Jump to content
BulForum.com

Камери


ROBIN

Recommended Posts

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Къде точно на Асеновградско?

 

Щото на Цариградско в София са монтирали някакъв супер нов лазерен модел, дето хващал при всякакви метеорологични условия всяка една кола, във всички възможни ленти, че и в двете посоки - и всичкото това нещо едновременно...с др. думи ако примерно 5 коли (2 в посока София и 3 към Пловдив) по едно и също време минат от там с превишена скорост, всяка една ще получи честитка, която даже няма да може да се обжалва. Само 1 час след като бил включен вече бил изкарал 400 честитки, а до другия ден - още 1700. :online2long:

Link to comment
Share on other sites

Явно всички камери са такива вече. За жалост от миналата година нацвъкаха и тука на ограничение 25 мили.

 

За камера за червен светофар си имаме рекордьор. 65 млн долара глоби само от камерата на едно кръстовище в китайския квартал. За 1 година.

Link to comment
Share on other sites

За камера за червен светофар си имаме рекордьор. 65 млн долара глоби само от камерата на едно кръстовище в китайския квартал. За 1 година.

 

А к'во става ако някой не ги плати?

Link to comment
Share on other sites

Да, камерата до КЦМ работи и много колеги получиха честитки. Ставаше дума за новата, дето е на АПИ и се води за преброителна.

Link to comment
Share on other sites

Да, камерата до КЦМ работи и много колеги получиха честитки. Ставаше дума за новата, дето е на АПИ и се води за преброителна.

Честитки от преброителна камера? Че те имат ли някакви датчици?

Link to comment
Share on other sites

Честитки от преброителна камера? Че те имат ли някакви датчици?

Имат разбира се. Нима си мислиш, че тия камери снимат по 24/7?

Link to comment
Share on other sites

Не мерят скорост преброителните,но имат датчик. Не сте ли забеляцали едни полета правоъгълни с асфалт наклепани преди всяка камера.

 

Иначе от тази на цариградско 

 

 

 

Откакто е монтиран, радарът е успял да щракне средно по около 800 до 1000 коли с превишена скорост дневно. Нито един от шофьорите им обаче няма да бъде глобен за нарушението. Причината е, че устройството все още не е собственост на МВР.

 

 

Типична малоумщина на МВР :D 

Link to comment
Share on other sites

djadomraz, on 02 Nov 2015 - 12:26, said:djadomraz, on 02 Nov 2015 - 12:26, said:

Честитки от преброителна камера? Че те имат ли някакви датчици?

Не ме разбра. Камера до бетонната ограда на КЦМ има от много време и си има радар. По едно време я спряха, но наскоро пак я пуснаха и оттам са честитките. Аз питам за новата (всъщност две) камера(и) на една Г-образна конзола над пътя, обозначена като преброителна и собственост на АПИ. Същата има и на бензиностанцията на Лукойл до Садово, Виден я е споменал по-горе.

Link to comment
Share on other sites

Точно. До камерите ясно се вижда един правоъгълен блок с множество светодиоди. Дотук не съм го виждал да светка, а там никой отдавна не спазва 60. Има изрична табела, че камерите са преброителни... Там винаги е имало и кантон...  

 

ЕДИТ: И в крайна сметка не е трудно да питаме Гугъл, де'а:

 

Агенция “Пътна инфраструктура” вече следи автомобилния трафик в реално време напълно автоматизирано. Общо 256 камери и датчици проследяват колко и какви автомобили се движат по второкласните и третокласни пътища на страната. С новата система ръчното преброяване на автомобилния поток по пътищата с камери отива в историята. От АПИ са категорични, че информацията от камерите ще се ползва само от агенцията.

 

Системата проследява автомобилния поток на 120 места в страната. Целта е пътната агенция получава информация за трафика в реално време и да планира бъдещи ремонти и разширения на пътища. Системата се състои от камери и датчици под пътното платно.

 

Стефан Малиновски, ръководител на проекта от фирмата-изпълнител: Това са индуктивните рамки, които преброяват и категоризират МПС-тата в 6 категории. Регистрационният номер се заснема, за да може да се види едно превозно средство в колко последователни пункта е било засечено. Един регистрационен номер, като се види в няколко пункта, се разбира какъв е потокът от коли.

 

Информацията за автомобилния поток се предава безжично от датчиците към сървъра на АПИ.

Мирослав Ценов, ръководител на проекта от АПИ: Във всеки автоматичен преброителен пункт са разположени камери за всяка пътна лента. И от тези компоненти получаваме информация както за броя на преминалите МПС-та, така и тяхната скорост, посока.

 

С автоматизираното проследяване на трафика отпада нуждата от хора, които да броят колите, но само по пътищата с датчици. Ръчното преброяване струва годишно на Агенцията по 1,5 млн. лв.

Инж. Лазар Лазаров, предс. на УС на АПИ: С тези разходи, които ние в момента ще спестим, реално в бъдеще се надявам да можем да покрием нова част от пътната мрежа като ремонти.

 

Данните от автоматизираната система сега показват, че най-натовареният второкласен път в България е Южната дъга на Софийския околовръстен път, по който преминават по 35 000 автомобила дневно.

 

Link to comment
Share on other sites

Добре де началото на Маказа са 3 през няколко километра, чак пък толкоз да е сложен трафика там... Все си мислех че са по тази новата схема за средната скорост !

Link to comment
Share on other sites

Добре де началото на Маказа са 3 през няколко километра, чак пък толкоз да е сложен трафика там... Все си мислех че са по тази новата схема за средната скорост !

Лятото е кошмар точно там,всяка седмица почти минавам границата-трафика е сериозен.Тая система ще се ползва за заплащане на пътни такси според мен след време...Канят се да премахнат винетните стикери.

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

а има ли камери от които да следим трафика, като гледам има някакви по светофарите или като тези

rtsp://91.191.213.53:554/live_mpeg4.sdp - Пловдив, жк 'Тракия'трафик от хотел 'SPS'
rtsp://91.191.213.54:554/live_mpeg4.sdp - Пловдив, жк 'Кършияка' бул. 'България' ул. 'Победа'
rtsp://91.191.213.52:554/live_mpeg4.sdp - Плождив, жк 'Хр. Ботев' улица 'Коматевско шосе'
rtsp://91.191.213.43:554/live_mpeg4.sdp - София, улица 'Околовръстен път'
rtsp://91.191.213.42:554/live_mpeg4.sdp - София, кв. 'Младост'бул. 'Цариградско шосе'
rtsp://91.191.213.49:554/live_mpeg4.sdp - Варна, център
rtsp://91.191.213.47:554/live_mpeg4.sdp - Варна, кв Аспарухово
rtsp://91.191.213.48:554/live_mpeg4.sdp - Варна
rtsp://91.191.213.56:554/live_mpeg4.sdp - Благоевград, площад 'Васил Левски'
rtsp://91.191.213.57:554/live_mpeg4.sdp - Благоевград, Югозападен Университет
rtsp://91.191.213.55:554/live_mpeg4.sdp - Благоевград,

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Ти сега какво искаш да кажеш - трябва пак да си слагам радара ли? :D

Подозирам че тук спасение няма...Ако има твоя детектор (La) Band, поне може да пробваш.

Link to comment
Share on other sites

То не е толкова до банда, а до импулса. Новите радари на полицията са импулсни и обезсмислиха всякакви наши радари отсреща. Тоя ако ми стои на триножника и излъчва постоянно, от много повече от 600м ще го засека. Ако обаче "стреля" - да кажем, че банда няма значение.  :D

Link to comment
Share on other sites

...Тоя ако ми стои на триножника и излъчва постоянно, от много повече от 600м ще го засека. Ако обаче "стреля" - да кажем, че банда няма значение. :D

Единствен шанс има ако не си първи в колоната...или с мотор :-)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...