Jump to content
BulForum.com

Blizoo (Евроком) & Mtel


Recommended Posts

Другото което вече предлагаме применици които не връщат само 5 6 канала с 1 2 или 3 часа на зад, а може да си записвате всеки един канал или да биете пауза и като се върнете като дадете плей да гледате с отместване колкото сте се забавили като тая екстра се заплаща еднократно за активиране .

 

Това ще бъде наистина добра услуга, стига да може да се записват определен брой предавания, а не само 2-3 като брой...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ей,това рекламата е голяма работа :D Ще има да почакате и 70 мегабита с тези келяви коаксиални черва ,но той договора е само година и половина :D

Link to comment
Share on other sites

"Възможността за запис се предлага безплатно до 31.01.2012г за всички клиенти с приемник ADB , като е необходимо закупуването на USB памет или твърд диск от клиента." (Не всички USB памети са съвместими)

 

Цитирам новата брошура.

Link to comment
Share on other sites

Оптика БЛИЗО до дома :D През няколко светофара може би...Без компресия на картината ? Айде бе,ако има по-компресирано излъчване от това на Лизу....

Link to comment
Share on other sites

Няма още нов фирмуеър. Ползвам такъв и изобщо няма меню за запис или каквото и да било.

Като му бодна флашка, само премигва два пъти и дотам.

 

Има по-компресирано - сравни трите BTV-та при Близу и Булсатком, примерно. При Була е доста компресирана и картината и звука.

Edited by Lucky Luciano
Link to comment
Share on other sites

Оптика БЛИЗО до дома :D През няколко светофара може би...Без компресия на картината ? Айде бе,ако има по-компресирано излъчване от това на Лизу....

 

 

Ти остави, ами и скоро ги осъдиха заради завишената цифра на телевизионни канали който рекламират, че предлагат. Е, явно са сметнали, че глобата е поносима и си продължават :D :D

Link to comment
Share on other sites

Ти остави, ами и скоро ги осъдиха заради завишената цифра на телевизионни канали който рекламират, че предлагат. Е, явно са сметнали, че глобата е поносима и си продължават :D :D

 

Тези 150 канала знаеш ли колко са реални ?Сигурно на 51 канала пише Coming Soon :punk В комплект с бъгавото АДБ ,което забива през 32 минути картинката е пълна.

Link to comment
Share on other sites

Няма още нов фирмуеър. Ползвам такъв и изобщо няма меню за запис или каквото и да било.

Като му бодна флашка, само премигва два пъти и дотам.

 

Има по-компресирано - сравни трите BTV-та при Близу и Булсатком, примерно. При Була е доста компресирана и картината и звука.

 

Казаха ми , че най-късно до декември ще бъде обновен на всички фирмуеъра.

 

Относно булсатком имам информация че започват да подменят приемниците си заради компресията и че тези които откажат да си сменят приемника ще останат с 25 канала само. Не знам до колко е вярно , но след време ще се разбере дали са ме подвели с тази информация :D

Link to comment
Share on other sites

Сменят приемниците да, но за момента спряха, защото иначе ще ги разчекнат заради неспазване на договорите, а именно, че допълнителните трябва да гледат пакета на основния. Искат по 58лв. за замяна на допълнителен, но пак няма да им стане играта. Накрая ще ги сменят безплатно. Лошото е, че новите приемници ZHD са пълни дървета и не предлагат и 50% от функционалността на старите, които вадят от употреба...

 

Верно ADB-то е леко бъгаво. Топфилда е класика, но най-добре ако имаш DVB тунер на TВ-то.

Иначе каналите са си точно около 150. В момента на 7-8 канала има Coming Soon, другото си върви. Значи са около 160 канала дори, но доста са платени, разбира се, което е нормално, защото Близу са от малкото оператори, които си плащат правата за абсолютно всеки канал и не пиратят нищо.

Edited by Lucky Luciano
Link to comment
Share on other sites

В България няма ли закон който да забранява подвеждащата и лъжовна реклама? Нелоялна конкуренция, а, у...

 

Би ли посочил подвеждащата информация :)

Нелоялната конкуренция в Пловдив винаги е била от страна на N3 и DCC , тъй като пиратстват сигнал и това им позволява да предлагат услугите си на по-ниски цени и именно за това Blizoo води дела срещу тях.

Link to comment
Share on other sites

Би ли посочил подвеждащата информация :)

Нелоялната конкуренция в Пловдив винаги е била от страна на N3 и DCC , тъй като пиратстват сигнал и това им позволява да предлагат услугите си на по-ниски цени и именно за това Blizoo води дела срещу тях.

Последният ред на табличката е директно обвинение, че ВСИЧКИ IPTV и ADSL/ТВ оператори предлагат услугите си със скрити условия и такси.

 

Само това редче е достатъчно някой оператор да ви осъди . . .

Link to comment
Share on other sites

Би ли посочил подвеждащата информация :)

Нелоялната конкуренция в Пловдив винаги е била от страна на N3 и DCC , тъй като пиратстват сигнал и това им позволява да предлагат услугите си на по-ниски цени и именно за това Blizoo води дела срещу тях.

Проблемът на Blizoo не е нито в n3, нито в DCC, а некачествената услуга, която предлагат окакто собственици станаха Евроком София, а сега даже не знам кои са собственици. Истината е, че повечето от по-старите членове на форума са били абонати на Евроком, защото преди форума беше локален, и са били повече от доволни от услугите (ГГбит и кабелният интернет). Така че е безсмислено да се вини конкуренцията за по-ниски цени или нещо подобно, ако услугата беше качествена и конкурентна ти гарантирам, че хората нямаше да се махнат дори и да трябва да плащат малко по-големи месечни такси, поради простата причина, че на никой нямаше да му се занимава за 5лв по-малко да си сменя доставчика ;)

Link to comment
Share on other sites

Последният ред на табличката е директно обвинение, че ВСИЧКИ IPTV и ADSL/ТВ оператори предлагат услугите си със скрити условия и такси.

 

Само това редче е достатъчно някой оператор да ви осъди . . .

 

А смяташ ли , че за да го публикуват не е направено проучване на пазара

Link to comment
Share on other sites

Би ли посочил подвеждащата информация :)

Нелоялната конкуренция в Пловдив винаги е била от страна на N3 и DCC , тъй като пиратстват сигнал и това им позволява да предлагат услугите си на по-ниски цени и именно за това Blizoo води дела срещу тях.

А дали си спомняш как когато пуснаха btv cinema не я пускаха и се опитаха да вдигнат таксата с 2 (два) лева само заради тоязи канал и как дори от btv излязоха с опровергаване на тази информация, защото ги използваха тях за оправдаване на това увеличение? А стана ясно, че за канала се искаха стотинки, като много други програми. Така, че не на другите оператори им е евтина услугата поради пиратстване, ами по-скоро вашите са завишени от лакомия. Няма да продължавам спора - исках само да припомня този случай, за да се знае, че не всичко е розово и в лилавото. Не може с управление тип 90-те години да водиш бизнес в днешните условия - конкуренцията е голяма, не е като преди само евроком, след като изрязаха на доста други кабелите и си правеха доста мръсотии едни на други. Клиенти се печелят с качествена услуга, гъвкави условия и ниски цени - нещо, което куца на еврокома и е наследено в новата фирма. Както каза Стенли от както ги купиха от София - съпорта умря, качеството падна страшно много и за много кратко време си сринаха името. за почти 3 години при моя оператор имам 1 път спиране на нет и кабелна, защото EVN спряха замного време тока. Имал съм прекъсвания на някои програми при големи бури, но нета е вървял стабилно. А брат ми за 3 месеца след като подписа договор с ЕК 4 пъти му търся номера на съпорта да звъни, че е с проблем и няма никой. Името може и да е сменено на фирмата/марката, но хората които управлят доста от нещата са си същите.

Edited by mIRCata
Link to comment
Share on other sites

А смяташ ли , че за да го публикуват не е направено проучване на пазара

 

Ще се радвам да ме "светнеш" кои са скритите условия и такси в договора с моя IPTV оператор.

 

Ползвам услугата Trio Standard от Cooolbox/"Ай Ти Ди Нетуърк" АД с безсрочен договор.

Edited by plameni
Link to comment
Share on other sites

А дали си спомняш как когато пуснаха btv cinema не я пускаха и се опитаха да вдигнат таксата с 2 (два) лева само заради тоязи канал и как дори от btv излязоха с опровергаване на тази информация, защото ги използваха тях за оправдаване на това увеличение? А стана ясно, че за канала се искаха стотинки, като много други програми. Така, че не на другите оператори им е евтина услугата поради пиратстване, ами по-скоро вашите са завишени от лакомия. Няма да продължавам спора - исках само да припомня този случай, за да се знае, че не всичко е розово и в лилавото.

1 ) говорехме за нелоялна конкуренция

2) говорехме за подвеждащата информация в конкретният случай

3) Няма как да говоря за минали събития с които не съм запознат а и тогава още компанията е Била Евроком &Кейбълтел и лозунга не е бил "без скрити условия"

 

Не отричам че в близкото минало услугите не бяха качествени , но повече от година от като компанията е Близу се работи по мрежата и проблемите значително намаляха в много от районите

 

Ще се радвам да ме "светнеш" кои са скритите условия и такси в договора с моя IPTV оператор.

 

Ползвам услугата Trio Standard от Cooolbox/"Ай Ти Ди Нетуърк" АД с безсрочен договор.

 

Не съм аз човека който трябва да ти ги каже ;)

Link to comment
Share on other sites

Готов съм да ти предоставя копие от договора, за да може вашите експерти да ги посочат. Дотогава написаното на сайта е ЛЪЖА!

 

 

Няма друг толкова нагъл оператор, който да сложи такива картинки на сайта си Blizoo_Fiber.jpg , да нарича интернета си "оптичен", а да дава на клиентите си кабелен модем.

Обясненията на по-забутаните страници, че е "оптичен" щото видите ли, опорната мрежа била оптична, са плод на нечия тотално сбъркана алогична мисъл.

Че то по тази логика всяка квартално/селска ланка би трябвало да каже, че предлага "оптичен интернет", защото все някъде по трасетата се използва оптичен кабел.

 

Само по един начин може да се нарече това - подвеждане и заблуждаване на клиентите . . .

Edited by plameni
Link to comment
Share on other sites

Готов съм да ти предоставя копие от договора, за да може вашите експерти да ги посочат. Дотогава написаното на сайта е ЛЪЖА!

 

.

 

Няма друг толкова нагъл оператор, който да сложи такива картинки на сайта си Blizoo_Fiber.jpg, да нарича интернета си "оптичен", а да дава на клиентите си кабелен модем.

Обясненията на по-забутаните страници, че е "оптичен" щото видите ли, опорната мрежа била оптична, са плод на нечия тотално сбъркана алогична мисъл.

Че то по тази логика всяка квартално/селска ланка би трябвало да каже, че предлага "оптичен интернет", защото все някъде по трасетата се използва оптичен кабел.

 

Само по един начин може да се нарече това - подвеждане и заблуждаване на клиентите . . .

 

http://blizoo.bg/fiber_power.html

 

"Fiber Power е технология от ново поколение, изградена на базата на национален опорен оптичен пръстен с капацитет 3,2 Tbps и оптична връзка близко до дома, която изцяло променя представата за качествена картина и звук, скорост на браузване, теглене и обмяна на файлове в Интернет."

Link to comment
Share on other sites

оптична връзка близко до дома[/b]

 

Колко близко? Има ли някаква стардартизирана мерна единица за това пространствено понятие?

Когато оптиката влиза в дома на потребителя и връзката е от край до край оптична, тогава можеш да наречеш интернета си оптичен.

 

Това, което предлага blizoo e хибридна технология, умело съчетана с огромно количество наглост, безочие и шарени омайващи картинки . . .

Link to comment
Share on other sites

Колко близко? Има ли някаква стардартизирана мерна единица за това пространствено понятие?

Когато оптиката влиза в дома на потребителя и връзката е от край до край оптична, тогава можеш да наречеш интернета си оптичен.

 

Това, което предлага blizoo e хибридна технология, умело съчетана с огромно количество наглост, безочие и шарени омайващи картинки . . .

Да хибридна е технологията никъде не се отрича , даже си е упоменато каква е точно. Наглост и безочие-всеки има право на мнение. За съжаление доста от хората са с негативни предразсъдъци от предишен опит с евроком и кейбълтел . Тепърва предстои подобрение в съпорта и по касите , тъй като до скоро колегите работеха с няколко отделни системи и често ставаха пропуски и грешки в програмите , но сега е готова новата система. Не смятам че е лесно след изкупуването на мрежи в цялата страна(в резултат на което Близу е най-големия доставчик в страната) , които са имали различни софтуери за работа и съхранение на информация да бъдат обединени в един.

Единственото за което и аз упреквам компанията е че от самото начало стартира кампания за набиране на нови абонати преди проблемите по мрежите и софтуера да бъдат отстранени в резултат на което старата слава от Евроком се прехвърли на Близу и сега е много трудно (особено в Пловдив) да върнеш доверието на хората.

Наистина има положително развитие на компанията в цялата страна и нещата продължават да се движат към подобряване на услугите и обслужването. Аз самия забелязвам промяната като обикалям (работата ми е такава обикалям и предлагам услугите ,по принцип набирам нови абонати) спрямо миналата година и тази. Когато попадна на наши абонати доста по-голям % са доволните спрямо миналата година по това време , а като срещна недоволен и го питам защо не е доволен отговора е следния: Интернета ми спря за малко преди 3,4 месеца ; преди 2 месеца нямах за 10 мин сигнал на цифровата. И когато задам въпроса обадихте ли се да ви изпратят техник или отидохте ли да кажете на касата за проблема си 8 от 10 човека ми казват НЕ. Е като е не колегите как да знаят , че има проблем със сигнала там ?

Link to comment
Share on other sites

Да хибридна е технологията никъде не се отрича , даже си е упоменато каква е точно. Наглост и безочие-всеки има право на мнение. За съжаление доста от хората са с негативни предразсъдъци от предишен опит с евроком и кейбълтел . Тепърва предстои подобрение в съпорта и по касите , тъй като до скоро колегите работеха с няколко отделни системи и често ставаха пропуски и грешки в програмите , но сега е готова новата система. Не смятам че е лесно след изкупуването на мрежи в цялата страна(в резултат на което Близу е най-големия доставчик в страната) , които са имали различни софтуери за работа и съхранение на информация да бъдат обединени в един.

Единственото за което и аз упреквам компанията е че от самото начало стартира кампания за набиране на нови абонати преди проблемите по мрежите и софтуера да бъдат отстранени в резултат на което старата слава от Евроком се прехвърли на Близу и сега е много трудно (особено в Пловдив) да върнеш доверието на хората.

Наистина има положително развитие на компанията в цялата страна и нещата продължават да се движат към подобряване на услугите и обслужването. Аз самия забелязвам промяната като обикалям (работата ми е такава обикалям и предлагам услугите ,по принцип набирам нови абонати) спрямо миналата година и тази. Когато попадна на наши абонати доста по-голям % са доволните спрямо миналата година по това време , а като срещна недоволен и го питам защо не е доволен отговора е следния: Интернета ми спря за малко преди 3,4 месеца ; преди 2 месеца нямах за 10 мин сигнал на цифровата. И когато задам въпроса обадихте ли се да ви изпратят техник или отидохте ли да кажете на касата за проблема си 8 от 10 човека ми казват НЕ. Е като е не колегите как да знаят , че има проблем със сигнала там ?

 

 

Аз какво да кажа, като вече 5 години си ползвам нета на друг доставчик и нямам никакви грижи, а преди на Гигабит, се молех в неделя нета да е свестен...

 

Бих добавил трудно, много трудно не само в Пловдив, ами и в България въобще... Нали знаете най-добрата реклама е доволният потребител.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...