jozo Posted July 16, 2007 Share Posted July 16, 2007 Ако 150 лв за съединител и още толкова за притискателен диск за Ланча/Фиат е консуматив добре.А да не говорим и за работа кви пари ще вземат и все едно съединител се сменя на 10 000 км като маслото.Или пък 50 за ремък и още 150 за оптягаща ролка ако и това е консуматив добре.Или пък сума пари за износени спирачни дискове сигурно и това е консуматив?То излезна че цялата кола е само консумативи....... Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefan Posted July 16, 2007 Share Posted July 16, 2007 А според теб кое е консуматив, маслото само ли ? Съединител, ремъци, ролки, масла, филтри, накладки, спирачни дискове - това са си консумативи, сменяш си ги на Х километра. Какво значи това ако 150 лева е консуматив добре? Трябва да струва 1 лев и 14 стотинки за да е консуматив ли ? Колата е скъпо удоволствие и си иска своето.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
velvet_underground Posted July 16, 2007 Share Posted July 16, 2007 Реално са си консумативи. Друг е въпросът, че "бабата" от Германия е забравила, че колата има нужда периодично да ходи на профилактичен преглед при чичо доктор. съвсем друг въпрос е, че българинът смело купува без да гледа и после реве, че е дал ужасно много пари,щото иначе перфектната кола се е счупила ненадейно. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted July 16, 2007 Share Posted July 16, 2007 Ми да за мен консуматив си е точно масло,антифриз,спирачна течност,течност в чистачките и т.н.Всичко друго са си части и в никъв случай консуматив.Особенно пък съединителя не е никъв консуматив а си е основна част от ходовата част.Къв консуматив е спирачния диск като ако не го смениш можеш да се утрепеш някъде докато ако не си сменил маслото ще си скапеш единствено двигателя ама ще останеш жив.То ако спирачния диск е консуматив и шарнирите са и амортисорите .......... Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefan Posted July 16, 2007 Share Posted July 16, 2007 Както кажеш... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leper_Messiah Posted July 16, 2007 Share Posted July 16, 2007 Ми да за мен консуматив си е точно масло,антифриз,спирачна течност,течност в чистачките и т.н.Всичко друго са си части и в никъв случай консуматив.Особенно пък съединителя не е никъв консуматив а си е основна част от ходовата част.Къв консуматив е спирачния диск като ако не го смениш можеш да се утрепеш някъде докато ако не си сменил маслото ще си скапеш единствено двигателя ама ще останеш жив.То ако спирачния диск е консуматив и шарнирите са и амортисорите .......... Абе не е нужно нещо да е течно, за да се нарече консуматив. От самата дума би могъл да се сетиш, че това е нещо, което се консумира Чак амортисьори и съединители не бих ги нарекъл консумативи, но накладки, филтри, ремъци са си такива отвсякъде, ама отвсякъде! Неслучайно в експлоатационната книга на колата пише на еди колко си километра се прави Профилактика тип А, B или C, като се сменят консумативи в съответни амортизационни групи. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted July 17, 2007 Share Posted July 17, 2007 Ако 150 лв за съединител и още толкова за притискателен диск за Ланча/Фиат е консуматив добре.А да не говорим и за работа кви пари ще вземат и все едно съединител се сменя на 10 000 км като маслото.Или пък 50 за ремък и още 150 за оптягаща ролка ако и това е консуматив добре.Или пък сума пари за износени спирачни дискове сигурно и това е консуматив?То излезна че цялата кола е само консумативи....... Зависи Жорка. Един авер преди да махне Ланчата й смени съединител и му зеха 200 кинта. И с по-малко щеше да мине, но съеидинителя беше малко по-хубав . Ролката не на всеки ФИАТ е 120 или 150 лева, ремък и за 20 зех . Пък и дано няма заблудени, че като си вкарат кола и не внасят СКРАП. Си ние отиваме там за скрапа освен ако не е поне след 2002-ра . Човека се е ориентирал към Мареа - да влезне във форума на ФИАТ. Имаше бая теми, за различните двигатели за слагане на ГАЗ, за електроники и т.н. Link to comment Share on other sites More sharing options...
бат Ицо Posted July 17, 2007 Share Posted July 17, 2007 jozo, не ми е ясно защо спориш с батковците. Разбира се, че всеки детайл с лимитиран срок на употреба (по малък от дадения общо за автомобила) се явява консуматив. Дискове, накладки, съединител... Всичко е консуматив. Само ще ти спомена, че обслужването на моя двигател (F7R) на Рено, включващ ремъци, ролки, водна помпа и съединител ще ми легне към 700 лв. Може и по евтино, то и за всяка кола може по евтино, ама такива части не искам и да виждам даже. Всички части за всички коли от един клас са на еднакви цени. Има обаче ментета има и истински части. ПП: И не ме отваряй за инжекциони било то бензин, газ... че ми става смешно Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted July 17, 2007 Share Posted July 17, 2007 AlBundy и на мен ми става смешно като ми обесняваш че газовия инжекцион работи едновременно на газ и бензин ама това е друг въпрос.Както казах ако на кола инжекцион сложат обикновенна газова уредба след като запалиш колата на бензин с реле за време тя превключва на газ и дюзите се изключват.За газовия инжекцион е друга хавата както казах.Може да ти е смешно но си е баш така. DON_CHEFO кво ги хвалиш тея Фиати толкова.Никой друг не съм чувал да си изтръгне скоростния лост на колата ама ти на пФунтото го измънкна и ти остана в ръцете нали така Тъй че ако земе Фиата ще се набута възможно най-много дадения човек(лично мнение). Link to comment Share on other sites More sharing options...
бат Ицо Posted July 17, 2007 Share Posted July 17, 2007 jozo човека искаше да каже, че инжекциона превключва от бензин на газ при достигането на определена температура или обороти Считам понататъшния спор за безмислен Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted July 17, 2007 Share Posted July 17, 2007 Считам понататъшния спор за безмислен Само неразбрах кое било погрешното че една дюза за инжекцион струва от 250 лв нагоре или че газовия инжекцион е около 1300 лв?Или може би нещо друго? Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted July 17, 2007 Share Posted July 17, 2007 AlBundy и на мен ми става смешно като ми обесняваш че газовия инжекцион работи едновременно на газ и бензин ама това е друг въпрос.Както казах ако на кола инжекцион сложат обикновенна газова уредба след като запалиш колата на бензин с реле за време тя превключва на газ и дюзите се изключват.За газовия инжекцион е друга хавата както казах.Може да ти е смешно но си е баш така. DON_CHEFO кво ги хвалиш тея Фиати толкова.Никой друг не съм чувал да си изтръгне скоростния лост на колата ама ти на пФунтото го измънкна и ти остана в ръцете нали така Тъй че ако земе Фиата ще се набута възможно най-много дадения човек(лично мнение). Питай Феро за Мареята . Скоростите - фаст енд фюриъс . Сега си е на мястото и не прави проблем. АМа вие си разправяйте още легендите за италинаките коли. Като искаш да караш нещо хубаво - еми скъпо е кво да правиш. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sagral Posted July 17, 2007 Share Posted July 17, 2007 Питай Феро за Мареята . Скоростите - фаст енд фюриъс . Сега си е на мястото и не прави проблем. АМа вие си разправяйте още легендите за италинаките коли. Като исакш да караш нещо хибаво - еми скъпо е кво да правиш. напълно съм съгласен с теб . карал съм доста коли ,но по-доволна кола от фиат за мен няма . взимай една марея и въобще не се чуди ,няма да сгрешиш! и тва че е скъпа за подръжка както каза колегата по-горе си е жива легенда. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted July 17, 2007 Share Posted July 17, 2007 Само неразбрах кое било погрешното че една дюза за инжекцион струва от 250 лв нагоре или че газовия инжекцион е около 1300 лв?Или може би нещо друго? Искаше да каже, че инжекциона по никакъв начин не скапва бензиновите инжектори, защото колата винаги си пали на бенз и си поработва поне 10 мин. @Don Chefo - абсолютно си прав - кеф цена няма И на теб специално ти пожелавам една Алфа 159 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kitolino Posted July 17, 2007 Author Share Posted July 17, 2007 Здравейте, каквото и да си говорим се заглеждам по Мареята, дори на улицата ги зяпам и днес ме "отсвираха" сериозно, поради едно оглеждане ( 1* ). Явно в роднината има и доста примамливи оферти, като тази -> http://i.mobile.bg/perl/main.cgi?topmenu=2...&f1=details Има екстри и е доста запазена на поглед, таблото е черно, което е много шик (2*). Мнение, реална ли е тази оферта или има нещо гнило ? Може би малко от ранко започнах да ви разпитвам "колеги", но ми е голяма страст от известно време ... Легенда: 1* - В периода от 17-19.00 часа ви призовавам да не "отсвирвате" сивата учебна Бора. През ден я карам и ми е достатъчно трудно, особенно в централната част, от която не излизаме, само напред назад Благодаря ви ! 2* - 136 000км не са ли прекалено малко за употребявана кола ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted July 17, 2007 Share Posted July 17, 2007 Обикновено белите коли се използват за служебни и правят доста над 136000км за 9 години. Да кажем, че вероятните километри на колата са 336000 Link to comment Share on other sites More sharing options...
pi4aga Posted July 17, 2007 Share Posted July 17, 2007 на мен ми е интересно защо точно към комби си се насочил,след като тепърва караш курсове и сам си казваш,че няма да се кара много тая кола.просто ми е любопитно. иначе моето мнение по темата: ако си приготвил 4000 за кола,значи таван 3300 да дадеш,особено пък за автомобил нов внос.не че нещо,но първоначалните разходи са винаги в рамките на 4-5-6 стотин лева. кола(изключвам соц боклуците) с евтина подръжка няма.има коли,за които се произвеждат ментаци в турция и китай иначе аз лично бих се спрял на нещо старичко,но изпитано с годините,а специално за фиат не съм чувал особено добри неща. и само да отблежа,че само с гледане на снимки и механиците на шумахр няма да могат да ти кажат кое е читава оферта и кое не. колата се гледа на място,прави се кратък тест,води се на сервиз(за предпочитане при твои хора,които няма да те метнат) и чак тогава се решава. и последно - това на колко километра е автомобила въобще не трябва да му обръщаш внимание Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted July 17, 2007 Share Posted July 17, 2007 Искаше да каже, че инжекциона по никакъв начин не скапва бензиновите инжектори, защото колата винаги си пали на бенз и си поработва поне 10 мин. @Don Chefo - абсолютно си прав - кеф цена няма И на теб специално ти пожелавам една Алфа 159 Еми и на MazataBG от форума колата му пали винаги на бензин и после превключва на газ ама миналата седмица бяхме да му чистим дюзите на инжекцията и пак не върви като на газ.Колата работи обаче макс 10 секунди на бензин не повече.На един познат Алфата с уредба слагана в Италия е по същия начин пак 10 секунди.Виждал съм "майстори" които оставят и дюзите на инжекцията да щракат докато колата работи на ГАЗ и там омазвацията става още по-бързо.Така че вероятноста да намериш мастор който ще ти е направи 10 минути да работи на бензин е много по-малка отколкото да ти е направи по-кратко време. Алфа и аз съм навит да подкарам Много добре изглеждат и много вървят това ми харесва Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted July 17, 2007 Share Posted July 17, 2007 О, майстор има. Прави се с термодатчик. Като колата стигне определени градуси обръща на газ. А тази, за коята казваш е направена с форсиране до 2000 оборота предполагам. Инжекционите новите са с термодатчик. А и конвенционалната може да се направи така. Даже знам едно Рено Espace, което е така направо. И приблизително след 7-8 мин. си обръща на газ, като е с обикновена газова Ловато А за случая на MazataBG - просто майсторът, който е правил газовата не си е свършил работата, а не може всички да ги слагаме под общ знаменател Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefan Posted July 18, 2007 Share Posted July 18, 2007 Бяло комби на 136000 километра НЕМА. Освен ако не е на половин година. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leper_Messiah Posted July 18, 2007 Share Posted July 18, 2007 Бяло комби на 136000 километра НЕМА. Освен ако не е на половин година. Айде на бас Моята кола е БЯЛО КОМБИ и е под 110К...2003 година производство е Отговаря на всички критерии Link to comment Share on other sites More sharing options...
бат Ицо Posted July 18, 2007 Share Posted July 18, 2007 136000 е напълно нормално за употребявана кола Това число е магическо и всеки го слага на километража Не гледай километрите на таблото, гледай състоянието на колата Обади се като стане време, имам един много близък приятел, ще ти измисли нещо Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefan Posted July 19, 2007 Share Posted July 19, 2007 Айде на бас Моята кола е БЯЛО КОМБИ и е под 110К...2003 година производство е Отговаря на всички критерии Добре тогава твоето бяло комби е едно от малкото Нов внос бяло комби в 99% от случаите е някоя фирмена кола на 136000хМного километра. Абе как няма една кола над 200 000 километра...едно време като си продавах 14 годишното рено, което реших да не превъртам(215000 километра), всеки втори ми викаше абе това на много километри... Link to comment Share on other sites More sharing options...
vbn Posted July 19, 2007 Share Posted July 19, 2007 Така на приказки доста трудно ще прецениш коя е по-добра.Най-добре отиди разгледай и 3те отблизо,направи един тестдрайв и тогава ще вземеш решение.За тези пари има и добри Escort-и комби. Успех! Link to comment Share on other sites More sharing options...
kitolino Posted July 24, 2007 Author Share Posted July 24, 2007 Хелло, така като поразгледах цените по автокъщите в Пловдив, ми се стори неоправдано да се ходи до Германия, за кола която струва - кажи речи разходката. За колегата, който пита защо съм се насочил към комби - бая обемист съм и в малка кола не влизам Кажи речи 1.90м и ако е в малка количка, човека на задната седалка ще има да се гърчи ...., поради тази пречина реших да е нещо по обемно. Или комби или голям хечбек( по-лесничко транспортиране на велосипедите ) За Форд, хммм.... не съм им голям почитател Но, какво ще кажите за хечбек като Citroen Xantia ? Близки хора притежават автомобила и нито една забележка няма, но това прецедент ли е .. ? Благодаря още веднъж Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.