PSYCHOSIS Posted August 9, 2009 Share Posted August 9, 2009 Аз точно това обмислям сега - дали майсторството е в настройките, или в карането Щото един добър пилот със стандартна кола може да бъде победен от по-слаб пилот с идеално настроена кола. Пистата я минавам почти перфектно, а едва едва достигам собствения си рекорд. Явно нещо трябва да се барне, ама знам ли какво. Намерих си guide за Dirt, четох, четох и настройвах, реално така успях да сваля до тук, но оттук нататък - нъцки. Ти очевидно си по-напред с материала (или от реален опит с коли, или от много, много проби), поради което съм на път да ти призная надмощието, но ще си дам още ден-два мъки, преди да капитулирам Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted August 9, 2009 Share Posted August 9, 2009 Имам реален опит с коли - и с предно и със задно -, но като цяло тая игра си има пиниз Ще изкарам точните настойки и ще ти ги напиша - нямам никакви претенции впрочем да съм карач нито на РЦ-то, нито зад волана. Включване с настройките малко по-късно днес (рано утре ). ______________________________________________________ Wheels Cambre: f: -2.49 r: -1.53 Toe Angle: f: 0.7 r: 0.0 Suspension springs: Stiffness f: 100 r: 0 Ride Hight f & r: 100 Susp. damping: Bump f: 100 r: 0 Rebound f: 100 r: 0 Fast Bump Strength: 0 Activation: 0.31 Transmission Final Drive: 3 1 - 0.05 2 - 0.08 3 - 0.11 4 - 0.14 5 - 0.20 Brakes: Bias f/r: 60/40 Brake Set: discs: 15cm pads: Hard Diffs: LSD: Acc: 100 Dec: 100 Downforce f&r: 100 Anti-Roll f: 100 r: 0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
PSYCHOSIS Posted August 10, 2009 Share Posted August 10, 2009 Никакъв шанс! Шапка ти свалям, щом с тези настройки успяваш не само да я задържиш на пътя, ами и такова време да постигнеш. Много ми се хлъзга на мен, на всеки завой се пързаля. Аз карам с: Camber: f: -2.00 r: -2.00 Toe Angle: f: 2.00 r: 2.00 Stiffness f: 0 r: 0 Ride Hight f & r: 0.3 Susp. damping: Bump f: 50 r: 50 Rebound f: 20 r: 20 Fast Bump Strength: 60 Activation: 0.8 Final Drive: 3 1 - 0.03 2 - 0.06 3 - 0.10 4 - 0.15 5 - 0.20 Brakes: Bias f/r: 70/30 Brake Set: discs: 20cm pads: Hard Diffs: LSD: Acc: 100 Dec: 100 Downforce f&r: 100 Anti-Roll f: 45 r: 45 Да си втори в класация никак не е зле Повече няма да те предизвиквам, че ми действа зле на морала Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted August 10, 2009 Share Posted August 10, 2009 При тази рязки завои и смяна на посоката важи златното правило в моторспорта - много твърдо предно окачвае и анти-рол бар.Също така при това трасе точно и с този автомобил - със задно - трябва да приложиш и другото правило, по-мека задница = по-голямо сцепление.Дори в Ф1 (за реалните говоря) се прилага тези принципи.Сега...понеже обаче това е игра и моите настойки са "до дупка" в която и да е от крайностите. Пробвай сам да си настоиш предното и задното окачвания така, че предното да е трърдо, а задното меко.Да знаеш, че като е прекалено твърдо има недозавиване и ако не можеш да се приспособиш към това то времето ти се качва - явно така е станало. Иначе не се впрягай нали караме за густо, пък и аз чакам новата - там тия препускания през чакъла в завой със 115 км час (това ме уби просто и то точно на това трасе) ще се коригирани леко, както и това да може да се кара като на истинско рали със здраво презавиване - освен на асфалт, че в тази версия на играта е доста аркадно напрвено. Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted August 14, 2009 Share Posted August 14, 2009 Още много може да се подобри с C4 Concept Link to comment Share on other sites More sharing options...
PSYCHOSIS Posted November 29, 2009 Share Posted November 29, 2009 Излезе демото на Dirt 2!!! http://arenabg.com/details.php?id=5dbc76c2...82cc69f67154413 Постоянно ми дава някаква грешка и играта умира, но от това, което видях, мога да кажа - уау, каква графика! Link to comment Share on other sites More sharing options...
raptor2721 Posted November 29, 2009 Share Posted November 29, 2009 Демото вярно е нещо прецакано почти на никой не работи. Но ако това е истинската графика просто оставам без думи. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted November 29, 2009 Share Posted November 29, 2009 Никакъв шанс! Шапка ти свалям, щом с тези настройки успяваш не само да я задържиш на пътя, ами и такова време да постигнеш. Много ми се хлъзга на мен, на всеки завой се пързаля. Аз карам с: Camber: f: -2.00 r: -2.00 Toe Angle: f: 2.00 r: 2.00 Stiffness f: 0 r: 0 Ride Hight f & r: 0.3 Susp. damping: Bump f: 50 r: 50 Rebound f: 20 r: 20 Fast Bump Strength: 60 Activation: 0.8 Final Drive: 3 1 - 0.03 2 - 0.06 3 - 0.10 4 - 0.15 5 - 0.20 Brakes: Bias f/r: 70/30 Brake Set: discs: 20cm pads: Hard Diffs: LSD: Acc: 100 Dec: 100 Downforce f&r: 100 Anti-Roll f: 45 r: 45 Да си втори в класация никак не е зле Повече няма да те предизвиквам, че ми действа зле на морала Пробвай задължително да караш с по-голям кембър на предните гуми от колкото на задните. Toe Angle: f: 2.00 r: 2.00 Това също го направи да е повече отпред. Кажи ми после какво е станало. Ако може де. На мен играта не ми върви, та така. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PSYCHOSIS Posted December 3, 2009 Share Posted December 3, 2009 http://zamunda.net/details.php?id=199133&hit=1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Curunir Posted December 3, 2009 Share Posted December 3, 2009 Остро се надявам да има по-малко малоумни режими с малоумни американски джипове в хълмистата пустиня и да има повече нормално рали и хил клайм. Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted December 3, 2009 Share Posted December 3, 2009 Пробвах демото, ще си останеш много разочарован. Заложили са здраво на шоуто, не на карането. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Curunir Posted December 3, 2009 Share Posted December 3, 2009 Няма лошо, ама да е рали като рали, не раликрос и камиони и лайна... Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted December 3, 2009 Share Posted December 3, 2009 Точно за такива неща иде реч лайнарщини със скокове пред публика тип "Травис Пастрана" - който впрочем е лице на изданието заедно с Кен Блок, и е бивш мотокрос състезател, т.е. пада си по "изхвърлянията" и лиготиите. __________________________________ Тая игра е тотално осакатена. Няма настройка на риспонса с клавиетура, да не говорим реакцията на настилките каква е. Тоя рилийз от Замунда не е крактнат като хората и няма сейв функция. Така, че ще се чака. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Curunir Posted December 3, 2009 Share Posted December 3, 2009 WHAAAAAAAAAAT..... Браво бе Психозис! Свалям и инсталирам цял ден и накрая среден! Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted December 3, 2009 Share Posted December 3, 2009 Пробвай задължително да караш с по-голям кембър на предните гуми от колкото на задните. Toe Angle: f: 2.00 r: 2.00 Това също го направи да е повече отпред. Кажи ми после какво е станало. Ако може де. На мен играта не ми върви, та така. Ей, тоя пост не съм го видЕл въобще Сорка. Изтрих я отдавна. Ъгъла на предните не може да се качва вечно както казва DK от BestMOTORing най-големия пиниз е в твърдостта на окачването. Хем да е стегнато, хем да поема неравностите, хем задницата да не играе, хем да е мека при ускорение за да не превъртата гумите. Въобще... при виртуална настойка си е баш налучкване ама като гледам и реално как настройват пак на такова намирисва. Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted December 3, 2009 Share Posted December 3, 2009 Според потребителите в замунда > Няма нужда да се логвате в никакъв онлайн акаунт. Просто като си създаваш нов, излиза един прозорец където пише user agreement ... и като скролнеш по надолу измежду текста има със сини букви като линк - create local acount .И това е цялата работа. ___________________ Edit: Работи, просто скролвайте до край за да видите опцията Link to comment Share on other sites More sharing options...
Curunir Posted December 3, 2009 Share Posted December 3, 2009 Да бе Хостов, аз си имах профил на Гames for Windows Live отпреди, просто си го избрах и си направи сейв. Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted December 3, 2009 Share Posted December 3, 2009 Ами аз ви пожелавам приятна игра. Пробвах всички резолюции и нива на детайли... лага е толкова голям, че не мога да я играя. Жалко. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Curunir Posted December 3, 2009 Share Posted December 3, 2009 Стига бе Хостов, на мен Dirt 1 ми вървеше по-зле от тази дори. На 1440 х 900 и всичко на High и е много гладко. Как си играл първата, ако тая върви толкова зле? Иначе е приятно, не мога да се оплача. Масовките са също толкова досадни като в предишната, но ралито е сносно с тенденция към добро. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted December 3, 2009 Share Posted December 3, 2009 Ей, тоя пост не съм го видЕл въобще Сорка. Изтрих я отдавна. Ъгъла на предните не може да се качва вечно както казва DK от BestMOTORing най-големия пиниз е в твърдостта на окачването. Хем да е стегнато, хем да поема неравностите, хем задницата да не играе, хем да е мека при ускорение за да не превъртата гумите. Въобще... при виртуална настойка си е баш налучкване ама като гледам и реално как настройват пак на такова намирисва. Няма да го качваш до откат. Ще намалиш леко на задницата. Просто във Ф1 е златно правило....НИКОГА задницата няма по-голям или равен кембър с предните колела . Та от там викам, че може да пробвате. Другите настройки не ги вдявам много, много. Tи поне си играл първата част. Аз последната игра, която съм играл е НФС Карбон(заради машината)...тва не ми попречи да свия очите на един познат в тях на Грид с болид :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted December 3, 2009 Share Posted December 3, 2009 DON_CHEFO, пропускаш, че дадения етап за който са настройките е 60/40 чакъл/асфалт (поправете ме ако греша). За това и има разлики в настройките. Колкото до новата, ами идея си нямам. Предишната я жулех на макс всичко и си беше перфенце. Сега нещо драйвърите ли ми правят парчета... !? Кой зна'. Може би не трябваше да си ъпвам най-новите от NV, старите си бяха 6 без 10 ама пусти акъл. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overdrive Posted December 3, 2009 Share Posted December 3, 2009 както казва DK от BestMOTORing най-големия пиниз е в твърдостта на окачването. Ма ти май сериозно се зариби - още ли ти харесва Топ Гиър като гледа неща на Бест Моторинг Сега се е свалило това от замундата и ще я пробвам, но не очаквам да е кой знае какво - за развлечение и губене на време дано става, че почти приключих с тест драйв ънлимитед, а нфс-то ми омръзна на тиер3. Иначе като ми се кара сериозно карам в LFS, но там трябва да се концентрираш и да внимаваш постоянно - не става вечер да се разтовариш малко пред компютъра вместо да гледаш тъп турски сериал В LFS колкото е по-твърдо окачването, колата е по-стабилна за грип, но тръгне ли задницата трябва да контрираш светкавично и се искат много бързи реакции, докато с меко и високо окачване нещата са по предвидими и се усещат отрано. В сървърите дрифтя със максимално висок и мек сетъп и всички ми се чудят как правя колкото тях точки Те точно в бест моторинг разправяха, че сток спортна кола се кара по-лесно, защото лимита е нисък и се усеща наближаването му, докато на тунингованата шасито не поддава, окачването и твърдо и става трудно. Ако в Dirt-a има някакъв реализъм трябва да е така по принцип. Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted December 3, 2009 Share Posted December 3, 2009 Само да отблежа и преди съм гледал Best MOTORing ама само 4-5 части...пък и имах до днес 3 дни!!! свободни и 25 гб от BestMOTORing Сещай се. Иначе на DK лафа за окачването много отдавна съм го запомнил. Напарави ми също впечатление за окачването и спирачните усилия веднъж колко време се плюнчеше Култард - бая малък бях като го гледах май още беше по БНТ1 Формулата ама не съм сигурен..., та Да, признавам. Изперкал съм ся на тема V-Tec, окачвания, ECU-та и т.н. :D (btw специално за Battels at 10k RPM преди време им разправях на аверите, че трябва да ми казват Томи Макинен щото оттървах една челна катастрофа на сняг преди 2 години ама те като не го бяха гледали туй и се кискаха само ) ___________________________ ШШшшшшшшш, много съм загубил форма... На Хърватия рали етапа под 1.47 не мога да дам време. Тия ме помилат на най-високата трудност. Ей сега си записах поредния опит колко ми е точно даже 1.49 > 1.48.92... отчайващо. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overdrive Posted December 4, 2009 Share Posted December 4, 2009 Да, признавам. Изперкал съм ся на тема V-Tec, окачвания, ECU-та и т.н. Оф и аз съм така, само че на тема S13, дрифт и тн. Аз я играя на serious (2рото по лесност), за да мога да се се лигавя с ръчната Иначе играта много ми хареса - управлението е бързо, не като на тежкотоварен камион (NFS), графиката е перфектна на макс - не е замазана и лъскава, просто е супер детайлна и ми върви на ултра със 3850, има интересни състезания, дори и камионите се карат приятно. Като цяло мога да кажа, че за мен това е най-добрия колин и изобщо най-добрата подобна игра до момента. Както се вижда от това клипче, което записах набързо стават много добри занасяния и дрифтове, но ъгъла на завиване не е достатъчен за повече... едит: сега ми направи впечатление, че звука на турбото и блоуофа е различен при различните коли - в повечето игри е еднакъв и нереален (особено блоуофа). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Curunir Posted December 4, 2009 Share Posted December 4, 2009 Кой каквото харесва Дрифта и на мен ми е приятен, но това ми е основната тръпка, специално за господин Хостов, това време мисля, че беше 1:46. http://www.youtube.com/watch?v=atVKW5sVTHM Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.