Killerincho Posted April 16, 2008 Share Posted April 16, 2008 Абсурд да е ГСИ. ГСИ-то има оборотомер първо на първо. Второ на второ, това че Рено тунинг центъра е монтирал едно табло и по случайност се е уцелило да няма голяма разлика не е гаранция че няма да се омаже твоето. Парите за музика не са набутване, щото тая музика се сваля и се слага на следващата кола без особени проблеми. И не, няма начин да е ГСИ и да гори толкова малко. Дон Чефо, пак почваш с твоите филмчета и глупости. Това че си се качил в бърза кола, далеч не те прави бърз шофьор. С моя Кадет, Бог да го прости, съм сипвал на доста по-бързи от него коли, но не защото върви повече от тях. Някой си там, някога си бил изпреварил еди кой си. Аман от такива глупоссти вече. Не ми се спори с никой повече, щото ми е някво безсмислено. Квото съм виждал и каквото съм правил и знам за Опел, особено Кадет, си остава за мене. Автора на темата да си решава какво да прави от тук нататък. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted April 16, 2008 Share Posted April 16, 2008 Fiat Punto Sporting - тва е моята кола. Хич не е от бързите с тоя миксер под капака. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted April 16, 2008 Author Share Posted April 16, 2008 Миии да ти кажа не му е било кеф на пича с черния кадет ако не се лъжа дето е приел предизвикателствтото за дръпка с Хондата. Мотора на Калибра турбо го няма в Кадет. Поне не заводско де Tочно за черният Кадет с жълтата броня става въпрос.Както казах това беше колата на "зет ми" А определено му е било кеф, а на тоя с Хондата му се е ревяло че пада от Кадет 1.6 моно @bate_pesho къде го измисли 1.4и да бил ГСИ? Ти обади як лаф човек Иначе днес се видях с човека с Кадета и каза че ако искаш можеш да видиш колата.Да видиш също Кадет набор 86 без грам ръжда по него и да поцъкаш и ти да се чудиш как става тоя филм. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted April 16, 2008 Share Posted April 16, 2008 Tочно за черният Кадет с жълтата броня става въпрос.Както казах това беше колата на "зет ми" А определено му е било кеф, а на тоя с Хондата му се е ревяло че пада от Кадет 1.6 моно @bate_pesho къде го измисли 1.4и да бил ГСИ? Ти обади як лаф човек Иначе днес се видях с човека с Кадета и каза че ако искаш можеш да видиш колата.Да видиш също Кадет набор 86 без грам ръжда по него и да поцъкаш и ти да се чудиш как става тоя филм. За различни коли говорим: Civic 1.6i-vt Vs Kadett C20let http://vid.data.bg/v.php?k=tapdrw4r&ct...6svqtxdsb6z4g4j Link to comment Share on other sites More sharing options...
bate_pesho Posted April 18, 2008 Share Posted April 18, 2008 Извинявам се .... кадетчето излгежда така http://galeria.forocoches.com/data/500/med...6995kaddet1.JPG и се води Opel Kadett E 1.4i Както и да е де Вече няма значение .... )) Ще го измисля по нататък какъв оборотометър ще взимам или какво ще правя .... мерси се пак за помощта Link to comment Share on other sites More sharing options...
DREBNIA Posted June 13, 2008 Share Posted June 13, 2008 На някой трябват ли му части от Кадет с 2 врати, защото след някой ден заминава за желязо? Link to comment Share on other sites More sharing options...
transporterpld Posted June 13, 2008 Share Posted June 13, 2008 Аз, аз - имаш ли врътката на пасажерската седалка , която е за наклона на облегалката. Намира се до закопчалката на колана. Ако я имаш - цена Link to comment Share on other sites More sharing options...
Killerincho Posted June 13, 2008 Share Posted June 13, 2008 Седалките не са оригиналните, а са от Астра, така че я няма тая врътка. Не че с оригиналните седалки я имаше де. Лесно се чупят, не за друго Link to comment Share on other sites More sharing options...
DREBNIA Posted June 16, 2008 Share Posted June 16, 2008 Друго ако ти трябва казвай, че до ден два заминава на боклука. Link to comment Share on other sites More sharing options...
transporterpld Posted June 16, 2008 Share Posted June 16, 2008 Просто ми е толкова здрав Кадетът, че не се сещам нищо Но все пак - таблото с оборотомер ли е , и амортисьорчетата на задната врата как са ? Amortisiorite na zadnata vrata sa chisto novi i sa super zdravi. Супер , а цената е... Едит 2 : А всъщност колата в Пловдив ли се намира ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Killerincho Posted June 16, 2008 Share Posted June 16, 2008 Amortisiorite na zadnata vrata sa chisto novi i sa super zdravi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DREBNIA Posted June 16, 2008 Share Posted June 16, 2008 В стамболийски е на 20км от Пловдив Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nostradamos Posted June 22, 2008 Share Posted June 22, 2008 Имам въпрос.Дали фаровете от този опел капка ще станат на Опел Кадет Седан 90г 1.4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Killerincho Posted June 22, 2008 Share Posted June 22, 2008 Без проблем. Абсолютно еднакви са. Единия фар е нов, другия не е много добре. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bate_pesho Posted July 24, 2008 Share Posted July 24, 2008 Трябва ми механизма за колана за предната дясна седалка ..... Механизма където се вкарва самият колан и се закопчава , че мойто се е прецакало и някой като си го закачи колана после немое го махне 10 мин копчето заяжда ... казвай цена и откъде да дойда да си го взема Link to comment Share on other sites More sharing options...
transporterpld Posted May 13, 2009 Share Posted May 13, 2009 Вентилаторчето на парното работеше само на 2-а и 3-а степен - ОК , устройваше ме. Обаче от няколко дни вече и втората степен не работи , а само най-силната е некомфортна Реших,че проблемът е в копчето , но уви Проблемът остана. Имате ли идея къде да 'почна да ръчкам първо ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
XMD Posted May 16, 2009 Share Posted May 16, 2009 Вентилаторчето на парното работеше само на 2-а и 3-а степен - ОК , устройваше ме. Обаче от няколко дни вече и втората степен не работи , а само най-силната е некомфортна Реших,че проблемът е в копчето , но уви Проблемът остана. Имате ли идея къде да 'почна да ръчкам първо ? Сигурен ли си, че новото копче ти работи, защото по принцип няма голяма вероатност да е нещо друго щом ти работи парното? Link to comment Share on other sites More sharing options...
transporterpld Posted May 16, 2009 Share Posted May 16, 2009 Всъщност не съм , но е доста малка вероятността и "новото" да е развалено по точно същия начин. За съжаление уменията ми с мултицета не достигат ,за да проверя дали работят коректно копчетата Link to comment Share on other sites More sharing options...
Killerincho Posted May 16, 2009 Share Posted May 16, 2009 Shte ti trqbavt skilove s multiceta vse pak. Motorcheto za parnoto ti se namira tochno po sredata pod chistachkite. Shte trqbva da izkarash kopcheto napred i da proverish dali kabelite sa ok. Na moq Kadett parnoto raboteshe kogato si iskashe i se okaza che gubi plusa. Otdelen kabel do plusa na akomulatora reshi problema, no parnoto ne gasneshe kato izkliuchish kolata, a kogato izkliuchish parnoto ot kopcheto. Predpolagam pri tebe ne e tova problema. Po-skoro izglejda kato problem mejdu kopcheto za parnoto i motorcheto za parnoto. Proveri tezi kabeli i ako sa zdravi, pogledni dali nqma problem po spoikite. Ako i tam izglejda dobre, za vseki sluchai probvai da pusnesh edin plus do akomulatora. Ako i tva ne stane, smqna na motorcheto na parnoto. Drugo ne se seshtam. Ako se setq shte pisha. Nqmam Kadett pod ryka inache shtqh da pogledna i da obqsnq po-podrobno, no tolkova se seshtam. Uspeh. Link to comment Share on other sites More sharing options...
transporterpld Posted June 12, 2009 Share Posted June 12, 2009 ... Ako i tva ne stane, smqna na motorcheto na parnoto... То май ще се окаже точно това решението. При буксата,която влиза в моторчето идва ток на всяка една степен на вентилатора , което ме води на мисълта за друго моторче... Ще попрочета,но само да не се окаже,че смяната му минава през разглобяване на цялото табло , защото иначе ще карам с развалено моторче Сега има и ново 20 : от няколко дни в задръстванията и въобще на място колата взе да загрява повече - установих ,че перката не се включва. На самата перка има букса и там не идва ток при доста загрята кола. Също и отстрани на радиатора има букса (предполагам е някакъв датчик) , на която също не отчита нищо мултицета... Не съм запознат къде трябва да достига ток , но определено има някъде проблем , нали ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
бат Ицо Posted June 12, 2009 Share Posted June 12, 2009 Още по-голям проблем ще имаш ако продължиш да я караш. Ще прегрееш двигателя! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stenli Posted June 12, 2009 Share Posted June 12, 2009 Ако проблемите са се появили едновременно виж да не ти изгоряло някое бушонче и докато не оправиш проблема с перката избягвай да караш, щото в тея жеги след няколко дена да не пишеш "блокира ми двигателя" Ако все пак става въпрос за 2 различни проблема виж термостата отваря ли, не отваря ли, кога отваря и т.н. Link to comment Share on other sites More sharing options...
transporterpld Posted June 12, 2009 Share Posted June 12, 2009 Оказаха се непочистени клеми на датчика на радиатора Link to comment Share on other sites More sharing options...
Killerincho Posted June 15, 2009 Share Posted June 15, 2009 Късметлия си Моторчето на парното се сменя за 10 минутки. Няма нужда да махаш каквото и да е от таблото. То сега не ти трябва толкова де, колата вярвам е добре отоплена в това време Ама към зимата сменяй че зор иначе Link to comment Share on other sites More sharing options...
transporterpld Posted June 18, 2009 Share Posted June 18, 2009 Отивам аз днес в една морга на Пещерско да търся моторче. Един чичка на n-брой бири ми казва - 45 лв Избягах с 200 от там... 20 метра по-надолу взимам за 20 лв работещо на всички степени моторче + един час работа = по-поносими температури в колата Благодаря за напътствията Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.