Jump to content
BulForum.com

ШКОДА


RaptoR

Recommended Posts

Смяната е адски шамар - 1200+ лева е само самият съединител...

 

:wacko: :wacko: Ми то по-хубаво пак да си купя Субару, съединителя на Субаруто ми струваше 1200 лв. с монтажа.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 61
  • Created
  • Last Reply

Къде ги сменяте тия съединители бре...баааси цифрите.

 

Ааа и да...втори път кола от Италия - НЕ...италиянска - ДА, но от Италия и като подарък не я искам. Жорката и той може да ви каже що. В моя мотор като го отворихме за сефте сякаш някой беше с*ал вътре :(

Link to comment
Share on other sites

Всичко е комплект на тия модели - няма начин. Нека не забравяме, че съединителят е все пак консуматив. А и като гледам, за целия живот на колата (поне в моите ръце), най много една смяна ще се направи. Така че не е фатално.

Link to comment
Share on other sites

Жоро, накрая ще ме накараш в София да ти издрия документа за Пежото, да видиш какво представлява. След цялостната диагностика (не само накачорване на кабели, а ПЪЛНА проверка), хората се ПОДПИСВАТ и носят ОТГОВОРНОСТ. Така че след това клиентът е спокоен. Да не говорим, че по принцип тази кола с този мотор е толкова издържлива, че трябва без масло да я караш, че да я повредиш... Такова нещо на запад никой не прави.

 

С удоволствие бих видял този документ. Колата е била сравнително нова и те могат да проверят в другия брояч дали това са инстинските километри. Ако наистина са толкова няма какво да е на турбото иначе няма как да дадат гаранция за него. А както казах няма друг начин за диагностика на турбо без да се свали.

 

Иначе по-горе си писаха, че италианците могат да скапят мотор и наистина могат и без масло да го подкарат.

 

Някой хора не сте в час с цените на съединителите. Кола среден и висок клас след 2000 са почти всички с демферен махов и цената е тая даже може и повече да гони. А да се смени съединител без маховик се обричаш на скорошен ремонт. За Шкода незнам как е, но за Меган 2 примерно има на Валео заместител на демпферния маховик.

 

П.П. Мога да ви кача снимка как изглежда мотора на кола карана в Италия. Такава кал няма и по родните улици :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Започнато е вече масово производсто на съединители, които не са на този принцип, като вече и не ги слагат в нови коли. Това разбрах в сервиз, тъй като питах дали да го дебна или да карам докато откаже. Казаха - до откат - няма оправия....

 

Жоре, ти вивдал ли си що е ПЪЛНА диагностка? Щото включва и диагностика на изгорелите газове! С развалено турбо сещаш ли се какво става?

Link to comment
Share on other sites

Мой приятел кара Румстер дизел и е много доволен от нея. Много е практична като вътрешно пространство, с добра динамика и доста икономична. Да ти е честита. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Жоре, ти вивдал ли си що е ПЪЛНА диагностка? Щото включва и диагностика на изгорелите газове! С развалено турбо сещаш ли се какво става?

 

Да, виждал съм и пак казвам с уплатняване, докато не смениш маслото няма и да разбереш, че са те метнали и газовете ще са о.к. Пак казвам турбо се диагностицира само свалено, друг метод още не е открит. Ако има изгоряло масло в газовете може и от турбо да е, но може и от другаде да е, а те със сондата само това могат да хванат.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

В крайна сметка диагностиката бе на 100% вярна, турбото е като ново за 450 лева - ПЪЛНА профилактика.

Кога ще те водим в Маднес Моторспорт да видиш, че и твоята кола, макар и с горивото на дявола може да се позасили...малко :D

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...