z-man Posted June 22, 2008 Share Posted June 22, 2008 пурата е най-върховния мерцедес правен някога,това което е била за времето си новата S-ка няма да бъде никога за настоящето.нормално е повечето младежи да не я оценяват и да и се присмиват,защото тя е кола за истински ценители. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grosmaster Posted June 22, 2008 Author Share Posted June 22, 2008 Евала, аферим, машала.. А ти въобще помниш ли тоя спор от коя точно S-ка тръгна? За коя точно S-ка говорим? И че си сравняваш твоята пурета с онази другата въпросната..? Къде съм казал, че не е? Може би трябваше да членувам S-ката, че да не става двусмислица? Аз ли не пиша правилно или ти не ме четеш правилно? Виж им годините, пак те питам - как така успяваш да ги сравняваш? Сигурно нещо се е променило по окачване... примерно, не мислиш ли? И как пък реши, че старата вози по-добре от новата? Въобще това индивидуалните "вкусове" и "разбирания" са много, ама много странна работа. Ти някога виждал ли с 126-ца, 140-ка, 220-ка или новата 221-ца отдолу че да ми говориш? Ако не си спри, или ще ми кажеш че хидравличното окачване е върха на техниката Link to comment Share on other sites More sharing options...
spot_ex Posted June 23, 2008 Share Posted June 23, 2008 Ти някога виждал ли с 126-ца, 140-ка, 220-ка или новата 221-ца отдолу че да ми говориш? Ако не си спри, или ще ми кажеш че хидравличното окачване е върха на техниката Спирам.. Съз Злобил в една друга тема бяхме говорили, че само дървени философи в тоя форум.. Аз не мислех така, но вече съм убеден. Съжалявам само, че си изгубих времето.. Остани със здраве! Link to comment Share on other sites More sharing options...
gogo_yanev Posted June 23, 2008 Share Posted June 23, 2008 Спирам.. Съз Злобил в една друга тема бяхме говорили, че само дървени философи в тоя форум.. Аз не мислех така, но вече съм убеден. Съжалявам само, че си изгубих времето.. Остани със здраве! и аз съм на това мнение евала адаш! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grosmaster Posted June 23, 2008 Author Share Posted June 23, 2008 Спирам.. Съз Злобил в една друга тема бяхме говорили, че само дървени философи в тоя форум.. Аз не мислех така, но вече съм убеден. Съжалявам само, че си изгубих времето.. Остани със здраве! Като няма какво да кажеш по темата спирай и аз съм на това мнение и аз съм на това мнениеевала адаш! Ти пешеходеца мълчи, поне докато тати не ти купи така мечтаната 124-ка с газ PS: И нека някой мод разчисти спама темата Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted June 23, 2008 Share Posted June 23, 2008 Специалистите по Мерцедес я ми къжете буквата или номера определя класа на колата?Карах 190Е и се возих и смея да твърдя че е ужастно тясно отзад.....И кой подяволите измисли тая ръчна спирачка с педал.....И ква е тая задна скорост да скубя лоста нагоре и назад до 2-ра.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
gogo_yanev Posted June 23, 2008 Share Posted June 23, 2008 Ти пешеходеца мълчи, поне докато тати не ти купи така мечтаната 124-ка с газ PS: И нека някой мод разчисти спама темата и се обади човека с мерцедеса в гаража ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grosmaster Posted June 23, 2008 Author Share Posted June 23, 2008 Специалистите по Мерцедес я ми къжете буквата или номера определя класа на колата?Карах 190Е и се возих и смея да твърдя че е ужастно тясно отзад.....И кой подяволите измисли тая ръчна спирачка с педал.....И ква е тая задна скорост да скубя лоста нагоре и назад до 2-ра.... При по-старите, номера определя класа, а буквата след него това дали е бензин или дизел, но 190-ката си е С-класа (201), след нея вече започват буквено означение както и на по-високите класове. За тестонията спор няма, и в новата С класа е същата работа Ръчната с педал е супер и аз така си мислех в началото, но се свиква и бих казал че е доста добре измислено. и се обади човека с мерцедеса в гаража ... Като знам ще кажа, ти като нищо незнаеш по-добре мълчи и не се излагай Link to comment Share on other sites More sharing options...
gogo_yanev Posted June 23, 2008 Share Posted June 23, 2008 Като знам ще кажа, ти като нищо незнаеш по-добре мълчи и не се излагай хора слушайте Grosmaster той е най-компетентния в този форум... най-много да стигнете до неговото ниво на развитие. успех! Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted June 23, 2008 Share Posted June 23, 2008 При по-старите, номера определя класа, а буквата след него това дали е бензин или дизел, но 190-ката си е С-класа (201), след нея вече започват буквено означение както и на по-високите класове.За тестонията спор няма, и в новата С класа е същата работа Ръчната с педал е супер и аз така си мислех в началото, но се свиква и бих казал че е доста добре измислено. Ахам сега разбирам.Аз си мислих щом е Е значи ще е Е класа, а старите са по друг тертип Значи това е С клас бензин (двигателят беше 2.0 надлъжен разбира се). Еми задната седалка е незнайно защо направена във формата на V.Нестига че главата ми опира в тавана ами съм и свит през корема.....Мястото за краката е оскъдно.Колата изглежда голяма пък в Рендето е по-широко отзад. Ми незнам стори ми се адски странно.Дърпам "смукач" пък се усвобождава ръчна..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted June 23, 2008 Share Posted June 23, 2008 PS: И нека някой мод разчисти спама темата Защо бе...няка спамят...то безтуй повечето теми напоследък така са наспамени, че нямам думи... Ето малко спам и от мен... ...имам един чисто нов маслен филтър за старите модели Мерцедес 200D, 220D, 240D, 300D... и др. модели май имаше описани на кутията, озовал се незнайно как при мен...ако някой го иска...да почерпи и му го давам. П.П. Явно няма интерес...щом и на 'гросмайстора' не му върши работа... Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted June 29, 2008 Share Posted June 29, 2008 Ти някога виждал ли с 126-ца, 140-ка, 220-ка или новата 221-ца отдолу че да ми говориш? Ако не си спри, или ще ми кажеш че хидравличното окачване е върха на техниката Стана ми любопитно... Какво трябва да им гледаме отдолу? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bat'Geni Posted January 13, 2009 Share Posted January 13, 2009 Аз имам 220 дизел 95-ти набор е класа всички екстри Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grosmaster Posted January 14, 2009 Author Share Posted January 14, 2009 Аз имам 220 дизел 95-ти набор е класавсички екстри Честито ако е с помпа лускас Link to comment Share on other sites More sharing options...
joeblack Posted January 14, 2009 Share Posted January 14, 2009 От 1 седмица карам SLR Mclaren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grosmaster Posted January 14, 2009 Author Share Posted January 14, 2009 От 1 седмица карам SLR Mclaren 1/18 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bat'Geni Posted January 24, 2009 Share Posted January 24, 2009 Честито ако е с помпа лускас Лукас е. ПРи това от тези дето са с дългия кабел По-гадните, ама леко ремонтче за 100 лева в АВЕЛ на кукленско и е като нова Link to comment Share on other sites More sharing options...
xm? Posted September 14, 2009 Share Posted September 14, 2009 гледам темичка за мерцедес викам чеки и аз да се включа аз от 8-9 месеца карам 1 цетка С220 класик 97 година не от най-новите и сам мн мн доволен като за първа кола далго време ще ми остане на сърце и немисля скоро да я сменям ако я сменям то ще е с някой по висок клас но марката остава ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
minko_vm Posted November 28, 2009 Share Posted November 28, 2009 днес се ъпгрейднах на 124 200Е 92г малко ми е притеснено щото много исках дизел ,ама тоя ми хвана окото ,на вид просто е перфектен, дано да замести достойно 123 240 д малко носталгия ме хвана , за мен 123 ката е най здравия мерцедес правен някога но много гние личен опит повече от 11г Link to comment Share on other sites More sharing options...
morty Posted January 21, 2010 Share Posted January 21, 2010 Ето го и моят красавец Карам го от две години и съм много доволен от него. С малки изключения..(проблеми с инсталацията и крайно стъпало на запалването) всичко останало си е перфектно. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mari0 Posted March 10, 2010 Share Posted March 10, 2010 Мерцедес-ес-класа-2003 -320 цди Мерцедес Мл-270 цди-2003 Мерцедес е-класа-300 Д,1995 Link to comment Share on other sites More sharing options...
minko_vm Posted March 21, 2010 Share Posted March 21, 2010 отново съм с нафтова печка Е 250Д 94г.113кс дано да се представи като 123ката Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nickolay Posted February 9, 2011 Share Posted February 9, 2011 C 200 Kompressor 193 hp 1998 year. Уникална кола. Link to comment Share on other sites More sharing options...
minko_vm Posted March 3, 2011 Share Posted March 3, 2011 C 200 Kompressor 193 hp 1998 year. Уникална кола. да ти е честита и безаварийно , сподели колко дига и как се набира Link to comment Share on other sites More sharing options...
veskodvd Posted March 17, 2011 Share Posted March 17, 2011 Здравейте,моята машина е C180 2000г. новия фейст лифт 122к.с. на малко километри е и за сега съм много доволен.Сложих му газов инжекцион и почти няма разлика между газ и бензин при вървенето. "В света има две марки МЕРЦЕДЕС и всички останали" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.