Lil Scrappy Posted May 19, 2012 Share Posted May 19, 2012 Някой случайно да има Премиум пакета с нет 60 Mbps ? да даде някакви тестове и мнение как се държи международната скорост ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sheep Posted May 20, 2012 Share Posted May 20, 2012 Аз преди бях на 50 Mbps скорост. Наскоро се преподписа за Екстра+ пакета, на който интернетът е с 40 Mbps скорост. Засега видимо не съм усетил някаква разлика в скоростите. Давам ти набързо тестове със сваляне от Майкрософт сайта, да се ориентираш. Първото е с включена антивирусна Аваст, второто е с изключена. Скоростта на сваляне при мен се вдига двойно от 1.7 МB/s до 4.2 MB/s. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lil Scrappy Posted May 20, 2012 Share Posted May 20, 2012 Аз преди бях на 50 Mbps скорост. Наскоро се преподписа за Екстра+ пакета, на който интернетът е с 40 Mbps скорост. Засега видимо не съм усетил някаква разлика в скоростите. Давам ти набързо тестове със сваляне от Майкрософт сайта, да се ориентираш. Първото е с включена антивирусна Аваст, второто е с изключена. Скоростта на сваляне при мен се вдига двойно от 1.7 МB/s до 4.2 MB/s. ок благодаря ти а как е ъплоада който ме интересува главно за международните сайтове как варира постоянен ли е или е променлив ? аз сега съм на 35 mbps няколко часа ъпа е доволен но следобяд пак пада 100-500 кб/с сутрин пак се вдига и така ! че се чуда да ли да преподпиша или да пробвам един seedbox ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sheep Posted May 20, 2012 Share Posted May 20, 2012 В четвъртък най-рано ще мога да проверя как е ъппоада. Сайтовете искат регистрация и днес нямах време да направя тестове. При теб, тъй като си настоящ абонат и имаш всичко инсталирано и съответно ще е по-лесно, може да пробваш известно време, примерно 1 месец на безсрочен договор на която си искаш тарифа. Таксата за пакетните услуги е малко по-скъпа, с 5 лева повече на месец в сравнение с промоционалната (виж пълната ценова листа, там пише). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lil Scrappy Posted May 23, 2012 Share Posted May 23, 2012 (edited) от вчера тярбва да имам 60 mbps схшеихеш хд шеяшдуеше здньюуьш аикжд на http://speedtest.blizoo.bg/ показва също 30-35 mbps за Download и 29 mbps за качване даже днес идва един който не свърши никаква работа вкара някакъв малък лаптоп за тест и лично видях че не ги вдига на техният тест! друг е въпроса че на старата ми тарифа 35 mbps бая пъти съм виждал да вдига 50 mbps при теста ! взех да се нерва нещо много и ще им тегля майните !!! Едит: направих преинсталация на Windows-са вкарах лан кабела директно в мрежовата карта и интернета го тествам в замунда гледам дигна сваляне 7.2 мб/с но ъплоада дори и локалният е пак зле ! на 35 mbps интернета ми беше 3.0 мб/с сега на 60 mbps интернет локалният ъплоад не вдига вдига повече от 3.5 мб/с ! ИСкам да попитам сега мога ли да сложа на ПС-то втора мрежова карта по която да пусна кабел към рутъра за да ползвам и безжичният интернет на лаптопа ? Edited May 23, 2012 by Lil Scrappy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stemp Posted May 23, 2012 Share Posted May 23, 2012 ИСкам да попитам сега мога ли да сложа на ПС-то втора мрежова карта по която да пусна кабел към рутъра за да ползвам и безжичният интернет на лаптопа ? Може. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted May 23, 2012 Share Posted May 23, 2012 (edited) Че може, може, но защо ще я правиш тая гимнастика. По принцип новите скорости влизат от първо число, не ги слушай какво ти говорят. Между другото прави впечатление, че Близу са вдигнали цените и доста абонати ги напускат. Интересно какво ще ми предложат след 3-4 месеца, за да ме задържат като абонат. За година и един месец, услугата ми е спирала само веднъж, но беше за няколко часа, но от тогава, няма ядове. На ниска скорост съм, но нета е перфе. Ти на каква такса си с тези 60 мегабита? Edited May 23, 2012 by Lucky Luciano Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lil Scrappy Posted May 23, 2012 Share Posted May 23, 2012 (edited) някой ще помогне ли купих си втора мрежова карта но не ми тръгват едновременно и двата нета на ПС-то и на лаптопа лан кабела за нета е вързан в едната мрежова карта във втората е вкаран кабел който отива във рутъра но не става създадох стена между двете карти но тогава пък тръгна само на лаптопа и спря на ПС-то моля ви помогнете Edited May 23, 2012 by Lil Scrappy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stemp Posted May 23, 2012 Share Posted May 23, 2012 някой ще помогне ли купих си втора мрежова карта но не ми тръгват едновременно и двата нета на ПС-то и на лаптопа лан кабела за нета е вързан в едната мрежова карта във втората е вкаран кабел който отива във рутъра но не става създадох стена между двете карти но тогава пък тръгна само на лаптопа и спря на ПС-то моля ви помогнете Ще помогнем но на лични да не се раздува излишно темата. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
prateli Posted May 30, 2012 Share Posted May 30, 2012 Как се справя нета на Близо в Тракия, района на Метро!? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted May 30, 2012 Share Posted May 30, 2012 Модемският е бетон, за LAN не мога да кажа. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukather Posted June 1, 2012 Share Posted June 1, 2012 (edited) Днес след бурята с мълниите се оказа че ми е изгорял WAN порта на рутера и звука (на дъното) на компютъра. Ползвам Лан Интернет на Близу и съм сигурен че белята е станала от техния кабел. Има ли някакъв начин да предявя претенции за щети ? Edited June 1, 2012 by lukather Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danzki Posted June 1, 2012 Share Posted June 1, 2012 (edited) Едва ли.Пък и от къде си сто процента сигурен,че по тяхната мрежа е дошъл гръм?Ако е имало токов удар и т.н. Пп не съм им абонат или рекламно лице,но ако ние не пазим машините си ,никой доставчик няма да ги опази. Edited June 1, 2012 by Danzki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
danio Posted June 19, 2012 Share Posted June 19, 2012 От няколко седмици тъпия нет на близу ми спира в 17 часа и го пускат в 19:30. Всеки ден им звънях да им казвам и всеки ден ме питат едни и същи глупости-дали съм си рестартирал рутера, трите имена и телефона и т.н . Ама ми писна. Днес пак нямаше нет. Утре пак няма да има. И ще ми го пуснат точно в 19:30. Няма ли някоя клауза по договора по която да мога да отида в офиса и да се заям, че не се търпи. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alcant Posted June 19, 2012 Share Posted June 19, 2012 От няколко седмици тъпия нет на близу ми спира в 17 часа и го пускат в 19:30. Всеки ден им звънях да им казвам и всеки ден ме питат едни и същи глупости-дали съм си рестартирал рутера, трите имена и телефона и т.н . Ама ми писна. Днес пак нямаше нет. Утре пак няма да има. И ще ми го пуснат точно в 19:30. Няма ли някоя клауза по договора по която да мога да отида в офиса и да се заям, че не се търпи. И аз съм минал по тоя път.Няма спасение докато не ти изтече договора и после бягай далеч от тях.Минах на N 3 и се родих-нет и цифрова с Ка модул. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted June 19, 2012 Share Posted June 19, 2012 От няколко седмици тъпия нет на близу ми спира в 17 часа и го пускат в 19:30. Всеки ден им звънях да им казвам и всеки ден ме питат едни и същи глупости-дали съм си рестартирал рутера, трите имена и телефона и т.н . Ама ми писна. Днес пак нямаше нет. Утре пак няма да има. И ще ми го пуснат точно в 19:30. Няма ли някоя клауза по договора по която да мога да отида в офиса и да се заям, че не се търпи. Някой комшия, който да се ебава с теб? Щото кабелите извън апартамента лесно се откачат Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iso14496 Posted June 20, 2012 Share Posted June 20, 2012 От няколко седмици тъпия нет на близу ми спира в 17 часа и го пускат в 19:30. Всеки ден им звънях да им казвам и всеки ден ме питат едни и същи глупости-дали съм си рестартирал рутера, трите имена и телефона и т.н . Ама ми писна. Днес пак нямаше нет. Утре пак няма да има. И ще ми го пуснат точно в 19:30. Няма ли някоя клауза по договора по която да мога да отида в офиса и да се заям, че не се търпи. По това че си с рутер ще предположа че става дума за кабелния модем, а не за отделен рутер (при допълнителен рутер, задължително се пробва без него). Затова и ще попитам дали по същия кабел получаваш телевизионен сигнал и има ли някакви проблеми с него които да съвпадат с проблемния период. Също така, провери дали в проблемния период имаш връзка към самия рутер (той си има вътрешно IP, примерно 192.168.1.1). Би било чудесно ако може да се влезе в менюто му и да се видят някои статистики, като например дали има връзка към станцията, сила на сигнала и зашуменост на трасето. Подай писмена жалба в офиса на Близу. Това с телефоните има стойност на "тя каза, той каза". Прочети си договора внимателно. Следи внимателно дали няма да променят общите условия, това е основание за прекратяване на срочен договор. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
danio Posted June 20, 2012 Share Posted June 20, 2012 (edited) По това че си с рутер ще предположа че става дума за кабелния модем, а не за отделен рутер (при допълнителен рутер, задължително се пробва без него). Затова и ще попитам дали по същия кабел получаваш телевизионен сигнал и има ли някакви проблеми с него които да съвпадат с проблемния период. Също така, провери дали в проблемния период имаш връзка към самия рутер (той си има вътрешно IP, примерно 192.168.1.1). Би било чудесно ако може да се влезе в менюто му и да се видят някои статистики, като например дали има връзка към станцията, сила на сигнала и зашуменост на трасето. Подай писмена жалба в офиса на Близу. Това с телефоните има стойност на "тя каза, той каза". Прочети си договора внимателно. Следи внимателно дали няма да променят общите условия, това е основание за прекратяване на срочен договор. Не съм с кабелен модем. С лан кабел съм и рутер. Не съм пробвал само с кабела. Утре като го спрат ще пробвам.Нямам проблем с цифровата телевизия и кабелите са отделни. Не мога да стигна до офиса. Като се прибирам от работа и той е затворен. Тия общи условия къде да гледам дали ги променят? От сайта на близу ли? Това със вътрешното Ip не ми стана ясно. Нито как да видя менюто и т.н Единствено гледам двете мониторчета отстрани и в момента когато нямам интернет и двете светят и получавам и изпращам пакети, но не се зарежда нито един сайт, нито скайп, нито нищо Edited June 20, 2012 by danio Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted June 20, 2012 Share Posted June 20, 2012 (edited) А сега де. Имаш връзка със суича, имаш пинг, а нямаш нет... Това прилича на проблем с DNS-ите или рутера се шашка нещо. Връзката ти с рутера жична или безжична е? Според това, което казваш за мониторчетата вероятно е жична, но да питам. В менюто няма как да влезеш, защото менюто е на модемите, а ти си на LAN. 99% проблемът е при теб. Имаш ли възможност да пробваш и с друга машина, когато нета ти изчезне. С някакъв лаптоп да се закачиш за рутера и да видиш дали на него ще има. Edited June 20, 2012 by Lucky Luciano Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
danio Posted June 20, 2012 Share Posted June 20, 2012 (edited) А сега де. Имаш връзка със суича, имаш пинг, а нямаш нет... Това прилича на проблем с DNS-ите или рутера се шашка нещо. Връзката ти с рутера жична или безжична е? Според това, което казваш за мониторчетата вероятно е жична, но да питам. В менюто няма как да влезеш, защото менюто е на модемите, а ти си на LAN. 99% проблемът е при теб. Имаш ли възможност да пробваш и с друга машина, когато нета ти изчезне. С някакъв лаптоп да се закачиш за рутера и да видиш дали на него ще има. Е как ще е проблема в мен. Всеки ден по едно и също време нета спира и в 19:30 идва. Теорията ти отпада защото имам и лаптоп на който също няма нет, но за него си ползвам безжична връзка. Утре като спре нета и ще ръгна директно кабела към компа и после към лаптопа и да видим.. Edited June 20, 2012 by danio Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted June 20, 2012 Share Posted June 20, 2012 Ако пак няма нет и директно, провай да зададеш ръчно DNS. Използвай тези на Гугъл - 8.8.8.8 и 8.8.4.4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
danio Posted June 22, 2012 Share Posted June 22, 2012 Ако пак няма нет и директно, провай да зададеш ръчно DNS. Използвай тези на Гугъл - 8.8.8.8 и 8.8.4.4 Ръгнах кабела директно и пак нищо. Отидох в офиса и се оказа че работили по проблема. Това което ме притеснява е че вече работят от 1 месец. Казаха че съм бил пуснал жалба по тела и друго нищо не мога да направя. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted June 22, 2012 Share Posted June 22, 2012 А пробва ли с DNS-ите, които ти дадох? Много е странен този проблем. И има какво да направиш. Подаваш писмена жалба, искаш входящ номер от център на Близу - длъжни са да ти приемат жалбата и да ти дадат номер. Казваш им, че с този номер и копие от жалбата отиваш в Комисията за защита на потребителите и ще я пуснеш и там, защото един месец не могат да реагират и да си оправят услугата. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stemp Posted June 23, 2012 Share Posted June 23, 2012 Ако проблема е в DNS ще има скайп.Щом му светят компютърчетата суича си му работи,а това спиране и тръгване по едно и също време намирисва на базик,по трасето някой да спира нарочно суич който е преди твоя.Преди 7-8год. мои познати си пуснаха нет-лан и имаха нет от към 9 до 11 и после от 19 до към 22,накрая се оказа че преди техния суич,семейство с хлапе 2-3клас като му спират компа гасят всичко и трафчето за суича,като пускат компа включват и трафчето за суича.Явно е било втора смяна на училище Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iso14496 Posted June 23, 2012 Share Posted June 23, 2012 Ръгнах кабела директно и пак нищо. Отидох в офиса и се оказа че работили по проблема. Това което ме притеснява е че вече работят от 1 месец. Казаха че съм бил пуснал жалба по тела и друго нищо не мога да направя. Когато ръгна кабела директно, лампичката за 100mbps светна ли? (трябва да са две лампички за 100mbps и за данни). Компютъра успя ли да си вземе външен IP адрес или взе служебен (169.254.x.x). IP-то можеш да си видиш с командата ipconfig в cmd.exe . Няма да е лошо ако можеш да намериш IP адреса на gateway-я, тоест първият компютър/рутер на доставчика от другата страна, и да пробваш дали върви ping до него, когато имаш проблем. (с някоя от опциите на ipconfig мисля че можеше да се види). Всичко това когато кабела е директно в компютъра. BTW, пробвай дали кабела директно в компютъра работи при нормална сесия. С това ще провериш дали твоя рутер е клонирал правилно MAC адреса на PC-то. Доставчика те разпознава по MAC адрес, ако рутера и PC ползват различни, доставчика няма да ти разпознае компютъра. Кражба на MAC адрес е един от вариантите които считам за възможни причини при теб. Някой съсед ползва същия MAC адрес, като влезе пакетите отиват ту при него, ту при теб. Ако той държи силен трафик (примерно торент) повечето ще отиват при него. Иначе за това че си пуснал жалба по телефона... излъгали са те. Както са те излъгали че се работи по въпроса. На теб ти трябва документ, заверен с номер и с дата, както каза @Lucky Luciano. Иначе ти си имаш билетче в тяхната база с данни и някой, някога може да го погледне, ако си няма друга работа. Досега трябваше да са установили поне причината. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.