Jump to content
BulForum.com

Mitsubishi


nama

Recommended Posts

  • Replies 52
  • Created
  • Last Reply
"и това е най-вече заради 6-степенната CVT"

xm..... prokletata tehnika mn napredva :D i na koq predavka 6te da e tova 5 ???

 

Вероятно е шеста, защото я карам в автоматичен режим. Мога да се пробвам да снимам таблото с камерата на мобилния, не знам до колко ще излезе читава снимка. Що се отнася до предавките, със сигурност може да се определи, когато се подкара в ръчен режим. ;)

 

 

Едит: Най-сетне успях да направя снимка на таблото в движение. В този случай трансмисията наистина включва на 6-та предавка - пробвах същото упражнение в ръчен режим.

lancer2.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Новият Лансер е изложен на пловдивския панаир - премиера на модела за България. Доколкото разбрах предлагат се модификации с 1.5 и 1.8 литрови бензинови MIVEC и 2.0 литров DI-D дизел. Цената на базовия модел с 1.5 бензинов двигател е 29000 лв. За съжаление май европейската линия не включва двулитровия 152 к.с. агрегат, което е доста кофти. Също така не знам дали се предлага 6-степенната CVT трансмисия, която върви с лостове за смяна на предавките от волана. Иначе купето е абсолютно същото като на американския модел без никакви изменения.

Link to comment
Share on other sites

преди близо месец в тракия видях такъв като твоя с руска регистрация

 

Мдам, руснаците отдавна си внасят американския модел директно от Япония. ;)

Link to comment
Share on other sites

Тоя скоростомер защо е разграфен в Километри като колата е за щатите?Или пък това е до 220 мили и тогава тая кола е такъв самолет :D

 

П.П.Гледам пише долу километри а с малките цифрички мили.Е значи колата не била чак такъв самолет.Само не ми е ясно щом е за щатите защо не са големите цифрички мили........

Link to comment
Share on other sites

Тоя скоростомер защо е разграфен в Километри като колата е за щатите?Или пък това е до 220 мили и тогава тая кола е такъв самолет :D

 

П.П.Гледам пише долу километри а с малките цифрички мили.Е значи колата не била чак такъв самолет.Само не ми е ясно щом е за щатите защо не са големите цифрички мили........

 

 

Има една малка разлика между моделите за САЩ и Канада - в Канада официално е приета системата "СИ", което ще рече, че знаците по пътищата (ограничения на скоростта и разстояния) са в км/ч и км, следователно и основната скала на скоростомера трябва да е в км/ч. По подразбиране термометъра за външната температура на таблото също показва в градуси Целзий, но може да се настрои и за Фаренхайт. Хубавото тук е че в повечето случаи (особено по магазините) се изписват стойностите и в двете системи СИ и имперската, така човек бързо свиква да превхърля между сантиметри и инчове или паундове и килограми.

 

Максималната скорост на този Лансер също е електронно ограничена като за масов модел. С тези 152 коня, олекотената конструкция (изцяло алуминиев двигател) и 6-степенната трансмисия машинката може да качи доста повече от 220 км/ч. ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Преди малко видях един такъв Лансер 10-ка срещу Централна гара, беше спрял пред казината, изпопадаха ми очите даже не погледнах табелата с каква регистрация е, уникален автомобил, направо неземен в сравнение с автопарка по нашите пътища :wub: на живо изглежда доста по-различно, отколкото на снимки, задницата е много висока а отпред муцуната с големия радиатор е много по-ниска отколкото изглежда на снимките и е леко издадена напред, изглеждаше като акула захапала бордюра пред нея :lol: :lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Преди малко видях един такъв Лансер 10-ка срещу Централна гара, беше спрял пред казината, изпопадаха ми очите даже не погледнах табелата с каква регистрация е, уникален автомобил, направо неземен в сравнение с автопарка по нашите пътища :wub: на живо изглежда доста по-различно, отколкото на снимки, задницата е много висока а отпред муцуната с големия радиатор е много по-ниска отколкото изглежда на снимките и е леко издадена напред, изглеждаше като акула захапала бордюра пред нея :lol: :lol: :lol:

 

Аз също смятам, че в момента това е най-агресивно изглеждащия компактен седан, особено предницата, гледана отстрани. От Mitsubishi твърдят, че дизайна й е вдъхновен от този на съвременните изтребители, но също така съм съгласен, че изглежда точно като акула в атака, преди да захапе жертвата си. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Моето мнение е малко пристрастно, но предполагам, че и вие ще се съгласите.

Видях, че много се възхищавате на формата на колата. Големия задник и ниския предник е нещо, което Алфа Ромео прилагат в своите седани от 30 години.

И още нещо: погледнете снимката на Лансера отзад от първата страница от темата. А на тази снимка ще видите по-красивия вариант на Алфа 159. Ако се загледате ще забележите много сходни черти (Алфата е по-стария модел между другото).

Възниква въпроса дали някой знае кой е дизайнера на това Мицубиши?

 

Причината поради, която този модел ми харесва по-малко от предишния Лансер е трагична (за мен). И тя е тенденцията в автомобилостроенето да се правят все по-големи и по-големи каруци.

Link to comment
Share on other sites

Аз пък искрено се кефя на ево шестака за мен това си е истинската кола не знам колко струва, но едва ли ще е някаква неприлична сума като се има в предвид, че няма да е първа младост. Друг е пробелема да се намери запазен екземпляр което поне за мен е почти невъзможно, защото всеки с такава кола и е изтискал одавна и малко останалия в нея животец.

Link to comment
Share on other sites

Аз съм хвърлил око на 1.8 MIVEC, 143 коня с INTENSE пакета и CVT ск. кутия. Малко висок ми идва разхода от 11 градско обаче и се чудя дали дизела не е по-добре (но пък 3к отгоре). На фона на екстрите, цената от 40к лв. изглежда доста ниска спрямо конкуренцията. Не че съм тръгнал да го купувам, но е страхотно предложение, така че може да навестя някой от салоните, за да проверя как са лизинговите условия... информативно :).

Link to comment
Share on other sites

Най-сетне доживяхме! Пристигна и черешката в тортата - Mitsubishi Lancer Evolution. Предлага се в два варианта: по-евтиния GSR с ръчна 6-степенна трансмисия (базова цена около $41,500) и варианта MT със забележителната Twin-Clutch SST трансмисия (базова цена от $47,500). Същият двулитров агрегат на Лансер, обаче напомпан с турбокомпресор до 291 к.с. Уникално 4WD задвижване, Brembo спирачна система и какво ли не още. Вече ме е яд, че не изчаках няколко месеца появата на този уникален модел а си взех по-слабичкия му събрат миналата година, но сега със сигурност поне ще му направя един серозен тест драйв. :punk

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Дожвях и този момент. Няма наистина такова усещане. Днес оставих моя Lancer GTS за смяна на маслото в сервиза и използвах възможноста да се запозная отблизо с този невероятен звяр. Управлението може да се опише само по един начин - душевен оргазъм. Всичко е подчинено на подчертано спортния дух, който те обзема още при първия поглед. Отвън а и отвътре Evo X е почти досущ като GTS модела, който имам щастието да карам вече осем месеца. Основните разлики са въздухозаборника на предния капак за турбото, по-голямата радиаторна решетка, както и червения отблясък на Brembo спирачките и черните решетки на предните калници за охлаждането им. Отвътре основната разлика са спортните Recaro седалки и леко видозименения волан. Съществената разлика обаче се усеща най-вече, когато човек седне зад волана. С този зверски напомпан двигател купето се изстрелва като балистична ракета. Най-жестоко обаче е поведението на автомобила в остри завои, където 4WD задвижването си казва тежката дума. Неописуемо е също усещането при яко натискане на спирачките - колата заковава безкомпромисно, стабилно и светкавично. За съжаление, имах възможност да пробвам по-евтиния GSR модел, който идва с ръчна трансмисия. Много ми се искаше да пробвам MR модела с Twin-Clutch SST трансмисията, но дилъра бяха предпочели по-евтиния вариант. Другото, за което съжалявам е, че бях забравил да заредя батериите на фотоапарата и от бързането и липсата на светкавица станаха доста нескопосани снимки, но въпреки всичко се добива някаква представа за модела.

 

mg1661hw8.png

 

mg1662hs7.png

 

mg1663ai8.png

 

mg1664yk8.png

 

mg1665zt6.png

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Аз съм хвърлил око на 1.8 MIVEC, 143 коня с INTENSE пакета и CVT ск. кутия. Малко висок ми идва разхода от 11 градско обаче и се чудя дали дизела не е по-добре (но пък 3к отгоре). На фона на екстрите, цената от 40к лв. изглежда доста ниска спрямо конкуренцията. Не че съм тръгнал да го купувам, но е страхотно предложение, така че може да навестя някой от салоните, за да проверя как са лизинговите условия... информативно :).

 

В крайна сметка 5 месеца по-късно мечтата се осъществи :). Предполагам утре или най-късно четвъртък ще се сдобия с въпросния дзвер (1.8 CVT). Зависи колко бързо от Райфайзен регистрират колата.

Link to comment
Share on other sites

В крайна сметка 5 месеца по-късно мечтата се осъществи :). Предполагам утре или най-късно четвъртък ще се сдобия с въпросния дзвер (1.8 CVT). Зависи колко бързо от Райфайзен регистрират колата.

 

Честито и поздравления за удачния избор. Аз вече повече от година го търкалям моя дзвер и съм много доволен. През това време тук улиците се напълниха с този модел - хората го купуват масово и Mitsubishi явно правят сериозен удар. Освен това вече нерядко засичам и хора, сдобили се с новия Evolution - в паркинга на съседната сграда до офиса ми има един наскоро се появи. :)

Link to comment
Share on other sites

Ако трябва да съм честен бях се заковал на BMW 320D втора ръка, само че с времето се разколебах, защото поддръжката щеше да ми дойде колкото цената на нова и хубава кола. А новото си е ново, това е ясно. След което попаднах точно на първото ти мнение в темата и много се впечатлих, започнах да чета насам-натам, но си знаех, че това ще е колата :). Така че донякъде ти дължа едно Благодаря...

Link to comment
Share on other sites

Ако трябва да съм честен бях се заковал на BMW 320D втора ръка, само че с времето се разколебах, защото поддръжката щеше да ми дойде колкото цената на нова и хубава кола. А новото си е ново, това е ясно. След което попаднах точно на първото ти мнение в темата и много се впечатлих, започнах да чета насам-натам, но си знаех, че това ще е колата :). Така че донякъде ти дължа едно Благодаря...

 

Определено си постъпил много разумно предпочитайки новия Лансър пред нещо втора ръка пък било то и BMW 320D. Mitsubishi вложиха в този модел такива нови технологии, които можеш да видиш само в доста по-скъпите опции на луксозни марки като Audi например. Става въпрос най-вече за CVT трансмисията с ръчно управление от волана, изцяло алуминиевия MIVEC двигател, 18'' лети джанти с нископрофилни гуми, че дори и перфектната аудио система. Не знам в Европа и в България как е ситуацията, защото цените очевидно са доста по-различни, но тук в Северна Америка този модел вече определено е хит в компактния клас. :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...