kolioeng Posted June 5, 2008 Share Posted June 5, 2008 ОООО вервай ми ,разлика от към разход ,м/у газов инжекцион и обикновенна газова няма.Има разлика в мощноста. ( и съответно дали колата ти позволява обикновенна газова).Разпитал съм и съм проверил по доста места: разликата е единствено в мощноста,а за някои хора ,това значи много(имам един булюк колеги маниаци,за който кола под 2.0 куб е малка,и под 150 коня).И все пак имам познат ,който успешно си кара Ситроена вече 5 година с обикновенна газова,при пълна инжекция и пласмасови колектори. Аз лично си бръмча с Нисана с обикновенна газова,пак при пълна инжекция,и съм си доволен.Вярно не е същото като на бензин,особено като включа климатика,но все пак ми е само 99 коня от 1,6 П.С. забравих да пиша с BRC съм. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marvin Posted June 6, 2008 Share Posted June 6, 2008 Айде пък да не ти "вервам", а? Аз говоря за нещата от опит, ти обикаляй и питай този и онзи! При газовия инжекцион (визирам конкретно Фобос, щото не при всички има толкова настройки), дори можеш да си настроиш няколко режима на разход, превключващи се от бутон в купето, при които да имаш различен харч на колата при съответно различни мощности. Примерно имаш си една стандартна настройка, на която разходът на газ е с около 1 литър повече от на бензин и колата си има прилична мощност, трудно различима от бензиновата. Имаш режим "Икономик", при който можеш да намалиш разхода осезаемо, но спъваш машината толкова сериозно, че се чудиш къде са отишли да пасат поне половината от конете. Можеш да си настроиш и режим "Спорт", при който заебаваш всякакви икономии и пускаш на двигателя толкова газ, колкото може да понесе и тогава разбираш как може да върви кола на газ! В общи линии, при ГИ имаме по-рационално оползотворяване на горивото, а пък ти си решаваш дали ще превърнеш разликата в мощност или в икономия! Link to comment Share on other sites More sharing options...
kolioeng Posted June 6, 2008 Share Posted June 6, 2008 Е хубаво,аз същите настройки ще си ги направя като спра колата и врътна редукционния клапан.Точно за 3 дни ще си тествам настройките и ще запомня положението на клапанчето. Да с бутонче е по-лесно,но с малко тех. познания( да не кажа елементарни) имаш същия ефект.А относно икономичност , НЕМА РАЗЛИКА, ВЕРВАЙ МИ. Tова което си ми е упоменал е само настройки Link to comment Share on other sites More sharing options...
HEMO Posted June 6, 2008 Author Share Posted June 6, 2008 Това за което ти говори Марвин е доста по различно,режимите ги сменяш в движение И от към икономичност определено има разлика ти ми вервай Карал съм коли с обикновена агу,сега карам такава с газов инжекцион Фобос-при еднакво вървене ги-то гори по-малко Колата ми е Мазда 2.0 и на дълго разхода на газ е около 7.0-7.5л/100км с клима без да има осезаема разлика спрямо бензин...Градско 9.5-10л/100км. същият разход че и по-голям го имах с 1.4 (Пежо) с обикновена вакумна агу... Link to comment Share on other sites More sharing options...
tarbanov Posted June 7, 2008 Share Posted June 7, 2008 Това за което ти говори Марвин е доста по различно,режимите ги сменяш в движение И от към икономичност определено има разлика ти ми вервай Карал съм коли с обикновена агу,сега карам такава с газов инжекцион Фобос-при еднакво вървене ги-то гори по-малко Колата ми е Мазда 2.0 и на дълго разхода на газ е около 7.0-7.5л/100км с клима без да има осезаема разлика спрямо бензин...Градско 9.5-10л/100км. същият разход че и по-голям го имах с 1.4 (Пежо) с обикновена вакумна агу... неможе да правиш сравнение за разход между два напълно различни автомобила Link to comment Share on other sites More sharing options...
Breez Posted July 11, 2008 Share Posted July 11, 2008 Таман реших да си газифицирам колицата и по новините рекоха,че от догодина щело има някво ново изискване на ЕС.Всички коли,ще се движат само и единствено с горивото за,което са произведени! Link to comment Share on other sites More sharing options...
poznai Posted July 11, 2008 Share Posted July 11, 2008 Ще има някъде вратичка. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mobo Posted July 11, 2008 Share Posted July 11, 2008 Ще има някъде вратичка. ами то всъщност никъде не е публикувана конкретната директива. а и директивите на ЕУ нямат силата на закон, освен ако местната власт, т.е. нашия си парламент, не приеме специален закон или поправки в съществуващ такъв за конкретния казус, който се обсъжда в директивата. самото значение на думата "директива", в който се използва от ЕС си е за документ със силно препоръчителен, но не и задължителен характер. с тази "новина" по медиите може би целят да направят някакво проучване как би ни се отразил подобен закон или наредба. пък и никъде не съобщават конкретен номер и дата на издаване на директивата, камо ли приемане от местното законодателство, а само дата на влизане в сила. свръхумно позоваване на източници. как да я открием, за да я прочетем? edit: аре някой ако е по-добър гуглатор или владее по-добре някой от основните европейски езици да открие кво аджиба представлява тази директива. щот аз не успях. Link to comment Share on other sites More sharing options...
poznai Posted July 11, 2008 Share Posted July 11, 2008 ами то всъщност никъде не е публикувана конкретната директива. а и директивите на ЕУ нямат силата на закон, освен ако местната власт, т.е. нашия си парламент не приеме специален закон или поправки в съществуващ такъв за конкретния казус, който се обсъжда в директивата. самото значение на думата "директива", в който се използва от ЕС си е със силно препоръчителен, но не задължителен характер.с тази "новина" по медиите може би целят да направят някакво проучване как би ни се отразил подобен закон или наредба. пък и никъде не съобщават конкретен номер и дата на издаване на директивата, камо ли приемане от местното законодателство, а само дата на влизане в сила. свръхумно позоваване на източници. как да я открием, за да я прочетем? ами как ще се отрази, хиляди хора без работа, газови сервизи, вносители, таксите за таксита до небето, грижи с нефтохима и кво ли още не и бедна ми е фантазията какво още би последвало. това е смешно и не виждам как ще се приеме и ще стане. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted July 11, 2008 Share Posted July 11, 2008 ...това е смешно и не виждам как ще се приеме и ще стане. Да бе...те половин атомна централа закриха без нужда, че за едни газови уредби ще се спрат...знаеш ли колко им пука хората как ще си карат колите...техните коли ти гарантирам, че не са на газ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlobil Posted July 11, 2008 Share Posted July 11, 2008 i spored mene tva si e nau4na fantastika Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mad^Jack Posted July 11, 2008 Share Posted July 11, 2008 Да ви се похваля и аз. Преди 3 седмици си сложих газов инжекцион Fobos на кола - Toyota Avensis 1.8 VVT-i 2004 година. Монтирах я в сервиза на Слави Шишков зад Военна болница (благодарности и на @Marvin който ми разсея съмненията и ме насочи към сервиза). Хората там направиха най-уникалния монтаж на газова инсталация, който съм виждал. Като отвориш капака въобще не можеш да разбереш, че е барано нещо , въпреки че казаха, че са видели много зор с монтажа, все пак са се справили повече от отлично. За вървенето на колата нямам никакви забележки - пушка е. На нормален режим няма разлика, а и вече не ме боли сърцето като погледна показанията на бордовия компютър за разхода . Нека да ми е гадно, че съм на газ . Разхода е 10.5 градско и 7.5 извънградско с климатик до София (което е по-малко от бензин и ме изуми направо. Ще ходя пак скоро и отново ще засека да видя дали правилно съм засякъл). За сега нямам никакви оплаквания. За забраната на нефабричните LPG системи, като чух, че ще ги забраняват се разрових из сайта на EU, но нищо такова не можах да открия (търсих с думите LPG + ban). Имаше единствено информация колко хубаво би било повече хора да си сложат LPG системи на колите . Наистина някой друг ако успее да намери нещо да постне линк. Поздрави! EDIT: @Marvin sry оправих го Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted July 11, 2008 Share Posted July 11, 2008 Да, интересно как ще ме накарат да си сваля газовата! Колкото отказват да ми зареждат бутилката като е с вътрешно пълнене Както писа някой по-горе - вратичка винаги има и винаги ще има! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stenli Posted July 11, 2008 Share Posted July 11, 2008 Да, интересно как ще ме накарат да си сваля газовата! Колкото отказват да ми зареждат бутилката като е с вътрешно пълнене Както писа някой по-горе - вратичка винаги има и винаги ще има! Оф мани, аз пък не съм минал преглед и също отказват да ми зареждат, та ся обикалям на бензин, ама то и тва не е човешко. Слагам 20лв и докат се прибера лампичката пак светнала. Сложих няква гадна газ на изхода за Ягодово оня тъпак се спука да се заяжда как не съм минал преглед не съм ли гледал новини, не съм ли четял вестници и не знам си кво Та ся някой ден трябва да отделя време да ида да ми издадат паспорт и да мина преглед, че си е*ало майката Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted July 12, 2008 Share Posted July 12, 2008 Еми нормално е че ще има вратичка.Най-малкото ще тръгне черният бизнес с документи че колата е с фабрична газова уредба.Незнам как някой ще успее да докаже че не е при положение, че имаm някви документи измислени Другото което е много неудобно ама ще ме накарат да си направя кола с бутилка за газов котлон Ще изтърбуша един редуцир вентил, ще му сложа капак и ще си нося бутилката за пълнене, че е за бита.Това обаче е доста обемист вариант, неудобен, непрактичен и т.н. Иначе аз след голямата катастрофа на Асеновградско шосе се усетих че ще има проблеми с газовите уредби и още тогава минах преглед на другата кола.Тогава нямаше кой една псувня да ми тегли в сервиза сега е опашка..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted July 12, 2008 Share Posted July 12, 2008 ами то всъщност никъде не е публикувана конкретната директива. а и директивите на ЕУ нямат силата на закон, освен ако местната власт, т.е. нашия си парламент, не приеме специален закон или поправки в съществуващ такъв за конкретния казус, който се обсъжда в директивата. самото значение на думата "директива", в който се използва от ЕС си е за документ със силно препоръчителен, но не и задължителен характер.с тази "новина" по медиите може би целят да направят някакво проучване как би ни се отразил подобен закон или наредба. пък и никъде не съобщават конкретен номер и дата на издаване на директивата, камо ли приемане от местното законодателство, а само дата на влизане в сила. свръхумно позоваване на източници. как да я открием, за да я прочетем? edit: аре някой ако е по-добър гуглатор или владее по-добре някой от основните европейски езици да открие кво аджиба представлява тази директива. щот аз не успях. Това, което съм чувал, е че колите ще могат да се движат и на ГАЗ и на МЕТАН, ако те са монтирани заводско . Но вчера разглеждах цените на новите Фиати и що да видя....Един и същи модел с еднакви екстри и двигател с разлика от 7000 лева ако е със завдоски метан Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marvin Posted July 13, 2008 Share Posted July 13, 2008 Mad^Jack, объркал си ми името, ама карай! Казах ти, че при нас няма да имаш проблем и че ще се справят момчетата с всяка задача. Знаех, че си останал доволен, ама си е друго и да го прочетеш някъде ! Що се отнася за забраната на газовите уредби, засега това е в сферата на фантастиката, но все пак да не забравяме, че живеем в страната на неограничените възможности ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted July 15, 2008 Share Posted July 15, 2008 Оф мани, аз пък не съм минал преглед и също отказват да ми зареждат, та ся обикалям на бензин, ама то и тва не е човешко. Слагам 20лв и докат се прибера лампичката пак светнала. Сложих няква гадна газ на изхода за Ягодово оня тъпак се спука да се заяжда как не съм минал преглед не съм ли гледал новини, не съм ли четял вестници и не знам си кво Та ся някой ден трябва да отделя време да ида да ми издадат паспорт и да мина преглед, че си е*ало майката Зареждай през нощта @Marvin - май ще се окаже вярно. Четох някъде, че това изискване влиза в сила за Франция, Италия и не знам си кои още страни от 2010. А ако се направи с Бутилка за газов котлон няма ли да идва по-евтино от съотношението кг/л? Има нови много симпатични малки газови бутилки за бита, които биха стояли чудесно в багажника ми Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted July 15, 2008 Share Posted July 15, 2008 Mad^Jack, объркал си ми името, ама карай! Казах ти, че при нас няма да имаш проблем и че ще се справят момчетата с всяка задача. Знаех, че си останал доволен, ама си е друго и да го прочетеш някъде !Що се отнася за забраната на газовите уредби, засега това е в сферата на фантастиката, но все пак да не забравяме, че живеем в страната на неограничените възможности ! Хич не е в сферата на фантастиката. И няма да е забрана. Заводски монтираните газови ще си се движат като първите пичове Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted July 15, 2008 Share Posted July 15, 2008 The Diesel Power, както се пееше в една песен Купуваме си малолитражни нови дизели и караме с разход 4.5/100 И 3лв. да е нафтата, пак ще е евтино, а който иска ръчка да си кара бенза Едно въпросче - кои нови коли се предлагат с фабрични метанови уредби? Знам за Опел Зафира, но е стара информация? Има ли и други? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Psihara^^ Posted July 15, 2008 Share Posted July 15, 2008 VW CADDY! Link to comment Share on other sites More sharing options...
mobo Posted July 15, 2008 Share Posted July 15, 2008 На българския пазар съм открил само VW Caddy и Touran в момента. Преди е имало и Зафири, Партнери, Берлингота, С3-та и още 4-5 модела, но всъщност са били с "фабричен" монтаж в България от дилърите, поради което вече не се предлагат заради новите директиви на ЕС. Като не е в сферата на фантастиката някой все пак ще ми я посочи ли таз велика нова директива? Защото засега не виждам как ще забранят на Холандия или Италия да си карат автомобилите, примерно. Най-вероятно става въпрос за някакъв натиск към самите автопроизводители да вграждат подобни системи с всичките им обезопасявания, без загуба на товарен обем. И поради това се ограничава модифицирането на НОВИ автомобили при първоначалната регистрация. Къде е тая велика разпоредба и най-вече къде в нашето си законодателство присъства подобна законова забрана за модифициране на автомобили? Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted July 15, 2008 Share Posted July 15, 2008 The Diesel Power, както се пееше в една песен Купуваме си малолитражни нови дизели и караме с разход 4.5/100 И 3лв. да е нафтата, пак ще е евтино, а който иска ръчка да си кара бенза Едно въпросче - кои нови коли се предлагат с фабрични метанови уредби? Знам за Опел Зафира, но е стара информация? Има ли и други? Гранде Пунто или Браво, а може и двете да бяха . Както казах близо 7 бона е разликата. Можеш да видиш в сайта им. 1,4 77 коня двигателя - само за него е за сега + и Панда-та я има с метан Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marvin Posted July 15, 2008 Share Posted July 15, 2008 Ако стане тая работа с газта минавам на дизел! Лично аз не виждам разумна причина да се купува нов заводски автомобил на газ, при положение че може да се купи дизелов. Още повече, че изброените модели са предимно товарни коне, а тях пък изобщо не се сещам кой би ги предпочел пред дизеловите им варианти. Единствено въвеждането на данъчни облекчения и еко бла-бла би наклонило везните в полза на газта, ама това пък съвсем ме съмнява да стане. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Psihara^^ Posted July 15, 2008 Share Posted July 15, 2008 Мирясахте ли? Нема се забраняват... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.