DON_CHEFO Posted January 28, 2010 Share Posted January 28, 2010 Колата ми преди 3 години дойде с 45Аh акумулатор. По книга я дават за 40....дали преди година не изглупих като взех 40...Уж пусто да пазя алтернатора. И...някъв италиански е моя, но не съм доволен. На баща ми МОНБАТ-а завърши 5 пълни зими и подкара 6-та . Следващия ми сигурно и моя ще е МОНБАТ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lorenzooo Posted January 28, 2010 Share Posted January 28, 2010 Аз купих за мотокара един акомулатор на Искра Пазарджик миналата година,преди зимата...Вече втора зима кара без да е мръднал,а мотокара се припалва по 200 пъти на ден...Така че в случая,нека да не е Бош...Ако е турски Бош-голям келепир... Link to comment Share on other sites More sharing options...
dj_beast Posted January 28, 2010 Share Posted January 28, 2010 Според мен от БоШ до Бош има мн разлика вярно е има мн яки акумулатори с марката бош но аз имах 1 едвам ме изкара 1 годинка.Препоръчвам ви Варта Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted January 28, 2010 Share Posted January 28, 2010 Според мен тоя ще да е бил някакъв само с надпис Бош...щом само една година е изкарал. Баща ми например кара вече 7-ма година с някакъв български, пътува доста из страната (денем и нощем), зарежда си го от време на време със зарядното ("на око", колкото дойде), долива му дестилирана вода като понамалее и акумулаторът си държи средно 12.6 волта, даже и през зимата. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Airfan Posted January 28, 2010 Share Posted January 28, 2010 Бош та Бош - тва е едно немско Нео или Елит - произвеждат всичко. Ядовете по автомобилите като моя най-често са с ГНП произведена от Бош, а не от италианците. Аз бих заложил на Варта Силвър Динамик ако става дума за акумулатори. Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted January 28, 2010 Share Posted January 28, 2010 Някакъв италиански е на Волвото - с него си дойде. Има даже индикация дали е за зареждане, дали е ок или е за изхвърляне. МагнетиМарели е майче. Link to comment Share on other sites More sharing options...
3dfx Posted January 29, 2010 Share Posted January 29, 2010 Абе не ви знам тези дето хвалите Искра точно как и по колко карате, обаче точно допреди няколко месеца и аз бях на вълната "той е евтин и да се скапе ще го сменя и пак съм на далавера". Няма такива боклуци обаче. Основно караме 5-6 коли, като двете са товарни и са с по два акумулатора. При тях трагедията беше пълна - скапе се единия акумулатор и заради него заминава и другия. Едната кола пък е на 24V - там се чудиш по един час как да й дадеш ток за да запали. На моя Touran бях взел един 72ah Искра - паднат ли малко температурите и започва едвам да върти. Като отидеш в гаранционния сервиз му наливат малко дестилирана вода, проверяват те дали ти зарежда алтернатора и те пускат да си ходиш. На следващата сутрин положението е същото... В един момент ми писна и го размених с Bosch-а, който ми стоеше вързан към UPS-а на парното вкъщи - разликата е оттук до небето, а на всичкото отгоре и Boscha-a е само 63ah. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rumbata Posted January 29, 2010 Share Posted January 29, 2010 Както при много стоки, така и при акумулаторите съм привърженик на девиза "Забравете българското". Имал съм две Искри и един Монбат, симптомите са същите - свършва гаранцията, свършва и акумулатора. Третата зима се оказва голяма мъка, а за четвърта да не говорим... В момента съм с Магнет Марели 56ah. Купих го от Метро (не беше скъп) и вече пета година нямам грижи. В студовете преди няколко дни палеше преди да съм врътнал Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overdrive Posted January 31, 2010 Share Posted January 31, 2010 Колата ми преди 3 години дойде с 45Аh акумулатор. По книга я дават за 40....дали преди година не изглупих като взех 40...Уж пусто да пазя алтернатора. Това не е вярно - и 180Ah да сложиш му няма нищо на алтенатора - електрониката (релето за зареждане) определя колко ток да дава и освен ако тя не се повреди никога няма да го натовари повече, отколкото е допустимо, така че май няма недостатъци големия акумулатор освен цената и по-голямото тегло, което разнасяш. Имал съм две Искри и един Монбат, симптомите са същите - свършва гаранцията, свършва и акумулатора На 1,2 вместо 45Ah бях сложил Монбат 62Ah от тия запечатаните и за 4 години не забелязах проблеми, до колкото знам още си работи както трябва. Може и да е от презапасяването с капацитет, не казвам, че е супер акумулатор (и да е спаднал капацитета още не се усеща, защото няма нужда от голям пусков ток). Link to comment Share on other sites More sharing options...
kodi Posted January 31, 2010 Share Posted January 31, 2010 С Monbat бях и изкара 4 години. Проблеми от него не съм имаал никога. Винаги се оказваше че е от друго. Я някъде накъсо, я алтернатора не зарежда. В крайна сметка сме българи и е добре да купуваме наши акумолатори а не турски щом нашите си работят добре. Пък който ще да си избива комплексите и да си вдига самучуствието с някакви вносни марки. Но също така съм на мнението, че да се взимат евтини стоки заради цената им ти излиза винаги по скъпо! Не го препоръчвам на никого, вкрайна сметка в случая ще спестим 10-20лв ако вземем евтинджос вместо примерно "Искра" Подкрепям колегата,по-добре акомулатор произведен в БГ. Аз лично предната кола(толедо 2,0 GTI) я взех със нова"Искра", на СЕДМАТА година много ме мъчеше,и се отървах и от колата и от акомулатора. Имам роднини които вкарват коли и в тях ми е спасението,когато ще сменям масло ги моля да ми докарат от Германия,но за акомулатор ще ходя в Пазарджик. Пожелавам КЪСМЕТ на всички които им предстои да си сменят акомулатора,май ще ни трябва. Link to comment Share on other sites More sharing options...
306TDI Posted February 14, 2010 Share Posted February 14, 2010 +1 глас за монбат вече година ме кара зимата -20 от раз 1.9TDI Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overdrive Posted February 14, 2010 Share Posted February 14, 2010 Година всичко ще те кара, въпроса е след 4-5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mockingbird Posted June 17, 2011 Share Posted June 17, 2011 Я да вдигнем една позабравена малко темичка. Усещам, че скоро ще ми се наложи смяна на кундурматор.Я споделете пресни вЧепатления към какво да се насоча.Ще е 85Ah или 100Ah.Като по-вероятно ще е по-малкия. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted June 17, 2011 Share Posted June 17, 2011 Я споделете ... Бюджет? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overdrive Posted June 17, 2011 Share Posted June 17, 2011 На сегашната ми кола съм с Бош Силвър 55Ah на 6-7 години, последните 2 години колата почти не е карана и си е стояла пред блока - като я вземах пролетта не беше палена от миналата есен и без проблем запали После 2-3 пъти го заредих и разредих извън колата и още си работи. Може и турски да са, но определено си струват по-високата цена. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted June 18, 2011 Share Posted June 18, 2011 Аз заложих на немските Berga и съм много доволен. Колегата от работа е със същата марка, но друга серия и проблеми няма. Много са добри! Link to comment Share on other sites More sharing options...
pAbLo_ Posted June 18, 2011 Share Posted June 18, 2011 Аз заложих на немските Berga и съм много доволен. Колегата от работа е със същата марка, но друга серия и проблеми няма. Много са добри! На две от колите сме с такива - за парите си са идеални Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mockingbird Posted June 18, 2011 Share Posted June 18, 2011 Бюджет? Ми..не знам...Все пак под 200лв едва ли ще мина, но да кажем таван 250лв. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted June 18, 2011 Share Posted June 18, 2011 През последните 25 години съм сменил бая акумулатори, някои са били по-издържливи от други, но досега не бях попадал на такъв със 100-месечна гаранция. Дойде ми като бонус, заедно с колата и вече кара 9-та година, никога не ме е подвеждал през зимата и като го замервам от време на време, държи постоянно напрежение - вярно, малко по-ниско, отколкото ако беше чисто нов, но пък абсолютно константно и без спад. Моделът е Motorcraft Max и предполагам, че ще го има и тук. Вероятно ще е малко по-скъп от "ширпотребата" акумулатори, но не вярвам да е по-скъп от Бош-акумулаторите например. Мото Пфое отпада като вариант да се търси от там, защото цените им са изкуствено надути, но в Пловдив има магазин на Моторкрафт на улицата, която минава успоредно покрай Марица. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted June 18, 2011 Share Posted June 18, 2011 Гледам, че темата пак се коментира и си спомних, че второто мнение е мое. Та по въпроса с акумулаторите - още си карам с моя Exide, който купих лятото на 2006. От тогава съм забравил какво е проблем с акумулатор. Не съм имал нито един проблем с него, като се има предвид, че се е карал почти всеки ден. Зима, лято - въртя и пали. Някой с български акумулатор да е изкарал толкова? Покрай мен двама приятели много знаеха за българските и двамата оттогава смениха по 2, като на единия зимата му се наложи зареждане на 4 месечен акумулатор - после си се убеждавайте колко са качествени и колко евтино излиза с тях Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted June 18, 2011 Share Posted June 18, 2011 1. Гледам, че темата пак се коментира и си спомних, че второто мнение е мое. .... 2. Някой с български акумулатор да е изкарал толкова? 1. Ти мани, ами сега видях, че и аз съм писал в началото на миналата година. 2. Баща ми. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted June 18, 2011 Share Posted June 18, 2011 Някой с български акумулатор да е изкарал толкова? Покрай мен двама приятели много знаеха за българските и двамата оттогава смениха по 2, като на единия зимата му се наложи зареждане на 4 месечен акумулатор - после си се убеждавайте колко са качествени и колко евтино излиза с тях Аз! На червеното Рено е Монбат на 7 години и колата е още с него, при положение че баща ми 2 пъти го е свалял до дупка от въртене. Проблеми нямам нито зима нито лято с него. На Ладата същата серия Монбат изкара 6 години и едно майсторче преди 2, като я пребоядисваше го изпусна от 60 санта и му проби корпуса. Бачкаше и с една суха клетка, но го махнах иначе и до сега щеше да кара. Исках и за моята да взема Монбат точно по тая причина, ама последните им много ги плюят и за това минах на Берга и не съжалявам. А червеното Рено дойде от Белгия с някакъв Бош, дето не беше и силвър даже. Изкара 9 години, а видимо като взехме колата не беше нов. От какво беше направен идея си нямам. П.П. Сега видях, че и горе съм писал за Монбат ама вече не са това което бяха Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted June 18, 2011 Share Posted June 18, 2011 Явно сте попаднали на бройки. Тези, над които аз имам наблюдение до един не стават за нищо. Относно Боша на jozo - не се чуди, просто е бил истински. Мой приятел си докара 2005 БМВ 5-ца от Германия с някакъв Бош и още си ползва него, като тогава беше незнайно на колко години. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted June 18, 2011 Share Posted June 18, 2011 Гледам, че темата пак се коментира и си спомних, че второто мнение е мое. Та по въпроса с акумулаторите - още си карам с моя Exide, който купих лятото на 2006. От тогава съм забравил какво е проблем с акумулатор. Не съм имал нито един проблем с него, като се има предвид, че се е карал почти всеки ден. Зима, лято - въртя и пали. Някой с български акумулатор да е изкарал толкова? Покрай мен двама приятели много знаеха за българските и двамата оттогава смениха по 2, като на единия зимата му се наложи зареждане на 4 месечен акумулатор - после си се убеждавайте колко са качествени и колко евтино излиза с тях Да, в колата на баща ми е МонБат Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overdrive Posted June 19, 2011 Share Posted June 19, 2011 Относно Боша на jozo - не се чуди, просто е бил истински. Мой приятел си докара 2005 БМВ 5-ца от Германия с някакъв Бош и още си ползва него, като тогава беше незнайно на колко години. Моя е купуван тук и явно пак е истински... Баща ми си купи БМВ от Германия 2006та, със обикновен Моторкрафт - на него пише само "моторкрафт" без модел, обслужваем с дизайн като от 90те - явно е някакъв ОЕМ. Още работи като се има предвид че 2 зими не е карал колата без да го откачи, после по един заряд и е като нов Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.