Jump to content
BulForum.com

Langame


Recommended Posts

  • Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Темата е много умряла, но някой да няма интернет в момента? На оптика съм, съответно нямам и ТВ. Господина от поддръжката ме посъветва да си запиша да не звъня повторно (след 17 мин. ), а да чакам. Теглих му едана и ми затвори. Нямам идвя какво става с поддръжката, човека е един и същ и вече ми идва в повече, колкото и да се опитвам да съм лоялен вече 7-8 год. В офиса съм на Булсатком не случайно. Няма такъв цирк там.

 

Ако е "господина", за който се сещам, на косъм е да го пребия. Затова се звъни директно на някой от братята. Този малоумник е безумно нагъл и нахален и по някаква причина години наред продължава да вбесява клиентите. 

Link to comment
Share on other sites

@RaptoR, той е един и същ извън работно време. На  25-ата минута просто си изключи телефона. Интернета все пак тръгна малко преди 24:00.

@Danzki, има Булсатком, N3, A1..., но само Булсатком са с оптика, а цената е 2 пъти по-ниска от сегашната (57 лв. с ДДС). В офиса с Булсататком само интернет (100 симетричен) е 15 лв. с ДДС. Cooolbox имат покритие само с cooolOffice, но 83 лв. само за интернет ми идват в повече.

Edited by vassy
Link to comment
Share on other sites

Така е. Поради някаква причина го държат, а на мен буквално ми е разпоредено ако изобщо някога нещо се наложи да търся тях директно без значение деня и часа... Иначе дебело подчертавам - БЕЗУМЕН ТЪПАК И НАГЛЯР - не знам какви са му толкова техническите квалификации. Ако зависи от мен тоя ще си говори само и единствено с тоалетната чиния - НИКОГА с клиентите ми. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Година и половина

On 1/21/2019 at 8:09 AM, RaptoR said:

Така е. Поради някаква причина го държат, а на мен буквално ми е разпоредено ако изобщо някога нещо се наложи да търся тях директно без значение деня и часа... Иначе дебело подчертавам - БЕЗУМЕН ТЪПАК И НАГЛЯР - не знам какви са му толкова техническите квалификации. Ако зависи от мен тоя ще си говори само и единствено с тоалетната чиния - НИКОГА с клиентите ми. 

 

Година и половина след цитирания пост, и все същото :(:unhappy::angry1:wacko:. За winet1 става въпрос. Стоял съм с дни без интернет. Дано да го сменят най-накрая гореспоменатия служител някой ден. Има ли някой сериозен, който да ни обърне внимание, когато интернетът спре? Някой да има телефон на момчетата от мобилните екипи, за да не се минава през "телефонния съпорт"? Доста по отзивчиви са, и бързо реагират.

Link to comment
Share on other sites

С дни звучи много странно - никога не ми се е случвало повече от няколко часа. А ми се случвало общо 2-3 пъти за всичките тези години. 0888536355 е директно телефона на Ангел Гаров. Задължително ако наистина е имало чакане с дни му го кажи.  

Link to comment
Share on other sites

Благодаря за информацията. Дали ще ми повярва А. Гаров? Не си спомням точно кога беше да нямам нет 3 дни. Когато най-накрая техниците се "появиха свише", ми се скараха, видиш ли, защо не съм се бил обадил.  Всеки ден ли да звъня по 100 пъти да напомням?  WTF?!?! Не знам как въобще дойдоха. Явно си мислеха, че си измислям. Наложи се да ги поканя вкъщи да се уверят. 2 часа стояха. Техникът се изпоти 8 пъти, и говори по телефона поне 30, защото уж всичко е наред, а аз от няколко дена съм без нет. И накрая "не знам как", интернетът тръгна, след като се качиха на стълба да си подменят дефектирала техника. Съвсем наскоро щеше да се получи същото дежа вю, тъй като според този, който приема сигналите на обявения телефон за контакти/повреди, "съм имам перфектен интернет". След повече от 24 часа без нет, и не знам колко пъти звънях да обясня, че детето се скъса да реве, че не може да влезе в час (заради онлайн обучението), се оказа, че както винаги "рестартирахте ли си рутера" не помага, и повредата не е в моя телевизор, само че аз няма как да се кача на стълба да я отстраня, дойдоха техниците на другия ден чак следобеда,  качиха се на стълба, подмениха си дефектиралата платка, и интернетът полетя. В момента положението отново е кенеф, само няколко дни след като имаше проблем. Отварянето на сайтовете е тото - един се отваря, три не. Предполагам, че е нещо от DNS-ите. Ако се обадя, сигурно въобще никой няма да ме отрази, и честно казано нямам нерви да се занимавам със служител, който явно не е наясно кое е първото правило за работа с клиенти. Сигурно от поне 10 години, на различни адреси ползвам интернет от Гарови,  2-3 пъти да е имало нещо по-сериозно като технически проблем, който е бил отстраняван в зависимост от естеството (гръмотевични бури, рак оплел се в централен кабел на дъното на океана) най-късно да няколко часа. За да се задържа толкова години като клиент, явно съм доволен от нета, но за жалост не и от поддръжката, като проблемното звено очевадно е ясно за всички. От началото на тази година доста повреди, ок случва се,  но отстраняването е пълна мъка. В момента дори сайта им не мога да отворя. През мобилния интернет го отворих, и използвах формата за контакт, за да ги уведомя. Намерих и някаква фейсбук страница - и там писах. Към момента резултат никакъв, дефакто от вчера (повече от 24 часа), пак съм без нет. Мислех, че проблемът е глобален с DNS-ите, но явно засяга съвсем малко абонати, или в най-лошия случай "пак само мен". 

 

Ако има някой на уайнет1, може ли да провери дали може да зареди сайта им? Няма да го пиша,  за да не бъда обвинен в реклама. Ако трябва мога да го "преразкажа" ;). Както написах, през мобилния ми интернет на телефона и споделен към компютъра, си достъпвам всякакви сайтове без никакъв проблем.

Edited by tracker
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, tracker said:

Благодаря за информацията. Дали ще ми повярва А. Гаров? 


Много ясно. Той сам ще провери. Говори с него и му ги разкажи тези неща и гледай кво става. 

Link to comment
Share on other sites

Пиша горе-долу накратко как се развиха нещата. Реших, че няма да притеснявам г-н А. Гаров, ще мисля позитивно, и няма да се кахъря, че нямам интернет, защото това е дреболия на фона, че по света милиони страдат и умират от глад и жажда :(. 

 

Приятно съм изненадан от развоя на ситуацията. Днес имах възможност да проверя дали друг абонат на winet1, макар и не много близо до моя район има сходен проблем с избирателно отваряне на сайтове по схемата 15-20% се отварят, останалата част до 100% не се отварят, и стигнах до извода, че в най-лошия случай вероятно съм засегнат само аз. Обадих се на един от официалните телефони на съпорта. Получи се кратък, точен и културен разговор за адрес на повредата, вида на повредата, субективно пречупен през призмата на мен като абонат, и на кого се води услугата. Техниците реагираха в рамките на да кажем 2 астрономически часа (не съм засичал), все пак в мрежата има хиляди абонати. Закачиха техен служебен/работен/ лаптоп на централния ми кабел за интерент, увериха се че и при тях "странната" система 20/80 отваряне/неотваряне на сайтове е актуална, след което проблемът беше решен веднага - смениха ми IP адреса. В общи линии е това.

 

P.S.: (НЕ Е РЕКЛАМА!!!)

 

Ако случайно съм останал недоразбран - доволен съм от предоставената услуга, както съм написал в горния пост, че поне 10 години ползвам този интернет. Рядко има проблеми, техническата поддръжка е на ниво - реагира се бързо и адекватно, като не бива да забравяме, че понякога по веригата е възможно поради обективни или субективни фактори, да се получат недоразумения, но колкото и парадоксално, абсурдно, за някои дори глупаво да звучи за 21 век, все още разчитам, че "добрата дума, желязна врата отваря". Предпочитам да направя всичко възможно да съдействам, и да запазя добрия тон, отколкото да влизам в безмислени спорове и пререкания.

Edited by tracker
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Здравейте. Преди години им бях абонат и бяха ок, как са нещата сега? Явно не се развиват, но дали има прекъсвания на интернета, забавяния и прочие?

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, RaptoR said:

За развитие си се развиват и нещата пак са перфектни. Случва се да прекъсне веднъж на няколко години. 

Благодаря за мнението. Имах предвид, че скоростите им не са мръднали от преди години, но ако интернетът им е стабилен, това за мен е ок, трябва ми за онлайн обучението на децата и дори тия скорости ще вършат работа. 

Link to comment
Share on other sites

Дочух, че предлагат ftth, но не знам дали е за всички абонати или само в определени райони.

 

Сайта не е пипан с години, а форума го няма или е достъпен само за техни клиенти.

Link to comment
Share on other sites

15 minutes ago, Danzki said:

Дочух, че предлагат ftth, но не знам дали е за всички абонати или само в определени райони.

 

Сайта не е пипан с години, а форума го няма или е достъпен само за техни клиенти.

За оптиката казаха, че е по договаряне, но тъй като лан кабелът им стои вкъщи и идеята ми е просто да ми го включат пак, без да теглим нови кабели, не питах какви са условията за оптичен интернет. 

Link to comment
Share on other sites

36 minutes ago, CP00 said:

Благодаря за мнението. Имах предвид, че скоростите им не са мръднали от преди години, но ако интернетът им е стабилен, това за мен е ок, трябва ми за онлайн обучението на децата и дори тия скорости ще вършат работа. 


Аз съм на тарифата от 35 лева. Има няма към 17-18 години, вече съм забравил кога точно изритах Евроком в началото на века. Скоростите винаги са били отлични и са най-високи в Пловдив. Единствено Куулбокс имат такива, но пък те имат една камара други проблеми както се видя във времето. 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, RaptoR said:


Аз съм на тарифата от 35 лева. Има няма към 17-18 години, вече съм забравил кога точно изритах Евроком в началото на века. Скоростите винаги са били отлични и са най-високи в Пловдив. Единствено Куулбокс имат такива, но пък те имат една камара други проблеми както се видя във времето. 

Говорим за обявените скорости от 77 и 85 mb/s или реално са по-големи? В офиса съм от години с Кулбокс и нямам никакви проблеми.

Link to comment
Share on other sites

Не гледай сайт и форуми, всичко си седи така и не е пипано с години, както казаха по-назад. Нямам понятие какво е положението с ниската тарифа, никога не съм я ползвал, но високата е светкавица. 

Link to comment
Share on other sites

Стабилен доставчик, но го напуснах заради упорития отказ да ми прекарат оптика(докараха от 9 дерета вода за да ме убедят че нямало как). А му бях клиент от 1998 година. И ми доставяха с лан кабел висящ между дърветата от близо 60-70 метра! Потроших сума ти рутери от гръмотевици..... Та, искай непременно оптика. Всичко останало е компромис! Все пак сме в 21 век....

Link to comment
Share on other sites

Интересно ми е как им излиза сметката да поддържат такива дървесно-лампови изпълнения. Или просто в дадения район нямат голяма бройка абонати и инвестицията не си струва. 

 

В интерес на истината преди време бях при Н3 и оптиката им беше през 3-4 входа, а от нея наковано евтинджос утп до мен, но прекъсвания при бури не съм имал, да не говорим за изгоряла техника.

 

Пп сега си припомням времето когато Булсат купиха Нетгруп... Техниците висяха всяка вечер на една козирка на Славееви гори и се чудеха защо след 18ч има загуба на пакети, а като изключат 1-2 линии връзката се оправя. :D

Link to comment
Share on other sites

32 minutes ago, w00x said:

Сега им видях скоростите и тарифите. 35лв за 85mbit. Направо се върнах в 90-те и не само заради сайта......

 

Quote

Нашият Интернет е един от най-качествените и най-бързите в района. Ние ви предлагаме до 77 Mbit/s на уникална цена.

 

Тук ме разсмяха :)

 

За някои тези скорости са смешни, за други достатъчни.

 

Примерно вкъщи съм на 100 Mbps с 4 иптв бокса, като трафика към тях е с приоритет. Когато и 4-те са активни подминават 50 Mbps, но не усещам, че останалото не ми е достатъчно.

 

 

Link to comment
Share on other sites

В крайна сметка какви са в момента скоростите на Лангейм за двете тарифи? Или на поддоставчиците им. Последно от познати чух, че няма промяна и стига макс 100, но това беше преди 2-3г. Имат ли тарифа за 1Gbps?

Link to comment
Share on other sites

И аз съм им се чудил, но те си имат твърда и несменяема клиентела от години. Концентрирани са напоследък в пускане на интернет в околностите на града, а също така обслужват много големи институции. Последно с Ангел говорихме, че копаят към Маджаров надолу и идва светлина в тунела в 21 век да видя интернет на бул Васил Априлов. Но не сме се чували от пролетта - все сме заети, особено той.  

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...