Jump to content
BulForum.com

Visio


Recommended Posts

Аз ли се бъркам нещо, или ако на сайта им пише 3 дни за инсталация, а те бавят повече от 10 и те лъжат постоянно и те връзват да си седиш у вас и да ги чакаш, може да ги съдиш за умишлена заблуда на клиента и пропуснати ползи...? :angry:

 

Ами имат доста клиенти за включване в последно време. Аз затова като си подписвах договора , поисках телефона на техника за моят район и се разбрах с него за датата на включването.При мен стана след 12 дена някъде , но като звъннах на техника и той направо си ми каза: до еди коя си дата - няма да мога да те включа , ако можеш подсигури човек у вас след еди колко си дена следобяд. И си дойде точно тогава. Поискай му телефона и говори направо с техника.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 978
  • Created
  • Last Reply
Ами имат доста клиенти за включване в последно време. Аз затова като си подписвах договора , поисках телефона на техника за моят район и се разбрах с него за датата на включването.При мен стана след 12 дена някъде , но като звъннах на техника и той направо си ми каза: до еди коя си дата - няма да мога да те включа , ако можеш подсигури човек у вас след еди колко си дена следобяд. И си дойде точно тогава. Поискай му телефона и говори направо с техника.

 

Мен това за многото клиенти не ме касае... А относно техника, аз също му имам телефона, но той е максимално несериозен. В петък ми каза, че ще го прекара в събота. В събота му звънях сума ти пъти, като накрая взе да ме убеждава, че ми бил казал събота или неделя. Не ми се спореше и му казах, ОК, чакам утре тогава. В неделя просто си беше изключил телефона и ПАК не дойде. Аз обаче, де да знам, може да му е паднала батерията, и пак го чаках цял ден. Равносметката - един пропилян уикенд. След тези събития, вчера се обадих в офиса и им обясних, че аз на този повече НЯМА да му звъня и да трупам сметка, тъй като е просто безсмислено. Обещаха, че ще оправят проблема. Аз вече не им вярвам обаче. Да видим сега след колко дни ще ми го прекарат...

Link to comment
Share on other sites

Ами имат доста клиенти за включване в последно време....

 

При мене дойдоха на петия ден, но беше разбираемо понеже валеше а на никой не му се иска да

се катери по стълбите в дъжда. Лощото обаче е че "динамичната" им скорост взе че стабилно

се закова на 1/4 от договорената, независимо от часа и датата. Май се опитват да прекарат трафика

през тясно международно трасе - вътрешните връзки и локалната свързаност не ме интересуват

толкова. Другото което е за критика е че "денонощната" им поддръжка като че ли вече е само

дневна. Явно обменят челен опит с Евроком от последната година.

 

-----------------------------------------

 

Вземам си част от думите назад. Снощи се свързах с поддръжката и (може би) локализирахме мястото на проблема.

Остава да видим дали ще има подобрение.

Link to comment
Share on other sites

Вчера най-накрая ми го прекараха... От арената не можах да кача повече от 350kB. Означава ли това, че нямам локална свързаност с Лангейм.... Май да. Освен това пусна ли Bitcomet да сваля направо не мога да браузвам. Истината е, че има само един доставчик в тоя град и това е Лангейм...

Link to comment
Share on other sites

Вчера най-накрая ми го прекараха... От арената не можах да кача повече от 350kB. Означава ли това, че нямам локална свързаност с Лангейм.... Май да. Освен това пусна ли Bitcomet да сваля направо не мога да браузвам. Истината е, че има само един доставчик в тоя град и това е Лангейм...

истината е, че за всеки квартал е различно :)

по принцип доста хора се оплакват от ек лан, но аз за 3 месеца имам 2 прекъсвания и то при аварии в целия град :rolleyes:

скоростта от торентите си я постигам винаги на макс, и в бг и навън.от сърварите малко играе, но пак е поне на 60-70% от обявената.

а за визиото-бачкаше един познат там-със собствената си кола ходел да оправя проблемите, без да му плащат горивото и още куп други щуротии.естествено се махна на втория месец ;)

Link to comment
Share on other sites

Банда и аз мисля да сменям Еврок.лан с Визио но от отзивите ви не мога да разбера много за кои квартали става дума (нали нета зависи от техника в дадения квартал и най вече от желанието му за работа с клиенти) Можели от всички доставчици кой каквито впечатления има за подръжката в Кършака да сподели.Много съм затруднен в избора си ,много приятели от Кичука само си хвалят техниците и доставчиците май само там има хубава поддръжка на нет в Пловдив.Колкото до бившите Гигашит от 2 години си играем на тука има тука нема(имам предвид че ми спират нета в извън работно време най-вече събота и неделя когато имам нужда и време за интернет, и като им звънна никой не вдига или като вдигнат имат заучени фрази които знам вече на изуст).Бях отвратен от тях за международния да не говорим там един разговор по скайпа с познати в чужбина не можех да направя.Обаче от 10 дена някъде взеха че се разровиха за тези постоянни повреди и успяха да отстранят повредата вече има долу горе стабилен трафик,но продължавам да ги мразя и се чудя дали дасе прехвърлям на Визио или да си остана на ЕкЛан,техника на Визио в Кършака бива ли го или е мърда?Не очаквам чудеса както ми казват приятели от Кичука но все пак ако ще е малко по- добре и международния ако е по-бърз да сменям доставчика.

Link to comment
Share on other sites

Тарифата на Лангейм за 20 лв определено е най-добрата в Пловдив в момента. Ако имат покритие там, а те сигурно имат, не му мисли, а минавай на тях. Инсталационната в момента им е само 26 лева май...

Link to comment
Share on other sites

За пръв път виждам 8 kB скорост на нещо, различно от Dial Up. Visio просто ми разбиха фантазиите за интернет доставчик. Да си бях пуснал Евроком Лан... :angry: :angry1 :angry: :angry1 :confused

 

P.S. Network Utilization - 0,01% - 0,15% ............

Link to comment
Share on other sites

За пръв път виждам 8 kB скорост на нещо, различно от Dial Up. Visio просто ми разбиха фантазиите за интернет доставчик. Да си бях пуснал Евроком Лан... :angry: :angry1 :angry: :angry1 :confused

 

P.S. Network Utilization - 0,01% - 0,15% ............

Къде ги виждаш тия 8кб? аз вече половин година съм на визио и не си спомням да е имало такова нещо, а живея точно от срещу вас, от другата страна на прелеза. Визио попринцип или има или няма :). Такова на половина не се случва често...

Link to comment
Share on other sites

Ами минавай прелеза, ела до нас, ще ти сипя една ракия, а ти ще ми оправиш нета... Сутринта беше същата боза. Пак се обадих(за 3-ти път) казаха ми, че техника щял да погледне, но съм 100% сигурен, че няма да има като се прибера...

 

И я ми кажи като си на Визио, имаме ли локална свързаност с Лангейм, че нещо не видях торентите да качват повече от 300 kB някъде...

Link to comment
Share on other sites

midas, ако тези 8 килобайта са му половината трафик, означава ли че пълният капацитет на тарифата е 16 килобайта? тази скорост задоволителна ли е според теб?

 

И да, има локална свързаност.

Link to comment
Share on other sites

Естествено прибирам се и нет пак НЯМА... Има колкото да си изразявам недоволството тук с коефициент на полезност 0. След четвъртото обаждане в офиса ме посъветваха да звъня направо на техника. Вече се замислям дали да не си го добавя към безплатните, явно доста ще си говорим... Както и дае, чух се с него и той ми измърмори, че колегите му ей сега щели да оправят загубата на пакети. Тази вечер ли ще стане питам, да - отговаря ми той. Някой да иска да се обзаложи, че НЯМА да стане и тази вечер....?

Link to comment
Share on other sites

Понеже съм бил в подобна ситуацияс визио- идеята да вкараш номера на техника в безплатните е чудесна...звучи смешно, но ще спестиш бая пари. Трябва ти огромно търпение и се надявай техникът да е свестен. В противен случай- най-вероятно ще се опитва да те изкарва луд, че не ти е казвал кога ще се оправи нета и прочее. Като ти свърши търпението- или бягаш от визио, или пляскаш някой шамар на техника. Второто е само за собствено удоволетворение. Първото си е задължително

Link to comment
Share on other sites

Ами минавай прелеза, ела до нас, ще ти сипя една ракия, а ти ще ми оправиш нета... Сутринта беше същата боза. Пак се обадих(за 3-ти път) казаха ми, че техника щял да погледне, но съм 100% сигурен, че няма да има като се прибера...

 

И я ми кажи като си на Визио, имаме ли локална свързаност с Лангейм, че нещо не видях торентите да качват повече от 300 kB някъде...

Незнам и аз към кой имаме локална връзка, ама като бивш абонат на евроокм 300кб е презадоволително от торент

 

midas, ако тези 8 килобайта са му половината трафик, означава ли че пълният капацитет на тарифата е 16 килобайта? тази скорост задоволителна ли е според теб?

 

И да, има локална свързаност.

миии... 16кб не е максималната скорост. като казах на половина имах предвид че Визио или има интернет или няма, наполовина означава ниска скорост. международната ни е 40к...

 

И все пак клипчета в Ютуб се гледат без да спират, докато на работа като съм (ервоком или евроком лан незнам и кое от двете е там) трябва да ги чакам на пауза доста време

 

Не оставайте с впечетление че съм много доволен от визио, просто мисля че в момента е най-добрия вариант в Пловдив. Тия лангейм не ги знам как са...

Link to comment
Share on other sites

...... международната ни е 40к.......

А обявената , за която плащам е над 200 Kbyte/s, тоест еврокомизацията на Visio е в пълен ход - едно

приказват, а съвсем друго правят. За сведение, от обявената максимална международна 2Mbit/s

(тарифата от 36 лева) преди месец получавах стабилни 1-1.5Mbit/s през цялото денонощие.

 

------------------------------------

 

Не са ми проблем парите. Получавам достатъчно и не харча много, та мога да си доставя малки

удоволствия като скоростна връзка примерно. Проблем ми е когато ме лъжат.

Link to comment
Share on other sites

Сега, аз като един lame user имам два въпроса:

 

1.Как да си тълкувам следното изречение - "Доставчикът е длъжен да отстрани евентуална кабелна повреда по преносната система в срок от 2 часа, с изключение на случаите, описани в т.8(там става дума за форсмажорни обстоятелства - земетресения, наводнения, закони и т.н.) от настоящия договор и авариите, дължащи се на повреди в локално електрозахранване или магистрални трасета."

 

2.Мога ли да смятам, че загуба на пакети от около 90% е чисто кабелен проблем, или поне изцяло зависещ от тях проблем, а в последните дни не е имало сериозни бедствия?

 

No more Mr. Nice Guy for Visio...

Link to comment
Share on other sites

Аааа глупости, зависещ от тях... Айде ся.. Проблема е в клиента, в частност в теб - я някой полтъргайст ти е закачен на кабела, я нещо тока ти не е у ред, напреженията се колебаят, мишката ти е на USB, имаш блутуут закачен.. НИКОГА проблема не е от Доставчика :)

Link to comment
Share on other sites

Най-новите бисери... Звъня аз на телефона за повреди

 

-Визио, добър ден!

-Добър ден, обаждам се от Еди-кой-си адрес.

-Момент така да видя дали ви виждам... Да, кажете...

-Обаждам се за 5-ти път да кажа, че нямам интернет. Тоест имам някакъв, но той е в рамките на 5-8kB.

-Ами най-добре да се чуете с техника!

-Защо да се чувам с техника, вие нали сте телефон за повреди.

-Не!

-Не ли? Ами какво сте?

-Ами ние само приемаме съобщението и пращаме SMS на техника, и оттам вече, ако сте много на зор му звъните на него.

-Значи аз трябва да му звъня по 3-4 пъти на ден? Той снощи ми каза че ще го оправи до вечерта, но днес сутринта пак нямам.

-Ами с него най-добре се разберете!

.

.

.

.

.

и т.н. пълни глупости...

 

Вече просто не знам какво да правя. Когато някой тенденциозно отказва да си върши работата какво се прави? Къде го ся оня техния техник murichko ли какъв беше да похвали пак "най-добрата фирма в Пловдив"... ХАХААХАХАХАХАХАХА ако това е най-добрата, тежко му на тоя град...

Link to comment
Share on other sites

Мда. Щом толкова му държат сметка дали е оправил или не проблема, работата е ясна. Хората действат като gateway, пък който е на зор да звъни на техника ебаси.. Той Жоро от край време си беше "ефтино к****ле" явно така продължават да действат... 50/50 телефона на техника даже не е служебен... :)

Link to comment
Share on other sites

При мене нещата почти се оправиха. Не ми се вярва да е от самосебе си, но никой не е притеснявал

дъщерята през деня. Остава да видим докога ще е така. Между другото не са ме карали да звъня на

техниците - момчето от дежурния телефон каза че ще им предаде.

Link to comment
Share on other sites

AssassiN пичага внимавай данеби на този капут (техника )да му е импулсен телефона и той по тоя начин да заработва нещо странично ?В България живеем всичко е възможно.

Link to comment
Share on other sites

Цели два дни нямах НИКАКЪВ интернет, а днес като го пуснаха пак ми е 10kB с адска загуба на пакети. Сега пак се почва голямото оправяне... Като гледам тази вечер ще вали, най-вероятно следващите 2 дни пак НЯМА да има интернет. Наистина вече не знам как да се разправям с подобни некадърници. Колкото и да иска човек да е спокоен и възпитан, в един момент просто ти избиват чивиите...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...