exo Posted September 13, 2007 Share Posted September 13, 2007 -Добър ден.-Нет Груп , Добър ден. -От Тракия <****> съм имам проблем с интернета.Губя пакети. -А това влияе ли на интернета? ..... ама разговара си протече супер възпитано и казаха че ще уведомят техниците Това въобще не го вярвам нещо не си чул правилно или те не са те чули правилно. Мога да ти кажа че точно поддръжката на Нетгруп е супер компетентна и бърза. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_alien Posted September 13, 2007 Share Posted September 13, 2007 Може да е имала предвид дали са големи загубите, защото 1-2% се появяват от време на време и не влияят на скоростта, но при повреда като има над 10-15% вече е проблем... За това и те питат Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karaman Posted September 13, 2007 Share Posted September 13, 2007 (edited) неттруп въобще са много зле, ама някои си вярват! @djadomraz: много точно казано! Edited September 13, 2007 by karaman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted September 13, 2007 Share Posted September 13, 2007 karaman, те ако бяха по-умни/знаещи нямаше да са support, нали? Зависи кой уцелиш общо взето. И от поддръжката на БТК съм попадал на хора дето разбират какво им се говори (или поне така изглежда) но съм попадал и на идиоти дето върха беше като му обяснявам че нямам връзка доникъде, той ме кара да гледам DNS-a и да пинг-вам my.contact.bg, за да миряса го правя и му казвам че не може да се resolve-не въпросния домейн и реакцията му е "Добре, ще отбележа значи че имате проблем с DNS-a" При което не издържах и зарязах любезния тон ми направо му казах какво мисля за него в прав текст и че ако отбележи ТОЧНО това ще се постарая да го намеря за да го шамаросам, щото при положение че нямаш никаква връзка с никъде, в частност и с DNS сървъра няма да имаш повече от ясно е това ако иска да ми обяснява че той с моя модем не вижда проблем... (оказа се изгърмял нещо ADSL модема, след като въпросния идиот успя да схване че има проблем дето не е от неговата компетентност и да "ескалира" проблема до 2ро ниво съпорт или както там го водят) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
exo Posted September 13, 2007 Share Posted September 13, 2007 @karaman & djadomraz Това че вашият съпорт е некомпетентен не значи че във всяко ISP съпорта е такъв Не давайте мнение относно работата на някой без лично да сте се запознали с нея Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
po_taka Posted September 13, 2007 Share Posted September 13, 2007 Това въобще не го вярвам нещо не си чул правилно или те не са те чули правилно. Мога да ти кажа че точно поддръжката на Нетгруп е супер компетентна и бърза. така беше вярваш или не това е, но жената ( беше с мн приятен глас ) си знаеше че не е мн навътре в нещата и просто ме остави да и обясня какво да предаде на техниците , супер разбрано! Не казвам че е лоша поддражката,напротив 2 пъти(вкл тоя) съм званям и 2та пъти за по малко от 2 часа проблема ми беше решен. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted September 13, 2007 Share Posted September 13, 2007 @karaman & djadomraz Това че вашият съпорт е некомпетентен не значи че във всяко ISP съпорта е такъв Не давайте мнение относно работата на някой без лично да сте се запознали с нея Не съм казал че всички са некомпетентни, но че вероятността да не е от най-компетентните щом е от поддръжката а не баш администраторите. Вече не съм към ЕК а към Langame - нещо което отлагах от години въпреки че се познаваме с Ангел Гаров лично при това доста отпреди изобщо да му хрумне да става интернет доставчик. Рядко съм се изнервял на човек от поддръжката но отчетливо си спомням флегматичният глас на единия от поддръжката на евроком който докато успее да ми обясни какво е разбрал от моите обяснения аз успявах да си направя кафе. Другите няколко пъти когато съм се ядосвал са на поддръжката на БТК когато ми беше изгорял модема а те ме мотаха 2 седмици докато накрая пратят техник да го смени и последно след бурята когато се обаждах на поддръжката на Langame в квартала да ги уведомя че и при мен няма нет ако случайно не знаят (бяха минали няколко часа от както свърши бурята и още нямаше) а човека ми се сопна доста грубо че е имало природно бедствие - то ясно ама въпроса е дали е наясно за всичките изпокъсани кабели къде са че да ги оправи но както и да е реших да поизчакам до сутринта пък нали си имам 2 нет-а : не е толкова зле положението - на БТК падналите дървета не им късат кабелите. Последното трудно успях да го преглътна но след като EK окончателно ми писна от техните номера - минах на langame... Сега си търся друга цифрова ТВ и ако намеря такива дето имат FoxLife и AXN SciFi (Bulsat.com имат едното ITV partner имат другото но не и комплект) и минавам на тях. DCC чакам да дойдат по-наблизо и да се включвам Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
liquid Posted September 13, 2007 Author Share Posted September 13, 2007 Евала - 2-3 часа по-късно вече имам нет ... аз не че нямах, просто дойде и langame-a, иначе EK-то и ADSL-а на БТК не са спирали но просто си свършиха работата хората при това бързо .. а имаше изпопадали дървета на една съседна улица даже видях счупено дърво минимум половин метър беше диаметъра на ствола паднало върху предния капак на една кола - грозна гледка просто... изненадаха ме просто че толкова бързо си свършиха работата! Евала още 1 път Е, може и да се е сопнал нещо човека (макар че не трябва), но както сам казваш - работата е свършена бързо и добре. От тогава да си имал други проблеми и колко пъти си оставал без нет? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted September 13, 2007 Share Posted September 13, 2007 Е, може и да се е сопнал нещо човека (макар че не трябва), но както сам казваш - работата е свършена бързо и добре. От тогава да си имал други проблеми и колко пъти си оставал без нет? В интерес на истината за 2-3 седмици откакто съм с тоя нет успя да спре поне 3 пъти за по няколко часа - а все още е лято и времето е хубаво общо взето. При последното спиране ми казаха (вече по-любезно) че имат проблем със захранването на някакъв централен switch или нещо такова (не помня вече) и до няколко часа се оправи. ADSL-a засега най-стабилно се държи по мои наблюдения (т.е. стабилно си има някаква мизерна връзка от 2mbps, затова и го ползвам за backup). Дано късната есен и зимата да не спира много защото все пак за да си върша работата ми трябва връзка до няколко определени сървъра и ако прекъсва ще е кофти Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted September 14, 2007 Share Posted September 14, 2007 (edited) Не се сърдете не съпорт операторите - случва се да има и некомпетентни. Важни са резултатите Току що опънах 500-те песни от БГ радио класацията откъм Замунда за под 8 мин - 2.16 гб Нека ми се пуфали некой абонат на ЕК с такива възможности Пусти нет бе - стабилен и силен и тва си е Най-големия майтап - миналия ден бях в София и ми звъни някакъв пич и ме пита какъв ми е проблема че съм се обадил за прекъснат нет - питам аз - къде, кой нет, в София, в Пловдив??? Той ми казва пловдивска улица, която обаче не е моя адрес хахахах. Явно телефона ми е попаднал на грешно място в датабазата - направихме си лафа и се посмяхме (на ГСМ) и се извини момчето и отиде да оправя грешката Edited September 14, 2007 by R_a_p_t_o_R Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AssassiN Posted September 14, 2007 Share Posted September 14, 2007 И с друг МАК адрес не може да се ползва без да се обадиш. Ама вие наистина ли не знаете, че може да си сменяте MAC адреса... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
samkijot Posted September 14, 2007 Share Posted September 14, 2007 (edited) Ама вие наистина ли не знаете, че може да си сменяте MAC адреса... в смисъл? мноо ясно, че може да се сменя мак адреса те да не те "връзват" към една единствена лан карта за целия период на договора .... btw аз преди няколко дни трябваше да оправям точно подобен проблем, но беше малко по-замотано. като надух главата на една на 63****, тя вдигна ръце и даде телефона на някакъв, с който общо взето се разбрахме и оправихме нещата, ама преди това сигурно 20 мин. не можем да си изясним позициите иначе от първия контакт със ... (съпорта след 19 ч. трудно може да се намери на телефоните започващи с 96****) ... хората от лангейм, общо взето е да попаднеш на човек, за да ти реши проблема. 'щото ако беше само тая мома там, цяла вечер можеше да си говорим с нея. Edited September 14, 2007 by samkijot Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted September 14, 2007 Share Posted September 14, 2007 иначе от първия контакт със ... (съпорта след 19 ч. трудно може да се намери на телефоните започващи с 96****) ... хората от лангейм, общо взето е да попаднеш на човек, за да ти реши проблема. 'щото ако беше само тая мома там, цяла вечер можеше да си говорим с нея. Трябваше да вземеш телефона на момата и да идете да пиете едно кафе "с продължение" после Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jimmyb Posted September 25, 2007 Share Posted September 25, 2007 Малко Speed Test-ове за LanGame. На 35 лв съм. Всичките скорости са мерени през рутер. Правени са около 16:15 българско време. Вечерта са по-високи. Локален Frankfurt New York Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AssassiN Posted September 25, 2007 Share Posted September 25, 2007 в смисъл? мноо ясно, че може да се сменя мак адреса те да не те "връзват" към една единствена лан карта за целия период на договора .... В смисъл, че можеш да си го смениш сам, а не да се занимаваш с тях. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dunata Posted September 25, 2007 Share Posted September 25, 2007 И аз съм с рутер - 35лв... от замундата - миинмум с 2Мб... от американски сайт - 1мб.. от най-мизерни са скоростите с рутер Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted September 25, 2007 Share Posted September 25, 2007 И аз съм с рутер - 35лв... от замундата - миинмум с 2Мб... от американски сайт - 1мб.. от най-мизерни са скоростите с рутер Кво кво? Що за глупост - скорости с рутер са мизерни. Чакай че нещо не схванах аз - значи и самия доставчик ползва рутери. Ти да имаш по-добра идея за хардуер който да осъществява връзка между компютри? Нещо аз ли не разбирам това което си написал или се опитваш да се изкараш голям разбирач и говориш глупости на таркалета? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dunata Posted September 26, 2007 Share Posted September 26, 2007 Кво кво? Що за глупост - скорости с рутер са мизерни. Чакай че нещо не схванах аз - значи и самия доставчик ползва рутери. Ти да имаш по-добра идея за хардуер който да осъществява връзка между компютри? Нещо аз ли не разбирам това което си написал или се опитваш да се изкараш голям разбирач и говориш глупости на таркалета?Аз казвам, че скоростите с рутер НЕ са мизерни ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OutSider Posted September 26, 2007 Share Posted September 26, 2007 Всичките скорости са мерени през рутер. Правени са около 16:15 българско време. Вечерта са по-високи. Явно заради това е писал с рутер Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted September 26, 2007 Share Posted September 26, 2007 Няма разлика дали мериш скоростта когато лан кабела от доставчика ти е включен към рутер или директно към компютъра. Аз затова реагирах така. Доставчика ти дава въпросната скорост. Рутерите обикновено са за 100мбитови карти а тази скорост в никакъв случай не може да я стигне доставчика. Ако разлика има значи или нещо ти е скапана ланката или рутера е нещо "изпържен"... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted October 1, 2007 Share Posted October 1, 2007 (edited) И отново може и да е добър нет-а обаче продължава да затвърждава мнението ми че щом кабелите са закачени като гирлянди по дърветата надеждността не е на кой знае какво ниво - от вчера вечерта нямам нет и все още не са го оправили... Нета е добър - не се оплаквам ама си спира доста по-често отколкото се надявах. Edited October 1, 2007 by djadomraz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Evil_Hacker Posted October 2, 2007 Share Posted October 2, 2007 :O p.s. ъплоуда нещо е насран май обаче ._. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
po_taka Posted October 2, 2007 Share Posted October 2, 2007 :O p.s. ъплоуда нещо е насран май обаче ._. pri men nqma problemi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ROBIN Posted October 3, 2007 Share Posted October 3, 2007 Обадих се преди няколко часа на обявения телефон. Вдига ми някъв, аз: Добър ден, бих искал да се включа към вашия интернет. Ония: обади се след половин час, тряс телефона. Още не съм си прекарал нета и почват с простащините. Представям си ако му бях казал че имам проблем с нета, сигурно щеше да каже обади се утре.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
liquid Posted October 3, 2007 Author Share Posted October 3, 2007 Както си тръгнал да си представяш си представи, че в момента може да имат проблем и приоритет имат обажданията на хора с проблеми и затова ти е казал да се обадиш по-късно. Направо си представи, че си вече техен клиент и не ти харесват и си представи, че си се преместил на някой друг доставчик. Представи си, че си и доволен. Само си представи... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.