Jump to content
BulForum.com

Fiat Bravo/Brava


chistacha

Recommended Posts

Та така и не се видя човек който е карал 1.4 12V. Струва ли си или да търся по голям двигател ?

 

Айде не почвайте пак с глупостите Фиат това Фиат онова. Питам специално за 1.4 12V !

 

Потърси из ФИАТ форума. Това, което съм чувал аз, е че точно този двигател не е сполучлив и гори бая за кубатурата си. Мисля 1,6 е по-добре ама за някви си 3 кончета 100 кинта повече данък.

 

Не знам дали 105 JTD не е добър избор

 

Браво” и ”Брава” - два успешни автомобила, на които Fiat продължава да разчита в сегмент С

 

Трудно е да се повярва, но това е самата истина: Fiat Bravo и Fiat Brava спечелиха безапелационно теста за най-надеждната кола, проведен от списание "Automotor and Sport".

 

Тестът се провежда в продължение на три години и резултатите от него бяха публикувани във февруарския брой на списанието. Fiat Bravo и Fiat Brava бяха класирани на първо място с удивителни резултати: 89.5% от автомобилите от тези модели изобщо не са влизали в гаража за ремонт! На следващо място се нарежда Mercedes SL с резултат 85.5%, а на последното място е Chrysler Voyager с 36.5%.

 

За създателите на двата успешни модела на Fiat - Bravo и Brava - това признание не е изненада, по-скоро търсен и упорито преследван ефект. Защото Fiat Bravo и Fiat Brava са резултат от супермодерен механичен дизайн и неподражаем стил, в които уникалната елегантност на италианския опит е комбиниран с изключителна функционалност и рационалност.

При всяка от версиите дизайнерите са реализирали важни подобрения. 16-клапановият двигател 1.2 с мощност от 82 к.с. осигурява на автомобилите естетичен вид и едновременно с това способност да постигат блестящи резултати Турбодизеловият двигател 1.9 JTD с директно впръскване е едно от най-добрите постижения в съвременната автомобилна техника. От една страна, това е дизелов двигател, който хем демонстрира качествата на бензинов, хем намалява осезаемо разходите на гориво на 100 км.

Висока технология

Всъщност Fiat Bravo/a се предлага в седем разновидности на двигателя - 4 бензинова и 3 турбодизелови. Всеки от тях представлява идеална комбинация от технически характеристики, нисък разход на гориво, лесна поддръжка и може би най-важното - респект към околната среда.

 

Конструктивната схема на Fiat Bravo/a е плод на съвременен проект, осигуряващ лесно управление и в същото време висока сигурност на пътя.

Заедно с това автомобилите предлагат редица удобства: мястото на водача разполага с доста възможности за регулиране на волана и седалката и за намиране на идеалната позиция за шофиране; купето е с отлична шумоизолация, а чувството за пространство се усилва от изисканите цветове - антрацит за контролното табло и стелките, светлосиво за страничните колони, тавана и сенниците; всички команди са на една ръка разстояние, командното табло е с мека линия, тапицериите са елегантни, седалките анатомични, а облегалката, абсорбираща енергия, е подсилена с възглавничка против потъване и позволяваща при удар да се избегне плъзгането напред. С една дума - предлаганият комфорт е от класата на лимузина от висок клас.

 

Сигурност

Ако има нещо, с което се славят всички автомобили с марката Fiat, то това е именно сигурността. Fiat Bravo/a предлагат най-съвременните стандарти за сигурност. Усиленото недеформируемо купе включва програмирани ударни зони. Страничните лостове на вратите подпомагат защитата при страничен удар. Предпазните колани на предните седалки са със система за пренавиване, а воланът е енергопоглъщащ.

Освен въздушната възглавница за водача, която е серийна, се предлагат и въздушни възглавници за пътуващия до шофьора, както и странични.

Противопожарната система (FPS) се предлага с всички версии и тя включва пасивно изключване и двойна клапа за прекъсване на горивото.

Спирачната система е двойно кръстосана и тя прави възможно спирането от двете страни на колелата, дори когато една от двете системи е неизправна. Четириканалната ABS система е стандартна при Fiat Brava ELX и е допълнителна опция при останалите спесификации.

И това не е всичко.

Fiat Bravo/a е сигурна, дори когато не е в движение, защото разполага със стандартния Fiat CODE: електронен ключ против кражба с функция за блокиране на двигателя, който може да бъде включен само с оригиналния ключ.

Свобода и комфорт

Климатичната инсталация гарантира автоматичен контрол на температурата и поленов филтър за рециркулация на въздуха. Радиото е специално проектирано за Fiat Bravo/a и е разположено централно върху таблото. Всяко радио работи само с автомобила, в който е монтирано, и не може да се активира в друго купе, поради което кражбата е безсмислена. Аудиосистемата разполага с функцията фон-ин за прослушване на телефонен разговор чрез тонколоните. Големият дисплей предлага и функцията дигитален часовник.

Не на последно място Fiat Bravo/a защитават природата, като покриват всички стандарти за изгорели газове, а от технологичните процеси са отстранени всички вредни субстанции.

Всички автомобили Fiat Bravo/a могат да бъдат рециклирани в края на техния живот чрез модерната система F.A.R.E (Fiat Auto Recycling System).

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 247
  • Created
  • Last Reply

Нещо не искам дизел. Даже в момента продавам 1.9ТД .... е не е JTD , но искам бензин.

Знам че си гори доста , то при фиат няма разлика в горенето от 1,4 до 1,8 от собствен опит го казвам това. Все е над 9 :)

В форума на фиат се е изписало доста , четох .... ще мисля :)

Link to comment
Share on other sites

Мисля си, че 1,6 е по-добрия вариант. Колегите там бяха писали за някъв 1,6 90 коня ама нИнам :)

 

Тоя да не е 8В?

 

Иначе 1.6 16В 102 коня е добър мАтор.1.4 ми се вижда малък :)

Link to comment
Share on other sites

Тоя да не е 8В?

 

Иначе 1.6 16В 102 коня е добър мАтор.1.4 ми се вижда малък :)

 

Не знам. И аз не знаех, че го има. Във ФИАТ форума казват, че го имало ама не бил често срещан. Може би го слагат на БравА.

 

Пущините трусно се турбинират за разлика от Пунтарелата :):):)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Бравотата и на Бравите защо фаровете са им пълен шит на всичките?Не съм видял едно на което да осветяват дост. добре?Това просто си е така или прегарят страшно бързо?

Link to comment
Share on other sites

Бравотата и на Бравите защо фаровете са им пълен шит на всичките?Не съм видял едно на което да осветяват дост. добре?Това просто си е така или прегарят страшно бързо?

 

Изпуснах е тази тема, просто съм ангажиран и не мога да следя всичко. Първо Браво Брава найстина са им слаби фаровете или по точно със стареенето на автомобила фаровете отслабват. Това важи за всички автомобили. Фаровете са евтини два нови фара са 160 лева с по една кружка Филипс Блу Вижън и нощта става ден. Второ частите са им сравнително евтини ако вземем за база Голфа са доста по евтини и са на ниво опел. Трето намират се и още по евтини по моргите. Четвърто не горят толкова много. Аз имам Брава 1.6 16В 103 коня и мойта градско ми гори около 7.2 при условие, че карам главно на смукач. Хаха. Извънградско до 120 км в час ми пада още по ниско. И имат доста евтина подръжка.

Link to comment
Share on other sites

Изпуснах е тази тема, просто съм ангажиран и не мога да следя всичко. Първо Браво Брава найстина са им слаби фаровете или по точно със стареенето на автомобила фаровете отслабват. Това важи за всички автомобили. Фаровете са евтини два нови фара са 160 лева с по една кружка Филипс Блу Вижън и нощта става ден. Второ частите са им сравнително евтини ако вземем за база Голфа са доста по евтини и са на ниво опел. Трето намират се и още по евтини по моргите. Четвърто не горят толкова много. Аз имам Брава 1.6 16В 103 коня и мойта градско ми гори около 7.2 при условие, че карам главно на смукач. Хаха. Извънградско до 120 км в час ми пада още по ниско. И имат доста евтина подръжка.

Това, че фаровете на Браво и Брава са слаби е абсолютен мит. Добре почистени и настроени фарове светят просто перфектно. А колега за разхода ти от 7.2/100 просто не е нужен коментар.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Тоя да не е 8В?

 

Иначе 1.6 16В 102 коня е добър мАтор.1.4 ми се вижда малък :)

 

1.6 16v тъй наречения 182.А4000 и 182.А6000 с компзтри Marelli IAW1AF не е 102 коня приятелче а 103 тва си е едно магаре още недей така има и един 90 коня ама той е ташак.Общо взето според мен 1.6цц16 е най добрия мотор качен на фиат браво а за 1.4 въобще не си помислят тва такъв номер може да ви извърти с вала че лошичко ще ви стане....

Link to comment
Share on other sites

1.6 16v тъй наречения 182.А4000 и 182.А6000 с компзтри Marelli IAW1AF не е 102 коня приятелче а 103 тва си е едно магаре още недей така има и един 90 коня ама той е ташак.Общо взето според мен 1.6цц16 е най добрия мотор качен на фиат браво а за 1.4 въобще не си помислят тва такъв номер може да ви извърти с вала че лошичко ще ви стане....

 

16 клапановия го знаем.....въпроса е, че във ФИАТ форума говориха за 8 клапанов. Е може и те да са се объркали ;). За 1,4 и така знам, че не е хич добър мотор.

А за мен още по-добър е 2.0 20В. Единственото е, че има голям данък. Иначе за 5 цилиндъра гори 11, 12 и то зимата ;)

Link to comment
Share on other sites

16 клапановия го знаем.....въпроса е, че във ФИАТ форума говориха за 8 клапанов. Е може и те да са се объркали ;). За 1,4 и така знам, че не е хич добър мотор.

А за мен още по-добър е 2.0 20В. Единственото е, че има голям данък. Иначе за 5 цилиндъра гори 11, 12 и то зимата ;)

 

:punk HGT-то е голям звяр няма грешка тая кола 147 или 153 коня и двата мотора са уникални....а бе Italian Power

Link to comment
Share on other sites

Аз си карам БРАВАТА доволен сам от нея дв.1.8 16v. за семеина кола е приказка реших да е продам защото искам по нова година.Расхода и е 7.5 на 100км. с КЛИМАТИКА извън градцко.И да ви кажа няма продаване а цената е нормална и без забележки някои може ли да каже що така се получава.Хората не искат да карат БРАВО и БРАВА ли???

Link to comment
Share on other sites

Аз си карам БРАВАТА доволен сам от нея дв.1.8 16v. за семеина кола е приказка реших да е продам защото искам по нова година.Расхода и е 7.5 на 100км. с КЛИМАТИКА извън градцко.И да ви кажа няма продаване а цената е нормална и без забележки някои може ли да каже що така се получава.Хората не искат да карат БРАВО и БРАВА ли???

Какви пари и търсиш? Коя година е колата?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

аз имам брава 1.6 16 v 103 hp и съм си много доволен от колата наистина вози малко твърдо но всичко друго няма грешка .. и ми е чудно само .. всеки говори фиат а у мани ги тва не са коли .. що като мина покраи някои сервиз и виждам само немски френски японски и много рядко ама наистина много рядко италиански коли :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

аз имам брава 1.6 16 v 103 hp и съм си много доволен от колата наистина вози малко твърдо но всичко друго няма грешка .. и ми е чудно само .. всеки говори фиат а у мани ги тва не са коли .. що като мина покраи някои сервиз и виждам само немски френски японски и много рядко ама наистина много рядко италиански коли :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

 

щото направо ги хвърлят, затова не виждаш :D :D :D

по наще хубави пътища е само за фиатове със слаби предници.

иначе много пъти са ставали коли на годината, но повече заради дизайн.

Link to comment
Share on other sites

тогава тръгни по моргите да видиш кво има повече там немско или италианско и ако има ако има повече италиански call me ;) което много ме самнява

Link to comment
Share on other sites

тогава тръгни по моргите да видиш кво има повече там немско или италианско и ако има ако има повече италиански call me ;) което много ме самнява

 

как ще има повече италиянско, като в България на всеки 10 човека - 7 са с немски коли.. същото е и по сервизите..

Link to comment
Share on other sites

аз имам брава 1.6 16 v 103 hp и съм си много доволен от колата наистина вози малко твърдо но всичко друго няма грешка .. и ми е чудно само .. всеки говори фиат а у мани ги тва не са коли .. що като мина покраи някои сервиз и виждам само немски френски японски и много рядко ама наистина много рядко италиански коли :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

 

Ми ти като си минал покрай сервизи на Фолксваген и Пежо какво очакваш да има вътре?Сигурно ще е пълно с Алфа Ромео а?

 

Незнам дали колегата от форума Дон Чефо ще се усмили да каже колко пъти за 1 година му влиза ФИАТ-а в сервиза и колко пъти за много по-дълъг период е влизала с години по-старата Вектра на баща му.Готов съм да се хвана на бас че ФИАТ-а води по всички параграфи!!

 

 

тогава тръгни по моргите да видиш кво има повече там немско или италианско и ако има ако има повече италиански call me ;) което много ме самнява

 

Много точно ти го отговори човекът под мен.А именно:

как ще има повече италиянско, като в България на всеки 10 човека - 7 са с немски коли.. същото е и по сервизите..
Link to comment
Share on other sites

Ми ти като си минал покрай сервизи на Фолксваген и Пежо какво очакваш да има вътре?Сигурно ще е пълно с Алфа Ромео а?

 

naprotiv i v servizi na fiat sam vijdal nemski baraki :D :D :D

Link to comment
Share on other sites

Ми ти като си минал покрай сервизи на Фолксваген и Пежо какво очакваш да има вътре?Сигурно ще е пълно с Алфа Ромео а?

 

Незнам дали колегата от форума Дон Чефо ще се усмили да каже колко пъти за 1 година му влиза ФИАТ-а в сервиза и колко пъти за много по-дълъг период е влизала с години по-старата Вектра на баща му.Готов съм да се хвана на бас че ФИАТ-а води по всички параграфи!!

Много точно ти го отговори човекът под мен.А именно:

 

Колата имаше развален семеринг на вала(така я купих) както и дефектно радиаторче на парното(пак така я купих). Нямаше как да ги разбера и двете неща преди да сменя маслото за първото и след като почна да ми губи антифриз..... Другото си е за моя сметка понеже АЗ съм си го направил, а не колата. но по виновни са "МАЙСТОРИТЕ", които ми бяха объркали центровката и още куп други неща. Сега колата работи като швейцарски часовник.......

 

Щото ти ако влезеш в голяма дупка и ти остане колелото кой ще е виновен. "Меката кола" или хубавия ни път. ;). Така стана и с мен горе доло.

 

как ще има повече италиянско, като в България на всеки 10 човека - 7 са с немски коли.. същото е и по сервизите..

Глупости. В последно време МНОГО италиански навлезнаха.

 

Немско викаш..... Пред мен съседа плати 430 кинта като за труд не му взеха много пари защото са му познати за неща, за които дори за 20ВТ Лимитед Едишън на Купе няма да платиш ;) Разликата между тиграта и Купето е огромна както и кефа на каране. Освен това същия човек има и Браво ХГТ. За 30000 км само масълце ;). И след като я купи имаше нещо по окачването АМА ТАКА Я КУПИ ;).

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...
  • 1 month later...
щото направо ги хвърлят, затова не виждаш :D :D :D

по наще хубави пътища е само за фиатове със слаби предници.иначе много пъти са ставали коли на годината, но повече заради дизайн.

 

:laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing:

 

Добре. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

И аз съм абсолютно съгласен,особено с това за предниците :laughing: Те щото са им много меки за това вече година и половина каране в България не съм барнал нищо по предницата.

Link to comment
Share on other sites

търся оригинално сд за фиат брава.т.0887045923

Виж във ФИАТ форума ;). Почти съм сигурен, че съм виждал няколко обяви. Аз имах, но си замина бая отдавна.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...