Jump to content
BulForum.com

Blizoo (Евроком) & Mtel


Recommended Posts

  • Replies 3.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Евроком се грижат за клиента до момента в който сложи подписа си на договора.

Еми.. има места, където просто няма особен избор. Ако занапред няма поне тоя проблем, нета устройва перфектно майка ми, за един скайп, туй онуй брауз и това е. ЕК обаче продължава да няма локална свързаност май с никой доставчик в тоя град.

Link to comment
Share on other sites

Ква локална свързаност като трафика към всички Пловдивски IP-та минава през София :D:D Аз даже сега като се замисля не съм сигурен дали и ако направя 1 traceroute към някой на ЕК от Пловдив няма да мина през София първо :lol:

 

Преди 4-5 дена ми се случи 3 дни подред да няма интернет през деня (като към ~19 часа тръгваше всеки път) и 3пъти ми обясняваха как имало авария... Със сигурност ми се събраха над 24h без нет тея 3 дни :angry1

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Преди 4-5 дена ми се случи 3 дни подред да няма интернет през деня (като към ~19 часа тръгваше всеки път) и 3пъти ми обясняваха как имало авария... Със сигурност ми се събраха над 24h без нет тея 3 дни :angry1

Аз се борих с Близу една година и единственото, което исках беше да получа това, за което плащам - Интернет. За това време се изредиха над 20 "техници", които така и не ми решиха проблема. До последно имах загуби между 10 и 30% и нета ми вървеше с 5КБ. Едното момче ме посъветва приятелски да се обаждам поне по 2 пъти на ден, за да има резултат. Друг техник каза, че се сеща къде е проблема, но не било в неговия район и не може да пипа там. Трети - че никой друг не се е оплакал няма да се занимава. Четвърти пък сподели, че квалифицирани кадри в Близу отдавна няма, тъй като не им плащат. Сами си правете изводите. За капак като ми изтече договора и им тръшнах оборудването с цялата си наглост ми заявиха, че трябва да платя още един месец напред, което се явява предизвестие. Сега започвам със жалбите, ако се наложи и ще ги съдя, но от мен нито стотинка повече няма да видят. Един съвет от мен: пазете си всички документи свързани с Близу и искайте протокол за всяко посещение от служителите им, защото един гарантирам, че ще Ви потрябват... Разбира се най-добрия вариант е НИКОГА да не се обвързвате с Близу.

Link to comment
Share on other sites

За капак като ми изтече договора и им тръшнах оборудването с цялата си наглост ми заявиха, че трябва да платя още един месец напред, което се явява предизвестие.

 

Кажи точно какъв е случая, за да знаем и ние да го имаме предвид. Започнал ли си новия месец макар и с 1 ден?

Аз защото прекратяване (не само за Близу, ами за всякакъв подобн род услуги с абонамент) винаги съм си го представял да им кажеш/предупредиш преди да изтече, за да нямат основание да те таксуват след като ти е изтекъл. Т. е. ти като им кажеш предварително, вече си е тяхна работа как да се организират, за да ти отрежат услугата и да не ти искат повече никакви допълнителни пари.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

да вметна само , че вече най-ниската предлагана скорост е 15мб , така че ако има останали с договори с нет 10 или 12 мб би трябвало да им е дигната на 15мб

Edited by playful
Link to comment
Share on other sites

Не знам дали съм писал по тази тема във форума,защото имах същия проблем и миналата година обаче искам да ПРЕДУПРЕДЯ всеки който се отказва от услугите на Близуу(Евроком) да изисква документ за това и да го ПАЗИ задължително!!!Вече втора година получавам обаждания и SMS-и от частни агенции за взимания,че дължа пари на въпросната фирма и само тези документи ме спасяват!Вчера дори ми се наложи да ги представя пред лице на фирмата!На въпроса ми какво щеше да стане ако съм ги загубил,отговора беше цитирам:"еми гориш"!!!По големи мошеници от Близуу до сега не съм срещал! :angry:

Link to comment
Share on other sites

Аз имах същият проблем с Виваком . Не знам за вас ,но аз имам навика да си съхранявам всички документи ,пазя си дори бележниците от 5-ти клас на сам . Фактури и бележки от платени сметки особено за телекомуникационните оператори и EVN задължително. Никой не е застрахован , че може да стане грешка , било то от системата или по вина на служител :)

Link to comment
Share on other sites

Аз имах същият проблем с Виваком . Не знам за вас ,но аз имам навика да си съхранявам всички документи ,пазя си дори бележниците от 5-ти клас на сам . Фактури и бележки от платени сметки особено за телекомуникационните оператори и EVN задължително. Никой не е застрахован , че може да стане грешка , било то от системата или по вина на служител :)

Абе ти остави тази работа!След като разрових нещата се оказа,че дори в системата на Близуу има информация,че при мен всичко е изрядно и законно направено!Питам аз защо тогава ме дават на частна агенция за взимания?!!Ще ти кажа защо!АКО МИНЕ! И ако случайно не си пазя тези документи.Защото от частната агенция ми казаха,че при тях нямало никакви допълнителни документи.Имало само документ,че ДЪЛЖА?!!Мошеници са и то от класа!!
Link to comment
Share on other sites

Аз бях служител на Виваком 2 месеца Февруари и Март. Преди месец получавам писмо от наета от Виваком компания да събира задължения и ми търсят към 50лв . Проверявам аз на оператор и се оказва ,че става въпрос за служебният телефон който ми бяха предоставили , с който съм говорил само с колегите в група и съм върнал след напускане, а по договор трябваше от Виваком да са поели тези разходи. Както и да е отидох аз до офиса занесох си и договора и другия документ ,че съм напуснал , направиха проверка и този месец получих кредитно известие от тях , че са ми премахнати задълженията. За това казвам , че документите трябва да се пазят , защото никога не знаеш в Абсурдистан дали няма пак да ти потрябват. Не защитавам Близу , само казвам че това може да се случи във всяка една компания и си пазете всички документи , въпреки че при проблема ми с DCC това че си пазих квитанцията за платена инсталационна такса не ми помогна и сега до Януари съм вързан за тях. С Близу в момента аз също имам подобен проблем , тъй като преди да започна работа във Виваком пак работих в Близу и ползвах служебен безплатен интернет ,съответно като напуснах бе спрян. Минава се известно време и решавам да се възползвам от промоцията покрай рождения ден на Близу с 1 година безплатен нет , обаче ми се казва че имам задължения и не може преди да ги платя , раззвънях се на ляво ,на дясно и се оказа че е проблем в системата и дори сега когато пак работя в компанията още не могат да ми оправят задълженията и когато ги питам , ми се казва че работят по-въпроса(вече 3-ти месец) :D Надявам се че не ме лъжат , с всички в компанията съм в добри взаимоотношения уж. Така че пак казвам ДОКУМЕНТИТЕ ТРЯБВА ДА СЕ СЪХРАНЯВАТ , никой не е застрахован , че не може да му се случи такова нещо , описах вече 2 случая дори при собствен работодател където ми потрябваха. Не забравяйте, че живеем в страната на абсурда : )

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Имам приемник coship n8750c, и поради липса на упътване така и не мога да разбера как се програмират четирите бутона, за да карам с едно дистанционно. Някой настройвал ли си е дистанционното и как става-благодаря предварително!

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

да попитам видях че има някакви нови оферти в близу

интересува ме интернета който го дават оптичен 50mbps - 29.90 лв това само за нете ли е или включва и цифровата телевизия ?

Link to comment
Share on other sites

да попитам видях че има някакви нови оферти в близу

интересува ме интернета който го дават оптичен 50mbps - 29.90 лв това само за нете ли е или включва и цифровата телевизия ?

Само интернет 50мб е 29,90лв

интернет 35мб с 80 цифрови канала и телефон също е 29,90

пиши ми на лични ако искаш повече подробности , да не кажат админите че правя реклама

Link to comment
Share on other sites

Кажи ако може и за този fiber power и за интернета 150 Mbps има ли го в Пловдив. Няма какво да се притесняваш, че може да направиш реклама, нали за това е отворена тази тема.

Edited by sheep
Link to comment
Share on other sites

мрежата в Пловдив в момента позволява да се пуснат и над 200мб но за момента предлагаме на клиентите 150мб като допълнително условие за да достигне на тази скорост трябва компютъра да е хубав и лан картата трябва да e на GIGABYTE , това е информацията която имам от технически отдел , тъй като аз съм търговски представител и имах предвид че мога да дам повече инфо относно цени промоции и отстъпки. За скоростта на интернета с очите си видях на спеед теста да достиха 140мб по импровизирана само за вечерта мрежа. Другото което вече предлагаме применици които не връщат само 5 6 канала с 1 2 или 3 часа на зад, а може да си записвате всеки един канал или да биете пауза и като се върнете като дадете плей да гледате с отместване колкото сте се забавили като тая екстра се заплаща еднократно за активиране .

Edited by playful
Link to comment
Share on other sites

Другото което вече предлагаме применици които не връщат само 5 6 канала с 1 2 или 3 часа на зад, а може да си записвате всеки един канал или да биете пауза и като се върнете като дадете плей да гледате с отместване колкото сте се забавили

 

да не става въпрос за стрийминг на IP TV ?

Link to comment
Share on other sites

да не става въпрос за стрийминг на IP TV ?

 

Значи предаванията се записват на външен носител (всичко се управлява от менюто на дистанционното) , който се връзва към цифровото устройство, като от фирмата предоставяме флашка , но може да се използват и лични.

Интернет мрежата е изградена по стандарт EuroDOCSIS 3.0 .Това е което мога да дам за сега като информация относно технологията :) Нямам нужната техническа компетенция , предпочитам да не говоря глупости и да ви подвеждам :)

Link to comment
Share on other sites

Другото което вече предлагаме применици които не връщат само 5 6 канала с 1 2 или 3 часа на зад, а може да си записвате всеки един канал или да биете пауза и като се върнете като дадете плей да гледате с отместване колкото сте се забавили като тая екстра се заплаща еднократно за активиране .

 

Кога ще бъде обновен софтуера на ADB приемниците за да се подкара тази функционалност? И друго - имаш ли представа колко ще се заплаща за активирането на услугата :)

Link to comment
Share on other sites

Кога ще бъде обновен софтуера на ADB приемниците за да се подкара тази функционалност? И друго - имаш ли представа колко ще се заплаща за активирането на услугата :)

29.90лв еднократно струва в момента. За софтуера нямам информация, но щом услугата се предлага , ако се налага обновяване на софтуера ще го направят

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...