Breez Posted April 25, 2007 Author Share Posted April 25, 2007 Дефинириай издържа . Не говорим да минаваш по дупки с нея или да мъкнеш картофи, а да идеш на писта с нея и да я пробваш, да я по "напънеш" иначе при градски условия(ЕС) - там ЯМИ няма По4вай да събираш за Ферари.... ....ние ке си караме "боклуците" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rolla Posted April 27, 2007 Share Posted April 27, 2007 Добре да го кажа по друг начин. Имаш кола Х която не разполага с въздушни възглавници, няма специални опори по купето, няма опори във вратите, брони абсорбиращи леки удари и тн... Или кола която разполага с всичко това. С коя кола би бил по защитен при катастрофа? P.S. Аз карам БМВ и съм безсмъртен - мухахаха Просто грешно си ме разбрал Със здраве да и го караш и дано не ти се налага да си изпробваш безсмъртието Кой каза че тойотата не разполага с въздушни възглавници, няма специални опори по купето, няма опори във вратите, брони абсорбиращи леки удари и тн... Че това си идва по дефаулт в стандартия модел просто без тях не се произвежда. Не като европейските коли, базова цена + 20% за оборудване то първа необходимст което не може да се нарече екстра + 10-20% екстри Всики си има предпочиания, ако не ви харесват японските коли, к'во пишете тук по темите идете си пишете във вашия форум Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted April 28, 2007 Share Posted April 28, 2007 По4вай да събираш за Ферари.... ....ние ке си караме "боклуците" Ами аз вече съм почнал с изпълнението на плана Link to comment Share on other sites More sharing options...
Breez Posted May 18, 2007 Author Share Posted May 18, 2007 Днес разглеждах новото списание АутоБилд!Тойота Аурис номер едно в компактния клас! Link to comment Share on other sites More sharing options...
HEMO Posted May 19, 2007 Share Posted May 19, 2007 Днес разглеждах новото списание АутоБилд!Тойота Аурис номер едно в компактния клас! Нищо ново под слънцето Link to comment Share on other sites More sharing options...
Breez Posted May 19, 2007 Author Share Posted May 19, 2007 Нищо ново под слънцето Да кажа аз пък.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
HEMO Posted May 25, 2007 Share Posted May 25, 2007 Класацията на ADAC за най-безпроблемен автомобил в Европа Тойота е номер едно,най-малко дефекти...Забележете процента на рендетата, 30% от всички нови коли с фабрични дефекти Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefan Posted May 29, 2007 Share Posted May 29, 2007 Това със статистиките също не е нищо ново под слънцето Някой тук случайно да има преки наблюдения над селика 6та генерация ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikola_t Posted July 13, 2007 Share Posted July 13, 2007 над 6-та генерация нямам наблудения ама над 5-та генерация имам доста наблюдения аз и един приятел имаме такива и двамата сме много доволни от колите Link to comment Share on other sites More sharing options...
ROBIN Posted July 14, 2007 Share Posted July 14, 2007 Това със статистиките също не е нищо ново под слънцето Някой тук случайно да има преки наблюдения над селика 6та генерация ? Аз имам косвени. Ауди А3 турбо я дърпа с доста на драг. А на един познат преди време му се "пръснал блока" каквото и да значи това Незнам на коя викате 6та генерация, аз говоря за T23. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefan Posted July 15, 2007 Share Posted July 15, 2007 Аз на драг няма да ходя, интерсува ме поддръжка, колко е здрава и други такива параметри А3 турбо си е звяр както и да го погледнеш, но ако го пуснеш със селиката, която е 200 магарета не вярвам да го дръпне. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pi4aga Posted July 15, 2007 Share Posted July 15, 2007 зависи какво е пипано по а3-ката. 1.8т носи на доста издивателства Link to comment Share on other sites More sharing options...
ROBIN Posted July 15, 2007 Share Posted July 15, 2007 Говоря за масовите двигатели, селика 143кс, а3 150кс 200кс селика отговаря на S3. Колкото до потдръжката, за селиката незнам, то въпросното а3 от 3 години се кара в Пловдив и няма сменяма една част! Няква бобина направи веднъж проблем, но стана ясно че при всички ставало така на ~130хил км. +това селиката е гадна Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefan Posted July 16, 2007 Share Posted July 16, 2007 Говоря за масовите двигатели, селика 143кс, а3 150кс 200кс селика отговаря на S3.Колкото до потдръжката, за селиката незнам, то въпросното а3 от 3 години се кара в Пловдив и няма сменяма една част! Няква бобина направи веднъж проблем, но стана ясно че при всички ставало така на ~130хил км. +това селиката е гадна Е то и аудито е гадно ама нищо не казвам, нали Link to comment Share on other sites More sharing options...
Breez Posted July 17, 2007 Author Share Posted July 17, 2007 Е то и аудито е гадно ама нищо не казвам, нали ха-ха именно ............нека да е гадна селиката! Link to comment Share on other sites More sharing options...
err0r^ Posted August 15, 2007 Share Posted August 15, 2007 Селиката Т23 е яка , миналата година имах такава , много е стабилна, гори малко (почти винаги я карах до 4500 оборота в града и ми гореше 10) , двигателят беше 1.8 vvti - 143 hp, 6 степенна ръчна скоростна кутия, на магистралата дигнах 235-240 км, като на километража пише до 240, на моста на ВХВП дигнах 180, доста вървеше и бая ряз имаше като при скорост 60 км/ч бутнеш на 2-ра скорост. Моята беше 2002-ра год на 80000 км като я зех , изминах с нея 15000 км, през това време освен масла и накладки смених тампони и нещо пак леко дрънкаше, накрая ми се скъса полуоската която струва 1500лв и се чака за нея 3-4 месеца, аз я запоих полуоската при един майстор за 100 лв и шитнах селиката за един софиянец. Като цяло са здрави коли селиките но имат няколко минуса според мен. Това е спортна кола всеки като я купи я пържи, дърпа ръчни (аз съм дърпал поне 30 пъти) - никой не я щади тая кола с 2 думи, така че не е хава да се купува 2-ра употреба. Другото което е че е специфична за подръжка, защото са много малко селиките в българия и никой няма части на склад както примерно има за авенсис. Като ударих 1 котка с селиката с скорост 70-80 км/ч ми счупи спойлера , радиоатора на климатроника , радиатора на двигателя, фреона изтече, казанчето на антифриза се счупи и сичко тва застрахователя плати 1500 лв а аз чаках за части 3 месеца. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Herbye Posted August 15, 2007 Share Posted August 15, 2007 Aз сравнявам колите, не хората и не пилотските им умения. ОПитвам се да карам по всяка точка от правилника за движение по пътищата. Другото нещо е за писта - място където японците нямат шанс. Нищо като стана и аз на 40 може да мисля така ама е слабо вероятно. А според мен японките са само по евтини нищо друго malko star post ama da pitam togava ...za6to TOP 10 nai haresvani Koli sa Japonski ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted September 23, 2007 Share Posted September 23, 2007 malko star post ama da pitam togava ...za6to TOP 10 nai haresvani Koli sa Japonski ? И по-точно. Като цяло слабо ме интересува. Още нещо малко относително е тва с харесването Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ael Posted October 13, 2007 Share Posted October 13, 2007 Няма ли някой с Auris тука да каже някви впечатления? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zingam Posted December 1, 2007 Share Posted December 1, 2007 Преди малко по 5th Gear направиха доста добра рекламка на колата. Говоря за масовите двигатели, селика 143кс, а3 150кс 200кс селика отговаря на S3.Колкото до потдръжката, за селиката незнам, то въпросното а3 от 3 години се кара в Пловдив и няма сменяма една част! Няква бобина направи веднъж проблем, но стана ясно че при всички ставало така на ~130хил км. +това селиката е гадна Nissan Micra за 12 хиляди лева - карахме го 14 години без никакъв ремонт и почти го докара до 300 000 - не помня вече. Нашите са ходили и до Франция с нея на времето. А твоето Audi колко ще издържи Японското си е японско - ей. Жалко че тия тойот, дето тук ги продават са от Турция, а дистрибуторът им за България са пълни олигофрени. Иначе Toyota Link to comment Share on other sites More sharing options...
HEMO Posted January 4, 2008 Share Posted January 4, 2008 ".....Toyota стана вторият по големина автопроизводител в САЩ, след като изпревари по продажби непоклатимия досега на тази позиция Ford, пише АР. За изминалата 2007 г. японската компания е реализирала 2.62 млн. броя, което е с 48 226 повече от Ford. Успехът се дължи главно на въвеждането на нови продукти, като например пикапът Toyota Tundra, чиито продажби скочиха с цели 57%...." Коментара мисля е излишен Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ael Posted January 4, 2008 Share Posted January 4, 2008 Toyota вече е №1 в света по производство Източник: Bloomberg Компанията изпревари GM с малка преднина, но планира рекордно производство през следващите години. Новина Японската компания Toyota измести GM като производител на автомобили №1 в света, става ясно от публикуваните резултати на двете компании. Точно на Коледа Toyota обяви 9,51 млн. произведени коли през 2007 г., докато на 3 декември GM прогнозира, че до края на годината ще запише в графата си 9,26 млн. коли. Резултатите на Toyota включват марките Daihatsu и Hino Motors, които са филиали.За да не очаква в последния момент резултатите на GM както тази година, японската компания планира рекордно производство през 2008 г. Продукцията ще нарасне с 5% до 9,95 млн. автомобила, а продажбитесъщо с 5 на сто до 9,85 млн. През 2009 г. производството ще достигне 10 млн. за пръв път в историята на автомобилната индустрия. Toyota откри наскоро завод в Санкт-Петербург и обяви, че ще увеличи капацитета в САЩ и Китай през 2008 г. Агенция Speed-Press П.П.Незнам коя информация е по верна от двете Едит: Опс , не видях че твоята е само за САЩ Link to comment Share on other sites More sharing options...
joeblack Posted March 21, 2008 Share Posted March 21, 2008 искам да кажа на момчето с това audi a3 1.8t че с моята селика модел 93г от от последната генерация с 2.0 156 магарета може да идем и да ги дръпнем,на всички фенове ще кажа,че японските коли са най-здравите и наи-добре вентилирани както и мн.икономични Link to comment Share on other sites More sharing options...
V.i.P Posted July 2, 2008 Share Posted July 2, 2008 Ми, момчета, в момента се предвижвам с една Тойота Авенсис 2004г, 2.2, Д4Д, 155к.с., и да ви кажа... върви Моля се на Господ в най - скоро време да стане изцяло моя, защото това е една невероятна кола... Link to comment Share on other sites More sharing options...
spot_ex Posted July 2, 2008 Share Posted July 2, 2008 Ми, момчета, в момента се предвижвам с една Тойота Авенсис 2004г, 2.2, Д4Д, 155к.с., и да ви кажа... върви Моля се на Господ в най - скоро време да стане изцяло моя, защото това е една невероятна кола... Коко, аз пък ти желая една "оранжева британска" мечта да ти се сбъдне.. Знам, че го желаеш от много време. Иначе Авенсисите много плъзнаха из града, ама нормално - прекрасна кола, голяма, надеждна.. Направо муцка! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.