charmock Posted December 22, 2011 Share Posted December 22, 2011 Смяната е адски шамар - 1200+ лева е само самият съединител... :wacko: Ми то по-хубаво пак да си купя Субару, съединителя на Субаруто ми струваше 1200 лв. с монтажа. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted December 22, 2011 Share Posted December 22, 2011 Къде ги сменяте тия съединители бре...баааси цифрите. Ааа и да...втори път кола от Италия - НЕ...италиянска - ДА, но от Италия и като подарък не я искам. Жорката и той може да ви каже що. В моя мотор като го отворихме за сефте сякаш някой беше с*ал вътре Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overdrive Posted December 22, 2011 Share Posted December 22, 2011 Какви са тия цени, да не карате S класи :blink: Или заедно със съединитела и демпферен маховик? Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted December 22, 2011 Author Share Posted December 22, 2011 Всичко е комплект на тия модели - няма начин. Нека не забравяме, че съединителят е все пак консуматив. А и като гледам, за целия живот на колата (поне в моите ръце), най много една смяна ще се направи. Така че не е фатално. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted December 23, 2011 Share Posted December 23, 2011 Жоро, накрая ще ме накараш в София да ти издрия документа за Пежото, да видиш какво представлява. След цялостната диагностика (не само накачорване на кабели, а ПЪЛНА проверка), хората се ПОДПИСВАТ и носят ОТГОВОРНОСТ. Така че след това клиентът е спокоен. Да не говорим, че по принцип тази кола с този мотор е толкова издържлива, че трябва без масло да я караш, че да я повредиш... Такова нещо на запад никой не прави. С удоволствие бих видял този документ. Колата е била сравнително нова и те могат да проверят в другия брояч дали това са инстинските километри. Ако наистина са толкова няма какво да е на турбото иначе няма как да дадат гаранция за него. А както казах няма друг начин за диагностика на турбо без да се свали. Иначе по-горе си писаха, че италианците могат да скапят мотор и наистина могат и без масло да го подкарат. Някой хора не сте в час с цените на съединителите. Кола среден и висок клас след 2000 са почти всички с демферен махов и цената е тая даже може и повече да гони. А да се смени съединител без маховик се обричаш на скорошен ремонт. За Шкода незнам как е, но за Меган 2 примерно има на Валео заместител на демпферния маховик. П.П. Мога да ви кача снимка как изглежда мотора на кола карана в Италия. Такава кал няма и по родните улици Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted December 23, 2011 Author Share Posted December 23, 2011 Започнато е вече масово производсто на съединители, които не са на този принцип, като вече и не ги слагат в нови коли. Това разбрах в сервиз, тъй като питах дали да го дебна или да карам докато откаже. Казаха - до откат - няма оправия.... Жоре, ти вивдал ли си що е ПЪЛНА диагностка? Щото включва и диагностика на изгорелите газове! С развалено турбо сещаш ли се какво става? Link to comment Share on other sites More sharing options...
downsoft Posted December 26, 2011 Share Posted December 26, 2011 От няколко дни и аз съм колега по Шкода. Румстер - 1,4 бензин/газ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
charmock Posted December 26, 2011 Share Posted December 26, 2011 Мой приятел кара Румстер дизел и е много доволен от нея. Много е практична като вътрешно пространство, с добра динамика и доста икономична. Да ти е честита. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted December 26, 2011 Share Posted December 26, 2011 Жоре, ти вивдал ли си що е ПЪЛНА диагностка? Щото включва и диагностика на изгорелите газове! С развалено турбо сещаш ли се какво става? Да, виждал съм и пак казвам с уплатняване, докато не смениш маслото няма и да разбереш, че са те метнали и газовете ще са о.к. Пак казвам турбо се диагностицира само свалено, друг метод още не е открит. Ако има изгоряло масло в газовете може и от турбо да е, но може и от другаде да е, а те със сондата само това могат да хванат. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted January 6, 2012 Author Share Posted January 6, 2012 В крайна сметка диагностиката бе на 100% вярна, турбото е като ново за 450 лева - ПЪЛНА профилактика. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted January 7, 2012 Share Posted January 7, 2012 В крайна сметка диагностиката бе на 100% вярна, турбото е като ново за 450 лева - ПЪЛНА профилактика. Кога ще те водим в Маднес Моторспорт да видиш, че и твоята кола, макар и с горивото на дявола може да се позасили...малко Link to comment Share on other sites More sharing options...
thebeast Posted April 28, 2013 Share Posted April 28, 2013 Аз съм в клуба от бая години,но сефте пиша тук.Последната Шкода е О2 1,9 Tdi 2006 4x4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.