Antares Posted May 7, 2009 Share Posted May 7, 2009 На единичката май много й се късаха ушите за дискови спирачки... Тоест ако решиш да слагаш малко по-качествени дискови спирачки след време - може да не издържи на напрежението... Иначе я коментират като що-годе държелива рамка. Спринта - май е нов модел, щото не съм виждал коментари за него, нито съм го срещал преди. Така че едва ли ще има особени отзиви за него... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bio Posted May 7, 2009 Share Posted May 7, 2009 не съм карал никое от посочените колела. ако аз трябва да избирам между тези два велосипеда бих се спрял на Drag One. 1. Има ухо за задния дерейльор, Спринта няма ... (и не разбирам защо при "уж" алуминиева рамка няма подобен) 2. Предлопагам ще имаш по-голям избор за размера на рамката. Спринт посочват само 19''. венците на резба не са проблемни, просто не подлежат на ъпгрейд (ако се изразявам правилно де). и двата велосипеда има следните недостатъци. 1. много слаби предни вилки. 2. revoshift а не палцови команди. 3. много нисък клас компоненти и спирачки. 4. спринта с никому неизвестна рамка, драга с рамка ... която ако не се бъркам беше 1'' и в последствие премина в 1 1/8 ''. . . . според мен ... погледни употребяваните велосипеди във форума на мтб-бг.цом. лично аз си закупих преди около година онтарио от нашия форум за 350лв. другата ти алтернатива е да си вземеш малко по-скъпия аполон (но задължително със старата рамка с ушо) ... много хора могат да кажат, че съм силно пристрастен ... понеже карам такъв велосипед, но за мен това е "Велосипедът" под 500 лв. успех в покупката. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pi4aga Posted May 7, 2009 Share Posted May 7, 2009 благодаря много и на двама ви Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jack of Spades Posted July 13, 2009 Share Posted July 13, 2009 Вдъхнових се от Giro-то да си взема и аз едно колело. Първоначално исках да е шосейно, но май ще размисля, тъй като по-всеобщо мнение българските улици не му понасят добре на каплите. Спрял съм се на тези модели: Sprint Apolon: http://www.sprintmaxcom.com/e-shop/index.p...amp;lang=2& Sprint Legend: http://www.sprintmaxcom.com/e-shop/index.p...amp;lang=2& Shockblaze R3: http://www.sprintmaxcom.com/e-shop/index.p...amp;lang=2& http://www.yessbikes.com/index.php?page=sh...t&Itemid=53 Drag One: http://www.tandemcycles.com/prod_popup.php?id=429 Принципно ми харесва Legend-а, но спиците на каплите ме притесняват, а в темата някъде пишеше, че Спринт не правили модификации по поръчка. Велосипедът ще се използва главно в града, а през уикендите планирам да обикалям пътеките около хижа Здравец. Основно държа на здравината (Тежа 68 кг. (с тенденцията да станат 60)), няма да карам екстремно, по-скоро кардио/разходка сред природата. Въпросите ми са: От гледна точка на здравината има ли големи разлики между четирите вилки - RST GILA T5, RST GILA T6, RST CAPA ML 08, Suntour M2000? Вярно ли е че задната главина на Аполона е на шлици? Каплите със стандартно разположени спици по-скъпи ли са от тези на Legend-а, т.е ако се навият да ми сложат такива ще се вдигне ли драстично крайната цена? Какво е значението на това че рамката на Legend-а е с полу-интегрирани чашки? Ако искам да проверя дали задната главина е на шлици или резба, на коя част трябва да търся данните? Задния дерайльор? За Аполонът и One-ът е изписано доста в темата, но ако някой има мнение/информация за другите два, ще се радвам да го чуя. Благодаря предварително на всеки отзовал се. п.п Между другото някой знае ли къде е магазинът на Спринт? В събота ходих до края на В. Априлов, май стигнах до табелата за изход на града, и никъде не го видях. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bio Posted July 14, 2009 Share Posted July 14, 2009 ами хората карат и шосейки/хибриди и какво ли още не. аз имам сликове 1.5'' за MTB, има и семислик гуми. ти си решаваш. лично моя избор е Аполон (карам такъв пристрастен съм), но във форума на мтб-бг.цом има изписано доста по въпроса. примерно в този подфорум. въпросът е в това, че не е важно колко тежиш ... а колко си висок. рамката е 19'' и не е подходяща за крайно ниски хора. азмер на рамката Ръст на колоездача Инчове Сантиметри Букви До 15" До 38 XS до 165 см 16" 40-41 S 155-170 17" 42-44 M 165-175 18" 45-47 M 170-180 19" 48-49 L 175-185 20" 50-52 L 180-190 21" 53-54 XL 185-195 22" или повече Над 55 XXL Над 190 см Легендата с тези капли си остава легенда, някъде пак по мтб-бг четох много остро изказване спрямо каплите с по-малко от 32 спици. това определено няма центровка. Спринт не правят модификации на велосипедите си, можеш да изискваш такава в магазин на някой от техните дилъри (БГ-Байк примерно). и 4-те колела ще издържат теглото ти и са достатъчно здрави. от тези вилки определено РСТ-тата имат предимство пред Сънтура (дори на външен вид). Т5 е доста стабилна вилка. задната главина на Аполона е на шлици (нисък клас). можеш да провериш що е то lockring. касетите на резба са без такова чудо. Данните ... модел касета (не е упомената в спецификацията) и модел главина (отново не е спомената). за чашките ... имаше пак тема в мтб-бг. виж ЧЗВ - често задавани въпроси. дори един тип си беше поиграл ... смятал написал статия по въпроса ... лично мое мнение е че стандартните чашки са си доволно добри. магазина на Спринт е .... на края на града .. след табелата. Фабрика SprintmaxCom, колички чиполино .. алабала. това е от лявата страна, има паргинг, и магазина е ... под кота нула. съветвам те ако си вземаш Спринт да си го набавиш от някой техен дилър в града има 2 такива магазина в Кичук Париж, надявам се те да проверяват дали всички движещи се части са ОК ... ами това е от мен. аз мога да изразя единственно положително мнение към Аполона. Успех !!! и за повече инфо чети и после питай в мтб-бг.цом тук сме малко хората, който пишем. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestor Posted July 14, 2009 Share Posted July 14, 2009 венците на резба не са проблемни, просто не подлежат на ъпгрейд (ако се изразявам правилно де). Самите венци може и да не са проблемни, но главините на които се навиват венците са. Лагерите на главините с шлици са по близо до краищата на главината. По този начин оста се изкривява по-трудно. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jack of Spades Posted July 14, 2009 Share Posted July 14, 2009 ами хората карат и шосейки/хибриди и какво ли още не. аз имам сликове 1.5'' за MTB, има и семислик гуми. ти си решаваш........ Успех !!! и за повече инфо чети и после питай в мтб-бг.цом тук сме малко хората, който пишем. Благодаря ти за подробния отговор. Задължително ще продължа да чета в МТВ форума, и ще питам и там. Май се очертава да е Аполона (въпреки че още обмислям шосейка с по-подходящи за градско гуми), стига да има рамки като за мен. За размера на колелото аз се мерих по указанията на тази статия: http://www.mtb-bg.com/index.php/special/tips/269-tips008 За мен излиза 18 инча, дано Аполоните имат и други размери рамки освен 19. Ще можеш ли обаче да ме ориентираш горе-долу за местоположението на магазините в Кичука, които си споменал? Аз знам три. Първия е дилър на Драг - на бул. Македония, вторият е дилър на Cross - на ул.Студенец, и третия е на бул. Никола Вапцаров, до кръстовището със Стефан Стамболов. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bio Posted July 15, 2009 Share Posted July 15, 2009 Първия и последния магазин би трябвало да продават Спринт. Тук има подобна на твоята тема. 19'' рамка трябва да я премериш, според мен ще ти пасне. Можеш да огледаш обявите и в рубриката "Продава - Велосипеди и рамки" продаваха и два 700с, но са в Благоевград. Виж и този велосипед, гумите са семислик и са подходящи за асфалт и лек пресечен терен. Имам приятел който кара по-скъпия вариант на този модел и е адски доволен. В момента е на трип с колелото някъде между Австрия и Германия. Драг се продава и на бул. Руски. За мен идеята е такава ... харесваш си 1-2-3-4-5 модела, които влизат в твоя ценови диапазон. Отиваш, яхаш ги, и който ти е най-удобен ... те той е !!! И ако си се насочил съм шосейни велосипеди ... просто си вземи такъв. А и велосипеда, който ти предложих е по-скоро хибрид отколкото шосеен. Желая ти успех ти избора и много радост от карането. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jack of Spades Posted July 15, 2009 Share Posted July 15, 2009 Гранд Каньона май ще ми дойде скъпичък, като включа и екипировката - каска, ръкавици, помпа и т.н - ще премина с доста бюджета си. Рамката е примамлива обаче, ако на тези които съм си харесал са 6061, ще се позамисля за Драга. За втората употреба съм доста резервиран, защото съдейки по опита ми с колите съм лош купувач и ще ме преметнат за нула време. Въпреки, че ме изкушава едно шосейно Пежо от този форум. От другата седмица съм в отпуска и ще обиколя магазините за да видя на място кое каке е, и колко струва и най-вече какво може да бъде реално доставено и пробвано на място. Благодаря ти отново за отзивчивостта и полезните мнения. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bio Posted July 16, 2009 Share Posted July 16, 2009 Гранд Каньона май ще ми дойде скъпичък, като включа и екипировката - каска, ръкавици, помпа и т.н - ще премина с доста бюджета си. Рамката е примамлива обаче, ако на тези които съм си харесал са 6061, ще се позамисля за Драга. За втората употреба съм доста резервиран, защото съдейки по опита ми с колите съм лош купувач и ще ме преметнат за нула време. Въпреки, че ме изкушава едно шосейно Пежо от този форум. От другата седмица съм в отпуска и ще обиколя магазините за да видя на място кое каке е, и колко струва и най-вече какво може да бъде реално доставено и пробвано на място.Благодаря ти отново за отзивчивостта и полезните мнения. Гранд Каньона надхвърля цената на Аполона с 10%, като се замислиш не е чак толкова много. Можеш да се откажеш на първо време от скъпа помпата, инструменти, т.н. и да си вземеш желания велосипед с минимално средства за екипировка (не значи да си купуваш евтина екипировка, не ръкавички от 10 лв за 1 сезон, а по-скъпи за 3-4-5 сезона). Стига да ти е удобен де. Отностно материалът ... в мтб-бг.цом има доста теми за алуминиеви сплави 6061 и 7005. там са големи педанти, но за мен няма никакво значение материала на рамката. Новото си е ново, но в условия на криза излизат много апетитни предложения. Ако не разбираш от велосипеди и нямаш някой, който да те насочи, не те съветвам да си вземаш такъв втора употреба особено без оглед на място. Относно Пежо, аз съм доста скиптично настроен към тях като марка велосипеди. Особено пък в БГ, къде е много модерно всяко старче да кара "Пежо". Това си е лично мое мнение. И недей да се съобразяваш с мойто мнение до край. Все пак ти си купуваш велосипед, не аз ... Аз вече си купих ... ха-ха-ха. Решенията са си твой и с трайни последствия. И ако имаш въпроси не се колебай да попиташ тук или там. Ще ти бъде отговорено !!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mladenski Posted November 11, 2015 Share Posted November 11, 2015 Пичове, препоръчайте колело ама здраво, спрял съм се на ТОВА днес ще ходя да го огледам, и да видя дали си струва. Цената е към 200лв. която му търсят. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antares Posted November 11, 2015 Share Posted November 11, 2015 (edited) Ако ти дават 200 лева за него - взимай. Ако искат от теб 200 лева -бЕгай. Пълен боклук. В ценовия клас под 1000 лева, качествено колело с два амортисьора няма. Има колелелта с две пружини, отвратително направено окачване, некадърно направени и скърцащи стави, тежко и недодялано. Това е с едностенни капли, а по спомени не си от най-лекичките. Само за сравнение, когато имах колело с такива капли тежах 70 кила и всеки месец каплите бяха за центровка. Това колело е всичко друго, но не и здраво. Да, може да изглежда така, ама е само на изглед. Ти си прави останалите изводи. Edited November 11, 2015 by Antares Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted November 11, 2015 Share Posted November 11, 2015 Това е с едностенни капли, а по спомени не си от най-лекичките. Само за сравнение, когато имах колело с такива капли тежах 70 кила и всеки месец каплите бяха за центровка. Що бе, ако е за Младенски, той си е лекичък...има-няма стотина и кусур кила, ама нормално - с тия кръшни мезета, дето постоянно ги помества из темите да изкушава аудиторията... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mladenski Posted November 11, 2015 Share Posted November 11, 2015 Що бе, ако е за Младенски, той си е лекичък...има-няма стотина и кусур кила, ама нормално - с тия кръшни мезета, дето постоянно ги помества из темите да изкушава аудиторията... Да бе, да. Тия КУСУР дет си ги написъл са само 85кг, и мезетата не трупат килограми, най-лошото е заседналия живот, само пред компютъра или при някоя шивачка на машината. Та за това реших да покарам сериозно колело. Ако ти дават 200 лева за него - взимай. Ако искат от теб 200 лева -бЕгай. Пълен боклук. В ценовия клас под 1000 лева, качествено колело с два амортисьора няма. Има колелелта с две пружини, отвратително направено окачване, некадърно направени и скърцащи стави, тежко и недодялано. Това е с едностенни капли, а по спомени не си от най-лекичките. Само за сравнение, когато имах колело с такива капли тежах 70 кила и всеки месец каплите бяха за центровка. Това колело е всичко друго, но не и здраво. Да, може да изглежда така, ама е само на изглед. Ти си прави останалите изводи. Напълно си прав, най-големия проблем излезе, че ми е твърде малко (късо) след това и скапани гуми, разбита втулка на задната вилка и т.н. Та за това реших да отида в LEADER и да видя какво има, много разглеждане падна, и в ценови диапазон се разтягаше от 199лв на промоция до 4449лв. Но накрая се спрях на това 29" MTB BRUTUS FS на цена от 599лв. Колелото ми пасна идеално и мисля че за тия пари в този клас е доста добро. Ако някой има по-добри предложения в този диапазон моля да пише веднага, че утре на обяд отивам да го взимам. Не че нещо, ама просто да не си дърпам косите, опа (аз съм късо подстриган) тогава мъд*те. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antares Posted November 11, 2015 Share Posted November 11, 2015 (edited) Последните години Cross изкараха доста приятни модели и поне последно, когато преглеждах пазара - май даваха най-добро съотношение цена/компоненти. Това, което си предложил е добре, като дизайн, но гледам, че е с Shimano Altus/Acera скорости, което е мааалко над боклучивия клас. Идея си нямам къде се продават кросове в Пловдив - но може да погледнеш този модел. Ако имаш път - хвърли едно око какво предлага Богдан, пича е сравнително в час с нещата и ще може да те насочи към модел. Но Лидер... дълги години изкарваха ширпотребни боклуци и съм малко предубеден към тях. Edited November 11, 2015 by Antares Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mladenski Posted November 11, 2015 Share Posted November 11, 2015 (edited) Може би, но този модел е от среден към висок клас и е добър за цената си, докато този 26" ми е малко къс с тази рамка 18"х 460мм при BRUTUS-а е 26" х 485мм и ми е доста по-удобно от 26-цата EDIT: Очаквам още предложения Edited November 11, 2015 by Mladenski Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted November 11, 2015 Share Posted November 11, 2015 Кросовете нали ги правят уж МАКСКОМ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mladenski Posted November 11, 2015 Share Posted November 11, 2015 За тях незнам, но Лидера май ги правят в с. Скутаре Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted November 11, 2015 Share Posted November 11, 2015 За тях незнам, но Лидера май ги правят в с. Скутаре Прави си, техните бяха СПРИНТ... Те фактически тия двете фирми са най-големите и не само у нас вече... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mladenski Posted November 11, 2015 Share Posted November 11, 2015 (edited) Да, така е. Даже един служител ми сподели че за Лидера щом ги пратяв в Германия и там в предварителен склад им сменяли всички лепенки на немски и ставали на двойна цена. Значи да разбирам, че няма други предложения, утре на обяд да отивам да го взимам. EDIT: Я кога станах 2020 posts Edited November 11, 2015 by Mladenski Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antares Posted November 12, 2015 Share Posted November 12, 2015 (edited) Младенски, кросовете от тоя модел имат и 27,5" и 29", за това предложих да идеш до Богдан. Кросовете нали ги правят уж МАКСКОМ? В много сериозна грешка си. Крос имат огромен завод в Монтана. Прави си, техните бяха СПРИНТ... Те фактически тия двете фирми са най-големите и не само у нас вече... Сириъсли? Това сериозно ли го каза - за Лидер и Спринт?! Edited November 12, 2015 by Antares Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mockingbird Posted November 12, 2015 Share Posted November 12, 2015 Макском е производител номер 6 в Европа за ....хъмм 2013-та мисля беше... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted November 12, 2015 Share Posted November 12, 2015 Сириъсли? Това сериозно ли го каза - за Лидер и Спринт?! Провери. Макском със сигурност е едната фирма. Втората май са тия. По над 400000 колела на година износ - лидери в Европа. Имаше цяла статия по въпроса. ЕДИТ: ЕТО статията. По-сериозно/сириъсли не мога да го кажа. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antares Posted November 12, 2015 Share Posted November 12, 2015 (edited) По последните ми данни, именно Крос бяха най-големите износители. И след тях бяха или Макском или Драг, но не съм сигурен.Но Лидер... не знам... Edited November 12, 2015 by Antares Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mockingbird Posted November 12, 2015 Share Posted November 12, 2015 Та прав бях, за сезона 2013-та - 2014-та е било. http://www.jivotatdnes.bg/news/jivot/evropeycite-vyrtiat-pedalite-na-bylgarski-velosipedi Най-големия в България.Макском...Не че има знаечние де...Аз съм си харесал друг...http://www.velo-m.net/product/5448/cross-traction-g27-slx-27-5.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.