Jump to content
BulForum.com

НетГруп ООД


Recommended Posts

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply
  • 2 weeks later...
Абсолютно никакви грижи при мене както обикновено. :devil

Ами радвай се.

Излишно е да споменавам, че при такива ужасни гръмотевици и буря са малко мрежите които биха издържали. Важното е да се оправят бързо.

В момента на някои места виждам, че всички липсват, и даже повечето са на нещо различно от лангейм/нетгруп.

Link to comment
Share on other sites

А при мен /района около ТЦ "Гранд"/ интернет няма. Не знам как точно да го обясня, но не ми изписва cable is unplugged, диодите на ланкартата светят, но просто няма интернет. Пробвах пинг на gateway, но нищо ... :unsure:

Link to comment
Share on other sites

От събота (първите капки дъжд) до преди 30 мин. без нет... :)

И аз така. За 1 месец насъбрах повече часове без нет от колкото през изминалите 2 години взети заедно. От скоро съпорта никакъв го няма при мен. Разочароват ме много.

Link to comment
Share on other sites

Определено вече напълно се потвърждава факта, че качеството е различно на различните места и райони. Аз никакви проблеми не съм имал тия дни. За съпорта е единодушно, че куца :bgrin:

Link to comment
Share on other sites

Ако изключим наистина олетия съпорт (направо липсващ такъв), последните събития не могат да разклатят мнението ми. Това бяха доста сериозни бури оня ден, и е нормално за ЛАН мрежи като българските, които не може да са подземни и т.н., да пропаднат. Едва ли 1-2 дена без нет 1-2 пъти в годината ще ви докара финансови загуби примерно, освен че не сте могли да изтеглите поредния филм :) . През останалото време обаче, доволството поне в мен е такова, че мога да простя нещо такова 1-2 пъти в годината. Още повече не вярвам само Нетгруп-ски мрежи да са паднали в събота.

 

Интересното е че телевизията (ДЦЦ) дори за миг не прекъсна.

Link to comment
Share on other sites

Според вас на какво се дължи фактът, че от двама на абонати на Нетгруп, от една и съща мрежа /IP 79.134.180.ххх/, единият има интернет, а другият /аз/ няма? Има ли вероятност проблемът да е у доставчика, защото нямам интернет нито през рутера, нито когато кабелът е включен директно в ланкартата.

Link to comment
Share on other sites

...

Интересното е че телевизията (ДЦЦ) дори за миг не прекъсна.

И няма как да прекъсне, кабелите и са под земята, а на LAN-аджиите висят по дървета, улични лампи и къде ли още не.

Link to comment
Share on other sites

И няма как да прекъсне, кабелите и са под земята, а на LAN-аджиите висят по дървета, улични лампи и къде ли още не.

Вероятно.

Може би освен кабелите, и суичовете трябва да са под земята, макар че електромагинтата вълна от паднал гръм не само се разпространява на десетки и стотици метри, но доколкото знам и под земята да са, пак може да се разпространи по кабела по индукция. А това основно горят суичове май.

Днес гледах в района сменяха суичове Нетгруп.

Link to comment
Share on other sites

Според вас на какво се дължи фактът, че от двама на абонати на Нетгруп, от една и съща мрежа /IP 79.134.180.ххх/, единият има интернет, а другият /аз/ няма? Има ли вероятност проблемът да е у доставчика, защото нямам интернет нито през рутера, нито когато кабелът е включен директно в ланкартата.

 

Дължи се на това че не сте включени в един и същи суич. И явно линията до него е ок докато до теб има някоя "скъсана брънка".

Link to comment
Share on other sites

Ако си оправят съпорта, няма да ги сменям, обаче с този съпорт, на който телефона постоянно ми дава заето е меко казано доста изнервящо. Поне да си вземат 3 секретарки, който да вдигат телефона и да казват както правеха ггбит " ще предадем на колегите " :D или поне преди правеха така.

 

562118254.png

 

Иначе като го има е чух не мога да се оплача за 20лв.

 

562118254.png

Link to comment
Share on other sites

И аз нямах нет от бурите до вчера , но за сметка на това откакто съм на тях имам едно прекъсване само за няколко часа и доколкото разбрах е било глобален проблем. А да и едно друго , където някви дойдоха да режат дървета ,и кабела не им е харесал и ми го бяха отрязли

(но тогава на следващия ден дойдоха и ми го оправиха). За съпорта и аз не съм доволен , ама се замислете нормално. След буря много хора нямат нет и всеки звъни . Не мислите ли , че е нормално да не може да се свържете с тях от първия път ? Според мене в такива големи бури поне малко трябва да се влиза в положение...

Link to comment
Share on other sites

За дъждове, ветрове и други природни работи е така ама не може ако нетчето спре петък към 16-17 часа (по някаква причина) да се чака до понеделник, защото събота и неделя никой нищо не прави... Като НГ не искат парите ми и не им пука дали съм техен клиент или не има и други, които ще се навият да ми взимат парите. :)

Link to comment
Share on other sites

Хммм... днес 20-30 мин. без нет. Нещо май започва да им става навик. :( Дано в близко бъдеще да няма проблеми, че да не се налага пак да търся алтернатива за нов нет.

Link to comment
Share on other sites

Извинявам се за 3-те поредни поста ама...

 

Само на мен ли са ми нужни средно по 3-4 минути за да ми отвори някоя страница....

(поста ми отне около 10-тина минути)

 

Май НГ все по-често започват да ми намекват, че не желаят да съм техен клиент... :angry:

Link to comment
Share on other sites

Не е само при теб но аз не съм убеден че проблема е от NetGroup или Langame - форума нещо ми е бавен но като човърках разни чужди сайтове беше ок - даже свалих един пач за warcraft с над 2мб/сек а все пак е международен трафик. И чат пат форума реагира бързо чат пат бавно...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...