Jump to content
BulForum.com

Mitsubishi


nama

Recommended Posts

  • Replies 52
  • Created
  • Last Reply

Добре де и на мен напоследък акъла ми е залитнал към тази марка. Особено от както пуснаха в продажба модела на Лансер за 2008-а (дизайна на автомобила няма нищо общо с предишния грозноват модел). Не знам дали се е появил вече в Европа, но тук се очертава хит. Засега излиза само с един двигател: 4-цилиндров, изцяло алуминиев, двулитров MIVEC, 152 коня при 6000 оборота. Модификацията GTS се предлага с опционната Sportronic® CVT (от типа типтроник), която върви с алуминиево лостче за ръчно превключване на предавките на волана.

Ето малко снимки отблизо:

 

mg0968io6.jpg

 

mg0969dl9.jpg

Link to comment
Share on other sites

красиво е и наистина различно от предишните модели...но мен малко задницата не ми допада...

ами прилича на японец,но иначе харесвам Galant,стари са,но са корави

Link to comment
Share on other sites

В продължение на темата, японците от Мицубиши подготвят представянето на Mitsubishi Lancer Evolution малко по-късно тази година. Дизайнът е почти същия, но под капака ще бръмчи двулутров турбо двигател с мощност някъде към 280 к.с. Задвижването е от типа all-wheel-drive с шестстепенна автоматична трансмисия.

 

 

evo2.jpg

 

evo4.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

След дълго чудене най-накрая взех решение и тази седмица очаквам доставката на поръчания GTS модел. На външен вид е почти като Evolution-a на снимките, но с обикновения двулитров двигател от 152 к.с. Досега бях противник на автоматичните трансмисии, но този Sportronic CVT направо ми обърна представите. Самата трансмисия реагира изключително пъргаво на подаването на газта дори при стръмно изкачване (без изобщо да се усеща кога става самата смяна), докато при желание човек може да добие някакво усещане за емоцията в състезателен болид, използвайки ръчното превключване на предавките с лостовете на волана. Специалното спортно окачване на GTS модела, както и гумите P215/45R18 просто залепват автомобила за пътя дори и в най-острия завой. Може би за тоталното усещане на истинския спортен дух липсва единствено задното предаване. В същност при Evolution-a задвижването е all-wheel-drive, което вече е пълно покритие на критериите, но засега ще се задоволим и с GTS модела. :)

 

Ето още кадри не върховия модел:

 

lancerevowk9.jpg

Link to comment
Share on other sites

Godfather шапка ти свалям :) .Направо си купуваш кола мечта.На мен Mitsubishi Lancer EVO ми е едина от любимите коли.А тоя Lancer направо скрива шапката на сички минали модели Lancer и Lancer Evo :) .А за колко пари я зе ако не е тайна ;)

Link to comment
Share on other sites

Godfather шапка ти свалям :) .Направо си купуваш кола мечта.На мен Mitsubishi Lancer EVO ми е едина от любимите коли.А тоя Lancer направо скрива шапката на сички минали модели Lancer и Lancer Evo :) .А за колко пари я зе ако не е тайна ;)

 

Мерси. Тук Mitsubishi пуснаха GTS модела на невероятната цена от $24000 явно с цел да раздвижат сериозно пазара (то само гумите и 18'' джанти отделно идват някъде към $4000). Освен цялата тази камара нови технологии (изцяло алуминиев двигател, уникална система за отвеждане на отработените газове, Sportronic CVT трансмисия с ръчно превключване на волана и т.н.), колата се предлага и с пълна 5-годишна гаранция. Изобщо подобна конфигурация дори на някои корейски марки излиза на това ценово равнище. :)

Link to comment
Share on other sites

Мерси. Тук Mitsubishi пуснаха GTS модела на невероятната цена от $24000 явно с цел да раздвижат сериозно пазара (то само гумите и 18'' джанти отделно идват някъде към $4000). Освен цялата тази камара нови технологии (изцяло алуминиев двигател, уникална система за отвеждане на отработените газове, Sportronic CVT трансмисия с ръчно превключване на волана и т.н.), колата се предлага и с пълна 5-годишна гаранция. Изобщо подобна конфигурация дори на някои корейски марки излиза на това ценово равнище. :)

Ми то си е направо за без пари за такава кола :) .Айде като я земеш пусни една тема със снимки и хвалби :)

Link to comment
Share on other sites

Вече няколко дни карам машинката и не знам какво да кажа освен, че това е един душевен оргазъм. Много нови технологии (типично по японски), които дават усещането, че управляваш самолет. За всичко е помислено, включително и за елементи като озвучаването - 650-watt Rockford-Fosgate Punch® premium sound system with 6CD/MP3 in-dash head unit, 9 speaker including 10-inch dual-voice coil subwoofer, digital signal processor, speed compensated volume and equalization, което е направо лудница. Разни гъдели като Bluetooth с гласови команди и контрол от волана и още една камара дреболии. Много впечатляваща е 6-степенната Sportronc CVT трансмисия, която е толкова добре пипната, че в града рядко качва оборотите над 2000, икономисвайки по този начин повече гориво от стандартната ръчна трансмисия. Ако на някой това му се струва мудно и заспало - включва спортния режим с ръчно превключване на предавките (с лостове на волана), при което двигателя може да се набримчи в една съвсем друга работна зона. Купето е забележително просторно за модел в компактния клас - достатъчно широко, за да не се чувстваш притеснен, особено ако си свикнал на големите SUV-та. Това определено е автомобил за хора, свикнали с високите технологии - единствените два аналогови уреда са скоростомера и оборотомера. Всичката останала информация се подава в електронен вид на дисплея, като разни изчисления от типа колко километра ще изкараш с количеството бензин в резервоара, разни темеператури на въздуха, налягане на гумите и прочее щуротии. Няма ключ в стандартния смисъл, доколкото устройството на алармата ти е в джоба, при докосване на дръжкта на вратата, сензор автоматично изключва охраната и отваря вратата. Колата се пали с въртене на копче на мястото, където обикновено се слага ключа (естествено само ако джаджата ти е в джоба). Абе изобщо глезотии всякакви на невероятно ниска цена, но няма как иначе в този разглезен пазар като американския. :)

Link to comment
Share on other sites

Доста мога да пиша по тая тема - и като лични впечатления от старите Evo-та и за Mitsubishi като цяло... За съжаление в България въпросът с Mitsubishi седи малко сложно. Заради акциза е безумие на този етап да се купи ново Evo - излиза към 90к лева. На всичкото отгоре БалканСтар не си дават зор с поръчките (много се бях наканил да поръчвам новото Mitsubishi Outlander - само че се оказа, че трябва да го чакам до ноември най-рано). Гаранцията тук е само три години...

Трансмисията е интересна - още не съм имал възможност да я пробвам, но навсякъде в интернет се твърди че е от типа на DSG на VW/AUDI - със два хидравлични съединителя и секвенциално превключване на предавките... Имам Touran с DSG - няма скоростна кутия с такъв performance, да се кара в ръчен режим е нещо неописуемо... И бях безкрайно доволен, докато не се строши и вече месец и нещо е в София в Unitrade и чака нов mechatronic (електронно-хидравличен управляващ модул), който ще ми струва към 4000лв - гаранцията изтече преди няколко месеца... Така че в момента гледам малко по-резервирано към този тип кутии.

Link to comment
Share on other sites

... Така че в момента гледам малко по-резервирано към този тип кутии.

 

Не знам как е при VW/Audi, но се надявам японците да са се постарали доста при тази трансмисия. В най-лошия случай си мисля, че каквото има да става, трябва да става в рамките на 5 годишната гаранция. :)

Link to comment
Share on other sites

В най-лошия случай си мисля, че каквото има да става, трябва да става в рамките на 5 годишната гаранция. :)

Нищо няма да и стане, честито със здраве да си я караш, аз съм фен и карам БМВ, но за тази цена която си дал бих си взел такова Mitsubishi без да се замисля.

Link to comment
Share on other sites

Днес четох една обзорна статия в "Road & Track" относно изпитанията на прототипите на вечните съперници и неоспорими лидери в класа на компактните спортни седани - Mitsubishi Lancer Evo X и Subaru Impreza WRX STi. Там се споменава, че наистина новата трансмисия на Mitsubishi е подобна като технология на DSG на Volkswagen с два хидравлични съединителя, обаче японците са вложили (типично) огромни усилия в усъвършенстване на самата технология, което е довело до забавяне на пускането й на пазара.

Интересно е сравнението на показанията на двата автомобила. Mitsubishi е с турбо двигател от 2000 сс, мощност 300 к.с. и общо тегло от 1590 кг., докато Subaru използва 2400 cc агрегат с мощност 320 к.с. и тежи общо 1500 кг. Независимо, че Mitsubishi-то е по-слабо и по-тежко и двата автомобила показват абсолютно еднакви показатели на ускорението от 0 до 100 км. - 4.5 сек. :)

Link to comment
Share on other sites

Godfather,определено отбираш от автомобили good.gif,честито mitsu-smiley.gif Колата е просто невероятна,нямам думи..

 

п.п.да не би случайно да е сребриста на цвят :)

 

ДЕБЮТА НА КРАСАВЕЦА

 

Мдам, абсолютно същия GTS от рекламата и презентацията е, но сребрист металик:

 

mg1041xx6.jpg

 

mg1042fu3.jpg

Link to comment
Share on other sites

отзад ми прилича на сеат иначе пак е хубаво честито , но лично на мене старият лансер ми харесва повече ;)

Link to comment
Share on other sites

Стига бе, стария лансер в жив ташак :) Тоя е много як! Някой да знае кога ще дойде в Европа? Сигурно и двигателя ще е наточен до към 160кс ;)

Godfather колко ти гори? И като навъртиш 7-8k мили, да кажеш дали се е раздрънкала, че от тоя Grandis много се оплакват.

Link to comment
Share on other sites

Стига бе, стария лансер в жив ташак :) Тоя е много як! Някой да знае кога ще дойде в Европа? Сигурно и двигателя ще е наточен до към 160кс ;)

Godfather колко ти гори? И като навъртиш 7-8k мили, да кажеш дали се е раздрънкала, че от тоя Grandis много се оплакват.

 

Този бензинов двулитров мотор е 152 к.с. Европейските модификации сигурно ще вървят и с по-малки двигатели и вероятно някакъв комън рейл дизел. За съжаление японските производители не предлагат дизелови агрегати в Северна Америка.

Машината харчи около 10/100 градско - зависи от задръстванията, в които попадаш. Извънградското пада значително, но още не съм го засекъл. Все пак 6-степенната CVT трансмисия поддържа 2200 оборота при 120 км/ч. на прав път, което няма как да не се отрази на разхода.

Съмнява ме колата да се раздрънка дори и на 100,000 км. Тук всички навъртат такъв огромен километраж, а в същото време колите стоят като нови. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

"поддържа 2200 оборота при 120 км/ч" .............. :blink: :blink: :blink:

 

4 cilindura 150 konq i mizernite 200nm minus mehani4nite zagubi do "putq" dostigat s do 20 % po malko da poddurjat takava skorost pri tezi oboroti da ne sa 3200 ??? Izglejda pove4e ot nerealno .

Link to comment
Share on other sites

"поддържа 2200 оборота при 120 км/ч" .............. :blink: :blink: :blink:

 

4 cilindura 150 konq i mizernite 200nm minus mehani4nite zagubi do "putq" dostigat s do 20 % po malko da poddurjat takava skorost pri tezi oboroti da ne sa 3200 ??? Izglejda pove4e ot nerealno .

 

Точно толкова са си и това е най-вече заради 6-степенната CVT. За теб може да е невероятно, но за мен е ежедневие, когато се налага да минавам 15 км. участък от магистрала по два пъти на ден. :)

Link to comment
Share on other sites

"и това е най-вече заради 6-степенната CVT"

xm..... prokletata tehnika mn napredva :D i na koq predavka 6te da e tova 6 ???

Човекът си я кара всеки ден и сигурно знае по-добре от теб кое и как,така че вместо да се заяждаш разгледай из google-то първо малко(ако не друго,поне картинки) и тогава се опитвай да даваш смислени коментари!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...