Jump to content
BulForum.com

Гигабит


Recommended Posts

Ква е тая простития сега пък-

 

Клиентите на Евроком и Кейбълтел нямат достъп до страниците хоствани от SDN Group.

Всички останали доставчици на интернет нямат наложени ограничения.

Молим да ни извините за причиненото неудобство.

 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Около 25 минути разговори със съпорта,3 различни момчета ми вдигаха телефона,заболя ме устата да им обяснявам че съм наясно какъв ми е проблема и че е при тях,накрая се разбрахме че може би е от рутера,сложих си мак адреса на pc-то,бутнах кабела директно и "О ЧУДО" интернета се оправи.После върнах всичко в старата конфигурация с рутера и "О ЧУДО" интернета беше наред,глупаците са видяли какво не е наред и са го оправили аз докато се мотам тука с кабелите,после рутера ми бил виновен.Не съм пипал рутера изобщо от първия ден в който го настроих и заспа,от време на време за профилактика го ресетвам и това е,ама не съм такъв идиот без да пробвал всичко което зависи от мен да установя къде е проблема и да почна да звъня без да знам за к'во става въпрос.Ама важното е че като ги тормозиш яко и се усещат и пускат нета нормален.Сигурно има много абонати като мен дето са им паднали 3х пъти скоростите и не обръщат внимание и не звънят,само дето мен ме изнервиха мноого,чаках 1 седмица барем се оправи си викам ама не,сега вече не ми вдигат телефона,щото знаят че ще ги напсувам.

Link to comment
Share on other sites

Принципно зависи в кой квартал си. Аз също що - годе съм нямал проблеми за близо 4 години ползване.

Но много хора се оплакват най вече май от Южен...

 

Ами,баш след като се похвалих възникаха проблеми ама бяха временни за което все още съм доволен,до Vision съм,най-добрия ми приятел е от кичука и той не се оплаквал скоро..

Link to comment
Share on other sites

Около 25 минути разговори със съпорта,3 различни момчета ми вдигаха телефона,заболя ме устата да им обяснявам че съм наясно какъв ми е проблема и че е при тях,накрая се разбрахме че може би е от рутера,сложих си мак адреса на pc-то,бутнах кабела директно и "О ЧУДО" интернета се оправи.После върнах всичко в старата конфигурация с рутера и "О ЧУДО" интернета беше наред,глупаците са видяли какво не е наред и са го оправили аз докато се мотам тука с кабелите,после рутера ми бил виновен.Не съм пипал рутера изобщо от първия ден в който го настроих и заспа,от време на време за профилактика го ресетвам и това е,ама не съм такъв идиот без да пробвал всичко което зависи от мен да установя къде е проблема и да почна да звъня без да знам за к'во става въпрос.Ама важното е че като ги тормозиш яко и се усещат и пускат нета нормален.Сигурно има много абонати като мен дето са им паднали 3х пъти скоростите и не обръщат внимание и не звънят,само дето мен ме изнервиха мноого,чаках 1 седмица барем се оправи си викам ама не,сега вече не ми вдигат телефона,щото знаят че ще ги напсувам.

Аха и аз така обаче не съм рутер. Същото ми се случи и като им дадох малко зор и нета се оправи. Имам чувството, че имат ограничени ресурси от интернет и чат-пат ни го спират за да си го пестят :laughing:

Link to comment
Share on other sites

Най ме кефи въпроса :

Какво ви дават двете мънички мониторчета отдолу до часовника?

 

Абе глупак! Хората вече масово са на Виста и 7-ца... кви мониторчета.... :D

И като им отговоря , че съм с рутер и че не е отнего. Водим поне 5 минути спор, преди да кажат :

ще уведомим техниците

 

Сега ми е смешно, щото и те на каквото са се наслушали, ама в тези моменти съм доста hostile :D

Link to comment
Share on other sites

Най ме кефи въпроса :

 

 

Абе глупак! Хората вече масово са на Виста и 7-ца... кви мониторчета.... :D

И като им отговоря , че съм с рутер и че не е отнего. Водим поне 5 минути спор, преди да кажат :

 

 

Сега ми е смешно, щото и те на каквото са се наслушали, ама в тези моменти съм доста hostile :D

 

 

То това не е само при тях....

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Абонат съм на ГГБИТ от близо 5 години...за това време сериозните аварий,които е имало в моя район се броят на пръстите на едната ръка,а което ме радваше още повече беше фактът,че в рамките на 48 часа техниците оправяха всичко и мрежата заработваше както преди...Събитията от този месец обаче ме карат да си мисля,че поддържката цялата им инфраструктура към момента или е оставена на някакви асбсолютни идиоти,или просто въобще никой не го грее какво става с клиентите,има ли някакви аварий и ако има такива кога и как да се отстранят.А съпорта им-пълна трагедия,хората там освен да те питат дали имаш IP и да направиш пинг до АБВ друго май не знаят...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Абонат съм на ГГБИТ от близо 5 години...за това време сериозните аварий,които е имало в моя район се броят на пръстите на едната ръка,а което ме радваше още повече беше фактът,че в рамките на 48 часа техниците оправяха всичко и мрежата заработваше както преди...Събитията от този месец обаче ме карат да си мисля,че поддържката цялата им инфраструктура към момента или е оставена на някакви асбсолютни идиоти,или просто въобще никой не го грее какво става с клиентите,има ли някакви аварий и ако има такива кога и как да се отстранят.А съпорта им-пълна трагедия,хората там освен да те питат дали имаш IP и да направиш пинг до АБВ друго май не знаят...

Пише се аварии (не ми е известна дума която в множествено число да завършва на -ий, винаги е -ии).

 

Иначе... Бях абонат на ГГБит от 2003, това прави 7 години. Преди 2 години имах упорит проблем със загуба на пакети и тогава отиде много разправия по съпорти. Общо взето системата им е/беше фундаментално сбъркана.

Имаха телефонисти, които приемат обажданията, правят някаква елементарна проверка и ако проблемът е по-сериозен, пишат "ticket" на техниците. Техниците обикновено са тези дето оправят кабелите по блоковете, и ако проблемът не е в тяхната компетенция, могат да затворят "ticket"-а без никакво обяснение и без никой да провери дали проблемът наистина е отстранен. И понеже моя проблем беше вътрешен, отидоха доста разговори докато случа на човек който да го вземе присърце и да говори директно с точните хора.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

От няколко дни преминах на 50 Mbps тарифата като част от пакетна услуга на blizoo - интернет + телефон + телевизия. Доколкото разбрах в момента в Пловдив този интернет от рекламата - 50 Mbps - се доставя по ЛАН (за разлика от други градове където е по кабела за телевизията + оптичен модем, DOCSIS 3.0 и т. н.)

 

Направих няколко теста, подобни на тези в темата за ITD, в неделя сутринта между 09.00 и 10.00 часа.

 

Download от data.bg - файл с големина 735 MB - скорост 4.5 MB/sec през Mozilla Firefox

Download от Rapidshare - файл с големина 100 MB - скорост 1.6 MB/sec през Mozilla Firefox

Торенти от Zamunda - сваляне с около 5.6 - 5.7 MB/sec с uTorrent 2.0.4

 

Upload към Rapidshare - файл с големина 167 MB - скорост 2.0 MB/sec от Rapidshare

Upload към Megaupload - файл с големина 22 MB - скорост около 200 KB/sec от Megaupload

Upload към Dox.bg - файл с големина 735 MB - в началото моментната скорост е над 3.0 MB/sec, но постепенно пада и към 12% качени от файла е около 550 KB/sec

Upload към Dox.bg - файл с големина 57 MB - в началото моментната скорост е над 3.0 MB/sec, но постепено пада накрая до 550 KB/sec

Upload към Dox.bg - файл с големина 22 MB - при около 10% качени моментната скорост е около 2.0 MB/sec

 

Пинг-а към abv.bg, dir.bg, vesti.bg e около 2 - 3 ms.

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...