Jump to content
BulForum.com

Мото GP vs F1 :)


Recommended Posts

Е да. По-дългата база и две гуми с драстично повече въртящ момент на килограм маса си казва думата. Аз пък завчера се дръпнах с някъв мотор и от замъка до метро ми взе към 30 метра. Ако имаше къде и по нататък щеше да му е трудно над 200 ама...

Link to comment
Share on other sites

Ама и ти намери какво да сравняваш :P Какво очакваше? Спойлери,гуми,въртящ момент на двигателя,управление,окачване-все неща които са "орязани"при байковете спрямо болидите...А и разликата не е толкова голяма въпреки всичко... Бих искал да видя болид от формула 1 срещу Y2K ;)

 

Y2K VS JET :woot

Link to comment
Share on other sites

Ти друго ли си очаквал? :blink:

 

Много бързо от 0 до 200. На монако ще е още по-бързо.

 

Иначе разликата е страшно голяма :)

 

Ама и ти намери какво да сравняваш :P Какво очакваше? Спойлери,гуми,въртящ момент на двигателя,управление,окачване-все неща които са "орязани"при байковете спрямо болидите...А и разликата не е толкова голяма въпреки всичко... Бих искал да видя болид от формула 1 срещу Y2K ;)

 

Y2K VS JET :woot

 

Y2K е сичко друго ама не и байк :). При положение, че има не повече от 15 в целия свят ;).

 

На Монако добре ли ще е да се сдърпат :):):)

Link to comment
Share on other sites

:excl: :excl: :excl: :excl: motoGp e ne6to ynikalno no seki si ima vkysove nqma kf oda sporim koit si haresva formulata da q gleda koito e po4iteatel na motogp da si gleda nego prosto tam mi e trapkata na dvete gymi 4yvstvam go po dryg na4in ot kolata..za men motora e istinata :punk

Не може ли да харесвам и двете? :(

Link to comment
Share on other sites

...Y2K е сичко друго ама не и байк :)...

 

Точно байк е,при това такъв който може да караш по улиците :)Друг е въпроса,че е малко скъпичък...

На Монако добре ли ще е да се сдърпат :)

 

Интересно ще е,само да се намери някой чалнат да го кара :lol: И защо точно на Монако?В тая теснотия...Аз викам на Индианаполис :P ...

Link to comment
Share on other sites

Точно байк е,при това такъв който може да караш по улиците :)Друг е въпроса,че е малко скъпичък...

 

Интересно ще е,само да се намери някой чалнат да го кара :lol: И защо точно на Монако?В тая теснотия...Аз викам на Индианаполис :P ...

 

Ами ако не се бъркам мисля имаше само 9 броя в цял сват и едвам са го снимали в Байкър Бойс :).

Пък и е с двг на хеликоптер и малко не стандартно ми се види. :) В Монако щото там аерото е най-нужно за това. Иначе на Инди е относително щото в бавната си част мотора ще изостане много и не се знае дали ще навакса на правата :)

Link to comment
Share on other sites

Ами ако не се бъркам мисля имаше само 9 броя в цял сват и едвам са го снимали в Байкър Бойс :).

Пък и е с двг на хеликоптер и малко не стандартно ми се види. :) В Монако щото там аерото е най-нужно за това. Иначе на Инди е относително щото в бавната си част мотора ще изостане много и не се знае дали ще навакса на правата :)

 

Че не е обикновен спор няма,произведените бройки са повече от 9 (Джей Лено има такъв :punk ) Дадох го като пример,тъй като болид от Ф1 освен с драгстер,не се сещам с какво друго може да се "дръпне" За Инди хич не съм сигурен,че болида ще има предимство-тоя байк надбягва изтребител на земята...

Link to comment
Share on other sites

Че не е обикновен спор няма,произведените бройки са повече от 9 (Джей Лено има такъв :punk ) Дадох го като пример,тъй като болид от Ф1 освен с драгстер,не се сещам с какво друго може да се "дръпне" За Инди хич не съм сигурен,че болида ще има предимство-тоя байк надбягва изтребител на земята...

 

Ще ти дам пример: Точно на Инди говорим за Ф1 пистата нали не за овала :) Ероуз си бяха направили колата бърза на правата, но толкова губиха в бавните сектори, че предпочетоха компроси :). А мотора не виждам да има голямо аеродинамично притискане и механично сцепление :). Верно дръпна изтребителя ама той беше не земя :)

 

Иначе топ спийда му е 250 мили нали така :)

 

И за да не стане разминаваме нали говоим за обиколка на Ф1 писта не за дръка на 400 метра :)

Link to comment
Share on other sites

Suzuki HAYABUSA - това е мотора...175к.с. (9800 обр.в м.) и е само 12 200 евро.

Yamahata е 180 HP @ 12.500 rpm (YZF-R1).

 

Отделно двигателя е лудница - 1299cc, 4-stroke, four-cylinder, liquid-cooled, DOHC, 16-valve, TSCC /това е за модел 2006... ако са изкарали 2007 може да има промени/

А Yamaha-та е Liquid cooled, 4-stroke, DOHC, 4-valve, forward inclined, parallel 4-cylinder, 998 cc

 

Иначе за драг... едно вейронче ако сложите няма да е лошо... да видим турботата му как свирят :)

Link to comment
Share on other sites

Иначе за драг... едно вейронче ако сложите няма да е лошо... да видим турботата му как свирят

Бахахахахахах стига ве, бъзикаш се....

Link to comment
Share on other sites

Shto be kvo... kolata si ima 1000 konq ima 400+ km/h... drag se pravi na prava pista... i za da e svqsten i obektiven - pistata e nqkolko km. Otdelno ot 200 do 300 km/h za 9,5 sek ne e 4ak tolkova zle. Puk i ideqta mi e da se sravni kola s motor. Bolidite ot F1 ne sa to4no koli - ne moje da si go kupq i da si go karam po ulicite... taka 4e da moje zritelq da napravi realna supostavka koe i s kolko izprevarva drugoto kato klas.

Ina4e ako shte govorim za mgp i f1... to kvo da supostavqme, spira4kite na f1 bolida spirat v puti po-dobre ot tezi na motora. Balansa i stabilnostta sushto sa v puti po-dobri... 1 zavoi da ima po-ostur na dadena pista i s po-kusiq spira4en put bolida ti spestqva desetki metri. Edinstveniq shans na motora e da matchne f1-to kato maximalna skorost i pistata da e perfekten oval.

Ot motorite deto se prodavat Hayabusa-ta, pravi 410+ km/h. I mi e interesno prosto na edna pista ot 5km kvi rezultati shte dadat 3te zvqra.

Ina4e mi e predelno qsno, 4e Bugatti sa pravili taq kola s cel stabilnost pri visoki skorosti, ot koeto strada uskorenieto. Ima custom brukmi deto pravqt ot 0 do 100 za pod 2 sek... oba4e kvo - tq se trese vse edno shte se razpadne, a vayerona si e kato v samolet purva klasa.

Link to comment
Share on other sites

Ми аз за това си гледам Ф1. Там нищо не страда (зависи от настройките). Имат си и скорост, а и завиват... до сега возило по-бързо от болид за Ф1 не е правено... или ако има такива те са само за дръпки. Един автомобил освен да върви направо, трябва и да завива, нали? Е, като събереш притискане от дифузьора, и цялостната аеродинамика, както и окачването - ще разбереш защо Ф1 е най-върховния моторен спорт. Миналата година на Боневил 500 Хонда постигнаха 410 км/ч, не защото болида неможе повече, а защото гумите развалят аероефективността. Ако погледнем единствените "конкуренти" на болидите - това са прототипите състезаващи се в 24-те часа на Льо Ман. Точно на тази писта се преди се достигаха скорости от над 390 - 400 км/ч, но след няколко зверски катастрофи, организаторите "спънаха" пистата, като на тази права при която се достигаха гореспоменатите скорости сложиха 2 шикана. Така макс. ск. е вече 330-340. Спомням си, че един от шефовете на Порше, казаха че ако гонят максимална скорос могат да постигнат и над 500... просто правилата спъват болидите и прототипите, а не физическите граници.

Просто немога да си представя какви времена биха давали болидите, ако се върнат сликовете, турбото и 10 цилиндровите двигатели... бедна ни е фантазията...

Link to comment
Share on other sites

Бахахахахахах стига ве, бъзикаш се....

 

Ne zaщото във стрийт файъра имаше един Вайпър черен как направи за смях стокова Хаябуса

 

После наливаше метанол мисля за да охлади, че бая зор му даде

 

Shto be kvo... kolata si ima 1000 konq ima 400+ km/h... drag se pravi na prava pista... i za da e svqsten i obektiven - pistata e nqkolko km. Otdelno ot 200 do 300 km/h za 9,5 sek ne e 4ak tolkova zle. Puk i ideqta mi e da se sravni kola s motor. Bolidite ot F1 ne sa to4no koli - ne moje da si go kupq i da si go karam po ulicite... taka 4e da moje zritelq da napravi realna supostavka koe i s kolko izprevarva drugoto kato klas.

Ina4e ako shte govorim za mgp i f1... to kvo da supostavqme, spira4kite na f1 bolida spirat v puti po-dobre ot tezi na motora. Balansa i stabilnostta sushto sa v puti po-dobri... 1 zavoi da ima po-ostur na dadena pista i s po-kusiq spira4en put bolida ti spestqva desetki metri. Edinstveniq shans na motora e da matchne f1-to kato maximalna skorost i pistata da e perfekten oval.

Ot motorite deto se prodavat Hayabusa-ta, pravi 410+ km/h. I mi e interesno prosto na edna pista ot 5km kvi rezultati shte dadat 3te zvqra.

Ina4e mi e predelno qsno, 4e Bugatti sa pravili taq kola s cel stabilnost pri visoki skorosti, ot koeto strada uskorenieto. Ima custom brukmi deto pravqt ot 0 do 100 za pod 2 sek... oba4e kvo - tq se trese vse edno shte se razpadne, a vayerona si e kato v samolet purva klasa.

 

Колега искам да вметна, че ако с 10 цилиндъра ускоряването на болида е чудно, то още по зверско е в режим на спиране. Ако не ме лъже паметта за 1,6 сек скоростта на болид пада от от 300 на 100 км. Може да бъркам цифри, но превъзхождаше ускорението и натоварването беше по-голямо. Дори и при сегашното аеро при скорост от около 250 260 км ако има възможност болида да да се движи по твана на даден тунел ще го направи заради притрискането на крилата :). ТОва го казаха по Дискавъри и луднах. Не се знае с точност какви са физичесите граници на Ф1 тъй като от квалификационен двигател с турбо и 6 цилиндъра 1500 или 1600 кубика ;) БМВ са вадили 1400 коня при налягане на турбината 4 бара :wacko: . През 2002 пък Ероуз нагласиха колата си за топ спийд но НА ПИСТАТА в Инди и дигнаха 370, а те далеч не са класа с която да се сравнява :). За стокова Хаябуса ще може ли линк ТОП СПЙЙДА щото мисля, че се бъркаш за скоростта( без и аз да претендирам за точност но мисля, че е 350 )

 

Suzuki HAYABUSA - това е мотора...175к.с. (9800 обр.в м.) и е само 12 200 евро.

Yamahata е 180 HP @ 12.500 rpm (YZF-R1).

 

Отделно двигателя е лудница - 1299cc, 4-stroke, four-cylinder, liquid-cooled, DOHC, 16-valve, TSCC /това е за модел 2006... ако са изкарали 2007 може да има промени/

А Yamaha-та е Liquid cooled, 4-stroke, DOHC, 4-valve, forward inclined, parallel 4-cylinder, 998 cc

 

Иначе за драг... едно вейронче ако сложите няма да е лошо... да видим турботата му как свирят :)

 

За мен Вейрона не е кола и се обосновавам :)

 

1 Има 4 турбота тоест допинг щото е "асматик"

2 До скоро имаше проблем със спойлера, който не трябва да бъде дигнат за да се дигнат 400-те км иначе стигаше до 380.

3 Едно ФХХ без да има турбини има само около 800 коня( малко по малко) и сходни харайтиристики и на писта съм склонен да заложа на Ферарито :)

 

Едит. На първия ред бях написал Вейрон, а си мислих за Вайпър. Та черната кола от клипа от Вайпър просто техническа грешка :)

Link to comment
Share on other sites

Не е стокова... имаше тунинг, но нещо не мога да го намеря. Но в същото филмче беше писано като коментар, че тунинга бил 3000$. Иначе си прав за Veyron-а... ама сега спойлера автоматично се наглася. Иначе при него не е гонено върхово ускорение/максимална скорост, колкото максимално плавно ускорение и висока скорост. От фирмата си казват, че целта им е да направят спортно-пистова кола с екстрите на лимозина. Пък и нали знаеш, че той така е конструиран, че можеш да го караш с такава скорост максимум 20 минути и бензина свършва... а и гумите му биха издържали около 50тина минути.

Иначе ако ще гониш ускорение... някой американски мускул на додж сигурно ще направи чудеса.

За болидите от Ф1 не споря... даже казах, че за оптимално шофиране - ускорение, скорост, баланс... това е превозното средство. Ама го няма в магазините :)

Link to comment
Share on other sites

Не е стокова... имаше тунинг, но нещо не мога да го намеря. Но в същото филмче беше писано като коментар, че тунинга бил 3000$. Иначе си прав за Veyron-а... ама сега спойлера автоматично се наглася. Иначе при него не е гонено върхово ускорение/максимална скорост, колкото максимално плавно ускорение и висока скорост. От фирмата си казват, че целта им е да направят спортно-пистова кола с екстрите на лимозина. Пък и нали знаеш, че той така е конструиран, че можеш да го караш с такава скорост максимум 20 минути и бензина свършва... а и гумите му биха издържали около 50тина минути.

Иначе ако ще гониш ускорение... някой американски мускул на додж сигурно ще направи чудеса.

За болидите от Ф1 не споря... даже казах, че за оптимално шофиране - ускорение, скорост, баланс... това е превозното средство. Ама го няма в магазините :)

 

С малко упоритост може да намериш и дебела банкова сметка. Във форума на клубф1 имаше тема бъзик за "разпродажба" на болиди. Имаше поне 15 броя ако са били истинки де :):):):)

Link to comment
Share on other sites

Остава да реша с проблема къде да сложа регистрационния номер, че да не ми пречи на аеродинамиката :) :) :) В интерес на истината парите правят всичко... даже може да си наемеш цял отбор специалисти да ти проектират нещо "специално" за теб... друг въпрос е, че ше можеш да си връткаш с него само на домашната писта.

Link to comment
Share on other sites

Остава да реша с проблема къде да сложа регистрационния номер, че да не ми пречи на аеродинамиката :) :) :) В интерес на истината парите правят всичко... даже може да си наемеш цял отбор специалисти да ти проектират нещо "специално" за теб... друг въпрос е, че ше можеш да си връткаш с него само на домашната писта.

 

Мани. Един мангал(чалмар от емирството ли беше) си купи Пагани цялото от карбон. Мангала беше с фанелка на 2 PAC и той бил искал таква кола :blink:

Link to comment
Share on other sites

Мани. Един мангал(чалмар от емирството ли беше) си купи Пагани цялото от карбон. Мангала беше с фанелка на 2 PAC и той бил искал таква кола :blink:

Аха... ако американската мечта е собствена къща, кола, басейн и пълна къща с деца... арабската мечта е по-точно дилема... с какъв материал да е покрито Ферарито или SLR-а ми... платина или 24-каратово злато... :bgrin:

Бе щом вече и собствена Ф1 си направиха кво да говорим...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...