Jump to content
BulForum.com

Кой какъв Нисан кара


Recommended Posts

Горд ,нов собственик съм на Нисан Примера ,98 , 1600 куб., 99 магарета.

Преди това карах Пассат и маи си купих същото само че японско

И дето е пълно с един куп глезориики :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 63
  • Created
  • Last Reply
Един от 18те миризливи индийци в съседния апартамент

 

Тъжната истина. А подобно изявление в щатите ти вади име на расист освен това.....

Link to comment
Share on other sites

Горд ,нов собственик съм на Нисан Примера ,98 , 1600 куб., 99 магарета.

Преди това карах Пассат и маи си купих същото само че японско

И дето е пълно с един куп глезориики :)

Честито!

Със здраве и безаварийно да си я караш.

Link to comment
Share on other sites

Горд ,нов собственик съм на Нисан Примера ,98 , 1600 куб., 99 магарета.

Преди това карах Пассат и маи си купих същото само че японско

И дето е пълно с един куп глезориики :)

 

Хайде честито да ти е и със здраве да си е караш.Иначе малък ми се вижда тоя двигател ама може би щото съм свикнал само на 2.0(П10 и П11).В тоя ред на мисли тоя кой се води твоя?П11 доколкото знам е от 96 до 98 година.

В никъв случай обаче неможе да се сравнява с Пасат.Тея Нисани са 100 пъти по-хубави според мен ;)

Link to comment
Share on other sites

Хайде честито да ти е и със здраве да си е караш.Иначе малък ми се вижда тоя двигател ама може би щото съм свикнал само на 2.0(П10 и П11).В тоя ред на мисли тоя кой се води твоя?П11 доколкото знам е от 96 до 98 година.

Ами май точно П11 се води , :wacko: иначе от серията 98-99, с тази муцуна ,ГА16 е двигателя :wacko:

Просто това ми попадна в един автосалон ,на добра цена,даже нямах намерение да взимам Нисан, но май ще се окаже много сполочлива покупка :love

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

От около един месец някъде - новият X-Trail 2.0dci - 173hp. До момента съм му навъртял някъде към 3000км, като впечатленията ми са смесени - вози добре и е доста шумоизолиран, но откъм функции (екстри) има някои сериозни недомислия... Ако ви е интересно ще разказвам...

Link to comment
Share on other sites

От около един месец някъде - новият X-Trail 2.0dci - 173hp. До момента съм му навъртял някъде към 3000км, като впечатленията ми са смесени - вози добре и е доста шумоизолиран, но откъм функции (екстри) има някои сериозни недомислия... Ако ви е интересно ще разказвам...

Такива коли няма как да не са интересни - давай, разказвай :)

Link to comment
Share on other sites

Ами... Аз доста време си избирах SUV в тоя ценови клас и преди да взема X-Trail-a доста подробно се запознах с всички останали варианти - Honda CRV, Mitsubishi Outlander, Chevrolet Captiva, Hyundai Santa Fe, Toyota RAV4, може и да изпускам някой...Nissan-a още в началото ми направи впечатление, че е направен с най-качествени материали, че е доста тих и че има добро поведение на пътя. Тука малко офтопик - учудващо тих беше и Хюндая а на всичкото отгоре и седеше отлично в завоите - нещо, което не може да се каже за Outlander-а например. При Хюндай обаче първото впечатление е, че интериорът е правен от някакви остатъци от вторични суровини - има имитация на махагон по предното табло, а дръжките на вратите са пластмасови (!?). Та обратно за Нисан - другото, което ми допадна е, че се предлагаше и вариант с дизелов двигател с мощност 173к.с., който се държи прилично на тези килограми. Харесах го и взех единствения наличен, който беше и най-скъпото изпълнение (Ultimate NV+) - с ксенонови фарове, кожен салон с електрически регулируеми седалки, DVD навигация със 7-инчов дисплей и камера за обратно виждане, чейнджър за шест диска, 6-ст степенна механична скоростна кутия и т.н. И въпреки че всичко е напревено доста добре има някои неща, които са доста дразнещи, особено като ги сравнявам с колата, която карах до момента (VW Touran), въпреки че тя е от по-нисък клас.

1. Бордови компютър - направо се чудя защо са си играли да го слагат това недоразумение на бордови компютър - не показва моментен разход - имаш два различни километража, които трябва да нулираш сам. На всичкото отгоре като ги нулираш с тях не се нулира разхода на гориво, нито пък времето на пътуване - тях трябва да си ги нулираш отделно. Изобщо изцяло се губи смисълът от него. Нямаш управление за бордовия компютър от волана. За него са сложили някакъв смешен неграфичен дисплей по средата на таблото, вместо да го свържат със 7инчовия дисплей, който така и така го има. Имам Зафира, която е вече на 7 години и всички тези неща са направени с 1000 пъти повече мисъл - цялата информация от бордовия компютър ти се показва на дисплея на навигацията. Решили са да сложат и часовник на бордовия компютър, който обаче, вместо да взима информация за часа от навигацията, се налага да го сверяваш сам. И в момента на дисплея на навигацията имам един часовник, който е абсолютно винаги точен (GPS time) и един друг на таблото, който не е.

 

2. Навигация - всичко хубаво - голям дисплей, сравнително приличен интерфейс и отново започват глупостите - глупавата система не чете DVD (!?) Абсурдно е да си си платил дисплея и да не можеш да си пуснеш едно DVD - сами знаете колко може да струва една такава функция - продават се stand-alone player-и за по 50лв. И защо не са го направили сигурно никой не може да отговори. Карта на България разбира се липсва - чакаме я... Другата глупост - дисплея е със доста силен brightness, което е безспорно добре за през деня, но през нощта пречи. За целта трябва да се затъмни, което става автоматично като се пуснат фаровете. И когато фаровете са в автоматичен режим всичко работи идеално - ако вън е светло фаровете се изключват, а дисплея започва да свети силно, ако влезеш в тунел фаровете се включват, а дисплея се затъмнява. Обаче през зимата, когато е задължително да караш винаги на фарове, дисплея е винаги затъмнен и трудно се вижда. А щеше да е толкова лесно, ако глупаците не го бяха вързали към фаровете, а към датчика за светлина, който ги управлява...

 

3. Няма осветление на жабката...

 

4. Няма фукнция да те известява при изгоряла крушка, ниско ниво на охладителната течност, на течността за чистачки и т.н. - все неща дето ги може примерно всеки нов голф.

 

5. Копчетата за сваляне на прозорците са едностепенни - тоест няма вариант, в който да го натиснеш по-силно и прозорецът да се свали целия.

 

Мога в тоя дух да изброявам доста - и без това надали някой ще си играе да чете целия ферман (освен ако няма намерение да си купува X-Trail де).

 

Overall - хубав автомобил, само че е било нужно още съвсем малко старание от страна на разработчиците за да се премахнат едни дребни и евтини, но дразнещи проблеми...

Link to comment
Share on other sites

И аз се интересувам от повече подробности. Ти доста време избираше SUV и ако имаш повече наблюдения и върху другите модели, които си изброил, а и ти се занимава- ще се радвам да напишеш няколко реда

Link to comment
Share on other sites

А аз имам едно питане за Nissa Primera P10 и P11 - как стоят нещата с резервните части? Намират ли се и по-скъпи ли са в сравнение с частите за VW или Renault за модели от същите години? Въобще как стои въпроса с поддръжката на Примерата?

Link to comment
Share on other sites

А аз имам едно питане за Nissa Primera P10 и P11 - как стоят нещата с резервните части? Намират ли се и по-скъпи ли са в сравнение с частите за VW или Renault за модели от същите години? Въобще как стои въпроса с поддръжката на Примерата?

Рено са им по-скъпи частите, на VW са на кантар, може и да са малко по-евтини VW. Въпроса е кое по-често се чупи и тук май нисана печели... Ама аз съм повлиян, понеже съм собственик на такъв и мнението ми не може да се нарече безпристрастно :)

Link to comment
Share on other sites

Ами... Аз доста време си избирах SUV в тоя ценови клас и преди да взема X-Trail-a доста подробно се запознах с всички останали варианти - Honda CRV, Mitsubishi Outlander, Chevrolet Captiva, Hyundai Santa Fe, Toyota RAV4, може и да изпускам някой...Nissan-a още в началото ми направи впечатление, че е направен с най-качествени материали, че е доста тих и че има добро поведение на пътя. Тука малко офтопик - учудващо тих беше и Хюндая а на всичкото отгоре и седеше отлично в завоите - нещо, което не може да се каже за Outlander-а например. При Хюндай обаче първото впечатление е, че интериорът е правен от някакви остатъци от вторични суровини - има имитация на махагон по предното табло, а дръжките на вратите са пластмасови (!?). Та обратно за Нисан - другото, което ми допадна е, че се предлагаше и вариант с дизелов двигател с мощност 173к.с., който се държи прилично на тези килограми. Харесах го и взех единствения наличен, който беше и най-скъпото изпълнение (Ultimate NV+) - с ксенонови фарове, кожен салон с електрически регулируеми седалки, DVD навигация със 7-инчов дисплей и камера за обратно виждане, чейнджър за шест диска, 6-ст степенна механична скоростна кутия и т.н. И въпреки че всичко е напревено доста добре има някои неща, които са доста дразнещи, особено като ги сравнявам с колата, която карах до момента (VW Touran), въпреки че тя е от по-нисък клас.

1. Бордови компютър - направо се чудя защо са си играли да го слагат това недоразумение на бордови компютър - не показва моментен разход - имаш два различни километража, които трябва да нулираш сам. На всичкото отгоре като ги нулираш с тях не се нулира разхода на гориво, нито пък времето на пътуване - тях трябва да си ги нулираш отделно. Изобщо изцяло се губи смисълът от него. Нямаш управление за бордовия компютър от волана. За него са сложили някакъв смешен неграфичен дисплей по средата на таблото, вместо да го свържат със 7инчовия дисплей, който така и така го има. Имам Зафира, която е вече на 7 години и всички тези неща са направени с 1000 пъти повече мисъл - цялата информация от бордовия компютър ти се показва на дисплея на навигацията. Решили са да сложат и часовник на бордовия компютър, който обаче, вместо да взима информация за часа от навигацията, се налага да го сверяваш сам. И в момента на дисплея на навигацията имам един часовник, който е абсолютно винаги точен (GPS time) и един друг на таблото, който не е.

 

2. Навигация - всичко хубаво - голям дисплей, сравнително приличен интерфейс и отново започват глупостите - глупавата система не чете DVD (!?) Абсурдно е да си си платил дисплея и да не можеш да си пуснеш едно DVD - сами знаете колко може да струва една такава функция - продават се stand-alone player-и за по 50лв. И защо не са го направили сигурно никой не може да отговори. Карта на България разбира се липсва - чакаме я... Другата глупост - дисплея е със доста силен brightness, което е безспорно добре за през деня, но през нощта пречи. За целта трябва да се затъмни, което става автоматично като се пуснат фаровете. И когато фаровете са в автоматичен режим всичко работи идеално - ако вън е светло фаровете се изключват, а дисплея започва да свети силно, ако влезеш в тунел фаровете се включват, а дисплея се затъмнява. Обаче през зимата, когато е задължително да караш винаги на фарове, дисплея е винаги затъмнен и трудно се вижда. А щеше да е толкова лесно, ако глупаците не го бяха вързали към фаровете, а към датчика за светлина, който ги управлява...

 

3. Няма осветление на жабката...

 

4. Няма фукнция да те известява при изгоряла крушка, ниско ниво на охладителната течност, на течността за чистачки и т.н. - все неща дето ги може примерно всеки нов голф.

 

5. Копчетата за сваляне на прозорците са едностепенни - тоест няма вариант, в който да го натиснеш по-силно и прозорецът да се свали целия.

 

Мога в тоя дух да изброявам доста - и без това надали някой ще си играе да чете целия ферман (освен ако няма намерение да си купува X-Trail де).

 

Overall - хубав автомобил, само че е било нужно още съвсем малко старание от страна на разработчиците за да се премахнат едни дребни и евтини, но дразнещи проблеми...

И какви пари ти струваше това удоволствие, ако не е тайна? А и да питам това, че не чете DVD означава ли, че никаква картина не може да се пусне на него?

Link to comment
Share on other sites

А аз имам едно питане за Nissa Primera P10 и P11 - как стоят нещата с резервните части? Намират ли се и по-скъпи ли са в сравнение с частите за VW или Renault за модели от същите години? Въобще как стои въпроса с поддръжката на Примерата?

 

За Пимера П10 нямам точни наблюдение но ако разгледаш този раздел за Рено-Нисан ще видиш че имах и имам бая приключения с търсенето на части за П11.От сега казвам колата не е моя и не е карам аз на вуйчо ми е и аз му търся части от Пловдив понеже той живее в доста малко градче.П11 частите са адски скъпи а е почти невъзможно да ги намериш втора ръка и всичко трябва да купуваш ново.Насочиха ме към няколко места ама където и да съм утишъл специално за П11 няма нищо за П10 по се намира.Иначе за пример в оная тема бях сложил че датчик за АБС 1 брой струва 360 лв.Шенкел с датчика пък му го даваха за 220 лв.Преден халоген неможаха да ми намерят и ми искаха за комплекта 150 евро, а след като сменихме датчика за АБС се оказа че трябва да се сменя целия блок за управление който струва над 1000+ лева.Така че определено на Рената са по-евтини частите при всички положения.На ФВ са горе долу на кантар въпреки че бая поскъпнаха и те.

 

 

Рено са им по-скъпи частите, на VW са на кантар, може и да са малко по-евтини VW. Въпроса е кое по-често се чупи и тук май нисана печели... Ама аз съм повлиян, понеже съм собственик на такъв и мнението ми не може да се нарече безпристрастно :)

 

Именно въпреки че и аз немога да се нареча особенно безпристрастен.А това кое по често се чупи много зависи от задкормилното устройство ;)

Link to comment
Share on other sites

Нямам си на идея не съм търсил.Ама едва ли ще е 360 лв пък Рено Лагуна ударени има бол така че ще мога и втора ръка да го взема от някъде докато за П11 няма както казах!

 

П.П.Поради въпроса пуснах само търсене в Рено форума и открих 2-ка датчици от ударена Лагуна 50 лв.

П.П2.Грешка единия бил 50 лв. 2-та общо 100.

Link to comment
Share on other sites

Малко се забавих с отговора, но една седмица бях в София заради Рали София (което днес го отмениха - само дето си загубих времто) та нямаше как да отговоря.

 

3dfx какъв разход ти дава X-Trail-a градско ?

 

Ами... Между 8 и 9/100 да кажем. Но с уговорката, че моето градско не е никога истинско градско, защото живея в Марково, така че всеки ден правя поне 30км извънградско.

 

 

И аз се интересувам от повече подробности. Ти доста време избираше SUV и ако имаш повече наблюдения и върху другите модели, които си изброил, а и ти се занимава- ще се радвам да напишеш няколко реда

 

Най-сериозно внимание обърнах на Outlander, Captiva и Santa Fe. В началото бях луднал по Outlander-a, а и в момента визията му адски много ми хареса. Но ходих няколко пъти до Балканстар и ме отказаха няколко неща - не ми изглеждаше достатъчно стабилен на тестдрайв-а, който направих. Изработката не беше особено добра и имах притеснения, че по-лесно ще се раздрънка. Имаше някакъв доста сериозен срок за доставка (нещо от рода на четири месеца си спомням). Двигателят е 2.0TDI помпа-дюза на Фолксваген. Моят Touran е със същия двигател, само че на джип идва малко малък. Усеща се сериозен лаг в ниските обороти. Това разбира се се оправя след едно map-ване, само че за да си запазиш гаранцията на двигателя трябва да го направиш в Балканстар, а там това удоволствие струва 3000лв.

 

Santa Fe - също много добър външен вид, жалко само че в скоро време ще станат повече от голфовете по пътя. Не съм се интересувал кой точно е правил дизайна, ама си личи че не са братята корейци... Беше доста тих отвътре, има си истински 7 места, а дилърите с готовност правят сериозни отстъпки. Чакане за доставка практически няма - пълно е с налични бройки. Интериор - ужас! Евтини материали, грозни дисплеи, имитации, грозно табло...

 

Captiva - Според мен най-доброто съотношение м/у цена и качество. В момента Opel правят 15тина процента отстъпка на всички фирмени клиенти. Като се извадят и 20% ДДС и се оказва, че струва изключително евтино. Дават и три години гаранция - направо за една бройка да поръчам Captiva.

 

И какви пари ти струваше това удоволствие, ако не е тайна? А и да питам това, че не чете DVD означава ли, че никаква картина не може да се пусне на него?

 

69 725лв.

Не, нищо различно от CDA, MP3 и WMA (като за WMA дори още не съм пробвал). Не знам дали самия дисплей има вход за сигнал от друго устройство, но силно се съмнявам.

Link to comment
Share on other sites

69 725лв.

Не, нищо различно от CDA, MP3 и WMA (като за WMA дори още не съм пробвал). Не знам дали самия дисплей има вход за сигнал от друго устройство, но силно се съмнявам.

 

Хм, за пореден път се убеждавам колко са по-скъпи японските машини в България. В Америка за тези пари може да се вземе V8 модела на Pathfinder с 5.6 литровия двигател и всички възможни екстри и така като смятам даже по-евино ще дойде.

Между другото тази година Нисан спряха X-traila при нас и пуснаха някакъв кросоувър наречен Rogue - по-малка и по-евтина версия на Murano.

Link to comment
Share on other sites

Годфадър-е щом и теб ти прави впечатление Ф450 на Форд. Представи си какво би било ако го видим тук в ПЛД :):). Иначе кефи ме тая машина. Голяма, мощна, не практична и въпреки всичко има "мускули" в себе си

Link to comment
Share on other sites

...69 725лв.

Не, нищо различно от CDA, MP3 и WMA (като за WMA дори още не съм пробвал). Не знам дали самия дисплей има вход за сигнал от друго устройство, но силно се съмнявам.

Хммм наистина бая парички е... И все пак се чудя дали няма да се намерят някакви харечета да го пипнат тук там и да се оправи това нещо, защото несъмнено това е голяма гадория!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Цък. За колата лични впечатления не мога да дам, обаче рекламата е невероятна. Определено грбва погледа и го насочва към първия по-голям автосалон. :bgrin:
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 3 months later...
  • 4 months later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...