мир.  

Edited by RaptoR
Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, RaptoR said:

Абе, умнико неземен, колко акумулатора си заредил ти бе? Колко пъти си подавал ток?

Не, че нещо, ама колкото и акумулатора да си заредил, като не го направиш както е решил производителя, защото той си има някакви съображения, незнайни за крайния потребител на колата и изгориш разни неща, файдата е нулева. Едно време Галин е оправял на ръка двигател, сега маслото иска комп. Всякакви неща са се променили.

Хората са написали - 3 месеца работа с компютъра спестява 3 часа четене на документация.

Аз понеже никога не запомням поредността, все като съм търсил, все съм намирал обяснения, че на края минуса се хваща някъде по корпуса на колата, която ще получи ток-а, а не на минуса на нейния акумулатор. И не е ставало дума за конкретни марки и модели, а като обща информация.

Сега ще ме карате да си отварям и на дарака ръководството да видя там какво са писали.

Edited by mIRCata
Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, mIRCata said:

Не, че нещо, ама колкото и акумулатора да си заредил, като не го направиш както е решил производителя, защото той си има някакви съображения, незнайни за крайния потребител на колата и изгориш разни неща, файдата е нулева.

Хората са написали - 3 месеца работа с компютъра спестява 3 часа четене на документация.

Аз понеже никога не запомням поредността, все като съм търсил, все съм намирал обяснения, че на края минуса се хваща някъде по корпуса на колата, която ще получи ток-а, а не на минуса на нейния акумулатор. И не е ставало дума за конкретни марки и модели, а като обща информация.

Сега ще ме карате да си отварям и на дарака ръководството да видя там какво са писали.


Тоя пиниз с масата е само за автомобили с автоматична старт стоп система. Човек се учаи докато е жив - две мнения няма. 
Миро - де да знам, брат - почти 30 гОдин все закачаме зарядните на + и - и в движение подаваме ток по същия начин от една кола на друга... Сигурно хиляди пъти съм го правил. Даже наскоро подадох така тока на Октавията от Сюпърба - два пъти тамън докато усетя, че съм за нов акумулатор. 

Edited by RaptoR
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...