Curunir Posted May 17, 2008 Share Posted May 17, 2008 Интересното е, че ИМАT навигатор. Само Hill Climb няма навигатор и точно това го различава от нормалното рали. Ти имаш някаква специална версия , на моята в нито един от чистите рали шампионати няма навигатор на първата отсечка, навигатор няма и в чистите рали етапи в кариерата, окачих навигатор само на 2 от 10-ина етапа, които изиграх в кариерата. [Edit] Проблема не би трябвало да е в аудиото, в колата до мен просто няма навигатор като погледна надясно от кабината. [/Edit] Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted May 17, 2008 Share Posted May 17, 2008 Значи аз играх първия ред в кариерата. Състезанията отдолу. По бегли спомени ще ти кажа къде имах навигатор. Състезанието с Клио-то. Състезанието с Mitsubishi пикапа в пустинята. Състезанието с C2 (едно от последните е) В състезанието с Lancer EVO/Impreza нямах навигатор, защото е Hill Climb. Състезанието с Пунтотата. Състезанията в които си сестезаваш директно с някой нямат навигатор. Tова се сещам, но навигатор в нормалните рали дисциплини има. Гаранция. Ако не вярваш, като се прибера от работа ще ти направя шотове на навигатора Link to comment Share on other sites More sharing options...
Curunir Posted May 17, 2008 Share Posted May 17, 2008 Абе и аз имах ана на 1-2 етапа, огромната част нямат. Сериозно. Говоря за чистото, нормално рали на остечки, без други коли и НЕ-hillclimb. Пикапи микапи, джипове и камиони не ме интересуват, аз искам навигатор в нормалното рали, другото изобщо не го играя. Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted May 17, 2008 Share Posted May 17, 2008 По-късно ще се пусна на рали на етапи и ще ти кажа дали имам. Ще ми кажеш ли само къде точно влизаш, за да не влезна другаде и да стане развален телефон Link to comment Share on other sites More sharing options...
Curunir Posted May 17, 2008 Share Posted May 17, 2008 В Championship(s?), вдясно от Career. Навигатор йок му! Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted May 17, 2008 Share Posted May 17, 2008 Който и да е Championship? Или той е само един варианта? Кажи и точното име на дисциплината. Нали има там различни видове. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Curunir Posted May 17, 2008 Share Posted May 17, 2008 В Championship няма видове, там са английски, европейски, международен и световен, всички са нормално рали. Видовете са в Rally World. Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted May 17, 2008 Share Posted May 17, 2008 Championship -> International -> Lancer EVO -> Amateur И си чете най-мирно и спокойно човечеца. Това е първото състезание. UK. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Curunir Posted May 19, 2008 Share Posted May 19, 2008 Еми еб*х неговата мама, аз нямам, честна дума [Edit] Корекция! Пускам рали етап от кариерата - имам навигатор, разбивам колата, псувам, давам Retire и следователно DNF. Пускам след малко СЪЩИЯ ЕТАП ОТ КАРИЕРАТА и навигатор НЯМА! Това е просто 6+! [/Edit] [Edit 2] PARTY! Пуснах си навигатора... И то как, майна! Не бях чувал по-голяма простотия! Значи, отива се в Control Panel -> Regional and Language и оттам настройките в първата кутийка и на двете места се правят на English (UK) + United Kingdom или на English (US) + United States и навигатора се появява... Защо? Не знам! Важното е, че го пуснах! [/Edit] Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted July 30, 2009 Share Posted July 30, 2009 Понеже е суша след TOCA 3 изрових и тази игра...господе колко е добра!!! Lancia Delta S4 power: 560 bhp\tone torque: 480 Nm Това чудо направо ме води до ръба на реакциите ми като бързина.Идея нямам как е възможно да се кара в състезателни условия истинския автомобил с тези характеристики (мощност/тегло) по такива тесни етапи. btw не знам някой сериозен има ли да е човъркал настойките.С доста проби си направих за C4, Lancer IX и Lancia-та такива за асфалт и чакъл, може да обменим опит - специално настойката на окачването и диференциалите е доста важна. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PSYCHOSIS Posted August 2, 2009 Share Posted August 2, 2009 А аз си мислех, че X-Pand Rally е най-добрата игра в жанра... Никога не ми е вървяло в CM игрите - управлението винаги ми се е струвало невъзможно. В Dirt обаче нещата стоят различно. Играя на Pro и засега успявам да спечеля всяко състезание (общо 15 от кариерата). Вярно, доста зор виждам и доста рестартирам, но в крайна сметка стигам до първото място. На всичкото отгоре понякога минавам и на вътрешната камера, което при други игри е абсурд. Направена е чудесно, много ме кефи и смятам постепенно да започна да използвам само нея. А скоро ще излиза и Dirt 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
raptor2721 Posted August 2, 2009 Share Posted August 2, 2009 Наистина ли? На рохкав пясък колата се движи като зонда на НфС. Реализъм та се пука. Виждал съм и съм играл аркадни игри с повече реализъм. Който не вярва да си пусне едно състезание на пясък на Флатаут 1. Тук нещата са направо плачевни. Мислех че DIRT ще е като GRID, но уви изтраях я 3 часа с мъки преди да я делна. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PSYCHOSIS Posted August 2, 2009 Share Posted August 2, 2009 За реализъм не мога да говоря, докато не съм бил в подобна кола при подобни условия. host, би ли споделил малко ноу-хау относно настройките? Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted August 2, 2009 Share Posted August 2, 2009 Ами за всякакви настилки карам винаги с много твърд преден ролбар и съвсем малко по-мек заден. Настойките: *на асфалт - окачване предни пружнини - твърди до края предни амортисьори - тръвди до края задни пружини - на около 15 единици по-меки от предните задни амортисьори - 15-20 единици по меки от предните бързото въстановяване от скок - не съм го надушил точно как трябва да е, но все пак реакция - обикновено го давам на по-скоро бърза твърдост - с тендениця към твърдо ролбари: преден - твърд до края заден - на 15 единици по-мек от предния диференциали: Преден - 15 единициускорение, до 30 (зависи от стила на трасето) / 0 единици забавяне Заден - 100 единици ускорени и забавяне баланс 15-85 в полза на заден мост (зависи от трасето пак може да лавира, но до 35-65 за мен) спирачки размер на дисковете: строго според трасето (малките по-бързо стоплят, но и прегряват; големите при често ползване запазват качества) тип на накладките: тук не мога да усетя разликата (меки/твърди) да каже, който е усетил баланс: 53-47 в полза на предния мост (иначе много често блокират предни колела поне при мен) обаче според трасето пак може да има разлика и според автомобила (това е настройкат ами за WRZ C4 която съм дал) _________________________ *на чакъл- окачване предни пружнини - на около 60% предни амортисьори - на около 60% задни пружини - на около 15 единици по-меки от предните задни амортисьори - 15-20 единици по меки от предните бързото въстановяване от скок - не съм го надушил точно как трябва да е, но все пак реакция - обикновено го давам на по-скоро бърза твърдост - с тендениця към доста бавно диференциали: Преден - 30 единициускорение, до 60 (зависи от стила на трасето) / 0 единици забавяне Заден - 100 единици ускорени и забавяне баланс 35-65 в полза на заден мост (зависи от трасето пак може да лавира, но до 60 за предн мост) спирачки размер на дисковете: строго според трасето (малките по-бързо стоплят, но и прегряват; големите при често ползване запазват качества) тип на накладките: тук не мога да усетя разликата (меки/твърди) да каже, който е усетил баланс 60-40 в полза на предния мост (иначе много често блокират предни колела поне при мен) обаче според трасето пак може да има разлика и според автомобила (това е настройкат ами за WRZ C4 която съм дал) ________________________________ И на чакъл понякога карам с много твърди настройки на окачването, ако трасето няма много скокове и неравности - с която и да е от настройките световните рекорди ги бия (дадени в играта) и на асфалт и на чакъл.На Prо карам всички състезания освен SSS етапите с WRZ автомобили.Там намалям трудноста, РС-то е нечовешко при тях според мен (SSS са етапите на затворено трасе с паралелено каране). Link to comment Share on other sites More sharing options...
PSYCHOSIS Posted August 2, 2009 Share Posted August 2, 2009 Оф, не ми говори за тези паралелните - около час се борих с един шибан французин с Ланчия Стратос (от втория ред). Това все пак без никакви настройки. Не ми се мисли по-нататък какво става. Ще тествам твоите настройки на същата писта с Ланчията и ако има осезаема разлика, ще те черпя като се върна в Пловдив някой ден Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted August 2, 2009 Share Posted August 2, 2009 Забравил съм и CAMBER-а на колета... на предните - -1.7 горе-долу задните - не ги барам и още бая работи съм забравил ама основното си го схванал. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PSYCHOSIS Posted August 2, 2009 Share Posted August 2, 2009 Пробвай какво време ще постигнеш на Crossover - UK - Kielder Raceway - Lancia Stratos. Аз успях да сваля до 1:31:92. Нямам намерение да мерим каквито и да било атрибути, просто искам да видя горе долу къде се намирам С Impreza 06 свалих до 1:30:00. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overdrive Posted August 2, 2009 Share Posted August 2, 2009 Наистина ли? На рохкав пясък колата се движи като зонда на НфС. Реализъм та се пука. +1 Бях я качил миналата година и не останах с добри впечатления откъм реализъм. Честно казано GRID ми беше харесала повече, въпреки че там са други състезанията. Който иска да пробва реална игра да си качи LFS и ще установи, че с уменията от игрите досега не може да кара изобщо. От както карам на нея не искам да чувам нито за Need For Speed, нито за Colin McRae, въпреки че в LFS няма никакво развитие и кариера, колите не са истински - просто си караш и това е :smile: Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted August 2, 2009 Share Posted August 2, 2009 Ама ние караме за кеф, не за реализъм там е разликата. На две големи брендита > Link to comment Share on other sites More sharing options...
PSYCHOSIS Posted August 3, 2009 Share Posted August 3, 2009 Евала! Убеден съм, че мен ме провалят hairpin завоите - още не ми е съвсем ясно как се вземат с максимална скорост и губя време на тях. Моята тактика е да дам обикновена спирачка преди завоя, за да забавя колата, след което леко натискам ръчната, за да поднесе. На асфалт става доста добре, но на пясък - не чак толкова. Амбицира ме Днес като свърша с работата се заемам с Dirt. /me доволен Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted August 7, 2009 Share Posted August 7, 2009 @PSYCHOSIS, бързако мръсен нямаш си друга работа...тъкмо мислех да я изтрия.Сега знаеш, че почваме като децата в детската градина да видим "кой е по-по-наЙ" :D :D _____________________________ 'земи си :evil :evil :evil Поне още 0.5 мога да сваля ама за тази вечер стига.Утре пак. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PSYCHOSIS Posted August 8, 2009 Share Posted August 8, 2009 Както казва Bugs Bunny: I hope you know that this means WAR! Да не си посмял да я триеш играта Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted August 9, 2009 Share Posted August 9, 2009 Аз съм Уили Койота и нямам отказване... OWN'D!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
PSYCHOSIS Posted August 9, 2009 Share Posted August 9, 2009 Очаквах да подобриш времето ми, но чак пък със секунда и нещо...това е нечовешко! I don't know if i can take it... Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted August 9, 2009 Share Posted August 9, 2009 Мога най-много още 30 стотни да сваля ама много трудно и не ми се пилят нерви. Иначе ако искаш да ти кажа настройките, ще видиш, че ще стигнеш и ти това време Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.