shondll Posted July 16, 2007 Share Posted July 16, 2007 Знам, че има специални раздели за коли, но все пак реших зда пиша тук поради електронното естество на проблема : Преди месец два сестра ми си купи Рено клио '97, което е оборудвано с въздушни възглавници, но на таблото от както я взехме колата не престава да свети някаква лампа, която показвала, че има някакъв проблем в системата с възглавниците. Питахме човека, от който купихме мобила и той каза, че колата не се е удряла така че да се задействат въпросните еърбеци, а само контролера нещо бил "блокирал" (те наистина са си цели та мисля че не лъже, въпреки че беше баш мундарин ). Та контролера го свалих (и лампата угасна ) представлява една кутийка, като тази на електронен блок на двигател само че по-малка, с 1 куплунг с 30тина пера и цялото тва е занитено. Разбрах, че тези неща по принцип се оправяли, та ако някой знае къде или се чувства достатъчно компетентен да се изяви моля пишете :allien Благодаря предварително. Link to comment Share on other sites More sharing options...
alchemy Posted July 17, 2007 Share Posted July 17, 2007 Мисля, че имаше един датчик в самата седалка, който се задейства, когато има седнал човек. Затова първо провери кабелите под седалките дали няма лоша връзка или не са прекъснати някъде. Link to comment Share on other sites More sharing options...
бат Ицо Posted July 17, 2007 Share Posted July 17, 2007 Търсиш си белята май Работата с еърбеците иска малко четене преди това за техниката на безопасност. Ето тук има описание на всички видове Рено може да попрочетеш кое как. Останалото се оправя с един флаклон спрей за почистване на контакти - може да се закупи от Квазер примерно. Вадиш куплонзите един по един и пръскаш. Обикновенно окисляват първи куплонзите на пиропатроните за натягане на колана - почни от тях. Те са под самата седалка май на Клиото. Link to comment Share on other sites More sharing options...
shondll Posted July 17, 2007 Author Share Posted July 17, 2007 Признавам, че нито съм се занимавал нито разбирам от такива работи, затова сестра ми и приятеля й закараха колата при някав човек, който незнам как прочел от контролера, че колата била ударена леко и еърбеците не гръмнали а само контролера блокирал, т.е. проблема бил там. Наистина се оправяло тва чудо, но той не можел. Аз ся го отворих ама вътре е наистина неоправимо - всичките чипове са специализирани и платката е залята със смола . Явно си иска разбирач, който се е занимавал с такива работи. Ако някой се познава майстор по въпроса моля пишете @AlBundy - линка е мн добър, наистина има какво да се прочете вътре, защото така и не успях да намеря документация за тая кола, балгодаря Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlobil Posted July 18, 2007 Share Posted July 18, 2007 на времето имах проблеми с датчика на моята 5ца бмв , даваше ми грешка и постоянно светеше , карах го на сервиз и просто зачистваха компютъра на колата като я свързваха с един лаптоп , но след известно време пак светваше , зачистването и ти можеш да си го направих , свали акумулатора за 1-2-3 часа и пак го закачи , ако изчезне и след време пак се появи значи "кантара" който е под седалката е за смяна , при мене се оказа че е това точно както ти го описваш - малка кутийка , на мене ми я донесоха от германия от една морга за 5лв. ако е от това докато не го смениш все ще си свети а и лъженето на компютъра не е работа защото залъгва кантара и все едно нямаш айрбег като екстра . моят съвет е да закараш колата в едно сервизче в което карат повечето рена в пловдив , намира се на мария луйза , като идваш от полиграфията посока изгрев , намира се зад шела който е малко след представителството на форд , момчетата са много кадърни и гарантирам че ще ти свършат работа не го бърникай ти да не си направиш някоя беля и да ти се отвори докато си караш Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted July 19, 2007 Share Posted July 19, 2007 на времето имах проблеми с датчика на моята 5ца бмв , даваше ми грешка и постоянно светеше , карах го на сервиз и просто зачистваха компютъра на колата като я свързваха с един лаптоп , но след известно време пак светваше , зачистването и ти можеш да си го направих , свали акумулатора за 1-2-3 часа и пак го закачи , ако изчезне и след време пак се появи значи "кантара" който е под седалката е за смяна , при мене се оказа че е това точно както ти го описваш - малка кутийка , на мене ми я донесоха от германия от една морга за 5лв. ако е от това докато не го смениш все ще си свети а и лъженето на компютъра не е работа защото залъгва кантара и все едно нямаш айрбег като екстра . моят съвет е да закараш колата в едно сервизче в което карат повечето рена в пловдив , намира се на мария луйза , като идваш от полиграфията посока изгрев , намира се зад шела който е малко след представителството на форд , момчетата са много кадърни и гарантирам че ще ти свършат работа не го бърникай ти да не си направиш някоя беля и да ти се отвори докато си караш Ако говориш за Автосервиз "Тракия" ГОРЕЩО препоръчвам ДА НЕ СИ кара колата там, защото освен да омажат нещо друго, няма нищо друго да направят По-добре закарай колата в Рено Ташев - там поне нищо няма да развалят, а може точно да кажат къде е проблема на Ренето Link to comment Share on other sites More sharing options...
shondll Posted July 22, 2007 Author Share Posted July 22, 2007 Благодаря за предложенията макар и малко противоречиви . Ташев рече, че най евтиният им контролер бил над 530 кинта, който можело и да не стане и понеже са мн важни не се занимавали с такива шашми да ресетват модули. А бе ще пробвам на 1-2 места още дали ще измислят нещо и ще пиша ако има резултат, ако не - слагаме коланите и по-внимателно на пътя па квото е писано тва ще става :allien Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.