Jump to content
BulForum.com

Blizoo (Евроком) & Mtel


Recommended Posts

  • 1 month later...
  • Replies 3.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Това Blizoo съвсем започна да се гаври с клиентите си!При договорен интернет 35 мбт едвам стигам 4-5.Звъня на клиентския телефон-оттам само заучени фрази от сорта "Глупако,като си се захванал с нас ще сърбаш горчивата ни чорба".И така вече 4 -ти ден.Дайте съвет как се разтрогва договор при грубо потъпкване на всякакви правила.Кого и как да сезирам за да се тури край на това подобие на интернет провайдър наречен Blizoo?

Edited by bipo
Link to comment
Share on other sites

Незнам защо все още има хора,които си мислят и се надяват,че след смяната на името нещо ще се подобри!?! Евроком си бяха пълни мошенници!!! Защо техния приемник Близу смятахте,че ще е по-различен? Как беше поговорката ....... "Вълкът козината си мени,но нрава - НЕ!!!"

Неприятното е,че Близу не са единствените измекяри,които като кърлежи са се вкопчили в хората,чрез заблуждаващите реклами..... :unsure:

А тази глоба за подвеждащата реклама от 30К е направо смешна за този оператор,незнам комисията как не ги е било срам да я обявят,а още повече рекламата продължава!!! хахахаха

Link to comment
Share on other sites

Пълни глупости!

 

От една година съм на близу и интернета не ми е спирал дори за секунда (буквално). Получавам скоростта, за която съм платил по всяко време - 15мбит за 5лв на месец (промоцията 1г. безплатен нет + кабелна тв) и съм безкрайно доволен. При това съм на модем. Мисля, че по-добър не може да стане.

Link to comment
Share on other sites

Който има проблеми с ЛАН, да ги накара да му пуснат на модем. Ползвам Близу на модем и нета е бетон. Плаща се за 15 и толкова получавам. Не е спирал или поне не съм засичал липса. В същото време комшия, който е на LAN се оплаква. Длъжни са да те прехвърлят, ако имаш проблеми и го поискаш де.

Link to comment
Share on other sites

Айде налазиха служителите, аз също съм на модем и не само че получавам 2-3 от обещаните 15мб, ами и доста често прекъсва нета. Като ги извикам - всеки път едно и също "еми ти си най-последен на линията, нищо не може да се направи, ще търпиш", и това ми било обслужване. Ще ги търпя докато ми изтече 1-та година безплатен нет и после ще го барат, връщам се на ангелсофт.

Link to comment
Share on other sites

Бах маа му ако съм им служител. Просто казвам как е при мен. Аз съм доволен. Оптиката на Близу ми е под терасата почти, както писах някъде из темата, та може и това да е фактор. Но наистина съм доволен от услугата.

Ето няколко теста, ако някой го приема за мерило.

1687887568.png 1687889981.png 1687892416.png

Link to comment
Share on other sites

Аз съм им абонат откакто започнаха селските изпълнения в ДЦЦ през 2010. От тогава нета да е спирал 1-2 пъти по за няколко минути. Скоростта за която плащам си я поддържа в 99% от времето. Имах преди време проблем с цифровия приемник - звъннах им и след 2 часа дойде техник и ми сложи чисто нов. Скоро ми изтича договора с тях и мисля да преподпиша. Личните ми впечатления са, че вече не са онова което бяха преди години - в положителен смисъл.

 

1688236345.png

 

1688238115.png

 

1688241412.png

 

1688243542.png

Edited by iVAAN
Link to comment
Share on other sites

Да, това че някой мрънка (основателно или не), не означава, че няма хиляди други доволни хора. От познатите им нямам нито един не доволен от близу от различните квартали на града, включително и отдалечения Коматево.

Link to comment
Share on other sites

Аз като минах на близу нета спираше много често и никой не можа да намери проблема. 3 от 7 дена нямах нет. Накрая се намери някой по-разбирач от съпорта и стана ясно, че проблема е в модема. Бях още с един 10 годишен модем (моторола) и човека каза, че ще направи тест някакъв и ще прати човек да го смени. След 1 седмица им звъня да питам какво става, а от среща една опитна госпожица започна да ме убеждава, че рутера ми бил за смята и няма нужда да се сменя модема. И аз пак проблеми с нета... Сумати телефон навъртях. Накрая с триста зора модема се смени и от тогава нещата са ОК. Нета си е стабилен и си поддържат скоростта. Най-много да е спирал около 3-4 пъти (за не повече от 4-5 часа) за 8 месеца. Та само не съм доволен от съпорта. Винаги ме питат едни и същи тъпи неща, казват ми, че при тях няма проблем и "ще предам на колегите" и накрая се оказва, че проблема е в тях.

Link to comment
Share on other sites

От скоро съм отново на тях и специално от Нет-а нямам никакви притенции. За сега не е спирал, скоростта си я държи както са я обявили

 

Да не се връщам на проблемите с включването ни, но там си припомних защо едно време избягах от ЕК.

 

Аз не съм доволен от цифровата им. Инфото им е под всякаква критика, незнам от приемника ли е от друго ли. Понякога ми показва на няколко поредни канала едно и също инфо. На 50% не е точно, за по-свястните канали трябва да си доплащам. На заключените канали понякога има субтитри (поне като ги има да ми пуснат и картината).

 

П.П. А някой ще ме светне ли какъв им е "файбър пауъра"? В другото ми у нас съм на Кулбокс и там оптиката ми влиза в нас, сега в това ми нас няма подобно на близу?

Edited by jozo
Link to comment
Share on other sites

Светкам те - търговски трик. Става дума за ОПОРНА оптична мрежа, а не за FTTH. Имам и цифрова ТВ от тях, макар и по втория начин, но мога да сравнявам с Булсатком и верно инфото на Близу е доста странно направено, което може да се каже и за начина им на подредба на каналите. Иначе са добре подбрани.

@Nanko - ако пак ти се налага да звъниш на съпорта, веднага парираш операторката с това, че искаш директна връзка с техническия отдел и като те свърже, обясняваш на хората каквото имаш като проблем. Освен това изискваш задължителна обратна връзка с теб в най-кратък срок.

Това ми е казано от техен техник. До момента до съпорт не съм опирал, да се надяваме, че няма и да опра.

Link to comment
Share on other sites

А аз почти не познавам човек, който да е доволен от интернета им.

В началото когато се преместих в Пловдив бях на Гигабит.Железен ЛАН със сървъри пълни с игри, филми и музика.Гледаш си онлайн най-новите филми.Абе... кефелък голям.

След като продадоха Евороком и Гигабит-а и решиха, че ще "завладяват" столицата, нещата се згомнясаха тотално за поне 3,4 месеца.

Хубаво е, че все още се намират доволни клиенти, колкото да правят конкуренция, че другите да бутат цените и вдигат скоростите :bgrin:

Link to comment
Share on other sites

Явно пак става дума за определени райони с добра и лоша услуга или поне така ми се струва.

То е в техен интерес да си оправят мрежата и услугата. Влагат доста пари, поне на пръв поглед и ако продължат така, може и да са конкурентноспособни на фона на другите доставчици.

Пак се сещам нещо, което може би е допринесло при мен да е добре нета - лятото сменяха всичко от шкафовете и шахтите в моя район. Като почнеш от NOD, през усилвателите, та чак до елементите на мрежата. И беше доста ударна смяна - по един екип работеше на всяка точка.

Edited by Lucky Luciano
Link to comment
Share on other sites

Да не дърпам дявола за опашката ама за 6-те години абонат на Гигабит и сега на Близу(за интернет) и Цифрова ТВ на Ероком(сега на Близу)...нямам оплакване. Може би това прослувуто инфо, за което говорите в цифровата. Моля се само по ESPN America HD да се излъжат да пуснат Ф1(или по някой англоезичен канал) Имам и РТЛ, ама не вдявам немски :D. А нета не мога да разбера дали свалям с още по-голяма скорост(може би заради рутера). Не мога да хвана дали е станал по-бърз(а съм си платил за това) :).

 

Да, и интернета и цифровата са прекъсвали, но най-много за 1 ден през няколко месеца. Не смятам, че е кой знае какво на фона на DCC :D :D. Обикновения ми цифров приемниг го смениха с HD за без пари, а съседа над мен ми каза, че му искали 19 кинта за същата услуга от Булсат и още не може да сколаса. В тоя ред на мисли чакам да изтече договора на баба ми с Булсата и да ги разкарам тия бирници, които ако бях ГРЪК може би щях да съм доволен от предложените им канали на най-ниската тарифа.

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

А аз почти не познавам човек, който да е доволен от интернета им.

В началото когато се преместих в Пловдив бях на Гигабит.Железен ЛАН със сървъри пълни с игри, филми и музика.Гледаш си онлайн най-новите филми.Абе... кефелък голям.

След като продадоха Евороком и Гигабит-а и решиха, че ще "завладяват" столицата, нещата се згомнясаха тотално за поне 3,4 месеца.

Хубаво е, че все още се намират доволни клиенти, колкото да правят конкуренция, че другите да бутат цените и вдигат скоростите :bgrin:

 

Аз им бях абонат точно 2 години, преди да ги купи Евроком София. Оттогава се преместих на друг доставчик и нямам грижи.

 

Иначе съм имал период в който 10 дни почти съм нямал нет и не знаеха, от какво е и накрая с това чашата преля, пък и като се вземе на предвид след продажбата, какви мизерии правеха, повече не щях да чуя за тях.

Link to comment
Share on other sites

Дам, всички сме агенти тука :laughing:

Ти ми кажи кой друг доставчик ми дава е 'тва' за 5лв?

1688163297.png

подкрепям те с две ръце ....

 

1692049323.png

....и да се похваля...

 

1692899934.png

 

Колеги искам да попитам каква е уловката на

домашния телефон с 0 лв. месечна такса ...???

Щото искам освен НЕТ да си пусна и цифрова , но ми дават и домашен тел.

Малко ми е съмнително!!!

Edited by L!GL!OtO n@ m@H@LAtA
Link to comment
Share on other sites

Домашен телефон с 0 (нула) лева месечна такса означава, че нямаш абонаментна такса, която да ти тече всеки месец. Плащаш само това, което изговориш. Таксува се по тяхната тарифа - има я на сайта им. Ако цял месец нищо не говориш плащаш нула лева за телефон - не се притеснявай, няма уловка, няма как да ти вземат пари ако не си го ползвал телефона да се обаждаш.

Link to comment
Share on other sites

Домашен телефон с 0 (нула) лева месечна такса означава, че нямаш абонаментна такса, която да ти тече всеки месец. Плащаш само това, което изговориш. Таксува се по тяхната тарифа - има я на сайта им. Ако цял месец нищо не говориш плащаш нула лева за телефон - не се притеснявай, няма уловка, няма как да ти вземат пари ако не си го ползвал телефона да се обаждаш.

 

Само трябва да се внимава.

Аз преди им ползвах телефона(промоционално - без такса,с включени минути)

и ми излезнаха сметки,които не трябваше да ги има.

С доста разправии ми ги нулираха.

Друг въпрос е,че доста често просто не работеше и за да им се обадиш за проблема,трябва да се набутваш от друг телефон

Edited by milenh
Link to comment
Share on other sites

Мисля, че може безплатно да се регистрираш в техния сайт и да следиш всичките си разговори (изходящи повиквания) - в колко часа, с кой номер, каква продължителност...

А и поне ще говориш със съпорта безплатно на 032/575 575 и 032/57 58 59 :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...