Jump to content
BulForum.com

Какъв модел карате?!


adibas

Recommended Posts

Хора, аз карам 306, проблеми доста :laughing: ама пък возийката си е хубава...сега съм я стегнал (да чукна на дърво) и сичко и е 6! Нека ако имате някакви проблеми с Пежата (или Ситроените) пишете, да обменяме опит, кой каквото знае и каквото е научил ;)

ХаЙДЕ! Леко и безаварийно! :bgrin:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 113
  • Created
  • Last Reply

307SW 2.0 HDi 90hp

 

Само не мога да схвана ква може да е разликата между модела с 90 и 110 коня, след като обемът е един и същи, диаметъра и дължината на буталата също....абе изобщо всичко е еднакво. Може ли да е само софтуерно?

Link to comment
Share on other sites

В момента карам 406, 1.8i

Като цяло съм нямал кой знае какви проблеми с Лъвчето. Досега съм му сменил 2 биалети и накладки. Слуша много и гори малко - разход в града 9.5 :D

 

@adibas - какви точно проблеми имаш с Пежото? Къде го поддържаш? Преди имах 306 1.8i. Карах го 2 години и като цяло и с него сме се занимавали по ходовата част.

 

Предполагам, че разликата между двата HDi ще е във въртящия момент ;) Другия мотор 2.0HDi е 107 коня, ако трябва да сме точни :) Има и един 137 коня, но това е друга тема (как върви точно този 137 коня... малиии). Този който е 110 коня е 1.6 :D

 

Ходите ли на сбирките на Пежо всяка неделя? Днес имаме съвместна сбирка Пежо, Ситроен, Рено ;)

Link to comment
Share on other sites

307SW 2.0 HDi 90hp

 

Само не мога да схвана ква може да е разликата между модела с 90 и 110 коня, след като обемът е един и същи, диаметъра и дължината на буталата също....абе изобщо всичко е еднакво. Може ли да е само софтуерно?

 

Приеми го като един вид чип тунинг. Според мен е на софтуерно ниво.

Link to comment
Share on other sites

В момента карам 406, 1.8i

Като цяло съм нямал кой знае какви проблеми с Лъвчето. Досега съм му сменил 2 биалети и накладки. Слуша много и гори малко - разход в града 9.5 :D

 

@adibas - какви точно проблеми имаш с Пежото? Къде го поддържаш? Преди имах 306 1.8i. Карах го 2 години и като цяло и с него сме се занимавали по ходовата част.

 

Предполагам, че разликата между двата HDi ще е във въртящия момент ;) Другия мотор 2.0HDi е 107 коня, ако трябва да сме точни :) Има и един 137 коня, но това е друга тема (как върви точно този 137 коня... малиии). Този който е 110 коня е 1.6 :D

 

Ходите ли на сбирките на Пежо всяка неделя? Днес имаме съвместна сбирка Пежо, Ситроен, Рено ;)

моята машинка е слабичка 1,4i но ме слуша доста! До сега по ходовата част съм нямал проблеми ама двигателя...(който уж за този модел ми казаха - в сервиза на "БОШ", че е с много здрав двигател) явно аз нямам късмет щото на 6-тия месец след като я купих и беше отишло цялото масло (почти цялото де) 1л. липсваше а не бях изминал и 1000 км! та отидох на ремонт и като видяха че има масло във водата на радиатора (и хайдеееее - отиде) оправиха я и сега не е мраднало маслото и двигателя се справя отлично (карал съм я с 200 км/ч тая кола ако щете вярвайте - повече няма да го правя де :) ) иначе след това ми се спука тъпия радиатор и него смених и....това е общо взето....за сега е окей ... но.....не я знам само ме чака да взема заплата и се започва :lol:

Я, да те питам понеже гледам че разбираш от пежа ;) колко според теб е нормално да ми харчи моята 1,4i XR, 96 г. ??? (btw: аз още не съм я засякъл като хората) ;)

Link to comment
Share on other sites

Я, да те питам понеже гледам че разбираш от пежа ;) колко според теб е нормално да ми харчи моята 1,4i XR, 96 г. ??? (btw: аз още не съм я засякъл като хората) ;)

 

Ами по принцип зависи колко ти е тежко крачето :D

Иначе мисля, че около 8.5 градско ще е нормално (извън града около 6), ако както казваш мотора е правен.

Предполагам, че до буталата и сегментите не са стигнали, а само са фрезовали главата, почистили са и са припаснали клапаните. Кажи в кой сервиз са ти правили ремонта ;) Ако нямаш доверен сервиз, мога да ти препоръчам един, в който правят главно френски коли, много са коректни и си разбират от работата :)

Link to comment
Share on other sites

Ами по принцип зависи колко ти е тежко крачето :D

Иначе мисля, че около 8.5 градско ще е нормално (извън града около 6), ако както казваш мотора е правен.

Предполагам, че до буталата и сегментите не са стигнали, а само са фрезовали главата, почистили са и са припаснали клапаните. Кажи в кой сервиз са ти правили ремонта ;) Ако нямаш доверен сервиз, мога да ти препоръчам един, в който правят главно френски коли, много са коректни и си разбират от работата :)

Ми правиха ми я в Castrol - тоя в Кършияка!

Пс: Ти определено разбираш от коли - точно в това се състоеше ремонта - евала батка ;)

Иначе и аз като я засичам толкова излиза да гори!

Link to comment
Share on other sites

Отскоро и аз имам 1 лъвче 306 1.4 двигател !! От коли нищо неразбирам,но скоро забелязах че над антифриза в радиатора има накаква мазен пласт с боклуци а маслото в картера намаля??

Та чета си аз поста на колегата и виждам че проблема маи е същиа като при мен !!

 

 

Колко струваше ремонта ако не е тайна ???

Link to comment
Share on other sites

Отскоро и аз имам 1 лъвче 306 1.4 двигател !! От коли нищо неразбирам,но скоро забелязах че над антифриза в радиатора има накаква мазен пласт с боклуци а маслото в картера намаля??

Та чета си аз поста на колегата и виждам че проблема маи е същиа като при мен !!

 

 

Колко струваше ремонта ако не е тайна ???

Еми виж сега...проблема 100 % е същия!При мене беше всичко в начален стадий, та излезна евтино! В смисъл евтино е доста относително, но като се има в предвид, че тоя ремонт дето ми направиха е наполовина основен ремонт на двигателя, значи може да се каже че е евтино...та излезна ми 300 лв. БИ трябвало да ти сменят всички гарнитури, да ти се шлайфа главата, ако клапаните са добре само ще ги центроват, ще ти почистат радиатора ала бала сичко тва долу горе, а бе бая неща бяха си спомням! Кофти ако колата ти е прегрявана повече от 1 път! Защото по принцип тази повреда се получава при прегряване, при немърливост, общо взето, на предишния собственик.

Колко от маслото го няма и колко км си минал/а с това масло?!

Link to comment
Share on other sites

Аз имам С4 1.6 HDI 110hp и общо взето щом му изтече гаранцията на 01.2008 се отървавам от него. Двигателя е перфектен, дърпал съм голф GTI и калибри няколко поне. Обаче какво ли не му се е разваляло: Климатроника 2 пъти, като всеки път чакаш по 2 седмици да дойде частта от франция защото все я нямат налична. При влизане в дупка от задните амортисьори се чува яко чукане, сутрин има някво прескръцване от двигателя при смяна на скоростите, парктроника се включва докато карам нормално напред(писка и се изобразява колата на дисплея), а не когато съм включил на задна..да не ги изброявам всичките... И вози като дърво, чист голф 2. Може би щях да имам по добро мнение за колата, ако тея от сервиза на ситроен към село Труд бяха по свестни. Пълни нещастници и некадърници! Колкото пъти съм отишъл все ми казват, че нищо и няма. До сега съм давал два пъти по 260лв за смяна на масло, но то включва и 5 филтара. Другия сервиз до ПУ-то уж обслужват гаранционно, пък искат пари за работата. Честно ви казвам повече ситроен/пежо - никога ;)

От къде мога да се информирам за тези срещи на ситроен/пежо, в неделя къде?

Link to comment
Share on other sites

Някой да знае колко струват оригинални тасове Пежо? И къде им е магазина на тия?

Ima edin magazin,koito se pada otlqvo na gimnaziqta Iavorov (v Kur6iaka) kato zastane6 pred vhoda na daskaloto v lqvo ima nqkvo bar4e za sandvi4i tam i sled tova po4vat sgradite i dolu v sgradata ima edin magazin za avto4asti - ta tam ima originalni tasove za peugeot, no ne znam kolko pari sa...no sa mn 4itavi

Link to comment
Share on other sites

@Robin еми много ясно, че ще ти казват, че нищо и няма, нали ако й има нещо, ще трябва да се плати от тях. Като ти мине гаранцията и като отидеш там, ще ти кажат неща поне за 500лв. Иначе съм карал такъв Ситроен на един комшия много пъти, колата е от първите C4 - още като излезна си я купи и досега лошо нещо не съм чул, а вече е на 102000км. Неговата е френска, твоята да не е Made in Turkey?

 

Иначе за цената на ремонта е много относително, трябва да се види точно какво има. Може да иска само фрезоване на глава, почистване и припасване на клапани, но както чувам, че си я карал без масло работата може да отиде на основен ремонт - в най-добрия случай само сегменти, с които е добре да се сменят и биелните лагери. Във всички случаи ако искаш да си караш тази кола инвестицията няма да е напразна, защото ако този ремонт се направи от подходящия механик, после няма да си познаеш колата и ще караш на практика нов двигател. Във всички случаи трябва да се погледне да се види за какво иде реч и тогава се говори за цифри.

Link to comment
Share on other sites

Или по документите или някъде в нета имаше сайт, където е обяснено как по буквите на рамата може да се разбере почти всичко за колата. Не се сещам в момента за точния сайт, но ако се сетя, ще едитна.

Link to comment
Share on other sites

Или по документите или някъде в нета имаше сайт, където е обяснено как по буквите на рамата може да се разбере почти всичко за колата. Не се сещам в момента за точния сайт, но ако се сетя, ще едитна.

 

http://www.detali.ru/cat/pe/pe.dll -тук попълваш VIN кода си ..и само гледай. Това го намерих в страницата на Пежо клуб БГ .

 

Някои да знае къде продават що годе не много скъпи и сравнително качествени предни дискове и накладки за 306-ца (след 98-ма). Има 1 магазин до младежкия хълм(на булеварда към централна гара),та там за дискове ми искаха 100 лв а за накладки 60+ :blink: Аргументираха се с това че колата е 98-ма година и спирачната система била различна от предишните години. Има ли такъв фокус или ме мятат според вас ??

Link to comment
Share on other sites

Еми бащата е със 205 дизел, колата много си му харесва, естествено има си и проблеми, но той се справя с тях :D

Link to comment
Share on other sites

307SW 2.0 HDi 90hp

 

Само не мога да схвана ква може да е разликата между модела с 90 и 110 коня, след като обемът е един и същи, диаметъра и дължината на буталата също....абе изобщо всичко е еднакво. Може ли да е само софтуерно?

 

 

 

Един пример само. Аз карам 118д което е 2000 кубика дизел и е 122 коня, моделът 120д пак е 2000 кубика дизел, но е 163 коня, разликата е в турбото и софтуерът.

Link to comment
Share on other sites

http://www.detali.ru/cat/pe/pe.dll -тук попълваш VIN кода си ..и само гледай. Това го намерих в страницата на Пежо клуб БГ .

 

Някои да знае къде продават що годе не много скъпи и сравнително качествени предни дискове и накладки за 306-ца (след 98-ма). Има 1 магазин до младежкия хълм(на булеварда към централна гара),та там за дискове ми искаха 100 лв а за накладки 60+ :blink: Аргументираха се с това че колата е 98-ма година и спирачната система била различна от предишните години. Има ли такъв фокус или ме мятат според вас ??

А бе къв е тоя VIN код бе човек?! :blink:

Link to comment
Share on other sites

А бе къв е тоя VIN код бе човек?! :blink:

 

 

Погледни си картончето което ти дават от КАТ при регистрацията. Въпросния VIN го водят идентификационен код ,но този код ти е номера на шасито т.е при мен е VF37AKF**********

Link to comment
Share on other sites

Погледни си картончето което ти дават от КАТ при регистрацията. Въпросния VIN го водят идентификационен код ,но този код ти е номера на шасито т.е при мен е VF37AKF**********

Еее да и аз това си помислих и го въведох там ама нищо не стана :)

EDIT: ааа стана стана! Брей тва мн яко!!!

Да ама веднага открих разминаване...тук изписа че колата е без ABS спирачна система ама мойта си е с ABS...тва не е мн верно, иначе другите неща очудващо съвпадат!!!

 

аааа...искам да питам нещо...начи..като си купих количката ключа ми явно е бил изпран в джоба на предишния собственик или не знам какво му се случило ама капачето на бутончето е паднало и вътре чаркулите му се гледат и е доста замърсено всичко...и естествено не може да отключва от бутончето, та въпроса ми е знае ли някой от вас къде мога да се обърна да се опитат да ми го поправят, щото мн ме дразни секи път да въртя тоа ключ

Link to comment
Share on other sites

аааа...искам да питам нещо...начи..като си купих количката ключа ми явно е бил изпран в джоба на предишния собственик или не знам какво му се случило ама капачето на бутончето е паднало и вътре чаркулите му се гледат и е доста замърсено всичко...и естествено не може да отключва от бутончето, та въпроса ми е знае ли някой от вас къде мога да се обърна да се опитат да ми го поправят, щото мн ме дразни секи път да въртя тоа ключ

 

В СФА, мисля, че там ще ти свършат работа :)

Link to comment
Share on other sites

та там за дискове ми искаха 100 лв а за накладки 60+ :blink: Аргументираха се с това че колата е 98-ма година и спирачната система била различна от предишните години. Има ли такъв фокус или ме мятат според вас ??

Мале, направо не ми се мисли по тази логика колко струват накладките за 607 от 2004 година! :cry Подсказка -под 40 лева! :P Пък ако питаш къде, ще ти дам съвет да питаш Lucky Luciano и той ако иска ще ти каже, щото аз тези далаверки си ги пазя за мен си :D

Link to comment
Share on other sites

Мале, направо не ми се мисли по тази логика колко струват накладките за 607 от 2004 година! :cry Подсказка -под 40 лева! :P Пък ако питаш къде, ще ти дам съвет да питаш Lucky Luciano и той ако иска ще ти каже, щото аз тези далаверки си ги пазя за мен си :D

Е защо нали за това е топика, в смисъл ако не ти е проблем да споделиш и да улесниш другия защо не?! :blink: Или и като много хора си на принципа: "Не гледам на мен да ми е добре, а на Вуте да му е зле?!"

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...