Lucky Luciano Posted November 26, 2011 Share Posted November 26, 2011 Защо ще ги чакаш? Почвай ги направо. Особено като имаш проблем със сигнала на цифровата. Веднага ще дойдат и ще си го оправят. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bipo Posted January 4, 2012 Share Posted January 4, 2012 (edited) Това Blizoo съвсем започна да се гаври с клиентите си!При договорен интернет 35 мбт едвам стигам 4-5.Звъня на клиентския телефон-оттам само заучени фрази от сорта "Глупако,като си се захванал с нас ще сърбаш горчивата ни чорба".И така вече 4 -ти ден.Дайте съвет как се разтрогва договор при грубо потъпкване на всякакви правила.Кого и как да сезирам за да се тури край на това подобие на интернет провайдър наречен Blizoo? Edited January 4, 2012 by bipo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danzki Posted January 4, 2012 Share Posted January 4, 2012 Модем или лан,как мериш скоростта и губиш ли пакети ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
viking Posted January 5, 2012 Share Posted January 5, 2012 Незнам защо все още има хора,които си мислят и се надяват,че след смяната на името нещо ще се подобри!?! Евроком си бяха пълни мошенници!!! Защо техния приемник Близу смятахте,че ще е по-различен? Как беше поговорката ....... "Вълкът козината си мени,но нрава - НЕ!!!" Неприятното е,че Близу не са единствените измекяри,които като кърлежи са се вкопчили в хората,чрез заблуждаващите реклами..... А тази глоба за подвеждащата реклама от 30К е направо смешна за този оператор,незнам комисията как не ги е било срам да я обявят,а още повече рекламата продължава!!! хахахаха Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ELySiuM Posted January 5, 2012 Share Posted January 5, 2012 Силата на оптичната илюзия Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
slick Posted January 5, 2012 Share Posted January 5, 2012 Пълни глупости! От една година съм на близу и интернета не ми е спирал дори за секунда (буквално). Получавам скоростта, за която съм платил по всяко време - 15мбит за 5лв на месец (промоцията 1г. безплатен нет + кабелна тв) и съм безкрайно доволен. При това съм на модем. Мисля, че по-добър не може да стане. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted January 5, 2012 Share Posted January 5, 2012 Който има проблеми с ЛАН, да ги накара да му пуснат на модем. Ползвам Близу на модем и нета е бетон. Плаща се за 15 и толкова получавам. Не е спирал или поне не съм засичал липса. В същото време комшия, който е на LAN се оплаква. Длъжни са да те прехвърлят, ако имаш проблеми и го поискаш де. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
slay Posted January 5, 2012 Share Posted January 5, 2012 Айде налазиха служителите, аз също съм на модем и не само че получавам 2-3 от обещаните 15мб, ами и доста често прекъсва нета. Като ги извикам - всеки път едно и също "еми ти си най-последен на линията, нищо не може да се направи, ще търпиш", и това ми било обслужване. Ще ги търпя докато ми изтече 1-та година безплатен нет и после ще го барат, връщам се на ангелсофт. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted January 5, 2012 Share Posted January 5, 2012 Бах маа му ако съм им служител. Просто казвам как е при мен. Аз съм доволен. Оптиката на Близу ми е под терасата почти, както писах някъде из темата, та може и това да е фактор. Но наистина съм доволен от услугата. Ето няколко теста, ако някой го приема за мерило. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ELySiuM Posted January 5, 2012 Share Posted January 5, 2012 Предполагам, че е фактор. Ти си не много за които наистина важи фразата "оптика близо до дома" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danzki Posted January 5, 2012 Share Posted January 5, 2012 Отделно,че ако минеш на модем забравяш за ъплоуд,а някой хора го ползват. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
slick Posted January 5, 2012 Share Posted January 5, 2012 Дам, всички сме агенти тука Ти ми кажи кой друг доставчик ми дава е 'тва' за 5лв? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iVAAN Posted January 5, 2012 Share Posted January 5, 2012 (edited) Аз съм им абонат откакто започнаха селските изпълнения в ДЦЦ през 2010. От тогава нета да е спирал 1-2 пъти по за няколко минути. Скоростта за която плащам си я поддържа в 99% от времето. Имах преди време проблем с цифровия приемник - звъннах им и след 2 часа дойде техник и ми сложи чисто нов. Скоро ми изтича договора с тях и мисля да преподпиша. Личните ми впечатления са, че вече не са онова което бяха преди години - в положителен смисъл. Edited January 5, 2012 by iVAAN Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
slick Posted January 5, 2012 Share Posted January 5, 2012 Да, това че някой мрънка (основателно или не), не означава, че няма хиляди други доволни хора. От познатите им нямам нито един не доволен от близу от различните квартали на града, включително и отдалечения Коматево. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nanko Posted January 5, 2012 Share Posted January 5, 2012 Аз като минах на близу нета спираше много често и никой не можа да намери проблема. 3 от 7 дена нямах нет. Накрая се намери някой по-разбирач от съпорта и стана ясно, че проблема е в модема. Бях още с един 10 годишен модем (моторола) и човека каза, че ще направи тест някакъв и ще прати човек да го смени. След 1 седмица им звъня да питам какво става, а от среща една опитна госпожица започна да ме убеждава, че рутера ми бил за смята и няма нужда да се сменя модема. И аз пак проблеми с нета... Сумати телефон навъртях. Накрая с триста зора модема се смени и от тогава нещата са ОК. Нета си е стабилен и си поддържат скоростта. Най-много да е спирал около 3-4 пъти (за не повече от 4-5 часа) за 8 месеца. Та само не съм доволен от съпорта. Винаги ме питат едни и същи тъпи неща, казват ми, че при тях няма проблем и "ще предам на колегите" и накрая се оказва, че проблема е в тях. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted January 5, 2012 Share Posted January 5, 2012 (edited) От скоро съм отново на тях и специално от Нет-а нямам никакви притенции. За сега не е спирал, скоростта си я държи както са я обявили Да не се връщам на проблемите с включването ни, но там си припомних защо едно време избягах от ЕК. Аз не съм доволен от цифровата им. Инфото им е под всякаква критика, незнам от приемника ли е от друго ли. Понякога ми показва на няколко поредни канала едно и също инфо. На 50% не е точно, за по-свястните канали трябва да си доплащам. На заключените канали понякога има субтитри (поне като ги има да ми пуснат и картината). П.П. А някой ще ме светне ли какъв им е "файбър пауъра"? В другото ми у нас съм на Кулбокс и там оптиката ми влиза в нас, сега в това ми нас няма подобно на близу? Edited January 5, 2012 by jozo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted January 5, 2012 Share Posted January 5, 2012 Светкам те - търговски трик. Става дума за ОПОРНА оптична мрежа, а не за FTTH. Имам и цифрова ТВ от тях, макар и по втория начин, но мога да сравнявам с Булсатком и верно инфото на Близу е доста странно направено, което може да се каже и за начина им на подредба на каналите. Иначе са добре подбрани. @Nanko - ако пак ти се налага да звъниш на съпорта, веднага парираш операторката с това, че искаш директна връзка с техническия отдел и като те свърже, обясняваш на хората каквото имаш като проблем. Освен това изискваш задължителна обратна връзка с теб в най-кратък срок. Това ми е казано от техен техник. До момента до съпорт не съм опирал, да се надяваме, че няма и да опра. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
exabyte Posted January 6, 2012 Share Posted January 6, 2012 А аз почти не познавам човек, който да е доволен от интернета им. В началото когато се преместих в Пловдив бях на Гигабит.Железен ЛАН със сървъри пълни с игри, филми и музика.Гледаш си онлайн най-новите филми.Абе... кефелък голям. След като продадоха Евороком и Гигабит-а и решиха, че ще "завладяват" столицата, нещата се згомнясаха тотално за поне 3,4 месеца. Хубаво е, че все още се намират доволни клиенти, колкото да правят конкуренция, че другите да бутат цените и вдигат скоростите Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted January 6, 2012 Share Posted January 6, 2012 (edited) Явно пак става дума за определени райони с добра и лоша услуга или поне така ми се струва. То е в техен интерес да си оправят мрежата и услугата. Влагат доста пари, поне на пръв поглед и ако продължат така, може и да са конкурентноспособни на фона на другите доставчици. Пак се сещам нещо, което може би е допринесло при мен да е добре нета - лятото сменяха всичко от шкафовете и шахтите в моя район. Като почнеш от NOD, през усилвателите, та чак до елементите на мрежата. И беше доста ударна смяна - по един екип работеше на всяка точка. Edited January 6, 2012 by Lucky Luciano Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted January 6, 2012 Share Posted January 6, 2012 (edited) Да не дърпам дявола за опашката ама за 6-те години абонат на Гигабит и сега на Близу(за интернет) и Цифрова ТВ на Ероком(сега на Близу)...нямам оплакване. Може би това прослувуто инфо, за което говорите в цифровата. Моля се само по ESPN America HD да се излъжат да пуснат Ф1(или по някой англоезичен канал) Имам и РТЛ, ама не вдявам немски . А нета не мога да разбера дали свалям с още по-голяма скорост(може би заради рутера). Не мога да хвана дали е станал по-бърз(а съм си платил за това) . Да, и интернета и цифровата са прекъсвали, но най-много за 1 ден през няколко месеца. Не смятам, че е кой знае какво на фона на DCC :D. Обикновения ми цифров приемниг го смениха с HD за без пари, а съседа над мен ми каза, че му искали 19 кинта за същата услуга от Булсат и още не може да сколаса. В тоя ред на мисли чакам да изтече договора на баба ми с Булсата и да ги разкарам тия бирници, които ако бях ГРЪК може би щях да съм доволен от предложените им канали на най-ниската тарифа. Edited January 6, 2012 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
viiipeer_ Posted January 6, 2012 Share Posted January 6, 2012 А аз почти не познавам човек, който да е доволен от интернета им. В началото когато се преместих в Пловдив бях на Гигабит.Железен ЛАН със сървъри пълни с игри, филми и музика.Гледаш си онлайн най-новите филми.Абе... кефелък голям. След като продадоха Евороком и Гигабит-а и решиха, че ще "завладяват" столицата, нещата се згомнясаха тотално за поне 3,4 месеца. Хубаво е, че все още се намират доволни клиенти, колкото да правят конкуренция, че другите да бутат цените и вдигат скоростите Аз им бях абонат точно 2 години, преди да ги купи Евроком София. Оттогава се преместих на друг доставчик и нямам грижи. Иначе съм имал период в който 10 дни почти съм нямал нет и не знаеха, от какво е и накрая с това чашата преля, пък и като се вземе на предвид след продажбата, какви мизерии правеха, повече не щях да чуя за тях. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
L!GL!OtO n@ m@H@LAtA Posted January 7, 2012 Share Posted January 7, 2012 (edited) Дам, всички сме агенти тука Ти ми кажи кой друг доставчик ми дава е 'тва' за 5лв? подкрепям те с две ръце .... ....и да се похваля... Колеги искам да попитам каква е уловката на домашния телефон с 0 лв. месечна такса ...??? Щото искам освен НЕТ да си пусна и цифрова , но ми дават и домашен тел. Малко ми е съмнително!!! Edited January 7, 2012 by L!GL!OtO n@ m@H@LAtA Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sheep Posted January 7, 2012 Share Posted January 7, 2012 Домашен телефон с 0 (нула) лева месечна такса означава, че нямаш абонаментна такса, която да ти тече всеки месец. Плащаш само това, което изговориш. Таксува се по тяхната тарифа - има я на сайта им. Ако цял месец нищо не говориш плащаш нула лева за телефон - не се притеснявай, няма уловка, няма как да ти вземат пари ако не си го ползвал телефона да се обаждаш. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
milenh Posted January 7, 2012 Share Posted January 7, 2012 (edited) Домашен телефон с 0 (нула) лева месечна такса означава, че нямаш абонаментна такса, която да ти тече всеки месец. Плащаш само това, което изговориш. Таксува се по тяхната тарифа - има я на сайта им. Ако цял месец нищо не говориш плащаш нула лева за телефон - не се притеснявай, няма уловка, няма как да ти вземат пари ако не си го ползвал телефона да се обаждаш. Само трябва да се внимава. Аз преди им ползвах телефона(промоционално - без такса,с включени минути) и ми излезнаха сметки,които не трябваше да ги има. С доста разправии ми ги нулираха. Друг въпрос е,че доста често просто не работеше и за да им се обадиш за проблема,трябва да се набутваш от друг телефон Edited January 7, 2012 by milenh Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sheep Posted January 7, 2012 Share Posted January 7, 2012 Мисля, че може безплатно да се регистрираш в техния сайт и да следиш всичките си разговори (изходящи повиквания) - в колко часа, с кой номер, каква продължителност... А и поне ще говориш със съпорта безплатно на 032/575 575 и 032/57 58 59 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.