hEka Posted June 2, 2007 Author Share Posted June 2, 2007 Един познат ми беше казал, че истинските спортни коли започват от 1.6 нагоре А за мен 1.6 150 коня не е спортна кола, а пържилка... дефинирай думата "пържилка" ... аз нека си имам един Civic VTi с 1,6 DOHC V-TEC 160 кончета пък нека ми е лошо... пък и да имах финансовата възможност за такава тя нямаше да остане 160 а щеше да се пипне поне до едно 280-300... па вие си карайте немските и италианските кочини Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted June 2, 2007 Share Posted June 2, 2007 дефинирай думата "пържилка" ... аз нека си имам един Civic VTi с 1,6 DOHC V-TEC 160 кончета пък нека ми е лошо... пък и да имах финансовата възможност за такава тя нямаше да остане 160 а щеше да се пипне поне до едно 280-300... па вие си карайте немските и италианските кочини Малко офтопик: То аз ако имах излишни пари щях да си направя 118д-то като Motorsport версията... 250 коня И щеше да ми харчи по-малко от "280-300" коня хонда Извинявам с за офф-а. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hEka Posted June 2, 2007 Author Share Posted June 2, 2007 пак не ми отговори аджеба кой туй пържилка... Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted June 2, 2007 Share Posted June 2, 2007 пак не ми отговори аджеба кой туй пържилка... Малолитражка с много коне. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zizirixo Posted June 3, 2007 Share Posted June 3, 2007 Евала. ТОчно. Над 4 литра обем около 9к оборота и чак тогава ред лайна да дойде и еВстествено БЕЗ ТУРБО. Бахти пича, ти направо описа БМВ ///М 5 Е60 Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted June 3, 2007 Share Posted June 3, 2007 дефинирай думата "пържилка" ... аз нека си имам един Civic VTi с 1,6 DOHC V-TEC 160 кончета пък нека ми е лошо... пък и да имах финансовата възможност за такава тя нямаше да остане 160 а щеше да се пипне поне до едно 280-300... па вие си карайте немските и италианските кочини Нека да ти направя един аналог. Най-мощния двигател който историята познава - движещ се с бензин и не слаган в ДРАГСТЕР е на БМВ през 80-те по време на ТУРБО ЕРАТА във Ф1. От 1499 куб.см са вадили 1500 1800 коня за квалификация. Този двигател знеаш ли как се е казвал - "БОМБА", защото след 3 обиколки буквално се е взривявал от натоварване. Та и тваоя случай/ ТОй 1,6 160 коня е надут до дупка ти ще ми го турбинираш, а за да достигнеш тоя мощност ще ти трявбва турбо с над 1,3 БАРА налягане. Няма да го караш дълго тоя двигател. А и ти да си чул спортен автомобил 1,6 4 цилиндров. Аз не съм. Освен това с такъв двигател дори и да го направиш ще ти трябва ново окачване, нова спирачна система и може би нови скорости за да му вземеш макса. И бая стабилно настройване не електрониката. Ядове само ще береш с това. Пък за италинаските и немски кочини няма да го коментираме това. Щото тия кочини са еталон за СПОРТ. В Италия няма спортист с ТУРБИНИ - заводски. Така, че здраве да е . Малко офтопик: То аз ако имах излишни пари щях да си направя 118д-то като Motorsport версията... 250 коня И щеше да ми харчи по-малко от "280-300" коня хонда Извинявам с за офф-а. Баце за онова ако не ме лъже паметта му искат 200к евра. Бая пари са това пак не ми отговори аджеба кой туй пържилка... Елементарно. Всички японски коли дето от 1,6 се напъват да вадят коли и само ревът гърнетата им. И стигат до 9к оборота ама няма голяма файда от това. Бахти пича, ти направо описа БМВ ///М 5 Е60 И това е вариант. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted June 3, 2007 Share Posted June 3, 2007 А и ти да си чул спортен автомобил 1,6 4 цилиндров. Аз не съм. Елементарно. Всички японски коли дето от 1,6 се напъват да вадят коли и само ревът гърнетата им. И стигат до 9к оборота ама няма голяма файда от това. A моля моля като незнаеш нещо не се обаждай.Ако не си чувал има клас в рали състезанията "Супер 1600".Какво говори това нещо?Именно че има състезателни спортни коли 1600 кубика с 4 цилиндъра.Това че ти не си чувал незначи че няма! Е ади бе нямало файда ти се уля.Ти плюеш 1.6 пък имаш Пунто 1.2 което се води спортна кола.Ех голям смях Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted June 3, 2007 Share Posted June 3, 2007 A моля моля като незнаеш нещо не се обаждай.Ако не си чувал има клас в рали състезанията "Супер 1600".Какво говори това нещо?Именно че има състезателни спортни коли 1600 кубика с 4 цилиндъра.Това че ти не си чувал незначи че няма! Е ади бе нямало файда ти се уля.Ти плюеш 1.6 пък имаш Пунто 1.2 което се води спортна кола.Ех голям смях Говорим за шосейни варианти не за рали. Ти се обърка. Дай да вакараме и Ауди S1 и Делта Интеграле от забранения клас Б тогава, с турбина на 4 бара. Куца ти логиката. Пак се изложи Жорка Аз не се хваля като половината Хондаджии, че карам спортна кола. Аз И НЕ КАРАМ спортна кола. Просто тия 1,4 до 80, 90 коня остават отзад. Дано да съм достатъчно богат да имам и друга италианска кола. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hEka Posted June 4, 2007 Author Share Posted June 4, 2007 много тънко се заяждаш обаче... тия 1,4 остават кога отзад? на старт може би...първите макс. 70м не задруго ми щот не вярвам фиата да е над 800кг... Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted June 4, 2007 Share Posted June 4, 2007 много тънко се заяждаш обаче... тия 1,4 остават кога отзад? на старт може би...първите макс. 70м не задруго ми щот не вярвам фиата да е над 800кг... Не се заяждам. Спортна кола и 1,2 са някак си в обратна пропорция мисля. 890 или 915 кг беше. Не съм сигурен. Link to comment Share on other sites More sharing options...
velvet_underground Posted June 4, 2007 Share Posted June 4, 2007 Около 100 кила разлика имат колите , за които спорите. И е напълно възможно 1.4 Сивик да остане зад Рунтото. Разликата обаче няма да е голяма. Както и ако Рунтото остане зад Сивика. Въпрос на късмет е цялата работа. Ама от Хонда сектата наистина сте много докачливи/харесвам марката Хонда...да не ме набедите за сектант от друга марка / Link to comment Share on other sites More sharing options...
baby2 Posted June 25, 2007 Share Posted June 25, 2007 Ето ме и мен!!! Аз имам HONDA CIVIC 1,7 115 HP, седан LX, автоматик. Невероятна кола само това мога да заявя. Ще остане знаеш ли кога за Пунтото(това пък какво беше ) ??? А на майсторите тук ще им подскажа само едно нещо - В USA не се и чува за френски и италиянски коли камо ли да видиш такива ха, ха, ха, ха- За мен това е/са пътищата/страната която доказва/показва качествата на една марка и т.н. . Така че........ у европа и на швепс може да карате колите не само на газ/метан(пръ...я) и еко дизел(олио от Мc Donald's) по 10,15 километра на ден ела тук с това Пунто(какво ли пък е това ) да кара мой човек 2 месеца пък тогава да видим кой ще посети сервиза. И вижте кой са най-продаваните коли тук това може да ви поскаже доста у Европа друга бира.Това е от мен относно Хонда и Японското чудо ..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
shadowhand Posted June 26, 2007 Share Posted June 26, 2007 Все още е скъпичко да кара човек HONDA в България. Наскоро баща ми си купи Accord 2.0 TDI и гледам сега какво става... Иначе са невероятни коли! Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefan Posted July 3, 2007 Share Posted July 3, 2007 Някой да е мяркал прелюд 4ген за продаване из Пловдив ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_UniCorn Posted July 17, 2007 Share Posted July 17, 2007 Някой да е мяркал прелюд 4ген за продаване из Пловдив ? Да ти кажа честно, който има такава - не мисли за продаване Link to comment Share on other sites More sharing options...
zyl pes Posted July 17, 2007 Share Posted July 17, 2007 Хонда Квинтет , 1600 см3, 1984 г. Антика ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefan Posted July 19, 2007 Share Posted July 19, 2007 Да ти кажа честно, който има такава - не мисли за продаване Абе гледах 2-3 ама всичките бяха въртяни по таван...една червена бордо в Труд, една черна 5ген - и двете майсторите като ги видяха и се уплашиха... Link to comment Share on other sites More sharing options...
mobo Posted July 19, 2007 Share Posted July 19, 2007 Абе гледах 2-3 ама всичките бяха въртяни по таван...една червена бордо в Труд, една черна 5ген - и двете майсторите като ги видяха и се уплашиха... а ти кво очакваш от подобна "резачка", която още от завода си е излязла с доста мускули? всички подобни коли са юркани здраво, поради което всички компоненти са им доста износени, а и причината за продажба най-често е крайпътно дърво, което не се е отместило навреме. едит: то и аз, но предишните собственици явно са си мислели че карат самолети все едно да очакваш голф 3ка със знаменателната абревиатура GTI да не е блъскан поне веднъж. дай го малко по-реалистично: подобни коли не се карат от 60 годишни бабички с под 60 км/ч, колкото и да се опитват да те убедят в обратното продавачите на такова возило Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefan Posted July 19, 2007 Share Posted July 19, 2007 Какво мускулесто виждаш във 2.0 133 коня ? Че аз нищо. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pi4aga Posted July 20, 2007 Share Posted July 20, 2007 че то няма нищо мускулесто и в 115 голф 3 гти,ама ей на - по наште ширини е синоним на истребител хондите пък са синоним на совалка направо,особено ако някъде пише в-тек по купето не е важно дали колата е бърза или не в действителност,важно е какво си въобразява собственика и как я кара съответно Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted July 20, 2007 Share Posted July 20, 2007 че то няма нищо мускулесто и в 115 голф 3 гти,ама ей на - по наште ширини е синоним на истребител хондите пък са синоним на совалка направо,особено ако някъде пише в-тек по купето не е важно дали колата е бърза или не в действителност,важно е какво си въобразява собственика и как я кара съответно хаха има ги тия хави. За тва ми викат НАКАЗАТЕЛЯ :):):) Сега сериозно. Днеска отново имаше хора "яхнали" Голфове, Кадети и тем подобни "бегачки" и ми се правеха на слаломисти по пътя - а аз тези ги мразя и им правя задължително мръсно. Та и днеска така няколко пъти останаха с пръст в уста, а единия просто му затворих лентата щото нарочно ускорих повече и не му дадох да се шамугва като лалугер наляво и на дясно де що може и не може . Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefan Posted July 21, 2007 Share Posted July 21, 2007 хаха има ги тия хави. За тва ми викат НАКАЗАТЕЛЯ :):):)Сега сериозно. Днеска отново имаше хора "яхнали" Голфове, Кадети и тем подобни "бегачки" и ми се правеха на слаломисти по пътя - а аз тези ги мразя и им правя задължително мръсно. Та и днеска така няколко пъти останаха с пръст в уста, а единия просто му затворих лентата щото нарочно ускорих повече и не му дадох да се шамугва като лалугер наляво и на дясно де що може и не може . Е аз тва всеки път го правя, после се опитват да се качват по бордюрите pi4aga, тук говорим за коли, що намесваш голф ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted July 21, 2007 Share Posted July 21, 2007 Някой да е мяркал прелюд 4ген за продаване из Пловдив ? Видях една такава оня ден до SPS в Тракия, но само беше спряла за нещо. Беше налепена, че се продава, но регистрацията беше OB или СО. Потърси в mobile може да я има. Ако знаех, че търсиш щях да запиша поне телефона Link to comment Share on other sites More sharing options...
Herbye Posted August 10, 2007 Share Posted August 10, 2007 ne4e e koi znae kakvo...ama edin moi fr. kat zapali kolata i dade malko gaz, si4ki alarmi se razpi6tqvat,i bqh v kolata kogato se vra6tahem ot Burgas an Magistralata , 215 mi gi digna pred o4ite Link to comment Share on other sites More sharing options...
baby2 Posted August 11, 2007 Share Posted August 11, 2007 Ето защо това е най-добрата кола в света. Четете и се учете. Еххх дано пак да не ми истрият поста, а защо ли ги трият. http://www.automotoportal.com/article/You_...car_reliability М даааа Шведи,Британци и Германци строят все още що годе добри коли всичко останало е Японско(а за другите никой не ги и ......). А и като гледам как кризата с петрола по цял свят се затяга всеки ден май още доста време ще си останат номер 1 в света. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.