Jump to content
BulForum.com

Форд Ескорт


mrdds

Recommended Posts

Карам втори такъв ескорт.Страхотна кола за малко пари.Има екстрите-необходими-airbag,климатик,АБС,хидравлика,ел.пакет,централно,подгряване на стъкла и др.

Само дето се носи лоша слава за тази марка,незнам защо но аз 7г. карам форд и нищо лошо не видях.

Доста съм запознат с техническата част,така че ако някой има проблем да пита :lol:

ПОздрави!!

Link to comment
Share on other sites

Като тръгнеш да сменяш нещо по окачването ще те питам. Мойта фиеста е сглобявана в Испания и едва намерих полуоска. Обиколих всички морги из Пловдив и Пазарджик и нямаше точно такава. Все за 1.1 '94 '95та година, но шлеците на каретата бяха различни. Иначе от колата нямам оплаквания :) бая куче се оказа :D

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Sujalqvam 4e pisha na kirilica,ama ne mi se zanimava da pisha bavno na Kirilica...

Zna4i otnosno fakta 4e se nosi losha slava za ForD e poradi nqkolko pri4ini,makar i az da sum fen na Ford,Primerno gnie,niska e kolata,tvurda voziq.. i dr. podrobnosti..

Zna4i Az sega si tursq to4no takava kola..makar 4e ne vnasqt mnogo takiva fordove ili ako vnasqt neznam zashto ,no mnogo visoki ceni sa slojili...Imam nqkolko vuprosa... tazi tvoita kola koq god. e ? Neshto da si smenql da si imal nqkakvi problemi ,kakvito i da sa molq te napishi,za da znam kato izbiram kakvo da gledam,da ne se precakam...kolko varvi cenata shtoto ima vsqkvi razli4ni ceni i se 4udish dali kolata e s defekt ili prosto burzat xorata da q prodadat i taka...Mersi predvaritelno ,dano budesh iz4erpatelen v otgovora si :)

P.S. Moje i detailno :)

Link to comment
Share on other sites

ми първия ескорт беше от 91г. 1.6 инжекцион 105 к.с.

Много вървеше.Карах го 4г.смених му само тампони на стабилизиращата щанга отпред,свещи ремъци,масла и фитри,и един термостат,който излезе здрав.Фордовете имат много добро охлаждане и рядко вдигат температура над средата на НОРМАЛ.Беше с АГУ,но не ми харесваше,друго си беше на бензин :D ,смело се нареждах до големите автомобили с по 2.0 мотори.Продадох го януари.

 

Сега съм с ескорт 96г 1.6 16V инжекцион 90к.с Zetek мотор. Купих го за 2500лв от БГ.До сега смених 2бр.ремъци,маслен филтър,ролки 2бр.,датчик за налягането на маслото защото беше протекъл,свещи платинени,и 100лв на тенекеджия за оправяне на ръждички по прага-боята е металик и 100гр. струва 10лв..

До сега ми дойде до 3000лв.

екстрите му са АBS,хидравлика,централно,халогени,ел стъкла,2бр.еърбега.

Колата е от германия вкарана.

тези от италия нямат грам ръжда,но пък за сметка на това са на повече километри.

Разхода на бензин е 8,5л/100км градско каране(2км.до работа и 2км обратно вкъщи) и 6,5-7л/100км извънградско при средна скорост 130км/ч.Предполагам,че ако се кара до 100 ще падне до 6л.

Слабите места са

1. тампоните на стабилизиращата щанга отпред,веднъж годишно се сменят,особенно при пловдивския паваж...но цената им е около 5лв и 10лв за оригинални на Моторкрафт.Сменят се много лесно,поне аз си ги сменям сам.

2.задните амортисьори ....не мога да кажа колко изкарват,аз лично до сега не съм сменял,но според форума на www.clubford.org на 3-4г. си заминават.80лв. струва 1бр.

3.На задните спирачки има еднин механизъм, който регулира износването на накладките и барабаните.Когато ръждяса този механизъм ръчната спирачка спира да държи.

По двигателя нямам никакви оплаквания,то ако се следи маслото и да се сменя навреме няма никакви проблеми.Карам с масло 5w30

Части има навсякъде,оригинални и не,морги включително.

 

За ниското ,наистина ниска си е колата,но с по високи гуми се компенсира това,все пак ако ще ходиш по къра ти трябва джип.

За тази цена ще си купиш голф 92-93г.,астра 92-93г.,фиат браво 94-95.Това е средния клас автомобили,така,че отвори едно mobile.bg цените са от 3000 до 5000 за години 95-98.

И все пак гледай да си намериш ескорт Джия-това е модификацията с най-много екстри-ABS,климатик,централно,4врати,хидравлика,пълен ел.пакет,халогени,ел.регулируеми фарове,чупещ волан,рекаро седалки,ляти джнати(оригинални на Форд) освен ако не са ги свалили.Разбира се и цената ще е по височка.

Подробна информация можеш да прочетеш тук www.clubford.org/forum

Link to comment
Share on other sites

супер колички са фордовете! ние сме с ескорт комби `91 1.8 дизел и от няколко месеца аз го ползвам и съм много доволен. харчи малко, подръжката е лесна и евтина. неска замина ремъка за динамото и си викам - ся по сервизи, ся пак пари.. а всъщност оставих 10 лева в магазина и 10минути в гаража - нищо сложно! ех.. да беше и любовта така лесна :punk :wub: :tongue

 

едит: а за тва че са ниски - все пак всички искат ниска спортна кола, нали така? хахахахаха

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Не те съветвам 1.4л.,особенно ако има климатик,а това е страшна екстра.

Малък мотор е за това купе,разхода ще го докарваш като на 1.6 литровия,и няма да върви като него.

Аз карам 1.6 и съм се зарекъл,че следващата кола ще бъде задължително 1.8 или 2.0

Моята няма климатик,и разхода на дълъг път е 6,4л/100км със скорост 120-160км/ч.(Събота и неделя ходих на море-700км с 45л бензин-като по магистралите съм настъпвал с 150-160)

Този мотор с пуснат климатик дава разход 9/100 извънградско.

 

Търси си модификация Джия (Ghia),това е с пълните екстри-2бр.AIR BAG,ABS,централно,климатик,ел.стъкла,люк,регулируем волан и шофьорска седалка във всички посоки,хидравлика,серво,ляти джанти-Форд,имобилайзер.

И препоръчително 1.8 16V,за да можеш да настъпиш както трябва....

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
ми първия ескорт беше от 91г. 1.6 инжекцион 105 к.с.

Много вървеше.Карах го 4г.смених му само тампони на стабилизиращата щанга отпред,свещи ремъци,масла и фитри,и един термостат,който излезе здрав.Фордовете имат много добро охлаждане и рядко вдигат температура над средата на НОРМАЛ.Беше с АГУ,но не ми харесваше,друго си беше на бензин :D ,смело се нареждах до големите автомобили с по 2.0 мотори.Продадох го януари.

 

Сега съм с ескорт 96г 1.6 16V инжекцион 90к.с Zetek мотор. Купих го за 2500лв от БГ.До сега смених 2бр.ремъци,маслен филтър,ролки 2бр.,датчик за налягането на маслото защото беше протекъл,свещи платинени,и 100лв на тенекеджия за оправяне на ръждички по прага-боята е металик и 100гр. струва 10лв..

До сега ми дойде до 3000лв.

екстрите му са АBS,хидравлика,централно,халогени,ел стъкла,2бр.еърбега.

Колата е от германия вкарана.

тези от италия нямат грам ръжда,но пък за сметка на това са на повече километри.

Разхода на бензин е 8,5л/100км градско каране(2км.до работа и 2км обратно вкъщи) и 6,5-7л/100км извънградско при средна скорост 130км/ч.Предполагам,че ако се кара до 100 ще падне до 6л.

Слабите места са

1. тампоните на стабилизиращата щанга отпред,веднъж годишно се сменят,особенно при пловдивския паваж...но цената им е около 5лв и 10лв за оригинални на Моторкрафт.Сменят се много лесно,поне аз си ги сменям сам.

2.задните амортисьори ....не мога да кажа колко изкарват,аз лично до сега не съм сменял,но според форума на www.clubford.org на 3-4г. си заминават.80лв. струва 1бр.

3.На задните спирачки има еднин механизъм, който регулира износването на накладките и барабаните.Когато ръждяса този механизъм ръчната спирачка спира да държи.

По двигателя нямам никакви оплаквания,то ако се следи маслото и да се сменя навреме няма никакви проблеми.Карам с масло 5w30

Части има навсякъде,оригинални и не,морги включително.

 

За ниското ,наистина ниска си е колата,но с по високи гуми се компенсира това,все пак ако ще ходиш по къра ти трябва джип.

За тази цена ще си купиш голф 92-93г.,астра 92-93г.,фиат браво 94-95.Това е средния клас автомобили,така,че отвори едно mobile.bg цените са от 3000 до 5000 за години 95-98.

И все пак гледай да си намериш ескорт Джия-това е модификацията с най-много екстри-ABS,климатик,централно,4врати,хидравлика,пълен ел.пакет,халогени,ел.регулируеми фарове,чупещ волан,рекаро седалки,ляти джнати(оригинални на Форд) освен ако не са ги свалили.Разбира се и цената ще е по височка.

Подробна информация можеш да прочетеш тук www.clubford.org/forum

 

 

И аз имам същия Форд 96 г, 1.6,90 к/с.,Зетек мотор,докараха ми го от Италия,ама как ги докарваш тези бензинови разходи? :huh:

На мен извънградско(до София и обратно) при скорост 100-110 не може да ми падне под 7 на 100.За в града не знам,защото не съм го засичал,но според извън градското като сложа 2 лтр отгоре си правя сметката колко идва. :blink: :blink: .Що така??????????

Още не съм го карал на центровка,но колата си върви добре,като махнем положението включен климатик.Тогава като тръгна да изпреварвам все едно съм и дръпнал ръчната.

Карам я почти година вече ама не съм имал още проблеми със смяни на това и онова,а вече навъртях 6500 км.Вярно е че возят твърдо,но за сметка на това е по стабилна в завоите.Карам я с маслото на Форд Super Multigrade 15w-40.От както съм го налял не го е пипнала.

Единствения проблем ,който показа до сега е че спряха да ми светят габаритите(предни и задни),халогени и шофьорското табло.Не е бушон със сигурност щото съм ги проверявал не един път.Цялата работа започна от там,че като включа светлините някой път проработваха,а някой път не.Вече само късите,дългите и тези за мъгла отзад светят и така си я карам,като няма пари.Ако знаете някой добър токаджия и да не взима скъпо ще съм благодарен..От Пловдив съм.

A и още нещо.Като я докараха чистачката на шофьора стържеше яко и то само в горния ляв ъгъл.Отидох и си купих оригинални Champion като дадох за тях някъде 25-30 лева.Отначало добре,но след месец и нещо пак същия проблем на същото място.Търках със спирт стъклото за да изчистя ако е имало някакви мръсотий ама няма оправия.Приемам съвети..

Link to comment
Share on other sites

колега,моята няма климатик и затова имам такъв разход.Климатика вдига с 1-2л.разхода,все пак си е агрегат и дърпа от мощността на двигателя.

Не знам как засичаш разхода,аз го правя пълен резервар-500км и пак напълвам до капачката.

Можеби ти си я засичал пълна а аз с 2-ма и една чанта багаж.

Може да имаш задържане на накладките или лагерите и от там да се губи част от инерцията.

това лято 2 пъти ходих на море,втория път ми даде разход 7/100,но се има в предвид,че на магистралните отсечки карах с постоянна скорост от 150км/ч

Според мен проблема с тоците е в ключа за пускане на светлините,това е слабо място на фордовете и този елемент често дефектира.Оправя се със смяна,понеже не може да се ремонтира.Веднъж пробвах на стария ескорт да го оправям(при него си светеха дългите когато си поискат-присветвах на колите ей тъй без причина,започна да грее ключа и реших да поправям),но се оказа часовникарска работа.Като го разглобих се разхвърчаха пружинки и пластинки на всички посоки...разбира се не успях да го сглобя и си купих от морга за 5лв здрав.

Иначе нов в МОто пфое е към 80лв.

И моите чистачки стържат когато стъклото е сухо...мисля,че това се дължи на пружината и натиска на рамото на чистачката към стъклото.....

Link to comment
Share on other sites

Аха,а да имаш представа къде из моргите тука в Пловдив има такъв Форд да отида да си взема.

Интересното е,че докато карам в положение не светят габарити,халогени,табло и изведнъж просветват за различно време.Ходих до София един път и валеше яко и си бях включил светлините и както си карах изведнъж преди тунела всички тоци дойдеха и ме кара така чак до София.После там спирах тва-онова на връщане щракам няма никой.Ама преди,вече хич и не идват.

То предполагам,че цялото рамо трябва да се смени,а не само горе ключът който се върти за дълги,къси и габарити и има ли голяма философия по смяната.Не че съм майстор,ама се оправям и сам с доста работи само да разбера горе-долу къде какво да пипна.А за чистачките стържат и когато вали.Трябва да я погледна аз таз пружина дали може да я поотхлабя малко.Мерси. :) ;)

 

Хехе,минах през една морга и оня ми иска 90 лева за комплекта.Минах през един сервиз и майстора ми каза същото като тебе,че е от там проблема.Също ми каза,че е поправял тези неща и от 5 само 2-3 работят нормално.Аз ще се пробвам сам да си я оправя де пък като видя вече зор няма накъде,ще се купува.Разбрах вече,че двете ръчки вървят в комплект.Аммм... ще видим какво ще измъдря.

Link to comment
Share on other sites

Отворих аз тази джаджа за чистачките и фаровете ама вътре всичко си е наред или поне не видях нещо развалено.Не мога да отворя врътката на края за включването на фаровете да видя там дали не се е прецакало нещо.Ако знеш как се отваря пиши моля те за да мога да проверя и там.Ако не е и от там трябва да търся някъде обща връзка или реле между табло,габарити и халогени.Възможно е то да е изпляскало или самата връзка да е хлабава за да прекъсват така.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Ford това е колата. ;) Много съм доволен от нея.Здрави двигатели,яки ламарини просто всичко си е направено с майсторлък.Имам Escort 94 накрая.Грешка няма.Големи кучета. :wub: Абсолютно каквото е нужно съм сменил по нея.Една кола за да е кола и да нямаш проблеми с нея трябва да се подържа.А не като някои мърлячи дет въобще не си поглеждат колите и очакват колите им да се носят хубаво по пътя без забележки. :laughing: Обичам си колата.Аз съм човек тертиплия,който малко да хлопне или да тропне не мога да търпя и си го оправям ако е нещо,което не ми е по силите отивам в сервиз.От скоро съм в този сайт и като погледнах форума ме заинригува с това да ви пиша!И на мен като колегата не ми става приятно като отправят такива лоши мнения и обиди за тази "Марка икона"която несъмнено е и Ford.Има и дори хора които не са сядали и не знаят какво е това да усещаш доброто ускорение и стабилността в завоите и типичния рев в двигатела,която в даден момент я вкараш в хубави обороти и чуеш специфичното мъркане на двигателя което ти нашепва"усети ме какво мога!" :) Поне на моя ми се качва доста добре адреналина. :love

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

абе ние имаме ескорт и се питам нещо нее 1.6 a e 1.4 и отзад дето пише ескорт след т'ва има три букви CXL някой има ли си представа к'во значат

Link to comment
Share on other sites

абе ние имаме ескорт и се питам нещо нее 1.6 a e 1.4 и отзад дето пише ескорт след т'ва има три букви CXL някой има ли си представа к'во значат

 

Тия букви са индекса на двигателя. Форд са си напралили буквена система, вместо да пишат кубатурата с 1.4 или 1.6.. Моят е CL - 1.8 чист дизел. Потърси в гугъл, би трябвало да има дефиниция на твоят индекс с точните параметри. Поздрави и безаварийно с Форделината!

Link to comment
Share on other sites

Около 90-те моделите имат тези означения,които означават нивото на оборудване на конкретния aвтомобил.

Степените са C, L, LX,S,SL,SLX, CL, CLX, GL, GLX, GHIA

С-базов модел без екстри

всяка следваща с добавка на ел стъкла,плюшен салон,ел седалки,халогени, люк и т.н

Само S-ката я слагат на колите с двигатели 1.6EFI 105к.с шещо като sport...

Във VIN decoder се вижда какъв вид оборудване има автомобила.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Някой да има представа как се сменят тонколоните на предните врати? Става дума за Escort 91 CL. Трябва ли да махам кората на вратата или само пласмасовия пръстен с мрежичката? А и какъв точно размер са, защото книжка нямам да видя.. Пък съм решил да сменям музиката....

 

Мнения, съвети?

Link to comment
Share on other sites

форд = боклук ...караме 1.6 91 година ескорт ...скапа му се таблото дето е с бушоните и няма оправия ...от 1 месец стои в сервиза колата и немогат да го оправят ...зехме от една морга табло ..уй штеше да стане стана х*й ...направо нямам думи дееба :( тъкмо зех книжката и ся немога да карам проклетата барака :(

Link to comment
Share on other sites

Има един лаф:

майстора:'Да еба и форда!"

форда:"Да те еба в майстора!"

Така,че по добре сменете "майстора" от колкото колата.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...
Здравейте всички и най-вече на mrdds ! Навсякъде и къде ли не четох и търсих защо се бъзикат оборотите на колата ( падат до 500 и скачат до 1000 , незнам защо така си играе , четох че може да е стъпковото моторче и какво ли оше не но като загрее малко и се оправя въпреки това иде зимата и ще е още по лоша за колата а тя е Форд Ескорт 96 г. 1.6 16 в. i ) искам помощ а и някой ако може да ми каже какво толкова по различен е този двигател зетек ...

Благодаря предварителноо !!!

 

Това беше изпратено по погрешка като рапорт.

Link to comment
Share on other sites

оговора на този въпрос ще намериш в официалния форум на клуб форд www.clubford.org/forum

причината може да е в много неща,включително и в тръпковото моторче за регулиране на оборотите.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

ee izvinqvaite no nqmam kirilica na tova PC

Pro4etoh temata s interes. 3 ot opisanite problemi me pritesnqvat men su6to s moito ford4e.

tretiqt e tozi s igrata na oborotite no ne moga da vlezna v foruma na goreposo4eniq sait.

Nqkoi ako se se6ta za6to molq neka kaje

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
  • 4 months later...
  • 1 month later...

Това за форда ,че е боклук просто го забравете!Това ми е трети форд и аз сьм доволен!Без коментар!просто само карам!

Купи си Форд да си горд. А Опела иначе е най-бързата кола..Защото бяга от ръждата :D

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Аз имах огромни проблеми с моя форд. Но след година и нещо ходене по мъките се оказа че проблема беше идентифициран като "алчни и некъдърни майстори". Та ако на някой му е хрумнала мисълта да си прави колата в Марково Пловдивско(един рали състезател е собственика на сервиза) аз предварително да предупредя да не ходи там.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...