danio Posted June 23, 2012 Share Posted June 23, 2012 Комшията и той имал проблеми с нета. Така че отпада това че вината е при мен. Днес от един месец насам нета не спря в 16 ами в 15часа и дойде в 17 . Значи за жалбата са ме излъгали. Нашите са били в офиса в петък и жената им е казала че жалба била пусната. Днес отидох да пусна писменна но беше затворен. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lashes Posted June 25, 2012 Share Posted June 25, 2012 Аз дълги години бях абонат на Евроком, ако трябваше да сме точни още, когато съществуваше Gigabit. С течение на времето интернетът им става все по-ужасен и ужасен. Радвам се, че се махнах от тях, защото ги имах абсолютно същите проблеми. В един определен час ми спираше интернетът и се появяваше след 4-5ч или на другия ден. Имало е случаи, в които с дни нямам интернет и полза от обаждания и ходене до офиса нямаше, а когато се появиха техниците ми се развикаха защо съм ги извикала и нямам ли си друга работа. Сега съм на Cooolbox и съм адски доволна от тях. Една от любимите ми случки е, когато отидох да плащам последната си вноска и да им заявя, че ще се отказвам от тях. Една доста странна девойка се опитваше да ми обясни и да ме убеди как LAN кабелът е много по-добър от оптичния. Казвам ви... така се изсмях, обясних й, че най-добре трябва да замълчи и да не говори на клиентите си такива глупости и си заминах. На тези наши познайници нито услугите им са като хората, нито обслужването. Моят съвет е да бягате от тях и не си мислете, че това, което ви предлагат е реално. Много познати се излъгаха, първите 1-2 месеца всичко беше наред, след това ми се оплакваха. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koce Posted June 29, 2012 Share Posted June 29, 2012 Имам следния странен проблем.Аз съм с кабелен модем и рутер след него.Към 11-12 всеки ден спира нета. Първите две лампички светят третата мига. Рутера работи без проблем. Когато почне да се получава този проблем Transmit Power Level на модема стига 55 и се получава проблема , даже немога да влезна в настроиките на модема. От близуто идваха сменяха сплитери модема смениха. Техника ми каза че щом немога да влезна в модема значи проблема ми е в рутера, но изпитвам съмнение това да става само в 11-12. И естествено като се обадя за проблем идват на следващия ден в различен час. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted June 29, 2012 Share Posted June 29, 2012 Правилно са ти казали. Нямаш ли достъп до модема, значи рутера прави парчета. Просто пробвай да се закачиш утре в 10ч. директно към модема, като рутера го разкараш. Ако в споменатия час, нет има и проблем няма, значи рутерчето е проблемно. Но хем казваш, че нямаш достъп, хем казваш нивата. Я направи един шот на модема в момента да видим какви са нивата. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koce Posted June 29, 2012 Share Posted June 29, 2012 (edited) Преди малко се появи проблем пак.Този път влизах в модема. Казвам стойностите защото като се получи проблема рестартирам модема и има нет за 1 мин и тогава ваиждам стойностите. дори рутера да прави парчета не трябва ли пак да светят всички лампи. Edited June 29, 2012 by koce Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted June 30, 2012 Share Posted June 30, 2012 Нивата са добри. Трябва да светят четирите лампички отгоре надолу. Петата трябва да мига, ако тя не мига и не свети, значи няма връзка с рутера. Ако не светят, може да кляка мрежата някъде или комшия да се закача с някакъв китаец и да ти пада сигнала. Модемът е Cisco 2202, нали? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koce Posted June 30, 2012 Share Posted June 30, 2012 Днес се побъзиках малко да видя какво става.Лампичката за връзка с рутера свети постоянно. Разбрах защо немога да лизам в модема когато няма нет. Когато спре нета модема смяня адресите и рутреря трябва да ги обнови.Когато ги обнови си взлизам спокойно.Да Cisco 2202. Така ,че днес ако ми се получи този проблем ще разбера точно какво става. И ще пусна картинка с стойностите когато нямам нет. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chorbaka Posted July 3, 2012 Share Posted July 3, 2012 Ето една интересна новина http://www.potv.bg/news/p3_9561_0.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iso14496 Posted July 4, 2012 Share Posted July 4, 2012 Ето една интересна новина http://www.potv.bg/news/p3_9561_0.html Мисля че този номер са го правили и преди. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sincity Posted July 6, 2012 Share Posted July 6, 2012 Още малко по темата Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danzki Posted July 6, 2012 Share Posted July 6, 2012 Нямат левове пичУйте Важното е да има Тянков ХД за компенсация Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lubomir Posted July 9, 2012 Share Posted July 9, 2012 (edited) Кво се случва ако не си върна устройствата (рутер, к модул, карта) на близу след края на договора? Edited July 9, 2012 by lubomir Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
milenh Posted July 9, 2012 Share Posted July 9, 2012 Кво се случва ако не си върна устройствата (рутер, к модул, карта) на близу след края на договора? Blizo дават ли К модул безплатно за срока на договора? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lubomir Posted July 9, 2012 Share Posted July 9, 2012 (edited) Ако това е, в което влиза картата, а самото то в телевизора - да. Какво се случва ако след крайния срок за връщане не съм ги върнал. На теория мисля, че трябва да си ги платя, но на практика? Сумати време ми ограничаваха скоростта поради некадърността си, един рутер няма да ги заболи много. Edited July 9, 2012 by lubomir Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lashes Posted July 9, 2012 Share Posted July 9, 2012 Когато ние прекратихме договора казаха, че ще дойдат да си вземат устройствата. Това става края на март месец мисля и все още не са дошли. Когато попитах "умницата" на касата, дали аз да не ги занеса до офиса, тя ми каза, че някой от колегите им трябвало да си ги вземат. И така като гледам май са ми оставили подарък, заради отвратителното качество. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted July 9, 2012 Share Posted July 9, 2012 Ако не си ги върнал, те съветвам да провериш, да не ти се водят невърнати и да имаш излезнала фактура със стойността им. Имаше преди време подобен случай. После ги върнаха и фактурата отпадна. Иначе, те са си техни и ти ги предоставят безплатно за срока на договора. После трябва да ги върнеш. Най-добре в офис и на място ти правят приемно-предавателен, който после пазиш. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gadniqt Posted July 10, 2012 Share Posted July 10, 2012 Тея от Близу имат оферта 12лв за интернет+кабелена,въпроса е- Струва ли си да се пускам на 1.5г договор? Имам доста познати които са недоволни, но цена за 12 лв на месец ме блазни ......... тука във форума няма кой знае колко оплаквания,предполагам,че "качеството" на услугата е в зависимост от кварталите,та ако има някой в Кичука да сподели как е интернет/телевизия,има ли чести проблеми,то ясно че за 12лв. не искам кой знае какво,но поне да не звъня през ден да ми оправят нета. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lashes Posted July 10, 2012 Share Posted July 10, 2012 Аз съм от Кичука и бях на тях, но едвам изтърпях договора. Цифровата не струва, а интернета няма да го коментирам. Моли се да нямаш проблеми, че ще ги чакаш с дни да се сетят да дойдат. На мен ми се наложи да звъня и да ходя до офиса през няколко часа. Когато отидох да прекратявам договора и им обясних, че не съм доволна от качеството и обслужването ми обясниха, че аз не съм пускала никакви оплаквания и не съм имала заявки за техник. Ето, това направо ме разби. Малко след като прекратихме договора, започнаха обаждания и се опитваха да ме убедят как ще ми пуснат оптика. НО те ползват старите кабели на Gigabit и няма как да стане. Вуйчо ми реши и той да се премести на тях, въпреки предупрежденията ми и сега съжалява. Ако тръгна да пиша за всички перипетии, през които минах докато бях техен клиент няма да ми стигне 1 седмица. Аз в момента си плащам 30лв, но интернета ми е много бърз (6mb/s от лаптоп с LAN-ка 65mbit/s), а цифровата е с кристално качеството и си имам близо 110 канала, 3 от които са HD и телефонче си имам с безплатни към всички в мрежата. И един съвет търси оптика, която влиза в дома, но не се хващай на тия мошеници от Blizoo, че с тая скорост май ще останат и без Discovery и други канали. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gadniqt Posted July 10, 2012 Share Posted July 10, 2012 Аз съм от Кичука и бях на тях, но едвам изтърпях договора. Цифровата не струва, а интернета няма да го коментирам. Моли се да нямаш проблеми, че ще ги чакаш с дни да се сетят да дойдат. На мен ми се наложи да звъня и да ходя до офиса през няколко часа. Когато отидох да прекратявам договора и им обясних, че не съм доволна от качеството и обслужването ми обясниха, че аз не съм пускала никакви оплаквания и не съм имала заявки за техник. Ето, това направо ме разби. Малко след като прекратихме договора, започнаха обаждания и се опитваха да ме убедят как ще ми пуснат оптика. НО те ползват старите кабели на Gigabit и няма как да стане. Вуйчо ми реши и той да се премести на тях, въпреки предупрежденията ми и сега съжалява. Ако тръгна да пиша за всички перипетии, през които минах докато бях техен клиент няма да ми стигне 1 седмица. Аз в момента си плащам 30лв, но интернета ми е много бърз (6mb/s от лаптоп с LAN-ка 65mbit/s), а цифровата е с кристално качеството и си имам близо 110 канала, 3 от които са HD и телефонче си имам с безплатни към всички в мрежата. И един съвет търси оптика, която влиза в дома, но не се хващай на тия мошеници от Blizoo, че с тая скорост май ще останат и без Discovery и други канали. хм, и на мен в общи линии това ми казаха ...но пък от друга страна,двама-трима са супер доволни,та явно е къде живееш и каква "мрежа" е била преди в района. Мерси за мнението Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted July 10, 2012 Share Posted July 10, 2012 ..че с тая скорост май ще останат и без Discovery и други канали. Че те нали вече го спряха. Аз телевизия не ползвам, но като чета и на N3 темата с оплакванията и там има какво още да се иска. Допълнително дистанционно категорично отказвам да ползвам, така че телевизия по оптика или сателит е твърдо изключено да си пусна. Остават DCC, към които откакто станаха онези мизерии съм сериозно резервират. Затова още си кибича на ЕК (близу де) и когато изобщо гледам ТВ нямам особени оплаквания от качеството, но пък ми се случва веднъж-дваж месечно да го правя така че не съм критерий. Когато пуснат 1080р на основните канали ще мисля, за момента и без това образа е под всякаква критика ако го гледаш на голям телевизор та филми си пускам от плеъра или PS3-ката някой BR или DVD (а последното ми се случва по-рядко и от гледането на ТВ)... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stenli Posted July 19, 2012 Share Posted July 19, 2012 http://news.plovdiv24.bg/367464.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BePaBG Posted July 24, 2012 Share Posted July 24, 2012 Да попитам колегата от Кичука в крайна сметка взе ли пакета за 12 лв и какви впечатления има? Аз също се колебая за него, но на 19 лв на безсрочен договор с идеята ако не ми допадне да се откажа. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lashes Posted July 27, 2012 Share Posted July 27, 2012 Да попитам колегата от Кичука в крайна сметка взе ли пакета за 12 лв и какви впечатления има? Аз също се колебая за него, но на 19 лв на безсрочен договор с идеята ако не ми допадне да се откажа. Ти май си голям мазохист. Сега след като Discovery започнаха да ги съдят едва ли положението ще стане розово. Не си заслужават нервите. Щом аз не можах да ги изтрая, когато бяха уж "на ниво", представи си сега какво е положението. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danzki Posted July 29, 2012 Share Posted July 29, 2012 и развитие на мрежата с оптичен кабел до всяко домакинство. Никой друг оператор не въвежда тази технология в подобен мащаб. Оптиката до дома за ЕКК представлява Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PiTT BuLL Posted July 29, 2012 Share Posted July 29, 2012 .................. Те изядоха 35 000 лв глоба заради лъжа в програмите. Сега и за това Fiber power явно искат глобичка. Единствената оптика в града е на CoolBox ако не се лъжа и наистина си идва тъкното снопче. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.