Jump to content
BulForum.com

Langame


Recommended Posts

-Добър ден.

-Нет Груп , Добър ден.

-От Тракия <****> съм имам проблем с интернета.Губя пакети.

-А това влияе ли на интернета?

:punk :wir :wacko: :tongue :bgrin:

.....

 

ама разговара си протече супер възпитано и казаха че ще уведомят техниците :)

Това въобще не го вярвам нещо не си чул правилно или те не са те чули правилно. Мога да ти кажа че точно поддръжката на Нетгруп е супер компетентна и бърза. ;)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Може да е имала предвид дали са големи загубите, защото 1-2% се появяват от време на време и не влияят на скоростта, но при повреда като има над 10-15% вече е проблем... За това и те питат

Link to comment
Share on other sites

karaman, те ако бяха по-умни/знаещи нямаше да са support, нали? :) Зависи кой уцелиш общо взето. И от поддръжката на БТК съм попадал на хора дето разбират какво им се говори (или поне така изглежда) но съм попадал и на идиоти дето върха беше като му обяснявам че нямам връзка доникъде, той ме кара да гледам DNS-a и да пинг-вам my.contact.bg, за да миряса го правя и му казвам че не може да се resolve-не въпросния домейн и реакцията му е "Добре, ще отбележа значи че имате проблем с DNS-a" При което не издържах и зарязах любезния тон ми направо му казах какво мисля за него в прав текст и че ако отбележи ТОЧНО това ще се постарая да го намеря за да го шамаросам, щото при положение че нямаш никаква връзка с никъде, в частност и с DNS сървъра няма да имаш повече от ясно е това ако иска да ми обяснява че той с моя модем не вижда проблем... (оказа се изгърмял нещо ADSL модема, след като въпросния идиот успя да схване че има проблем дето не е от неговата компетентност и да "ескалира" проблема до 2ро ниво съпорт или както там го водят)

Link to comment
Share on other sites

@karaman & djadomraz Това че вашият съпорт е некомпетентен не значи че във всяко ISP съпорта е такъв ;)

Не давайте мнение относно работата на някой без лично да сте се запознали с нея ;)

Link to comment
Share on other sites

Това въобще не го вярвам нещо не си чул правилно или те не са те чули правилно. Мога да ти кажа че точно поддръжката на Нетгруп е супер компетентна и бърза. ;)

така беше вярваш или не това е, но жената ( беше с мн приятен глас ) си знаеше че не е мн навътре в нещата и просто ме остави да и обясня какво да предаде на техниците , супер разбрано!

Не казвам че е лоша поддражката,напротив 2 пъти(вкл тоя) съм званям и 2та пъти за по малко от 2 часа проблема ми беше решен.

Link to comment
Share on other sites

@karaman & djadomraz Това че вашият съпорт е некомпетентен не значи че във всяко ISP съпорта е такъв ;)

Не давайте мнение относно работата на някой без лично да сте се запознали с нея ;)

 

Не съм казал че всички са некомпетентни, но че вероятността да не е от най-компетентните щом е от поддръжката а не баш администраторите.

 

Вече не съм към ЕК а към Langame - нещо което отлагах от години въпреки че се познаваме с Ангел Гаров лично при това доста отпреди изобщо да му хрумне да става интернет доставчик. Рядко съм се изнервял на човек от поддръжката но отчетливо си спомням флегматичният глас на единия от поддръжката на евроком който докато успее да ми обясни какво е разбрал от моите обяснения аз успявах да си направя кафе. Другите няколко пъти когато съм се ядосвал са на поддръжката на БТК когато ми беше изгорял модема а те ме мотаха 2 седмици докато накрая пратят техник да го смени и последно след бурята когато се обаждах на поддръжката на Langame в квартала да ги уведомя че и при мен няма нет ако случайно не знаят (бяха минали няколко часа от както свърши бурята и още нямаше) а човека ми се сопна доста грубо че е имало природно бедствие - то ясно ама въпроса е дали е наясно за всичките изпокъсани кабели къде са че да ги оправи но както и да е реших да поизчакам до сутринта пък нали си имам 2 нет-а : не е толкова зле положението - на БТК падналите дървета не им късат кабелите. Последното трудно успях да го преглътна но след като EK окончателно ми писна от техните номера - минах на langame... Сега си търся друга цифрова ТВ и ако намеря такива дето имат FoxLife и AXN SciFi (Bulsat.com имат едното ITV partner имат другото но не и комплект) и минавам на тях. DCC чакам да дойдат по-наблизо и да се включвам :)

Link to comment
Share on other sites

Евала - 2-3 часа по-късно вече имам нет ... аз не че нямах, просто дойде и langame-a, иначе EK-то и ADSL-а на БТК не са спирали :) но просто си свършиха работата хората при това бързо .. а имаше изпопадали дървета на една съседна улица даже видях счупено дърво минимум половин метър беше диаметъра на ствола паднало върху предния капак на една кола - грозна гледка просто... изненадаха ме просто че толкова бързо си свършиха работата! Евала още 1 път :)

 

Е, може и да се е сопнал нещо човека (макар че не трябва), но както сам казваш - работата е свършена бързо и добре. :)

 

От тогава да си имал други проблеми и колко пъти си оставал без нет?

Link to comment
Share on other sites

Е, може и да се е сопнал нещо човека (макар че не трябва), но както сам казваш - работата е свършена бързо и добре. :)

 

От тогава да си имал други проблеми и колко пъти си оставал без нет?

 

В интерес на истината за 2-3 седмици откакто съм с тоя нет успя да спре поне 3 пъти за по няколко часа - а все още е лято и времето е хубаво общо взето. При последното спиране ми казаха (вече по-любезно) че имат проблем със захранването на някакъв централен switch или нещо такова (не помня вече) и до няколко часа се оправи. ADSL-a засега най-стабилно се държи по мои наблюдения (т.е. стабилно си има някаква мизерна връзка от 2mbps, затова и го ползвам за backup).

 

Дано късната есен и зимата да не спира много защото все пак за да си върша работата ми трябва връзка до няколко определени сървъра и ако прекъсва ще е кофти

Link to comment
Share on other sites

Не се сърдете не съпорт операторите - случва се да има и некомпетентни. Важни са резултатите

 

Току що опънах 500-те песни от БГ радио класацията откъм Замунда за под 8 мин - 2.16 гб

 

Нека ми се пуфали некой абонат на ЕК с такива възможности

 

Пусти нет бе - стабилен и силен и тва си е :punk

 

Най-големия майтап - миналия ден бях в София и ми звъни някакъв пич и ме пита какъв ми е проблема че съм се обадил за прекъснат нет - питам аз - къде, кой нет, в София, в Пловдив???

 

Той ми казва пловдивска улица, която обаче не е моя адрес хахахах. Явно телефона ми е попаднал на грешно място в датабазата - направихме си лафа и се посмяхме (на ГСМ) и се извини момчето и отиде да оправя грешката :punk

Edited by R_a_p_t_o_R
Link to comment
Share on other sites

Ама вие наистина ли не знаете, че може да си сменяте MAC адреса... :blink:

 

в смисъл? мноо ясно, че може да се сменя мак адреса :lol: те да не те "връзват" към една единствена лан карта за целия период на договора ....

btw аз преди няколко дни трябваше да оправям точно подобен проблем, но беше малко по-замотано. като надух главата на една на 63****, тя вдигна ръце и даде телефона на някакъв, с който общо взето се разбрахме и оправихме нещата, ама преди това сигурно 20 мин. не можем да си изясним позициите :D

 

иначе от първия контакт със ... (съпорта след 19 ч. трудно може да се намери на телефоните започващи с 96****) ... хората от лангейм, общо взето е да попаднеш на човек, за да ти реши проблема. 'щото ако беше само тая мома там, цяла вечер можеше да си говорим с нея.

Edited by samkijot
Link to comment
Share on other sites

иначе от първия контакт със ... (съпорта след 19 ч. трудно може да се намери на телефоните започващи с 96****) ... хората от лангейм, общо взето е да попаднеш на човек, за да ти реши проблема. 'щото ако беше само тая мома там, цяла вечер можеше да си говорим с нея.

 

Трябваше да вземеш телефона на момата и да идете да пиете едно кафе "с продължение" после :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Малко Speed Test-ове за LanGame. На 35 лв съм. Всичките скорости са мерени през рутер.

Правени са около 16:15 българско време. Вечерта са по-високи.

 

Локален 187314680.png

 

Frankfurt 187315502.png

 

New York 187316565.png

Link to comment
Share on other sites

в смисъл? мноо ясно, че може да се сменя мак адреса :lol: те да не те "връзват" към една единствена лан карта за целия период на договора ....

 

В смисъл, че можеш да си го смениш сам, а не да се занимаваш с тях.

Link to comment
Share on other sites

И аз съм с рутер - 35лв... от замундата - миинмум с 2Мб... от американски сайт - 1мб.. от най-мизерни са скоростите с рутер ;)

 

Кво кво? Що за глупост - скорости с рутер са мизерни. Чакай че нещо не схванах аз - значи и самия доставчик ползва рутери. Ти да имаш по-добра идея за хардуер който да осъществява връзка между компютри? Нещо аз ли не разбирам това което си написал или се опитваш да се изкараш голям разбирач и говориш глупости на таркалета?

Link to comment
Share on other sites

Кво кво? Що за глупост - скорости с рутер са мизерни. Чакай че нещо не схванах аз - значи и самия доставчик ползва рутери. Ти да имаш по-добра идея за хардуер който да осъществява връзка между компютри? Нещо аз ли не разбирам това което си написал или се опитваш да се изкараш голям разбирач и говориш глупости на таркалета?
Аз казвам, че скоростите с рутер НЕ са мизерни ...
Link to comment
Share on other sites

Няма разлика дали мериш скоростта когато лан кабела от доставчика ти е включен към рутер или директно към компютъра. Аз затова реагирах така. Доставчика ти дава въпросната скорост. Рутерите обикновено са за 100мбитови карти а тази скорост в никакъв случай не може да я стигне доставчика. Ако разлика има значи или нещо ти е скапана ланката или рутера е нещо "изпържен"...

Link to comment
Share on other sites

И отново може и да е добър нет-а обаче продължава да затвърждава мнението ми че щом кабелите са закачени като гирлянди по дърветата надеждността не е на кой знае какво ниво - от вчера вечерта нямам нет и все още не са го оправили... Нета е добър - не се оплаквам ама си спира доста по-често отколкото се надявах.

Edited by djadomraz
Link to comment
Share on other sites

Обадих се преди няколко часа на обявения телефон. Вдига ми някъв, аз: Добър ден, бих искал да се включа към вашия интернет. Ония: обади се след половин час, тряс телефона. Още не съм си прекарал нета и почват с простащините. Представям си ако му бях казал че имам проблем с нета, сигурно щеше да каже обади се утре..

Link to comment
Share on other sites

Както си тръгнал да си представяш си представи, че в момента може да имат проблем и приоритет имат обажданията на хора с проблеми и затова ти е казал да се обадиш по-късно.

Направо си представи, че си вече техен клиент и не ти харесват и си представи, че си се преместил на някой друг доставчик. Представи си, че си и доволен. Само си представи...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...