hEka Posted April 15, 2007 Share Posted April 15, 2007 айде покажете се де кой кара най-яката марка... явно аз ще започна ...Карам 6г CIVIC 1,4 iS 90hp+ 96г. с двигател Д14А4... като за първа тема мисля, че е най-удачно да се запознаем... да видим има ли изобщо почва в този форум марката.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
alex_2004 Posted April 15, 2007 Share Posted April 15, 2007 Honda Accord 1997г. 2.0TDI 105HP. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Veno Posted April 15, 2007 Share Posted April 15, 2007 Civic Fastback '97 D14A2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ROBIN Posted April 17, 2007 Share Posted April 17, 2007 Civic 2007 1.4i-DSI, 83hp След пробег от 200км с нея, я предадох на друг член от семейството. В новия Сивик вградихме 1.4 i-DSI даващ максимум мощност и въртящ момент, но с икономията на еднолитров двигател. Върви като за еднолитров двигател и гори 9,5 по данни на борд компютъра. Не я препоръчвам с този двигател. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Veno Posted April 22, 2007 Share Posted April 22, 2007 Ненормална работа е да дадеш 40 000 лв. и да вземеш кола с 83 коня ?!?? Тази кола единствено и само с 1.8 Втек 140к.с. разликата в цената е 2-3 хиляди лева.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ROBIN Posted April 22, 2007 Share Posted April 22, 2007 Да , но трябва да чакаш 5 месеца, а тази я имаше налична. Освен това този, който я кара сега не му пука колко коня е Link to comment Share on other sites More sharing options...
don_anton Posted April 23, 2007 Share Posted April 23, 2007 kak bih karal edin prelude... Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted April 24, 2007 Share Posted April 24, 2007 kak bih karal edin prelude... И това са думи на човек каращ Мерцедес пък бил той и 190 Link to comment Share on other sites More sharing options...
HEMO Posted April 27, 2007 Share Posted April 27, 2007 И това са думи на човек каращ Мерцедес пък бил той и 190 И аз гледах така,преди да покарам Хондата на един приятел След това престанах да се заглеждам по европейските коли до среден клас Италиански,френски,немски дръвчета-никога вече... п.п.за мое голямо съжаление в момента карам френска кола Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leper_Messiah Posted April 28, 2007 Share Posted April 28, 2007 И това са думи на човек каращ Мерцедес пък бил той и 190 Прави сметка за какво става въпрос... Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted April 28, 2007 Share Posted April 28, 2007 И аз гледах така,преди да покарам Хондата на един приятел След това престанах да се заглеждам по европейските коли до среден клас Италиански,френски,немски дръвчета-никога вече... п.п.за мое голямо съжаление в момента карам френска кола Возиха ме не знам точно в какво защото и една буква не съм чел за японките . Мисля, че му викат ДЕЛ СОЛА или нещо от сорта. Нов СИ ЕР ЕКС ли не знам наистина. И пича на втора си включи витек-а и отиде бая оборот Е И. Говорим за нова кола, а на мен нека ми дадат Делта Интеграле от 92-ра година Прави сметка за какво става въпрос... ........промит мозък Link to comment Share on other sites More sharing options...
FalleN_213 Posted April 28, 2007 Share Posted April 28, 2007 Возиха ме не знам точно в какво защото и една буква не съм чел за японките . Мисля, че му викат ДЕЛ СОЛА или нещо от сорта. Нов СИ ЕР ЕКС ли не знам наистина. И пича на втора си включи витек-а и отиде бая оборот Е И. Говорим за нова кола, а на мен нека ми дадат Делта Интеграле от 92-ра година........промит мозък DELTA INTEGRALE не беше ли спортна кола ? По темата,ако събера достатъчно пари ще си купя Хонда Акорд с дизелов мотор,много ме съблазнява този модел Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted April 28, 2007 Share Posted April 28, 2007 DELTA INTEGRALE не беше ли спортна кола ? По темата,ако събера достатъчно пари ще си купя Хонда Акорд с дизелов мотор,много ме съблазнява този модел Ами шосейния вариант - НЕ. 2.0 литра с 200 коня Link to comment Share on other sites More sharing options...
FalleN_213 Posted April 29, 2007 Share Posted April 29, 2007 mi qko kvo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Veno Posted May 2, 2007 Share Posted May 2, 2007 Всички Хонди са високооборотни, мойта е едва 90 к.с. но това не и пречеи редовно да я вкарвам до прекъсвач - 7300 оборота. Има колеги на които хондите им нямат ограничител и стигат над 8000 оборота в секунда. Само да уточня, че двигателя ми е без в-тек. В-тека не е от значение за това колко оборота вдигаш, вте-к-а е технология която вдига мощноста на колата, като се включва САМА на определени обороти, като резултат прави същото каквото прави турбото, с тази разлика че са 2 коренно различни технологии. Вече има колеги които карата турбинирани в-тек двигатели ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
hEka Posted May 2, 2007 Author Share Posted May 2, 2007 освен че са високообортни дори и с малко коне (75,90) те компенсират с тежестта си ... 90 коня на едно 750кг купе е много по-добре от 115коня на над 1000 кг.... тогава се едно 25-те допълнителни коня се врътват на 180' и тръгват да тичат в обратна посока... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lorenzooo Posted May 2, 2007 Share Posted May 2, 2007 Awe golqma marka sa Honda,super bega4ki sa...no i te kato vsqka ma6inka rano ili kasno "kihvat" za remont...togava idva golemiq problem...Vnos na 4asti ot Qponiq,4akane...Edin poznat kara Civic ot 96-97g...i kazva6e 4e vseki pat kato se ka4i parvo se prekrastva dano da si e nared i dnes spira4nata mu pompa se obadila,tragnal da tarsi nova-700leva...pak i 4aka6,4e q nqma v BG... taka 4e parvo se misli predi da se kupuva kakvoto i da bilo...Honda-NE Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted May 2, 2007 Share Posted May 2, 2007 Всички Хонди са високооборотни, мойта е едва 90 к.с. но това не и пречеи редовно да я вкарвам до прекъсвач - 7300 оборота. Има колеги на които хондите им нямат ограничител и стигат над 8000 оборота в секунда. Само да уточня, че двигателя ми е без в-тек. В-тека не е от значение за това колко оборота вдигаш, вте-к-а е технология която вдига мощноста на колата, като се включва САМА на определени обороти, като резултат прави същото каквото прави турбото, с тази разлика че са 2 коренно различни технологии. Вече има колеги които карата турбинирани в-тек двигатели ! С витек съм гледал 9 и 300 оборота.( в колата съм бил). Awe golqma marka sa Honda,super bega4ki sa...no i te kato vsqka ma6inka rano ili kasno "kihvat" za remont...togava idva golemiq problem...Vnos na 4asti ot Qponiq,4akane...Edin poznat kara Civic ot 96-97g...i kazva6e 4e vseki pat kato se ka4i parvo se prekrastva dano da si e nared i dnes spira4nata mu pompa se obadila,tragnal da tarsi nova-700leva...pak i 4aka6,4e q nqma v BG... taka 4e parvo se misli predi da se kupuva kakvoto i da bilo...Honda-NE Не само Хонда . Дано мога да си позволя никога да НЕ карам японска кола Link to comment Share on other sites More sharing options...
hEka Posted May 2, 2007 Author Share Posted May 2, 2007 И аз се надявам никога да не карате хонда или друг японски автомобил, защото това не е просто автомобил това е мечта, това е удоволствие, тва е да правиш всичко възможно да не слизаш от нея. Ако една хонда е глезена и поддържана никога няма да направи проблем .. от 6 месеца си карам сивика и освен за бензин за друго пари не давам... па вие си карайте комерсиалните коли и ги ползвайте само за отиване от точка А до точка Б ... а аз ще си се кефя на колата и ще ми е густо да я карам... Хонда е кола за ценители ... а колкото до частите тва са глупости части има... стига да знаеш къде да ги търсиш и частите не са по-скъпи от тези на останалите автомобили... ДА били са по-скъпи когато ги е нямало, но вече тва е мит. Части има на доста приемливи цени ... има и ментета но аз на колата си менте няма да сложа... защото си ценя колата и своя и живота на останалите ... мисля че бях доста изчерпателен Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted May 2, 2007 Share Posted May 2, 2007 И аз се надявам никога да не карате хонда или друг японски автомобил, защото това не е просто автомобил това е мечта, това е удоволствие, тва е да правиш всичко възможно да не слизаш от нея. Ако една хонда е глезена и поддържана никога няма да направи проблем .. от 6 месеца си карам сивика и освен за бензин за друго пари не давам... па вие си карайте комерсиалните коли и ги ползвайте само за отиване от точка А до точка Б ... а аз ще си се кефя на колата и ще ми е густо да я карам... Хонда е кола за ценители ... а колкото до частите тва са глупости части има... стига да знаеш къде да ги търсиш и частите не са по-скъпи от тези на останалите автомобили... ДА били са по-скъпи когато ги е нямало, но вече тва е мит. Части има на доста приемливи цени ... има и ментета но аз на колата си менте няма да сложа... защото си ценя колата и своя и живота на останалите ... мисля че бях доста изчерпателен За първите няколко реда - дано не го мислиш сериозно тва. Имам предвид за мечтите и тия другите хави. Може ли да питам аз една Хонда с какво е по-добра освен с цената си. И да скъпи са частите. Преди една седмица взехме едно Браво HGT от сервиз, защото беше купено и пича си му смени консумативи(което е нормално) и там имаше една Тойота и майстора каза- да не ти се налага да я поддържаш. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pi4aga Posted May 2, 2007 Share Posted May 2, 2007 В-тека не е от значение за това колко оборота вдигаш, вте-к-а е технология която вдига мощноста на колата, като се включва САМА на определени обороти, като резултат прави същото каквото прави турбото, с тази разлика че са 2 коренно различни технологии. Вече има колеги които карата турбинирани в-тек двигатели ! т.е. втека вкарва повече въздух в цилиндрите? нещо си се объркал и то яката и бтв втека е от значение колко оборота ще направи двигателя Ако една хонда е глезена и поддържана никога няма да направи проблем .. от 6 месеца си карам сивика и освен за бензин за друго пари не давам... уау,цели 6 месеца?впечетляващо!останалите автомобили за този период им правят по два основни ремонта! частите не са по-скъпи от тези на останалите автомобили... е тук наистина се посмях бая Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted May 2, 2007 Share Posted May 2, 2007 Относно Витек-а, понеже ама нищо не съм прочел за източните коли - та не е ли променливо газоразпределение или таковам ли му мамата. Чувал съм разни работи и знам, че еквивалент е ВАНОС на БМВ Link to comment Share on other sites More sharing options...
hEka Posted May 2, 2007 Author Share Posted May 2, 2007 ами смей си се колкото искаш аз си карам хондата и си се кефя, а ми е интересно вие кви коли карате като плюете така марката...щото е много лесно да плюеш без даже да си имал камо ли покарал Хонда...както казах тва е кола за ценители карайте си европейските автомобили пичове и тва е ... а колкото до системата VTEC оборотите влияят на това кога се задейства VTEC-a ... хондите са високооборотни по принцип... много зависи тоя VTEC дали е на SOHC ... тогава има усилена мощ в средните обороти VTEC-а работи само със смукателните клапани или е DOHC усилена мощ във високите обороти тогава VTEC-а работи и с изпускателните клапани, така че VTEC-а не влияе на оборотите ... точно обратното оборотите влияят на това кога ще се задейства системата... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ROBIN Posted May 2, 2007 Share Posted May 2, 2007 На тая хонда дето съм писал по нагоре в темата двигателя и е 1.4 i-DSI и изключва на 6000. Това е най-новият от i-серията на Хонда – i- DSI (Dual and Sequential Ignition- двойно последователно запалване) с по две свещи на цилиндър и бобина на всяка свещ. Свещите подават искра едновременно или през определен интервал, който зависи от режима на работата на двигателя, и осигурява по-пълно изгаряне и икономичност. The i-DSI engines have a modest redline of only 6000 rpm, but reach maximum torque at mid-range rpm, allowing for decent performance without having to rev the engine at high speeds. The other valvetrain in use is the VTEC on one of the two varieties of the L15A. This engine is aimed more at performance than efficiency with a slightly higher redline, which reaches peak torque at higher rpm. However, it still offers a good combination of both performance and fuel efficiency. Both the i-DSI and VTEC have relatively high compression ratios at 10.8:1 and 10.4:1, respectively. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted May 2, 2007 Share Posted May 2, 2007 ами смей си се колкото искаш аз си карам хондата и си се кефя, а ми е интересно вие кви коли карате като плюете така марката...щото е много лесно да плюеш без даже да си имал камо ли покарал Хонда...както казах тва е кола за ценители карайте си европейските автомобили пичове и тва е ... а колкото до системата VTEC оборотите влияят на това кога се задейства VTEC-a ... хондите са високооборотни по принцип... много зависи тоя VTEC дали е на SOHC ... тогава има усилена мощ в средните обороти VTEC-а работи само със смукателните клапани или е DOHC усилена мощ във високите обороти тогава VTEC-а работи и с изпускателните клапани, така че VTEC-а не влияе на оборотите ... точно обратното оборотите влияят на това кога ще се задейства системата... Карам такова Пунто дето от 1,2 има същите коне като твоя Сивик и остава зад Пунтото. По каталог ако не се лъжа иначе не се състазавам аз. Кола за ценители е само ФЕРАРИ. Сичко друго е МПС На тая хонда дето съм писал по нагоре в темата двигателя и е 1.4 i-DSI и изключва на 6000. Мойто изключва на около 7и300 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.