sasshko Posted February 23, 2008 Share Posted February 23, 2008 Искам да ви питам.Да се местя ли на НетГруп или да си седя на ГГбит.Щото сега интернет имам само кога му свирне,а и то мн слаб трафик Аз също съм към тях и съм много доволен, защото интернета е много стабилен. Обади се, че имаш проблеми и не достигаш обявените скорости, може да помогнат. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sek800 Posted February 25, 2008 Share Posted February 25, 2008 Аз също съм към тях и съм много доволен, защото интернета е много стабилен. Обади се, че имаш проблеми и не достигаш обявените скорости, може да помогнат. Тия от ГГбит да помогнат?!?!Аз вече поне 20 пъти им звъня и се някви тъпи оправнания и ме пращат от едно място на друго!Писнаха ми!А най нагло ми казват,че не съм плащал сметки! Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted February 25, 2008 Share Posted February 25, 2008 Малко не се разбира дали си на ГГбит или Ейнджълсофт/Нетгруп? Edit: На Гигабит е (Midex) Midex, мерси за пояснението ама сега пък съм хептен в почуда защо задава този въпрос в темата на НетГруп след като е на ГГБит Link to comment Share on other sites More sharing options...
sasshko Posted February 28, 2008 Share Posted February 28, 2008 Тия от ГГбит да помогнат?!?!Аз вече поне 20 пъти им звъня и се някви тъпи оправнания и ме пращат от едно място на друго!Писнаха ми!А най нагло ми казват,че не съм плащал сметки! И аз съм имал същия проблем на ггбит. Спира ми интернета, обаждам се, обикновенно ме препращат към друг номер, казвам им какъв е проблема, проверяват и казват, че не съм платил. Аз им казвам, че съм платил, обаждат се в Пловдив и проверяват, че съм платил, пускат ми го след 15мин. Не е чак толкова сложно. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tedy Posted February 28, 2008 Share Posted February 28, 2008 И аз съм имал същия проблем на ггбит. Спира ми интернета, обаждам се, обикновенно ме препращат към друг номер, казвам им какъв е проблема, проверяват и казват, че не съм платил. Аз им казвам, че съм платил, обаждат се в Пловдив и проверяват, че съм платил, пускат ми го след 15мин. Не е чак толкова сложно. Мен това доста ме дразнеше по едно време като бях на ЕК. Имах чувството (а то и така беше де), че от Софийско ни управляват тука всичко, някакси изоставен се чувствах, все едно целия съпорт е в София, все с тамошни оператори говорех (макар да е било 2-3 пъти). Чувство на изоставеност. Друго си е доставчика да е локален, да знаеш че има поддръжка па макар и с различен 'аромат' за различните райони. И като се обадиш на телефон да не се налага да уточняваш, че си от Пловдив . То ако беше всичко организирано както трябва, ако ще и в Пакистан да е съпорта, ми то се получаваше кофти. Да не говорим, че сега съм много по-доволен откакто не съм на ЕК. Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted February 28, 2008 Share Posted February 28, 2008 <offtopic> ...То ако беше всичко организирано както трябва, ако ще и в Пакистан да е съпорта... В такава голяма грешка си за съпорта в Индия и Пакистан.... ама просто бедна ти е фантазията КОЛКО ГОЛЯМА... Не мога да кажа че съм расист обаче наложи ли се да говоря със съпорт и се окажат индийци не само че едвам успяваме да се разберем (онзи си бичи с акцента и това да му кажеш да говори по-бавно и ясно го обижда о остави това ами изобщо не се вслушва и си продължава как си знае), айде разбирането някак свиква се, но освен това или не са ми помагали а на няколко пъти и грешна информация са ми давали... хватката е да разбереш в кои часове са изцяло американци за съпорта и да звъниш тогава, пък уцелиш ли индиец/пакистанец/някаква друга маймуна - затваряш по-добре че да не си хабиш времето. Същата работа и с разните статии в нет-а писани от индийци. Не само че некадърни ами и в повечето случаи целия подход е тотално грешен... наскоро пак четох бисери от сорта "каква велика идея е да правим dataset paging, ползвайки временна таблица"... абе хубава работа ама индийска... </offtopic> Link to comment Share on other sites More sharing options...
tedy Posted February 28, 2008 Share Posted February 28, 2008 <offtopic>В такава голяма грешка си за съпорта в Индия и Пакистан.... Нямах предвид съпорта да е от пакистанци, а българи, поставени независимо в коя точка на света, в случая в София (т.е. не в нашия град). За индийците знам, продължавам да попадам на постове в разни MS форуми, писани от индийци, големи про-та, програмисти, а от английския им не се разбира нищо почти. Малко като китайците с преводите на ръководства на английски. Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted February 28, 2008 Share Posted February 28, 2008 Нямах предвид съпорта да е от пакистанци, а българи, поставени независимо в коя точка на света, в случая в София (т.е. не в нашия град).За индийците знам, продължавам да попадам на постове в разни MS форуми, писани от индийци, големи про-та, програмисти, а от английския им не се разбира нищо почти. Малко като китайците с преводите на английски ръководства. Какви про-та... остави английския им ами и статиите които са написали в общия случай са грешни или поне са далече от това кое е добре да се прави в случая... Блестящ пример е codeproject.com - видиш ли статия от индиец писана по-добре не я чети... Link to comment Share on other sites More sharing options...
sek800 Posted March 1, 2008 Share Posted March 1, 2008 Да ви се похваля!минах на НетГруп преди 2-3 дена и нета кърти!Много съм доволен засега!Трафика е бърз и нямам дертове!Да видим по-натака какво ще е! Link to comment Share on other sites More sharing options...
sasshko Posted March 1, 2008 Share Posted March 1, 2008 Да ви се похваля!минах на НетГруп преди 2-3 дена и нета кърти!Много съм доволен засега!Трафика е бърз и нямам дертове!Да видим по-натака какво ще е! За 2-3дни не можеш да разбереш нищо, изчакай да минат 2-3месеца. Да видиш, като излезне проблем как се справят, колко бързо реагират на авария и тогава. Това е по- важно. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolf Posted March 15, 2008 Share Posted March 15, 2008 За 2-3дни не можеш да разбереш нищо, изчакай да минат 2-3месеца..... Сашко, понеже си доста плодовит на негативни писания по повод на интернета ми, та да ти покажа: Това е в най натовареното време. Тарифата е 35 левова, и ясно се виждат 24-те мегабита за които си мечтаеш. Абонат съм на NetGroup от нова година, и досега имам само едно прекъсване, когато в квартала спря тока. Съпорта им не е 24 часов наистина, но когато се обадя проблемите ми се решават за 2-3 дни (не че е имало много такива), като ставаше дума не за липса на връзка, а за затруднения при отваряне на някои сайтове. Проблема се оказал някъде в Холандия, във връзката между двама доставчици по думите на Ангел Гаров. Бих искал да видя коя поддръжка на другите Пловдивски ISP-та ще си мръдне пръста за да ти осигури безпроблемна връзка с руски технологичен форум някъде зад урал Link to comment Share on other sites More sharing options...
OutSider Posted March 15, 2008 Share Posted March 15, 2008 И евроком имат 24-ри часа съпорт но каква файда като им бях абонат и ми се е налагало да им звъня с дни не съм успявал да се свържа... само 1 път имах късмет от 1-вия път да се свържа и това се дължеше на факта ,че беше открит наскоро този телефон за връзка.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
sasshko Posted March 15, 2008 Share Posted March 15, 2008 wolf, браво скоростите са добри. Нямам представа дали имат 24-часов съпор, защото не ми се е налагало да ги търся от 2 години . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ilves Posted March 15, 2008 Share Posted March 15, 2008 Утре ще ми се наложи да проверя дали поне имат съпорт през почивните дни. Защото вече втори ден след 18 ч. при мен, а и при мой съсед, нормален интернет просто НЯМА. Не говоря за мегабити, говоря за просто зареждане на страници. Положението е по-лошо и от модем на аналогова линия... Дори тук в момента съм от друг компютър на еврокомски кабел. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted March 15, 2008 Share Posted March 15, 2008 Днес 2 пъти ми прекъсва нета, като одеве в 22.30 бе за 15-на минути! Следобед тествах съпорта - 964386 - заето, 964387 - не ебава да се дигне. Мързеше ме да звъня повече. Едно е сигурно - в понеделник вече ще си имаме разговори, защото се поизнервих. Пък и бая време аванс съм им дал. Дано не се налага да ходя на Пешо Христов да му пудря ушите Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonas Posted March 16, 2008 Share Posted March 16, 2008 само нз за кфо има отделна тема за нетгруп като това е поддоставчик на Енджълсофт ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dreamer Posted March 16, 2008 Share Posted March 16, 2008 само нз за кфо има отделна тема за нетгруп като това е поддоставчик на Енджълсофт ? И к'ъв е проблема? Като има различни поддоставчици в различните квартали качеството на обслужане е различно. Ей ти една достатъчна причина. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ilves Posted March 16, 2008 Share Posted March 16, 2008 Никой не отговаря на телефоните за техническа поддръжка - явно няма такава през почивните дни. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sasshko Posted March 16, 2008 Share Posted March 16, 2008 Никой не отговаря на телефоните за техническа поддръжка - явно няма такава през почивните дни. Кажи го на мрънкчаките от форума, които убеждават всички да се пуснете към НетГруп ООД и после да очаквате да стане 1-2ч през нощта, за да почнеш да сваляш нормално. Link to comment Share on other sites More sharing options...
viiipeer_ Posted March 16, 2008 Share Posted March 16, 2008 Кажи го на мрънкчаките от форума, които убеждават всички да се пуснете към НетГруп ООД и после да очаквате да стане 1-2ч през нощта, за да почнеш да сваляш нормално. А на теб какьв ти е проблема не мога да разбера? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ilves Posted March 16, 2008 Share Posted March 16, 2008 Кажи го на мрънкчаките от форума, които убеждават всички да се пуснете към НетГруп ООД и после да очаквате да стане 1-2ч през нощта, за да почнеш да сваляш нормално. Не е точно така - проблемът в момента явно е ограничен до няколко мрежи по "Богомил"и зад "Източен". Дори и на по-ниските скорости от останалите, на които бяхме превключвани през деня, нивото на интернет връзката беше значително по-добро примерно от кабелния на Евроком. Въпросът е да не се получават "запушвания" вечер, както и това, което е в момента трети ден - почти "няма" интернет. Това не може да се приема като генерален извод за услугата на Langame (Angelsoft), защото очевидно в повечето други райони то не се получава. Иначе определено е проблем, когато човек няма минимално гарантирани скорости през цялото денонощие, както и някаква техническа поддръжка поне през деня всеки ден. Току-що, при мен проблемът изглежда се оправи - надявам се за постоянно. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted March 16, 2008 Share Posted March 16, 2008 Кажи го на мрънкчаките от форума, които убеждават всички да се пуснете към НетГруп ООД и после да очаквате да стане 1-2ч през нощта, за да почнеш да сваляш нормално. Ти пък откъде се появи бе тарикат???? На кой доставчик си? За какво се бориш? Ходи болтай глупостите си някъде другаде. Между другото преди около 5 минути: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted March 16, 2008 Share Posted March 16, 2008 Кажи го на мрънкчаките от форума, които убеждават всички да се пуснете към НетГруп ООД и после да очаквате да стане 1-2ч през нощта, за да почнеш да сваляш нормално. Сашко, имаш официално предупреждение от мен - от тук нататък ще третирам такива твои постове като спам....ако сега взема да издиря, всичко де що си писал и го пейстна тук, даже и ти ще се уплашиш като видиш какво и колко си писал. При следваща такава твоя проява ще получиш предупреждение във формата на процент + известна почивка за теб и за останалите съфорумци от теб. Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted March 16, 2008 Share Posted March 16, 2008 Не е точно така - проблемът в момента явно е ограничен до няколко мрежи по "Богомил"и зад "Източен". Дори и на по-ниските скорости от останалите, на които бяхме превключвани през деня, нивото на интернет връзката беше значително по-добро примерно от кабелния на Евроком. Въпросът е да не се получават "запушвания" вечер, както и това, което е в момента трети ден - почти "няма" интернет. Това не може да се приема като генерален извод за услугата на Langame (Angelsoft), защото очевидно в повечето други райони то не се получава. Иначе определено е проблем, когато човек няма минимално гарантирани скорости през цялото денонощие, както и някаква техническа поддръжка поне през деня всеки ден. Току-що, при мен проблемът изглежда се оправи - надявам се за постоянно. Както преди няколко дни казах - лично с Ангел Гаров си говорих и е напълно наясно с проблема и правят всичко възможно да се отстрани час по-скоро - не е като да не му пука, просто за да преминат кабелите през големия булевад трябват малко разрешителни и т.н. (айде да не обяснявам подробно всичко което си говорихме, настрана че аз сигурно и половината не запомних но докато свърши бирата успях да разбера това-онова). Наистина има проблем и той е точно около Богомил и е заради една оптика... Не искам да звуча като надъханите лапетии рекламирайки колко по-високи скорости се очакват само още малко търпение да имаме, но като разбрах какво оборудване е поръчано от щатите и идва до седмица-две насам - свят ще ви се завие И общо взето всичко е заради торентите и онлайн игрите защото аз моята работа и с 1-2мбита мога да си я върша, настрана че всичко над 1мбит се таксува на datacenter-a отгоре, тъй че като свалям някакви по-големи неща аз умишлено забавям скоростта. За оправянето - явно междувременно са успели да сменят някой и друг router, стой спокойно - хората не само знаят за проблема, знаят и какъв е, знаят и причината и се работи по въпроса Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ilves Posted March 16, 2008 Share Posted March 16, 2008 Ако от късния следобяд вчера, че дори и от онзи ден, не беше почти нацяло спряла интернет връзката, със сигурност нямаше да се обаждам и един вид да давам "материал" на хора, които само това и чакат, за да започнат с меренето на "..." Значи, по-бавен от останалите или ниски скорости е едно, когато почти не може да се зареди страница, става съвсем друго. В случая то едва ли имаше нещо общо с някаква нова техника - просто явно някъде е имало сериозен проблем, който е трябвало да се отстрани. Лошото е, че през почивните дни нито някой отговаря на телефони, за да каже - да, има проблем, работи се в момента, нито примерно на сайт да се пише едно съобщение - "временни проблеми еди къде си..." Тогава едва ли някой ще тръгне да пише в този форум за подобни конкретни проблеми, засягащи ограничен брой потребители. Последните два дни не ставаше въпрос за по-ниски от "космическите" скорости, а за почти тотално запушване на връзката. Евала, че както личи на Ангел Гаров му пука и прави всичко възможно да е коректен с потребителите. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.