didotk Posted August 13, 2007 Share Posted August 13, 2007 samo 6te dopylnq kym temata 4e nowiqt mitsub6 kara6e pred men estestveno s ruska registraciq goworim za plovdiv zna4i go ima na pazara Link to comment Share on other sites More sharing options...
Godfather Posted August 13, 2007 Share Posted August 13, 2007 "и това е най-вече заради 6-степенната CVT" xm..... prokletata tehnika mn napredva i na koq predavka 6te da e tova 5 ??? Вероятно е шеста, защото я карам в автоматичен режим. Мога да се пробвам да снимам таблото с камерата на мобилния, не знам до колко ще излезе читава снимка. Що се отнася до предавките, със сигурност може да се определи, когато се подкара в ръчен режим. Едит: Най-сетне успях да направя снимка на таблото в движение. В този случай трансмисията наистина включва на 6-та предавка - пробвах същото упражнение в ръчен режим. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TeQuila^^ Posted September 11, 2007 Share Posted September 11, 2007 aaaaaaaa.. teq qponcite mamata si traka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Godfather Posted September 28, 2007 Share Posted September 28, 2007 Новият Лансер е изложен на пловдивския панаир - премиера на модела за България. Доколкото разбрах предлагат се модификации с 1.5 и 1.8 литрови бензинови MIVEC и 2.0 литров DI-D дизел. Цената на базовия модел с 1.5 бензинов двигател е 29000 лв. За съжаление май европейската линия не включва двулитровия 152 к.с. агрегат, което е доста кофти. Също така не знам дали се предлага 6-степенната CVT трансмисия, която върви с лостове за смяна на предавките от волана. Иначе купето е абсолютно същото като на американския модел без никакви изменения. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlobil Posted September 28, 2007 Share Posted September 28, 2007 преди близо месец в тракия видях такъв като твоя с руска регистрация Link to comment Share on other sites More sharing options...
kamen Posted September 28, 2007 Share Posted September 28, 2007 преди близо месец в тракия видях такъв като твоя с руска регистрация тъмносин ли ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlobil Posted September 28, 2007 Share Posted September 28, 2007 сиво май с руска регистрация Link to comment Share on other sites More sharing options...
Godfather Posted September 30, 2007 Share Posted September 30, 2007 преди близо месец в тракия видях такъв като твоя с руска регистрация Мдам, руснаците отдавна си внасят американския модел директно от Япония. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted September 30, 2007 Share Posted September 30, 2007 Тоя скоростомер защо е разграфен в Километри като колата е за щатите?Или пък това е до 220 мили и тогава тая кола е такъв самолет П.П.Гледам пише долу километри а с малките цифрички мили.Е значи колата не била чак такъв самолет.Само не ми е ясно щом е за щатите защо не са големите цифрички мили........ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Godfather Posted September 30, 2007 Share Posted September 30, 2007 Тоя скоростомер защо е разграфен в Километри като колата е за щатите?Или пък това е до 220 мили и тогава тая кола е такъв самолет П.П.Гледам пише долу километри а с малките цифрички мили.Е значи колата не била чак такъв самолет.Само не ми е ясно щом е за щатите защо не са големите цифрички мили........ Има една малка разлика между моделите за САЩ и Канада - в Канада официално е приета системата "СИ", което ще рече, че знаците по пътищата (ограничения на скоростта и разстояния) са в км/ч и км, следователно и основната скала на скоростомера трябва да е в км/ч. По подразбиране термометъра за външната температура на таблото също показва в градуси Целзий, но може да се настрои и за Фаренхайт. Хубавото тук е че в повечето случаи (особено по магазините) се изписват стойностите и в двете системи СИ и имперската, така човек бързо свиква да превхърля между сантиметри и инчове или паундове и килограми. Максималната скорост на този Лансер също е електронно ограничена като за масов модел. С тези 152 коня, олекотената конструкция (изцяло алуминиев двигател) и 6-степенната трансмисия машинката може да качи доста повече от 220 км/ч. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kamen Posted November 25, 2007 Share Posted November 25, 2007 Преди малко видях един такъв Лансер 10-ка срещу Централна гара, беше спрял пред казината, изпопадаха ми очите даже не погледнах табелата с каква регистрация е, уникален автомобил, направо неземен в сравнение с автопарка по нашите пътища на живо изглежда доста по-различно, отколкото на снимки, задницата е много висока а отпред муцуната с големия радиатор е много по-ниска отколкото изглежда на снимките и е леко издадена напред, изглеждаше като акула захапала бордюра пред нея Link to comment Share on other sites More sharing options...
Godfather Posted November 26, 2007 Share Posted November 26, 2007 Преди малко видях един такъв Лансер 10-ка срещу Централна гара, беше спрял пред казината, изпопадаха ми очите даже не погледнах табелата с каква регистрация е, уникален автомобил, направо неземен в сравнение с автопарка по нашите пътища на живо изглежда доста по-различно, отколкото на снимки, задницата е много висока а отпред муцуната с големия радиатор е много по-ниска отколкото изглежда на снимките и е леко издадена напред, изглеждаше като акула захапала бордюра пред нея Аз също смятам, че в момента това е най-агресивно изглеждащия компактен седан, особено предницата, гледана отстрани. От Mitsubishi твърдят, че дизайна й е вдъхновен от този на съвременните изтребители, но също така съм съгласен, че изглежда точно като акула в атака, преди да захапе жертвата си. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kamen Posted November 26, 2007 Share Posted November 26, 2007 - тук е още по-злобна, жалко че това е само консепт. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Herbye Posted November 26, 2007 Share Posted November 26, 2007 е вече ме влюби в тва МиЦубиши ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slain Posted February 27, 2008 Share Posted February 27, 2008 тук http://www.mitsubishicars.com/MMNA/jsp/index.do цените са чууудни Link to comment Share on other sites More sharing options...
Corp Posted February 27, 2008 Share Posted February 27, 2008 Моето мнение е малко пристрастно, но предполагам, че и вие ще се съгласите. Видях, че много се възхищавате на формата на колата. Големия задник и ниския предник е нещо, което Алфа Ромео прилагат в своите седани от 30 години. И още нещо: погледнете снимката на Лансера отзад от първата страница от темата. А на тази снимка ще видите по-красивия вариант на Алфа 159. Ако се загледате ще забележите много сходни черти (Алфата е по-стария модел между другото). Възниква въпроса дали някой знае кой е дизайнера на това Мицубиши? Причината поради, която този модел ми харесва по-малко от предишния Лансер е трагична (за мен). И тя е тенденцията в автомобилостроенето да се правят все по-големи и по-големи каруци. Link to comment Share on other sites More sharing options...
raptor2721 Posted February 27, 2008 Share Posted February 27, 2008 Аз пък искрено се кефя на ево шестака за мен това си е истинската кола не знам колко струва, но едва ли ще е някаква неприлична сума като се има в предвид, че няма да е първа младост. Друг е пробелема да се намери запазен екземпляр което поне за мен е почти невъзможно, защото всеки с такава кола и е изтискал одавна и малко останалия в нея животец. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kamen Posted February 28, 2008 Share Posted February 28, 2008 Днеска на фитнес "Лаута" видях последния модел еклипс дори беше същия цвят както в линка на Slain Link to comment Share on other sites More sharing options...
RIP Posted March 1, 2008 Share Posted March 1, 2008 Аз съм хвърлил око на 1.8 MIVEC, 143 коня с INTENSE пакета и CVT ск. кутия. Малко висок ми идва разхода от 11 градско обаче и се чудя дали дизела не е по-добре (но пък 3к отгоре). На фона на екстрите, цената от 40к лв. изглежда доста ниска спрямо конкуренцията. Не че съм тръгнал да го купувам, но е страхотно предложение, така че може да навестя някой от салоните, за да проверя как са лизинговите условия... информативно . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Godfather Posted March 5, 2008 Share Posted March 5, 2008 Най-сетне доживяхме! Пристигна и черешката в тортата - Mitsubishi Lancer Evolution. Предлага се в два варианта: по-евтиния GSR с ръчна 6-степенна трансмисия (базова цена около $41,500) и варианта MT със забележителната Twin-Clutch SST трансмисия (базова цена от $47,500). Същият двулитров агрегат на Лансер, обаче напомпан с турбокомпресор до 291 к.с. Уникално 4WD задвижване, Brembo спирачна система и какво ли не още. Вече ме е яд, че не изчаках няколко месеца появата на този уникален модел а си взех по-слабичкия му събрат миналата година, но сега със сигурност поне ще му направя един серозен тест драйв. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Godfather Posted March 16, 2008 Share Posted March 16, 2008 Дожвях и този момент. Няма наистина такова усещане. Днес оставих моя Lancer GTS за смяна на маслото в сервиза и използвах възможноста да се запозная отблизо с този невероятен звяр. Управлението може да се опише само по един начин - душевен оргазъм. Всичко е подчинено на подчертано спортния дух, който те обзема още при първия поглед. Отвън а и отвътре Evo X е почти досущ като GTS модела, който имам щастието да карам вече осем месеца. Основните разлики са въздухозаборника на предния капак за турбото, по-голямата радиаторна решетка, както и червения отблясък на Brembo спирачките и черните решетки на предните калници за охлаждането им. Отвътре основната разлика са спортните Recaro седалки и леко видозименения волан. Съществената разлика обаче се усеща най-вече, когато човек седне зад волана. С този зверски напомпан двигател купето се изстрелва като балистична ракета. Най-жестоко обаче е поведението на автомобила в остри завои, където 4WD задвижването си казва тежката дума. Неописуемо е също усещането при яко натискане на спирачките - колата заковава безкомпромисно, стабилно и светкавично. За съжаление, имах възможност да пробвам по-евтиния GSR модел, който идва с ръчна трансмисия. Много ми се искаше да пробвам MR модела с Twin-Clutch SST трансмисията, но дилъра бяха предпочели по-евтиния вариант. Другото, за което съжалявам е, че бях забравил да заредя батериите на фотоапарата и от бързането и липсата на светкавица станаха доста нескопосани снимки, но въпреки всичко се добива някаква представа за модела. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RIP Posted July 1, 2008 Share Posted July 1, 2008 Аз съм хвърлил око на 1.8 MIVEC, 143 коня с INTENSE пакета и CVT ск. кутия. Малко висок ми идва разхода от 11 градско обаче и се чудя дали дизела не е по-добре (но пък 3к отгоре). На фона на екстрите, цената от 40к лв. изглежда доста ниска спрямо конкуренцията. Не че съм тръгнал да го купувам, но е страхотно предложение, така че може да навестя някой от салоните, за да проверя как са лизинговите условия... информативно . В крайна сметка 5 месеца по-късно мечтата се осъществи . Предполагам утре или най-късно четвъртък ще се сдобия с въпросния дзвер (1.8 CVT). Зависи колко бързо от Райфайзен регистрират колата. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Godfather Posted July 2, 2008 Share Posted July 2, 2008 В крайна сметка 5 месеца по-късно мечтата се осъществи . Предполагам утре или най-късно четвъртък ще се сдобия с въпросния дзвер (1.8 CVT). Зависи колко бързо от Райфайзен регистрират колата. Честито и поздравления за удачния избор. Аз вече повече от година го търкалям моя дзвер и съм много доволен. През това време тук улиците се напълниха с този модел - хората го купуват масово и Mitsubishi явно правят сериозен удар. Освен това вече нерядко засичам и хора, сдобили се с новия Evolution - в паркинга на съседната сграда до офиса ми има един наскоро се появи. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RIP Posted July 2, 2008 Share Posted July 2, 2008 Ако трябва да съм честен бях се заковал на BMW 320D втора ръка, само че с времето се разколебах, защото поддръжката щеше да ми дойде колкото цената на нова и хубава кола. А новото си е ново, това е ясно. След което попаднах точно на първото ти мнение в темата и много се впечатлих, започнах да чета насам-натам, но си знаех, че това ще е колата . Така че донякъде ти дължа едно Благодаря... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Godfather Posted July 2, 2008 Share Posted July 2, 2008 Ако трябва да съм честен бях се заковал на BMW 320D втора ръка, само че с времето се разколебах, защото поддръжката щеше да ми дойде колкото цената на нова и хубава кола. А новото си е ново, това е ясно. След което попаднах точно на първото ти мнение в темата и много се впечатлих, започнах да чета насам-натам, но си знаех, че това ще е колата . Така че донякъде ти дължа едно Благодаря... Определено си постъпил много разумно предпочитайки новия Лансър пред нещо втора ръка пък било то и BMW 320D. Mitsubishi вложиха в този модел такива нови технологии, които можеш да видиш само в доста по-скъпите опции на луксозни марки като Audi например. Става въпрос най-вече за CVT трансмисията с ръчно управление от волана, изцяло алуминиевия MIVEC двигател, 18'' лети джанти с нископрофилни гуми, че дори и перфектната аудио система. Не знам в Европа и в България как е ситуацията, защото цените очевидно са доста по-различни, но тук в Северна Америка този модел вече определено е хит в компактния клас. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.