evil_smith Posted April 24, 2007 Share Posted April 24, 2007 Верно. От един и същ литраж Мерца вади с колко беше 300 Nm повече въртящ момент и с някой друг КОН отгоре. Мерца си е Мерц И първото нещо което плащаш е емблемата. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Warez-boy Posted April 24, 2007 Share Posted April 24, 2007 еиии като почнат някои да ми правят заключения за български манталитети ми става лошо...и кво за цял ли свят гроздето е високо и за тва признават мерцедес...пък и те бмв ауди са ниско грозде всеки може да го вземе нали...то щото има разлика от няколко стотин хиляди за тва съм фен на мерцедес, както и всички други хора по света за това го харесват. Казах го във връзка с това, че плюят Мерцедес. Не си ме разбрал. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leper_Messiah Posted April 24, 2007 Share Posted April 24, 2007 Ми ето например Ауди, БМВ и Мерцедес - всичките са хубави, но аз бих предпочел БМВ.Всяка марка си има свой индивидиуални белези. Мерцедес - лукс, БМВ - спорт, а за ауди не знам Имаше една такава реклама. Цитирам по памет : "Ако искате лукс - мерцедес, ако искате спортен дух - БМВ ако искате стил Бентли (или някоя от тия тузарските марки беше) ако искате всичко това.... - Ауди " Link to comment Share on other sites More sharing options...
pi4aga Posted April 24, 2007 Share Posted April 24, 2007 Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted April 24, 2007 Share Posted April 24, 2007 На майка ми служебната е А8 ... голям звяр е тва... и гори като за 5 коли. Ako проектираш ДВГ с такъв обем да гори като за "една" кола сиреч малолитражка - ставаш Нобелов лауреат и си ореждаш живота. Една кола за да върви трябва да гори нещо . Имаше една такава реклама.Цитирам по памет : "Ако искате лукс - мерцедес, ако искате спортен дух - БМВ ако искате стил Бентли (или някоя от тия тузарските марки беше) ако искате всичко това.... - Ауди " Даааа на рекламата може, ама видя ли клипа и работните мощности до които стига мерца Link to comment Share on other sites More sharing options...
BendJamuH.feat.Lo0k Posted April 24, 2007 Author Share Posted April 24, 2007 много яко клипче.Мерси Link to comment Share on other sites More sharing options...
dunata Posted April 24, 2007 Share Posted April 24, 2007 Ako проектираш ДВГ с такъв обем да гори като за "една" кола сиреч малолитражка - ставаш Нобелов лауреат и си ореждаш живота. Една кола за да върви трябва да гори нещо .Е така е ... на нея и плащат бензина, иначе едва ли щеше да кара А8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted April 24, 2007 Share Posted April 24, 2007 Те ауди не бяха ли някви VW-та? От аудитата признавам само два модела - А5 и R8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Warez-boy Posted April 24, 2007 Share Posted April 24, 2007 Ако сравним характеристиките в луксозния клас, се забелязва значително превъзходство на Мерцедеса. Сравнението е между "каймака" на двете компании. Или така наречения фирмен тунинг. Mercedes-Benz S65 AMG vs Audi S8 2007 Мерцедес: 6.0 литров, Атмосферен, V-образен, 12 цилиндров двигател със 612 конски сили и 1000 Nm въртящ момент. Ускорение от 0-100 за 4.4 секунди. Цена 457066 лева. Ауди: 5.2 литров, Атмосферен, V-образен, 10 цилиндров двигател със 450 конски сили и 540 Nm въртящ момент. Ускорение от 0-100 за 5.0 секунди. Цена 209 000 лева. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted April 24, 2007 Share Posted April 24, 2007 Ако сравним характеристиките в луксозния клас, се забелязва значително превъзходство на Мерцедеса. Сравнението е между "каймака" на двете компании. Или така наречения фирмен тунинг. Mercedes-Benz S65 AMG vs Audi S8 2007 Мерцедес: 6.0 литров, Атмосферен, V-образен, 12 цилиндров двигател със 612 конски сили и 1000 Nm въртящ момент. Ускорение от 0-100 за 4.4 секунди. Цена 457066 лева. Ауди: 5.2 литров, Атмосферен, V-образен, 10 цилиндров двигател със 450 конски сили и 540 Nm въртящ момент. Ускорение от 0-100 за 5.0 секунди. Цена 209 000 лева. В някой тест а ауто билд има вероятност Ауди-то да бие........само заради цената. Иначе Ес на Брабус или така наречения РОКЕТ с неговите 730 коня няма равен сред лимо-тата Link to comment Share on other sites More sharing options...
Warez-boy Posted April 24, 2007 Share Posted April 24, 2007 В някой тест а ауто билд има вероятност Ауди-то да бие........само заради цената. Иначе Ес на Брабус или така наречения РОКЕТ с неговите 730 коня няма равен сред лимо-тата Аз умишлено не споменах Брабус. Мисля, че не е коректно. Брабус са разработки на много високо ниво. Неможе да се сравняват с Ауди. Някой от моделите им струват над 1 000 000 лева. Брабус е за висшата аристокрация. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ROBIN Posted April 24, 2007 Share Posted April 24, 2007 Като ще описваш с такива подробности двигателите, поне пиши правилни неща. На С класата от страни с големи букви пише v12 biturbo, как така ще е с атмосферен двигател При всички положения бих си купил ауди. Субективно разликата от 0,6с изобщо не се усеща, а 200 000лв разлика са си 200 000лв Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted April 24, 2007 Share Posted April 24, 2007 Като ще описваш с такива подробности двигателите, поне пиши правилни неща. На С класата от страни с големи букви пише v12 biturbo, как така ще е с атмосферен двигател При всички положения бих си купил ауди. Субективно разликата от 0,6с изобщо не се усеща, а 200 000лв разлика са си 200 000лв Brabus ДА, но в горния пост колегата говореше за AMG. 200000 лева не са нищо за ценители . За мен са цяло състояние, ноооо......... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ROBIN Posted April 24, 2007 Share Posted April 24, 2007 This exclusive performance is made possible by the 5980-cc V12 engine developed by Mercedes-AMG. The engine's credentials are outstanding: maximum output of 450 kW/612 hp is maintained from 4750 to 5100 rpm, while the maximum torque of 1000 Nm can be called on from 2000 to 4000 rpm. Even as low as 1000 rpm, the AMG V12 biturbo engine already delivers 570 Nm of torque to the crankshaft, while 750 Nm is on tap at 1500 rpm. The BRABUS engine specialists further equip the engine with larger turbochargers, a more efficient intercooling system and a stainless-steel high-performance exhaust system with four pipes and metal catalysts with low back pressure. Newly programmed engine electronics ensure that all new components work together flawlessly. They also contribute to maximum power yield and to meeting current exhaust emission limits. With 730 hp / 537 kW at 5,100 rpm the BRABUS S V12 S Biturbo engine delivers superlative power. The same is true for its peak torque of 1,320 Nm at 2,100 rpm. In the car peak torque is limited electronically to 1,100 Nm. Някой може ли да намери линк за доработено от Motorentechnik Mayer (MTM) S8? edit: Намерих само това в официалния сайт: http://www.mtm-online.de/en/index.php?nav=...p;FZID=S8D3331Q Link to comment Share on other sites More sharing options...
pi4aga Posted April 24, 2007 Share Posted April 24, 2007 до колкото ми е известно няма такова животно още,но аз лично очаквам следващите 8-ци да им турят турбиниран 4.2 както ауди си могат до този момент фирмата се доказваше,че може да съперничи на мерцедес по комфорт и на бмв по бързина с атносферните си двигатели,а практически погледнато от 4.2-ката е невъзможно да се изтискат повече коне без турбина,тъй че най-вероятно ще изкочат с някое турбо двигателче скоро време Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.