Jump to content
BulForum.com

НетГруп ООД


Recommended Posts

Не знам да са пред фалит, ама е несериозно доставчик с толкова много абонати да има само 2 офиса в Пловдив, и се дърпат и не искат да се плаща през epay. То е ясно че тогава не могат да се крият доходи и трябва да се декларират, и сега не издават касови бележки, ама ми се струва че не може така да я карат. Конкуренцията им диша във врата, и само една гола скорост не може да служи за "чадър".

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Ясно. Сбогом Нетгруп. :) От боклук на боклук налетях. :( (от евроком на тия)

@МодераторчоРапторчо - А къде мислиш, че си плащах последните 2 години? :P

Link to comment
Share on other sites

Ти може и в Харманли да си плащал, баш ма курац боли. Спасявай се. :laughing:

 

-------

 

Не знам за конкуренцията, но с тези скорости и тази стабилност аз лично нямам никакви дори доближаващи се конкуренти в района.

Link to comment
Share on other sites

Ясно. Сбогом Нетгруп. :) От боклук на боклук налетях. :( (от евроком на тия)

@МодераторчоРапторчо - А къде мислиш, че си плащах последните 2 години? :P

Ми давай сега на ентри. Северен поне е на почит при тях :) И има 2 офиса в района.

Link to comment
Share on other sites

Ми давай сега на ентри.....

Май това ще се случва - преди 2 години избягах от Визио по разбираеми причини.

Сега нямам големи проблеми с връзката, но офиса на N3 е на 200 метра от дома и

работи и в събота до обяд, а този на НетГруп е на другия край на града.

Link to comment
Share on other sites

Вас ви интересува повече еднократното месечно събитие или услугата като цяло??? Странни хора! Ми все предполагам се случва да минете през центъра, идете до университета, платете си за 2-3 месеца и така до следващия път - страшна дилема!

Link to comment
Share on other sites

Качеството на една услуга е сбор от много неща, тук коментираме едно от тях, но не бива според мен да се абсолютизират само положителните, нека се знаят и разискват и отрицателните (относително), за да може да се подобрява услугата (ако се вслушват в нашия глас). Нали все пак услугата се предлага за да задоволи потребностите на ползвателите, или греша?

Link to comment
Share on other sites

При услугата само се влошава. Има постоянни спирания на интернета, а в пиковите часове е ужасТ. Звънял съм милиони пъти и все "се работи", все "проблема не е в нас"... Идваха техници до нас, разгледаха, "оправиха", на следващия ден е същото.

Link to comment
Share on other sites

Вас ви интересува повече еднократното месечно събитие или услугата като цяло??? Странни хора! Ми все предполагам се случва да минете през центъра, идете до университета, платете си за 2-3 месеца и така до следващия път - страшна дилема!

извинявай, но това е типично българско мислене. Интернета не е само скоростта която получаваш в къщи. Има и много други важни неща. Като гледам Coolbox мясат на една истинска фирма

Link to comment
Share on other sites

Дай ми пример какво повече от СТАБИЛНОСТ, ПОСТОЯННОСТ и СКОРОСТ да искам от интернет доставчика си, защото 3 години вече само това получавам. Вярно е че съпорта куца, но пък досега 2 пъти се е случвало да ми се налага да звъня... Крият се за да не дават обяснения обикновено съм забелязал. И не ми влизай с такива схеми "българско мислене" ако обичаш. Смешно е.

 

------------------

 

Ванчо, ти си попаднал на куц регион за тия като Стоянчо миналата година. Ако има такива проблеми сменяй ги. Лангейм-че ако има наоколо или по-стабилни доставящи техен трафик ти ги препоръчвам. Ако не Куулбокса или Н3 евентуално.

Link to comment
Share on other sites

Дай ми пример какво повече от СТАБИЛНОСТ, ПОСТОЯННОСТ и СКОРОСТ да искам от интернет доставчика си, защото 3 години вече само това получавам. Вярно е че съпорта куца, но пък досега 2 пъти се е случвало да ми се налага да звъня... Крият се за да не дават обясниения обикновено съм забелязал. И не ми влизай с такива схеми "българско мислене" ако обичаш. Смешно е.

 

------------------

 

Ванчо, ти си попаднал на куц регион за тия като Стоянчо миналата година. Ако има такива проблеми сменяй ги. Лангейм-че ако има наоколо или по-стабилни доставящи техен трафик ти ги препоръчвам. Ако не Куулбокса или Н3 евентуално.

То голяма част от поддръжката се показва точно при тези редки проблеми. Аз да ги чакам 3 дни да дойдат да оправят скъсан кабел и онази да ме убеждава 1 ден, че не можело да ми пише unplugged, а n3 да идват зa няколко часа.

Link to comment
Share on other sites

Дай ми пример какво повече от СТАБИЛНОСТ, ПОСТОЯННОСТ и СКОРОСТ да искам от интернет доставчика си, ....

Ами щом си доволен само на това - хубаво. Но не насаждай мнението си и на другите, моля те. Нали уж гледаме как е по развитите държави и се стремим към тях? Колкото повече - толкова повече. Пак повтарям, на един му стига скорост, на друг стабилност, е , някои искат и повечко неща, грехота ли е? По цял свят безкасовите разплащания са вече нормална практика, само в нашата татковина някои фирми се правят на интересни!

Link to comment
Share on other sites

.....Ми все предполагам се случва да минете през центъра, идете до университета, платете си за 2-3 месеца ...

Случва ми се да мина разбира се но след 19 часа. Работя на място с ясни и точни правила - за излизане през работно време не получавам пари и няма как да си отработя часовете, така че такова плащане ще ми излезе горе долу тройно. Тая с минаването покрай университета е за свободни електрони дето нямат какво друго да правят освен да се шляят по улиците.

Link to comment
Share on other sites

Ванчо, ти си попаднал на куц регион за тия като Стоянчо миналата година. Ако има такива проблеми сменяй ги. Лангейм-че ако има наоколо или по-стабилни доставящи техен трафик ти ги препоръчвам. Ако не Куулбокса или Н3 евентуално.

 

Няма как да има ЛГ - та да не вземат сами на себе си да правят конкуренция?

 

Иначе Теди така страда известно време след като спираше често, оплака се на Ангел няколко пъти, човека почерпи по 1 бира (мен, щото Теди не пие бира заплеса му със заплес) пък после го оправиха и питай сега Теди доволен ли е? .. то ако някой е чел темата за Кулбокса ще разбере колко точно е доволен Теди :)

Link to comment
Share on other sites

Е, ти ся ще ме изкараш че съм връзкар нещо :) .

В действителност проблемите ми преди година и нещо се оправиха откакто смениха в квартала някакви части, захранвания и други някакви неща. Оттогава съм супер доволен, доста рядко има някакви малки прекъсвания.

Явно е въпрос на добро желание и късмет да си в район където са свестни поддръжката и окабеляването.

 

Относно негативите и позитивите, е ясно че всяка фирма и доставчик има и от едното и от другото. Няма перфектни неща.

Вярно е, че безкасово плащане при ЛГ/Нетгруп няма що се отнася до ипей, но плащане по банков път към банкови сметки има, просто се поинтересувайте. Има някакви причини да не се поддържа ипей и според мен това няма нищо общо с подхвърлянията, че така се криели доходи и т.н.

А плащане по банков път както знаете отдавна може да се извършва не само на гише в банка.

Пък и за който му е такъв проблем плащането всеки месец и няма НИКАКЪВ друг начин банково да плаща, ако е доволен първите няколко месеца, нищо не му пречи както казаха нагоре, да си предплаща за 2-3 месеца, ако толкова много работите, едва ли 20-30 лв ако ПРИМЕРНО изгорите и чак толкова се влоши услугата, ще ви наруши фатално бюджета.

Спомена се българското мислене и неналичието отново на безкасово плащане както било по чужбина и другите. Еми ползвайте си в чиужбина безкасово плащане по 10 начина и си стойте там на 2-5 мегабита интернет. Тук сме България и не може цялата държава да е на това дередже, и да искаме всичко да е наред и при нашите доставчици. Пък и нета ни е по-бърз от доста други държави. Има поне един вид безкасово плащане, останалото са просто мрънкания. Стойте си на Кулбокс и се радвайте, никой не ви спира. Тук се наежват хората срещу безсмислени и глупави подхвърляния и глупави доводи. Раптор много точно го каза - точно пък начина на плащане огромната част от хората ни най-малко не им е фактор да изберат доставчик!

Съпорта, хъм..., никой нетвърди че е прекрасен, както между впрочем са и на повечето други. Определено в тази насока и в чужбина не са им много розови съпортите. Това че някои и може би повечето тук, са доволни от съпорта на 1-2 фирми (примерно кулбокс или Н3), не означава кой знае какво. Вярно, добре е така, но както е казано, за всеки влак си има пътници, ако ЛГ/Нетгруп имат като минуси относително кофтито съпорт и неподдържането на вездесъщия epay, това да са му минусите, аз лично съм ги преживял и нямам нищо против това, след като всичко друго е Ок в квартала. 100 пъти предпочитам добра връзка, скорост, стабилност, пред възможността да ползвам ипей и да е под въпрос дали ще имам тези параметри. За поддръжката, досега са реагирали бързо, а и то си има баланс, ако стане много зле и ме оставят често с дни без нет, разбира се че бих погледнал другаде.

И пак, ако някой не е разбрал, никой неотрича хубавостта на Кулбокс или Н3, просто коментирам последните постове, както и ако имаше такива нагоре, дето само обичат да плюят по ЛГ, и че той е най-смотания доставчик в града, след като на всеки е ясно че не е така.

Кулбокс има не навсякъде, освен това ЛГ ниската тарифа е 20 лв, за някои 5 лв разлика на месец при това за 20 лв може да има малко по-висока скорост, не е за пренебрегване, че може да е решаващо за доста хора. Както казах, за всеки си има пътници.

Link to comment
Share on other sites

Ами щом си доволен само на това - хубаво. Но не насаждай мнението си и на другите, моля те. Нали уж гледаме как е по развитите държави и се стремим към тях? Колкото повече - толкова повече. Пак повтарям, на един му стига скорост, на друг стабилност, е , някои искат и повечко неща, грехота ли е? По цял свят безкасовите разплащания са вече нормална практика, само в нашата татковина някои фирми се правят на интересни!

 

Я да ми обясниш КАКВО ДРУГО ИМА???? Кои са тия повечко неща като говорим за ИНТЕРНЕТ? Защото ако ще броим начина на заплащане като параметър за избиране на доставчик няма какво да коментираме повече. Ми вземи си АДСЛ тогава, може да платиш всякак, всякога и навсякаъде. Ебати логиката. И не насаждам на никого мнение.

Link to comment
Share on other sites

Олеле, защо ли се хванах на въдицата и аз... :wacko:

Ми а де :laughing:

Всичко почва когато някой започне да преекспонира някакви негативи. Но в крайна сметка не че на някого му пука особено де. По-често спорове се заформят от "лаф да става".

Link to comment
Share on other sites

По-често спорове се заформят от "лаф да става".

 

Да разнищим и ползите от DHCP-то? :lol: Щото ЛГ го имали но както обикновено моите рутерчета (linksys) се шашардисват неясно защо...

Link to comment
Share on other sites

... СТАБИЛНОСТ, ПОСТОЯННОСТ и СКОРОСТ ...

Айде айде, стигат ти тези горните, какво повече искате..., поддръжка, epay, DHCP, глезотии... :laughing:

Link to comment
Share on other sites

дайте телефон на този доставчик

964 386 .

Ама вярно, че един от негативите е липсата на единен уеб сайт на лангейм и/или на Нетгруп и другите..

Даже не съм сигурен дали в filibe.net телефоните отговарят на реаността.. Виж, един сайт лангаме.нет би бил добре, сега пише Ундер Цонструцтион, вероятно се прави :) .

Link to comment
Share on other sites

Айде айде, стигат ти тези горните, какво повече искате..., поддръжка, epay, DHCP, глезотии... :laughing:

 

Предполагам че именно защото няма поддръжка работи 3+ години 24/7 без прекъсване. До момента е имало 2-3 прекъсвания за целия период от броени часове, едното по вина на ЕВН. Аз не съм имал доставчик с подобна статистика до момента. За ерау съм убеден, че над 95% от потребителите ги боли фара, но да речем че е пропуск... За DHCP коментари не мога да давам, извън компетенцията ми е - АКО обаче отсъства със сигурност не личи да липсва.

 

Истина е, че в някои райони обаче имат много сериозни проблеми. Така и не се разбра защо е така. Теди е прав, че би било добре да имат сайтове и те и АсиЛан и т.н. Въпреки че до момента не са липсвали особено. Все пак е полезно от информационна гледна точка.

Link to comment
Share on other sites

DHCP има доколкото знам...

 

 

За липсата на сайт на ASILan може да ми чукате мойта тиква защото Пешо ме моли от 10 години насам и всичко което направих е да регна www.asilan.net... от друга страна и него го мързи да си хване някой свестен уеб дизайнер и да му го направи пък и нали има www.filibe.net

 

Между другото някой да има идея какво да направя със www.plovdivonline.com? :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...