INCINERATOR Posted June 28, 2007 Share Posted June 28, 2007 http://video.google.com/videoplay?docid=90...h&plindex=0 Странен тест Link to comment Share on other sites More sharing options...
ROBIN Posted June 28, 2007 Share Posted June 28, 2007 За quattro нямам наблюдения. Една случка: Преди 2 години зимата се качвахме на една вила, имаше бая сняг. Бяхме с BMW X3, Nissan X-trail и Volvo XC90. Volvo-то закъса още при съвсем малък наклон, пълна бракма. BMW-то издържа до горе, но с 300 зора, като буксуваше на досата места, въпреки включените незнам си колко системи. X-traila на режим AUTO нямаше проблеми, а ако случайно закъсаше някъде, просто натискаш другото копче LOCK и потегляше. В крайна сметка и BMW-то стигна до горе, но трудно. Нисана беше без грешка. Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted June 28, 2007 Author Share Posted June 28, 2007 В зимни условия има много голямо значение и какви са гумите. Но си мислех, че куатрото е най-доброто... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Белов Posted June 28, 2007 Share Posted June 28, 2007 В зимни условия има много голямо значение и какви са гумите. Но си мислех, че куатрото е най-доброто... И правилно мислиш. За мен (а и така съм чел и слушал и т.н) тя е най-добрата система в света. видях и теста и съм леко учуден..но за мен си е най-здрава Link to comment Share on other sites More sharing options...
ROBIN Posted June 28, 2007 Share Posted June 28, 2007 Сега се сетих, че имам лични наблюдения за quattro Беше на едно ауди 80, набор 85. Пак ситуация с качване на вила и много сняг. Тъй като повечето коли имаха проблем с пързалянето, това ауди направи няколко курса до горе издърпвайки ги без проблем. Така че поне старите quattro-та са добри Link to comment Share on other sites More sharing options...
Warez-boy Posted June 28, 2007 Share Posted June 28, 2007 Последния голям проект свързан със системите 4x4 беше през Март на "Auto Bild" и "Auto und Motor Sport", в мартенския брой на "Auto Bild" беше публикуван, мисля че и по "Top Gear" беше излъчвано... Системите бяха тествани в сняг, дъжд и лед...и една бонус опция на специална писта в Германия, половината платно от асфалт другата половина от метал. Тази металната половина я заливат със вода и я замръзяват да наподобява лед, а на асфалтовата нищо не правят за да има огромна разлика в сцеплението. Едната двойка гуми на едната половина, другата на другата...потегляне, спиране-рязко и постепенно. Като цяло битката беше между "4Matic" на Мерцедес и "Quatrro" на Ауди. Мерцедес-а победи в крайна сметка. Но това си беше очаквано, изненадата беше че Фиат Панда в сняг беше по-добра от Porshe Carrera 4 и BMW X-drive. Като Porshe-то на всички тестове беше резил. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zizirixo Posted June 28, 2007 Share Posted June 28, 2007 Quatro ... 40 години развитие в грешна посока K'ви са тия простотии 4х4.... Истината си остава RWD и това е то! Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted June 28, 2007 Author Share Posted June 28, 2007 Последния голям проект свързан със системите 4x4 беше през Март на "Auto Bild" и "Auto und Motor Sport", в мартенския брой на "Auto Bild" беше публикуван, мисля че и по "Top Gear" беше излъчвано... Системите бяха тествани в сняг, дъжд и лед...и една бонес опция на специална писта в Германия, половината платно от асфалт другата половина от метал. Тази металната половина я заливат със вода и я замръзяват да наподобява лед, а на асфалтовата нищо не правят за да има огромна разлика в сцеплението. Едната двойка гуми на едната половина, другата на другата...потегляне, спиране-рязко и постепенно. Като цяло битката беше между "4Matic" на Мерцедес и "Quatrro" на Ауди. Мерцедес-а победи в крайна сметка. Но това си беше очаквано, изненадата беше че Фиат Панда в сняг беше по-добра от Porshe Carrera 4 и BMW X-drive. Като Porshe-то на всички тестове беше резил. Аз пък четох един тест на аутобилд подобен, дето БМВто би всички. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Warez-boy Posted June 28, 2007 Share Posted June 28, 2007 Quatro ... 40 години развитие в грешна посокаK'ви са тия простотии 4х4.... Истината си остава RWD и това е то! Във сняг със RWD ще си номер едно... То даже FWD за сняг е по добро, камо ли 4x4. Да въртиш гуми, да се правиш на интересен сигурно RWD-то ще ти върши чудесна работа, но ако ти трябва автомобил с висока проходимост само система 4х4 ти е спасението. Аз пък четох един тест на аутобилд подобен, дето БМВто би всички. Ми това което ти казвам е от март месец приятелю, незнам твойто от кога е. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zizirixo Posted June 30, 2007 Share Posted June 30, 2007 RWD-то си е №1 на всякъде, дори и на сняг стига да знаеш как да го караш ! а за високопроходимите автомобили, то е ясно (4х4)... НО за 5-ца, 3-ка или въобше за нормален автомобил.... RWD... Link to comment Share on other sites More sharing options...
pi4aga Posted June 30, 2007 Share Posted June 30, 2007 резултатите от теста не са много изненадващи(от 1-вият линк). TORqueSENsing диференциала е така направен просто - ако няма абсолютно никакво съпротивление от едното колело диференциала седи отворен но в реални условия това е почти невъзможно,тъй че не е толкова трагично. чувал съм,че в горния случаи дърпането на ръчната ще оправи нещата. що се отнася за тестове http://video.google.com/videoplay?docid=-6518118248698454614 и разликата м-у старото куатро и h1,които май ползваше също торсен http://www.metacafe.com/watch/225431/audi_...o_vs_hummer_h1/ а дали 4х4 е подходящо за нормални автомобили - питайте тия,дето са правили 911,R34,Impreza WRX или EVO X Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted July 1, 2007 Author Share Posted July 1, 2007 а дали 4х4 е подходящо за нормални автомобили - питайте тия,дето са правили 911,R34,Impreza WRX или EVO X Ако за теб това са нормални автомобили ... чудно ми е кои са ненормални Link to comment Share on other sites More sharing options...
pi4aga Posted July 1, 2007 Share Posted July 1, 2007 че какво им е ненормалното - това са си цивилни автомобили с по около 280 коня под капака все пак си говорим за някъв перформънс,щото за всекидневно градско каране предното предаване има повечко плюсчета от задното Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted July 1, 2007 Author Share Posted July 1, 2007 Не знам, не разбирам... Аз си карам RWD и нямам никакви проблеми зима, лято, есен, пролет... Даже и кеф си правя Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.