Бегемот Posted August 26, 2007 Share Posted August 26, 2007 Един френд от София дойде до Пловдив с такъв взет от автосалон,та го покарахме малко за тестдрайв Много е дървен от вътре,според приятеля ми гори 8.5л/100 извън градско (1.6 мАтор на 30-на хил.км.) Не може да се каже че върви кой-знае колко,отзад е невероятно грозен,багажника му е много малък Прекрасни данни , е не е лош, ако ти го подарят, колкото да не ходи пеш човек Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted August 26, 2007 Share Posted August 26, 2007 Галанта е в пъти по-хубав от което и да е ренде И през ум не ми е минало да ги сравнявам,просто цената на колите беше близка,а реното беше много ново и на малко км.Само това е базата за сравнение-цената...В единия случай купуваш великолепен,произведен до последното болтче в Япония изключително комфортен и надежден втомобил,а в другия Да бе да по-хубав. Ако ще сравняваме един клас коли да го сравняваме с Вел Сатис или пък с Лагуна.И по-нищо неможеш да ме убедиш че Галанта е по-хубав от тези двете.Това че и вие и аз сме пристрастни е друг въпрос.Аз по-конфортно не съм се возил от Лагуна или Ксантия.Мицубиши бих си взел джип с удоволствие Галантитите си ги карайте и като влезнете в бокса тогава пак ми обеснявайте колко е хубав като ви отрежат главата от кръста. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Бегемот Posted August 26, 2007 Share Posted August 26, 2007 Частите на шибаната лагуна са по скъпи от на мицубишито, а и е много спорно коя влиза по често в бокса Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted August 26, 2007 Share Posted August 26, 2007 Хайде ся случва ми се през няколко дена да стоварвам части от японски боклуци и знам какви им са цените.Все пак магазина срещу нас се занимават само с части от японски тортинетки. Link to comment Share on other sites More sharing options...
HEMO Posted August 26, 2007 Share Posted August 26, 2007 ... да го сравняваме с Вел Сатис или пък с Лагуна.И по-нищо неможеш да ме убедиш че Галанта е по-хубав от тези двете... Ама ти сериозно ли го мислиш Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted August 26, 2007 Share Posted August 26, 2007 Ама ти сериозно ли го мислиш Ами и аз ти се чудя ти сериозно ли го мислиш.Карайте си там Галантите и се радвайте ви казах.Има достатъчно "луди" като мен които карат Рендаци. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Бегемот Posted August 26, 2007 Share Posted August 26, 2007 От магазините до военна болница купуват само тъпанарите или хора които са страшно закъсали и на зор Жоро.Има фирми като "Косер" и други сериозни по София , предлагащи на много по ниски цени от онези мошеници около вас, ама ти тва мноо добре го знаеш.Един средно грамотен човек щюе потърси в гуглата часта която му трябва и ще отиде да си я вземе от същия град или ще му я пратят с куриер и пак по евтино ще му е. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted August 26, 2007 Share Posted August 26, 2007 Васе, аз не говоря за магазините които са по булеварва.Тея ми са ясни че са боклуци.Гововя за Тбоил ли как точно се водеше които бяха на Констатин Величков срещу Авто Профис,но магазина от няколко месеца се премести срещу нас.Пича ходи всяка седмица в Гърция и от там кара части за кви ли не японки и като се налага понякога помагам да ги разтварвам и го разпитвам кое колко струва. Link to comment Share on other sites More sharing options...
HEMO Posted August 26, 2007 Share Posted August 26, 2007 От магазините до военна болница купуват само тъпанарите или хора които са страшно закъсали и на зор Жоро.Има фирми като "Косер" и други сериозни по София , предлагащи на много по ниски цени от онези мошеници около вас, ама ти тва мноо добре го знаеш.Един средно грамотен човек щюе потърси в гуглата часта която му трябва и ще отиде да си я вземе от същия град или ще му я пратят с куриер и пак по евтино ще му е. Аз си пазарувам части от София по телефона,на другия ден ми ги носят у нас а цените са по-ниски от който и да е магазин в Пловдив... Карайте си там Галантите и се радвайте ви казах.Има достатъчно "луди" като мен които карат Рендаци. Жив и здрав да си,карай рендето и да не ти пука Ние ше се "мъчим" с Японците Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted August 26, 2007 Share Posted August 26, 2007 Да бе да по-хубав. Ако ще сравняваме един клас коли да го сравняваме с Вел Сатис или пък с Лагуна.И по-нищо неможеш да ме убедиш че Галанта е по-хубав от тези двете.Това че и вие и аз сме пристрастни е друг въпрос.Аз по-конфортно не съм се возил от Лагуна или Ксантия.Мицубиши бих си взел джип с удоволствие Галантитите си ги карайте и като влезнете в бокса тогава пак ми обеснявайте колко е хубав като ви отрежат главата от кръста. Шефе я ми кажи еквивалент на Сафрана, 607, Ц6 от Мицубелите. В Германия няма да стъпваме, че и с ФВ не могат да се мерят. Заставам зад Жорката и изобщо зад всяка европейска кола. Аз си пазарувам части от София по телефона,на другия ден ми ги носят у нас а цените са по-ниски от който и да е магазин в Пловдив...Жив и здрав да си,карай рендето и да не ти пука Ние ше се "мъчим" с Японците ТИ като по-запознат ще ми кажеш ли колко струва делко на Сивик 91ва 1,6 в Бултрако. Не знам колко двигателя 1,6 имат, но е бил първия витеков такъв. Аз знам колко е...после носихме вода за припадналия собсвеник........... Link to comment Share on other sites More sharing options...
HEMO Posted August 26, 2007 Share Posted August 26, 2007 Шефе я ми кажи еквивалент на Сафрана, 607, Ц6... Тея коли Немат еквивалент в Япония ТИ като по-запознат ще ми кажеш ли колко струва делко на Сивик 91ва 1,6 в Бултрако.... Хонда Сивик не съм имал,и не мога да кажа в момента,само дето не ми е ясно защо точно от Бултрако?!? И Мислиш ли че като идеш в който и да е официален представител,на която и да е марка няма да ти резнат зелката?Да ти кажа ли колко пари искат за изгорялото Еку на служебното клио в Ауто ташев? Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefan Posted August 26, 2007 Share Posted August 26, 2007 Дадах нея за пример.Както казах имал съм визможност да тествам няколко модела като 5 9 11 21 Клио 3-та фаза и Меган-а който споменах защото са или някой вече са били на роднини.Едиснствено създаваше проблеми както казах 21 поради не коректна смяна на ремък ангренажен без смяна на ролки и юркане по къра. Относно статискитата се оказа чисто тенденциозна и колкото някой да се мъчи да обяви някоя марка за боклук казах го там казвам го и тук.Има хора които си ги карат и си ги обичат. И за мен Хонда са пълен боклук ма мене никой не ме пита!Аз не се изказвам смешно в раздела на Хонда не си купувайте, а си трая! Хайде Васко това Рено е ПОНЕ на 4 години и хич не е чисто ново и никак не се знае дебелия как го е юркал(ако за неговото рено става дума).Както ти сам си ми казвал той никак не си пази техниката.Преди 6 месеца някъде имах възможност да карам Клио Симбол 1.5 ДЦАЙ до Приморско което наистина беше чисто ново защото беше на не повече от 200 км (двеста не съм се объркал) и скоростите се вклюваха перфектно и никак не ми беше тясно още по-малко пък натоварено не се усеща някаква твърда возия.Вървеше си добре без да се усеща някав дискомфорт. Е ти ако вземеш да ги пишеш тия работи за боклуците в раздела на хонда и кучетата ще ти се смеят, щото и малките деца знаят, че хондите са едни от най-надеждните коли Така като те слушам май май само си правил по едно кръгче на въпросните коли, което не е нито да ги притежаваш, нито да ги поддържаш. Статистиките се правят от данни, които пък се взимат от реални ситуации, които са се случили на пътя. Кое му е тенденциозното на това ? Като си купиш ново лайне някой ден ( че петичката наистина не е зле) си имай едно на ум като тръгваш на дълъг път, да не те връщат с пътна помощ Адаш, виж тойота камри или хонда ледженд, или пък тойота авалон, къде тръгна с тва 607 Да не ходим изобщо пък при лексус ГС Френските и италианските каручки може да бият по по визия и от време на време по возия, но като стане дума за надежност са 9та дупка на кавала Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted August 27, 2007 Share Posted August 27, 2007 Е ти ако вземеш да ги пишеш тия работи за боклуците в раздела на хонда и кучетата ще ти се смеят, щото и малките деца знаят, че хондите са едни от най-надеждните коли Така като те слушам май май само си правил по едно кръгче на въпросните коли, което не е нито да ги притежаваш, нито да ги поддържаш. Статистиките се правят от данни, които пък се взимат от реални ситуации, които са се случили на пътя. Кое му е тенденциозното на това ? Като си купиш ново лайне някой ден ( че петичката наистина не е зле) си имай едно на ум като тръгваш на дълъг път, да не те връщат с пътна помощ Адаш, виж тойота камри или хонда ледженд, или пък тойота авалон, къде тръгна с тва 607 Да не ходим изобщо пък при лексус ГС Френските и италианските каручки може да бият по по визия и от време на време по возия, но като стане дума за надежност са 9та дупка на кавала Ами ако такава класация се направи и в БГ сигурно Хамър Н1 ще излезе най-здравото нещо правено някога. Аз не мога да си обясна как на хубав гладък път ще си разбия предницата, без да има форсмажорни обстоятелства. Виж ако нещо по електрониката издаде багажа........не знам. Нови коли са и не би трябвало да е така. Говорим за модели след 2003, 4. Иначе пък 607мака е много добра кола. От изброените от теб само Ледженд съм виждал веднъж. Абе осещам, че трябва да се заформи кафе някой ден Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted August 27, 2007 Share Posted August 27, 2007 Да ти кажа ли колко пари искат за изгорялото Еку на служебното клио в Ауто ташев? Кажи че ми стана интересно. Е ти ако вземеш да ги пишеш тия работи за боклуците в раздела на хонда и кучетата ще ти се смеят, щото и малките деца знаят, че хондите са едни от най-надеждните коли Така като те слушам май май само си правил по едно кръгче на въпросните коли, което не е нито да ги притежаваш, нито да ги поддържаш. Статистиките се правят от данни, които пък се взимат от реални ситуации, които са се случили на пътя. Кое му е тенденциозното на това ? Като си купиш ново лайне някой ден ( че петичката наистина не е зле) си имай едно на ум като тръгваш на дълъг път, да не те връщат с пътна помощ Адаш, виж тойота камри или хонда ледженд, или пък тойота авалон, къде тръгна с тва 607 Да не ходим изобщо пък при лексус ГС Френските и италианските каручки може да бият по по визия и от време на време по возия, но като стане дума за надежност са 9та дупка на кавала Именно за това не се изказвам за японските боклуци щото ще ми се смеете както сега ви се смеят други хора които непишат.С пътна помощ няма да ме връщат щото както каза Чефо това са нови коли пък и това не ми се е налагало и по-времето когато сме имали Москвичи 412.Просто от баща ми съм свикнал да си подържам техниката. Като тръгнахме да говорим за статискики на всички е ясно че Японските таратайки са най-скъпи относно авточастите.Днес пак се убедих в това като тръгнах да търся преден десен халоген(тоя дето се слага на бронята долу) за така обичаната ти Примера само че П11.Отново ми предложиха цени от 300+ лв така че пак си ми пейте кви били хубави японките и евтини.Имам чуството че тея коли и един тампон няма да е под 100 лв.Карайте си ги със здраве! Link to comment Share on other sites More sharing options...
HEMO Posted August 27, 2007 Share Posted August 27, 2007 Кажи че ми стана интересно. 1200 Euro+няколко седмици чакане ...Втора ръка се намира-600-800 лева. Колкото до халогените-провери колко струват аналогичните при лагуна примерно,ще останеш изненадан неприятно И не знам от къде ги намирате тея цени,преди няколко месеца един агент си продаваше Примерата на части, продаде цяла предна броня барабар с фарчетата за 200 кинта,в перфектно състояние По моргите тия фарчета струват не повече от 100-на лева двата,верно,не се намират лесно ама с повече търсене.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted August 27, 2007 Share Posted August 27, 2007 1200 Euro+няколко седмици чакане ...Втора ръка се намира-600-800 лева. Колкото до халогените-провери колко струват аналогичните при лагуна примерно,ще останеш изненадан неприятно И не знам от къде ги намирате тея цени,преди няколко месеца един агент си продаваше Примерата на части, продаде цяла предна броня барабар с фарчетата за 200 кинта,в перфектно състояние По моргите тия фарчета струват не повече от 100-на лева двата,верно,не се намират лесно ама с повече търсене.... Ми не всички части са еднакви за различните години и различните сглобки.На вуйчото колата е произведена 96-та година Английска сглобка а модела се прави до 2000-та ама частите на неговата са аналогични само с колите произведени 96,97 и 98.Където и да кажа че ми трябвва за кола 96 еди ква си сглобка такива цени в евро изпраскват че главата да ти се завърти.Извънземна ли е колата аз ли съм карък незнам!Днеска ме беше страх да питам колкото ще струва целия АБС за Примерта тъй като като сменихме и 4-те датчика (по надолу в темите бях питал къде има датчици) с нови на гумите се оказа че лампата на АБС-а пак си свети.Аз ако бях на вуйчо ми тая кола в най-близко време шях да е запратя в някоя канавка или дере. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefan Posted August 27, 2007 Share Posted August 27, 2007 Само тва знаете, скъпи частите, та скъпи частите. Ама като не ги бараш с години файда като са скъпи За въпросната примера- запиши си ВИН-а и се обади в 2-3 онлайн магазина в Англия, ще получиш нормални цени за каквото ти трябва. Даже има и разни втора употреба, които са жълти стотинки. Ако имаш проблем с английския драсни един ПМ, ще звънна вместо теб. Или питай във форума на нисан, може да те светнат някой пиниз Link to comment Share on other sites More sharing options...
Godfather Posted August 28, 2007 Share Posted August 28, 2007 Шефе я ми кажи еквивалент на Сафрана, 607, Ц6 от Мицубелите. По-добре се опитай да си отговориш на въпроса защо нито една френска марка не се продава в Северна Америка и единствените италиански такива са Ферари и Ламборгини. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefan Posted August 28, 2007 Share Posted August 28, 2007 По-добре се опитай да си отговориш на въпроса защо нито една френска марка не се продава в Северна Америка и единствените италиански такива са Ферари и Ламборгини. Защото хората в Северна Америка не са дорасли да карат такива чудеса на автомобилостроенето Нали са си малко тъпички, за това карат все японски машинки. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted August 28, 2007 Share Posted August 28, 2007 По-добре се опитай да си отговориш на въпроса защо нито една френска марка не се продава в Северна Америка и единствените италиански такива са Ферари и Ламборгини. Единствените малолитражки, които видях разбирай 2 литра бяха на ФВ. Там не карат такива коли от как са се родили. Ферари и Ламбо не ги бараме - те са за колекционетри и фенове, не за обикновени хора. Френските са се насочили главно в Европа. И какво карат в САЩ не ме касае. Не се намирам там Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted August 28, 2007 Share Posted August 28, 2007 Само тва знаете, скъпи частите, та скъпи частите. Ама като не ги бараш с години файда като са скъпи За въпросната примера- запиши си ВИН-а и се обади в 2-3 онлайн магазина в Англия, ще получиш нормални цени за каквото ти трябва. Даже има и разни втора употреба, които са жълти стотинки. Ако имаш проблем с английския драсни един ПМ, ще звънна вместо теб. Или питай във форума на нисан, може да те светнат някой пиниз Еми то е аналогично на това че Френските били със слаби ходови части.Същото е всеки това знае и това пее Иначе ако има таква файда добре ама могат ли да ми издадат документ за тези части защото трябва да се представя пред застраховател? П.П.Те америкаците са толкова ограничени та не са чували за тея технически чудеса.Да си карат там тяхните катафалки аз ще си карам европейски хубави коли с малки двигатели дето харчат малко а не милиони литри бензин. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Godfather Posted August 29, 2007 Share Posted August 29, 2007 Френските са се насочили главно в Европа. Би ли разтълкувал израза "насочили" от гледна точка на пазарната реализация на една автомобилна компания? Не са се насочили ами просто това е единствения пазар, на който могат да продават, заради изключителния му протекционизъм. Има ли изобщо някъде нормално мислещ бизнес, който да се откаже ей така от многомилярдни пазари поради някакви други съображения (например патриотични)? Просто свободния пазар отразява реалните възможности на съревноваващите се бизнес единици. Ето ви за пример едни много показателни цифрички, които би трябвало да ви накарат поне малко да си напънете мисловните способности. Това са данните за производството на всякакви автомобилни единици по региони за 2005 година: Европейски съюз: 16,440,000 Северна Америка: 16,340,000 Япония: 10,799,000 Давате ли си сметка какво означава това? Една единствена островна държава в света произвежда почти същото количество автомобили, което се прави от цели региони с гигантски икономически потенциал. Сега като добавим и факта, че поне 30-35% от производството в останалите два региона е собственост на същите тези японски производители, опитайте се да си представите цялостната картинка. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Бегемот Posted August 29, 2007 Share Posted August 29, 2007 По-добре се опитай да си отговориш на въпроса защо нито една френска марка не се продава в Северна Америка Щот са пълни боклуци затва и цената им е неоправдано скъпа с изключение на тъпите им модели изнесени да се правят в Турция.Аве майна вие дето имате френски коли, наистина ли мислите че имате коли? Истината е само една, от серийно произвежданите коли мерседеса и BMW-то е най доброто, като компромисен вариант е нова японска кола, останалото е покупка на проблеми и компромиси и всички го знаете много добре това, просто не искате да си го признаете. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hosta Posted August 29, 2007 Share Posted August 29, 2007 Ха ,ми къде забрави Волво!?Единствената марка ,чиито заводи са си в нейната дръжава. Link to comment Share on other sites More sharing options...
бат Ицо Posted August 29, 2007 Share Posted August 29, 2007 SAAB кучета го яли Интересно е обаче защо има американски спортни коли с френски двигател? Справка DeLorian Мда DMC-12 - Точно от "Завръщане в бъдещето" колата е с двигател на Пежо-Рено-Волво Много от Волвата, движещи се в щатите са с двигатели от гамата на Рено. Така, че моля с малко по голямо уважение към марката Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.