Breez Posted April 19, 2007 Author Share Posted April 19, 2007 Не знам ама един от нашите авенсиси и 100 000 километра не издържа Няма марка,която да не дава и дефекти все пак това са машини правени от хора а не от господ!Ако не е тайна какво му се слу4и на авенсиса да не си го оставил без масло и да си го шпорил с 220 по магистралата!? Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted April 19, 2007 Share Posted April 19, 2007 Няма марка,която да не дава и дефекти все пак това са машини правени от хора а не от господ!Ако не е тайна какво му се слу4и на авенсиса да не си го оставил без масло и да си го шпорил с 220 по магистралата!? Ми ужким беше в тоьота за пълна профилактика и след това... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Breez Posted April 19, 2007 Author Share Posted April 19, 2007 Ми ужким беше в тоьота за пълна профилактика и след това... ...и след това....?....тези коли не се развалят просто така!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rolla Posted April 20, 2007 Share Posted April 20, 2007 Не знам ама един от нашите авенсиси и 100 000 километра не издържа Кажи какво точно не му издаржа? защото много общо звучи VVTi 1.6 i 1.8 2001 - 2003 имат един сериен дефект за който се появява на около 10%-15% от тези двигатели при по продължително сериозно натоварване, за който от Тойота увеличиха гаранциата на двигателия от 3 на 5 години или 150'000 км и се отстранява безплатно ако пожелае клиента. И не го хвърляй Авенсиса, обади се ще го взема като е толкова зле положението Едиствения начин с каквато и марка кола да нямаш никакви проблеми е да си я държиш в гаража, иначе ако не се обади нещо на 100к ще се обади на 200к или на 300к ... Моето разбиране е да карам кола която рядко дава дефекти, не ме вълнува кой какво мисли или дали я харесват, даже на против - 'Не'-харесваните коли са по-ниско рискови от гледна точка на кражби, фалшиви части и т.н. Гледам че се писа, че за япоските частите и били скъпи да ама оригинални, то няма много други де Прост пример тампони за Голф - 25- 40 лв, се скапват до 6 месеца, е да евтина му е поддражката ако се пазаруват ментета или от моргите, идете купете тампони от HAAS да видим не са ли по-скъпи частите за така прехвалената марка от японските. За БМВ и Мерцедес не искам да говоря само от разликата в разхода ще ми остват пари за нова кола през няколко години Те за това са на газ колонките и по гаражите като това : E36 316I (М43) 96г. 2 еърбека, климатроник, газов инжекцион и всички екстри за модела ,които могат да ви текнат на акълаО пропуснах ,предпочитам да ходя пеш или с обществен транспорт отколкото да карам друга марка автомобили <тук има неква снимка на неква клекнала отзад газова кошница> Пожелавам на всеки да може да си го позволи и да кара нова кола на която само да сипва гориво и да сменя консумативи. И кой каквото ще да ми говори, като дойде време да се сменя колата пак ще си купя Японка. И умната по пъя, че и марката и екстите не спасяват живота Едит: Специално за DON_CHEFO : Който няама пари за ферари си го прави от Японка - ето ти иструкци : http://www.fishki.net/comment.php?id=20293 Има и няколко предимства - много по евтино, разхода на гориво е значително по малък, поддражката е евтиниика спрямо любимата ти марка, не далжиш никакви обснения на фирмата производител като си пребоядиваш колата, ако искаш на маргаритки си иа направи и т.н. Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted April 21, 2007 Share Posted April 21, 2007 Кажи какво точно не му издаржа? защото много общо звучи VVTi 1.6 i 1.8 2001 - 2003 имат един сериен дефект за който се появява на около 10%-15% от тези двигатели при по продължително сериозно натоварване, за който от Тойота увеличиха гаранциата на двигателия от 3 на 5 години или 150'000 км и се отстранява безплатно ако пожелае клиента. И не го хвърляй Авенсиса, обади се ще го взема като е толкова зле положението Едиствения начин с каквато и марка кола да нямаш никакви проблеми е да си я държиш в гаража, иначе ако не се обади нещо на 100к ще се обади на 200к или на 300к ... Моето разбиране е да карам кола която рядко дава дефекти, не ме вълнува кой какво мисли или дали я харесват, даже на против - 'Не'-харесваните коли са по-ниско рискови от гледна точка на кражби, фалшиви части и т.н. Гледам че се писа, че за япоските частите и били скъпи да ама оригинални, то няма много други де Прост пример тампони за Голф - 25- 40 лв, се скапват до 6 месеца, е да евтина му е поддражката ако се пазаруват ментета или от моргите, идете купете тампони от HAAS да видим не са ли по-скъпи частите за така прехвалената марка от японските. За БМВ и Мерцедес не искам да говоря само от разликата в разхода ще ми остват пари за нова кола през няколко години Те за това са на газ колонките и по гаражите като това : Пожелавам на всеки да може да си го позволи и да кара нова кола на която само да сипва гориво и да сменя консумативи. И кой каквото ще да ми говори, като дойде време да се сменя колата пак ще си купя Японка. И умната по пъя, че и марката и екстите не спасяват живота Едит: Специално за DON_CHEFO : Който няама пари за ферари си го прави от Японка - ето ти иструкци : http://www.fishki.net/comment.php?id=20293 Има и няколко предимства - много по евтино, разхода на гориво е значително по малък, поддражката е евтиниика спрямо любимата ти марка, не далжиш никакви обснения на фирмата производител като си пребоядиваш колата, ако искаш на маргаритки си иа направи и т.н. Avenensis-ите отдавна са продадени и заменени с БМВта. Хмм... Аз съм много недоволен от моето БМВ, харчи много малко 6.5 на 100 градско, дизел. И умната по пъя, че и марката и екстите не спасяват живота - точно марката и екстрите спасяват живота. Например ако блъснеш лада или еС класа... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Breez Posted April 21, 2007 Author Share Posted April 21, 2007 Avenensis-ите отдавна са продадени и заменени с БМВта.Хмм... Аз съм много недоволен от моето БМВ, харчи много малко 6.5 на 100 градско, дизел. И умната по пъя, че и марката и екстите не спасяват живота - точно марката и екстрите спасяват живота. Например ако блъснеш лада или еС класа... Taка и не разбрахме к'во се е слу4ило на авенсиса???Слу4айно баща ти да се занимава с продажба на котли и радиатори? Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted April 21, 2007 Share Posted April 21, 2007 Едит:Специално за DON_CHEFO : Който няама пари за ферари си го прави от Японка - ето ти иструкци : http://www.fishki.net/comment.php?id=20293 Има и няколко предимства - много по евтино, разхода на гориво е значително по малък, поддражката е евтиниика спрямо любимата ти марка, не далжиш никакви обснения на фирмата производител като си пребоядиваш колата, ако искаш на маргаритки си иа направи и т.н. АЗ не съм видял Ф50 правено на NSX. Дано забранят със закон правенето на реплики. Тоя нагляр май беше сложил и емблемата, а няма право. . Който кара Ферари не мисли за поддръжка . Link to comment Share on other sites More sharing options...
raptor2721 Posted April 21, 2007 Share Posted April 21, 2007 Кажи какво точно не му издаржа? защото много общо звучи VVTi 1.6 i 1.8 2001 - 2003 имат един сериен дефект за който се появява на около 10%-15% от тези двигатели при по продължително сериозно натоварване, за който от Тойота увеличиха гаранциата на двигателия от 3 на 5 години или 150'000 км и се отстранява безплатно ако пожелае клиента. И не го хвърляй Авенсиса, обади се ще го взема като е толкова зле положението Едиствения начин с каквато и марка кола да нямаш никакви проблеми е да си я държиш в гаража, иначе ако не се обади нещо на 100к ще се обади на 200к или на 300к ... Моето разбиране е да карам кола която рядко дава дефекти, не ме вълнува кой какво мисли или дали я харесват, даже на против - 'Не'-харесваните коли са по-ниско рискови от гледна точка на кражби, фалшиви части и т.н. Гледам че се писа, че за япоските частите и били скъпи да ама оригинални, то няма много други де Прост пример тампони за Голф - 25- 40 лв, се скапват до 6 месеца, е да евтина му е поддражката ако се пазаруват ментета или от моргите, идете купете тампони от HAAS да видим не са ли по-скъпи частите за така прехвалената марка от японските. За БМВ и Мерцедес не искам да говоря само от разликата в разхода ще ми остват пари за нова кола през няколко години Те за това са на газ колонките и по гаражите като това : Пожелавам на всеки да може да си го позволи и да кара нова кола на която само да сипва гориво и да сменя консумативи. И кой каквото ще да ми говори, като дойде време да се сменя колата пак ще си купя Японка. И умната по пъя, че и марката и екстите не спасяват живота Едит: Специално за DON_CHEFO : Който няама пари за ферари си го прави от Японка - ето ти иструкци : http://www.fishki.net/comment.php?id=20293 Има и няколко предимства - много по евтино, разхода на гориво е значително по малък, поддражката е евтиниика спрямо любимата ти марка, не далжиш никакви обснения на фирмата производител като си пребоядиваш колата, ако искаш на маргаритки си иа направи и т.н. Шапка ми свалям на човека за изработката само не знам за какво я е направил по-грозна от преди . Поне да я беше издокарал като Saleen S7 twin turbo да прилича на резачка а не на тая кошница F50 Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted April 21, 2007 Share Posted April 21, 2007 Taка и не разбрахме к'во се е слу4ило на авенсиса???Слу4айно баща ти да се занимава с продажба на котли и радиатори? Не помня точно какво беще станало с авенсиса, но ремонтът му беше нов двигател... Иначе за второто - не. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Breez Posted April 21, 2007 Author Share Posted April 21, 2007 Не помня точно какво беще станало с авенсиса, но ремонтът му беше нов двигател... Иначе за второто - не. Ми оставили сте го без масло това е станало! Link to comment Share on other sites More sharing options...
sarkis_999 Posted April 22, 2007 Share Posted April 22, 2007 Мойта корола е на 256 000 км и мърка като коте . П.П Объркал съм се километража показва 265 000 км. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Breez Posted April 22, 2007 Author Share Posted April 22, 2007 Мойта корола е на 256 000 км и мърка като коте . ше си мърка о6те толкова без грижи Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted April 23, 2007 Share Posted April 23, 2007 ше си мърка о6те толкова без грижи Само, че колко и да съм беден - аз не зимам кола, с която да влезна в гроба и да я карам 1234124214 км . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Breez Posted April 23, 2007 Author Share Posted April 23, 2007 Само, че колко и да съм беден - аз не зимам кола, с която да влезна в гроба и да я карам 1234124214 км . Изказване лишено от какъвто и да било смисъл!Бая "бедняци" има ве4е май по улиците! Link to comment Share on other sites More sharing options...
dunata Posted April 23, 2007 Share Posted April 23, 2007 Който кара Ферари не мисли за поддръжка .Еми като дадеш 38901293012 евро за кола, поне ще е хубаво да издържи някоя година ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted April 23, 2007 Share Posted April 23, 2007 Е ся ако кажеш, че и фераритата не издържат... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ROBIN Posted April 23, 2007 Share Posted April 23, 2007 Еми като дадеш 38901293012 евро за кола, поне ще е хубаво да издържи някоя година ... Абсолютно си прав. Мойта не е ферари, но струва 34 000лв и за малко повече от година съм ходил над 20 пъти в сервиза или средно 2 пъти месечно. В момента пак има проблеми, но ми писна. За тея пари можех да си взема някоя почти нова тойота и нямаше да съм виждал сервиза им. Човек се учи от грешките си. Само немски/японски коли, никакви други. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Breez Posted April 23, 2007 Author Share Posted April 23, 2007 Е ся ако кажеш, че и фераритата не издържат... Като мине 50 пъти(ако въобще мине) по Васил Априлов ше стане само на Ферари Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rolla Posted April 24, 2007 Share Posted April 24, 2007 Абсолютно си прав. Мойта не е ферари, но струва 34 000лв и за малко повече от година съм ходил над 20 пъти в сервиза или средно 2 пъти месечно. В момента пак има проблеми, но ми писна. За тея пари можех да си взема някоя почти нова тойота и нямаше да съм виждал сервиза им. Човек се учи от грешките си. Само немски/японски коли, никакви други. ROBIN преди да се кача не япоска кола карах немска, от същия клас и мога да те оверя, че да не казвам НИКОГА, но ако мога да си го поволя никога няма да си купя друга кола освен японска. Така че според мен си се ориентирал на половина правилно .... точно марката и екстрите спасяват живота. Например ако блъснеш лада или еС класа... С това пожелавам на всички да шофират колите си без да създават опасности по пътя. И какво лошо има да сме толерантни към другия на пътя ? Тва твоето ми зучи като детски спор от рода "ама моята кукла е по голиама" Ми първо ладата 200 не вдига, второ що не я сравниш ладата на 30 години с някоя толкова стара западна кола от нения клас ? Дори и с нова от неиния клас я сравни примерно с А класа Ето ти няколко снимки на С класа след удар и ми кажи коя екстра би те спасила: музиката, централното , климатика, джантите, махагона ... щото гледам, че аербека се е само-прибрал някаде в пресата : http://images.scotsman.com/2006/12/15/crashb.jpg http://67.19.177.10/newphotos/exotics/9slk_20060402_002.jpg или е по важно, че и в "ладата" са се утрепали Е за това докато има такива които разсъждават като теб всяка вечер ще чуваме "Днес при катрофа загинаха еде си колко души" И докато не започнат да конфискуват колите на шофори превшили скоростта примерно с 50 км/ч или с повече примерно от 1 промил алкохол няма да се оправим. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sarkis_999 Posted April 24, 2007 Share Posted April 24, 2007 Абсолютно си прав. Мойта не е ферари, но струва 34 000лв и за малко повече от година съм ходил над 20 пъти в сервиза или средно 2 пъти месечно. В момента пак има проблеми, но ми писна. За тея пари можех да си взема някоя почти нова тойота и нямаше да съм виждал сервиза им. Човек се учи от грешките си. Само немски/японски коли, никакви други. Да не е сеат колата и по точно ибиза. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ROBIN Posted April 24, 2007 Share Posted April 24, 2007 Да не е сеат колата и по точно ибиза. Citroen C4. Ама те френските всичките са боклуци, имам познат с Пежо 307, същата каруца е. Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted April 24, 2007 Share Posted April 24, 2007 ROBIN преди да се кача не япоска кола карах немска, от същия клас и мога да те оверя, че да не казвам НИКОГА, но ако мога да си го поволя никога няма да си купя друга кола освен японска. Така че според мен си се ориентирал на половина правилно С това пожелавам на всички да шофират колите си без да създават опасности по пътя. И какво лошо има да сме толерантни към другия на пътя ? Тва твоето ми зучи като детски спор от рода "ама моята кукла е по голиама" Ми първо ладата 200 не вдига, второ що не я сравниш ладата на 30 години с някоя толкова стара западна кола от нения клас ? Дори и с нова от неиния клас я сравни примерно с А класа Ето ти няколко снимки на С класа след удар и ми кажи коя екстра би те спасила: музиката, централното , климатика, джантите, махагона ... щото гледам, че аербека се е само-прибрал някаде в пресата : http://images.scotsman.com/2006/12/15/crashb.jpg http://67.19.177.10/newphotos/exotics/9slk_20060402_002.jpg или е по важно, че и в "ладата" са се утрепали Е за това докато има такива които разсъждават като теб всяка вечер ще чуваме "Днес при катрофа загинаха еде си колко души" И докато не започнат да конфискуват колите на шофори превшили скоростта примерно с 50 км/ч или с повече примерно от 1 промил алкохол няма да се оправим. Добре да го кажа по друг начин. Имаш кола Х която не разполага с въздушни възглавници, няма специални опори по купето, няма опори във вратите, брони абсорбиращи леки удари и тн... Или кола която разполага с всичко това. С коя кола би бил по защитен при катастрофа? P.S. Аз карам БМВ и съм безсмъртен - мухахаха Просто грешно си ме разбрал Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted April 24, 2007 Share Posted April 24, 2007 Еми като дадеш 38901293012 евро за кола, поне ще е хубаво да издържи някоя година ... Като си купиш Ферари минаваш технически преглед на всеки 6 месеца. Това е поне за Ф серията( за Енцо или още Ф60 се дават 6000 ПАУНДА, за МКЛ Ф1 ЛМ се дават 30000 паунда за същия период.). За това си и плащаш, но всичко хуабво е скъпо. Освен това Ферари е кола за събота и неделя, за партита. Много рядко се карат бая често. Изключвам българските първенюта - на които такива коли НЕ трябва да се продават Като мине 50 пъти(ако въобще мине) по Васил Априлов ше стане само на Ферари С това "стегнато" окачване - повече пъти от Тойотата ще мине. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dunata Posted April 24, 2007 Share Posted April 24, 2007 Като си купиш Ферари минаваш технически преглед на всеки 6 месеца. Това е поне за Ф серията( за Енцо или още Ф60 се дават 6000 ПАУНДА, за МКЛ Ф1 ЛМ се дават 30000 паунда за същия период.). За това си и плащаш, но всичко хуабво е скъпо. Освен това Ферари е кола за събота и неделя, за партита. Много рядко се карат бая често. Изключвам българските първенюта - на които такива коли НЕ трябва да се продават Това казвам де... че след като даваш толкова пари за кола, е хубаво да издържа Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted April 25, 2007 Share Posted April 25, 2007 Това казвам де... че след като даваш толкова пари за кола, е хубаво да издържа Дефинириай издържа . Не говорим да минаваш по дупки с нея или да мъкнеш картофи, а да идеш на писта с нея и да я пробваш, да я по "напънеш" иначе при градски условия(ЕС) - там ЯМИ няма Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.