Jump to content
BulForum.com

Blizoo (Евроком) & Mtel


Recommended Posts

Аз пък съм сигурен че са го гледали. Както и договорите с мобилните оператори. Когато получаваш отстъпка за сметка на дългосрочен абонамент най-вероятно е уредено в закона някак. БТК, ЕК, Мтел, Глобул - не вярвам да са пропуснали нещо толкова очевидно. Ти ако си ентусиаст може да ги пробваш и да изровиш някакво законово основание но ме съмнява.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

На КЗП това им е работата ;) а това, че са "големи" не значи, че са прави ;) - не важи за банки(!!!).

 

А аз няма да гледам, изисква се изключително сериозна подготовка в такива спорове за "потребителски договори" - щом имаше и отделен комисар в ЕК смятай ;) Нямам нито времето, нито желанието сега.

А и в КЗП работят достатъчно амбицирани и достойни хора, вярвам, че с интерес биха разгледали или ако не биха обяснили защо "не".

Edited by host
Link to comment
Share on other sites

Нета от тази промоция е с кабелен модем и ъплоада няма половин мегабит : ))

Тия май са единствените дето си намалят скоростите с времето :) .

Май са на път да си раздават нета без пари колкото да не е без хич, подобно на отмирането на dial-up, който вече е безплатен.

Половин мегабит е 64КБ/с - браво! Навяха ме спомени отпреди 8+ години когато се радвахме на 32КБ/с след огромните сметки за телефон и 4КБ/с.

64КБ/с принципно биха стигали САМО да си чеква човек пощата, и да потърси нещо в гугъл, само дето дори 64 няма да са, и вероятно няма да става за почти нищо. То вече сайтове майтове е нормално вече сайт да е около 200-300 КБ в големина, с картинки и глупости, а с техния нет дори браузването и тия "безплатни" скорости ще е мъка.

Ама пак де - като за без пари, толкоз. Но човек може да се излъже като види аааа 10 мбита, без пари, тва е супер. Ама като се сети за коефициента 1:100 (опа, или 1:15 или нещо такова беше), ъплоуд я стига 30-40 КБ/с, я не... тва нет ли е.. че GPRS ще ги стига тия (е, айде, 32).

Добре че настъпиха ланките и оптиките..

Link to comment
Share on other sites

Теди ако си мислиш,че на НЕ-БЕЗ-ПАРИ нета им е по-различен ъплоуда.... 881834996.png

 

-- якия DOCSIS 3.0

Че то аз когато се махнах от тях имах по-високи скорости ве...

Да не говорим, че пинга им е 26 пъти по-висок от моя и от нормалното в днешни дни!

Edited by tedy
Link to comment
Share on other sites

Теди ако си мислиш,че на НЕ-БЕЗ-ПАРИ нета им е по-различен ъплоуда.... 881834996.png

 

-- якия DOCSIS 3.0

Още не може да се говори за DOCSIS 3.0, защото не са пуснали новия модем който поддържа този стандарт.

Link to comment
Share on other sites

Одеве видях, че във входа са пуснали пощенски пликове с лилавото пльоко и името на получателя (хора от входа). Дали така ще подсещат за сметката или пак зарибявки пускат? Жалко, че аз не получих писмо :( , защото миналия месец ги резнах. :devil

Edited by Fibaman
Link to comment
Share on other sites

Еми на сайта за ОПТИЧНИЯТ ИМ ИНТЕРНЕТ пише,че е DOCSIS 3.0... БЕЗ СКРИТИ УСЛОВИЯ ИНАЧЕ. Самия модем като търсих информация за него из нета и аз прочетох,че подържа до 2.0 docsis ама просто нямам нерви вече и за тва да се разправям :angry1

Link to comment
Share on other sites

Е как дDOCSIS като е оптика... аз ли нещо не разбирам ??

Кво да разбираш,то не е за разбиране... -> http://www.blizoo.bg/internet.html ЦЪК на оптичния им нет -.- Просто от както станаха БЛИЗООО нета от кабелен се преименува на оптичен щот е модерно явно :angry1

Link to comment
Share on other sites

Кво да разбираш,то не е за разбиране... -> http://www.blizoo.bg/internet.html ЦЪК на оптичния им нет -.- Просто от както станаха БЛИЗООО нета от кабелен се преименува на оптичен щот е модерно явно :angry1

Тия верно говорят за оптичен нет и в описанието обясняват как се монтира кабелен модем, ползващ коаксиалната мрежа за пренос на данните и нужно да си абонат и на телевизията им!

По едно време се заговаря за хибридна оптично-коаксиална мрежа, и замалко да падна.

20 лв = 16 мбита? и вероятно уплоад 1 мбит. И от тия 16 до абоната я стигат 10 я не. Тия наред ли са. Разбирам да си бутат тия услуги в някое село дето няма избор, ама в голям град като нашия - смях. С кабелен модем с безобразен пинг дори когато е наред връзката.

Link to comment
Share on other sites

Пише това:

 

Предоставяне на много по-високи скорости, достигащи над 100 mbps

 

Явно може по оптика по принцип но те нямат такъв план, пък като нямат ще си караш на кабелен модем че по-лесно и щракаш с пръсти :lol: Ама иначе може и оптика, някой светъл ден може би...

Link to comment
Share on other sites

20 лв = 16 мбита? и вероятно уплоад 1 мбит. И от тия 16 до абоната я стигат 10 я не. Тия наред ли са. Разбирам да си бутат тия услуги в някое село дето няма избор, ама в голям град като нашия - смях.

 

Ти да видиш каква трагедия са напоследък БТК... губи връзка с Remote Desktop до доставчици в България а какво да говоря за такива в САЩ. С други това не ми се е случвало, но БТК са пословични. Upload-a е трагичен. Имам наблюдения над няколко техни клиента в Пловдив, Хисар, София, Търново и май още няколко имаше не се сещам къде. Навсякъде е трагедия. Айде в малките населени места се радваме че изобщо го има ама поне да не лъжат че е оптика като не е...

Link to comment
Share on other sites

Пише това:

 

 

 

Явно може по оптика по принцип но те нямат такъв план, пък като нямат ще си караш на кабелен модем че по-лесно и щракаш с пръсти :lol: Ама иначе може и оптика, някой светъл ден може би...

 

 

аахахах 100 мегабита :laughing:

аз за една година докато бях на тях съм свалил над 1 TB от замунди арени,и скороста не се е дигала над 2.5 mb,при наличие на xxxx сийдъра... + тва и с някой от квартала сме си пращали файлове и скороста пак си беше до 2.5...смятай :beer:

Edited by TRIBALERO
Link to comment
Share on other sites

аахахах 100 :laughing:

аз за една година докато бях на тях съм свалил над 1 TB от замунди арени,и скороста не се е дигала над 2.5 mb,при наличие на xxxx сийдъра,смятай :beer:

Ехе 2.5мб? Аз им плащам за 24мбита и не съм виждал над 2.3 като цифра :laughing:

Link to comment
Share on other sites

Ехе 2.5мб? Аз им плащам за 24мбита и не съм виждал над 2.3 като цифра :laughing:

 

то уж на спийдтеста го дава 20/20 обаче като гледам хората разправят друго за тоя флаш тест.

Вчера от кулбокс като дойдаха за инсталацията в нас ,да видиш с какъв замах опъваха и късаха кабелите на евроком :lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Хах, това е било култово! Аз миналия септември като се махнах от Евроком /Гигабит/ и се преместих на Cooolbox, като ми се обадиха, че идват да ме включват - аз започнах сам да си късам кабелите и да ги дърпам! Хахахахахах! Дори и на етажа ми аз си ги скъсах, а на тях оставих от вън да ги довършат! Хахахахахахах!

 

 

А сега с това Blizoo така лъжат и мажат пак - радвам се, че се махнах на време от тях! Имам познати, които са ги карали да подписват нови договори, когато си смениха името. Казвали им, че стария оператор го нямало вече и трябва да се сключи договор с новия! :laughing: :laughing: :laughing:

Link to comment
Share on other sites

DOCSIS 3.0 и има ли почва у нас:

[4:07:07 PM] XXXX: dobur den

[4:08:24 PM] blizoo казва: Последвай ме...: Здравейте,

Вие се свързахте с Blizoo с какво можем да Ви бъдем полезни?

[4:08:55 PM] XXXX: Interesuvam se ot momentnoto sustoqnie na kabelniq internet v plovdiv

[4:09:01 PM] XXXX: deistvitelno li e s DOCSIS 3.0 standarta veche?

[4:09:11 PM] XXXX: az sym vash abonat ot kvartal Ostromila v Plovdiv

[4:10:04 PM] XXXX: Na site-a vi pishe tova

[4:10:04 PM] XXXX: "Услугата Кабелен Интернет по DOCSIS 3.0. вече се предлага в градовете Русе, Плевен, Шумен, Стара Загора, Карлово, Сопот и Пловдив. "

[4:12:01 PM] blizoo казва: Последвай ме...: Да

[4:12:20 PM] XXXX: Ok no modema koito pritejavam ot vas

[4:12:34 PM] XXXX: webstar EPC2203

[4:12:37 PM] XXXX: ne podurja DOCSIS 3.0

[4:13:10 PM] XXXX: po tochno Scientific Atlanta EPC2203*

[4:15:03 PM] XXXX: v User Guide-a na samiq modem qsno pishe che podurja DOCSIS 1.0,1.1 i 2.0

[4:15:18 PM] XXXX: Toest DOCSIS 3.0 koito predlagate az ne moga da go polzvam tui kato modema koito imam ot vas ne go podurja

[4:19:12 PM] blizoo казва: Последвай ме...: Ако се възползвате от новите пакети,които предлагат такъв интернет, ще проверят колеги и ще направят необходимото.

[4:19:30 PM] XXXX: Az sym na novite vi paketi

[4:19:37 PM] XXXX: troen paket s internet 24mbps

[4:21:26 PM] XXXX: bazov paket cifrova + 24mbps internet + telefon 350min da sym po konkreten

[4:32:29 PM] XXXX: Ta vse pak moje li da se napravi neshto po vuprosa ili ?

[4:34:57 PM] blizoo казва: Последвай ме...: Моля изчакайте нашата проверка.

[5:15:38 PM] XXXX: Izvinete no kolko shte produlji tazi proverka? Veche 1 chas chakam

[5:16:19 PM] XXXX: Hello! Please add me to your Contact list.

[5:51:38 PM] XXXX: Shte mi bude li otgovoreno izobshto ? Pone mi kajete za da znam dali da chakam

 

Утре пак ще се пробвам на 2рата им линия :lol: :lol: :lol: Може този път денонощния съпорт да ми отговори :beer:

 

EDIT:::

[6:45:00 PM] XXXXX: Dobre sled kato ochevidno ne mojete da mi otgovorite na technicheskiq vupros kajete mi kak da se svurja s nqkoi koito moje vmesto da me ignorirate umishleno ?

[6:55:40 PM] blizoo казва: Последвай ме...: Бихте ли посочили точен адрес.

[6:55:52 PM] XXXXX: XXXXXX

[7:08:46 PM] blizoo казва: Последвай ме...: Поставям въпроса Ви пред нашите специалисти, ще се свържат допълнително с Вас на телефоните в договора.

[7:09:43 PM] XXXXX: Blagodarq vse pak,ne sym siguren konkretno koi sa telefonite v dogovora,ako ima vuzmojnost da se svurjat s men na +XXXXXXXXX

Скоро очаквам продължение :D Отне им само 3 часа за да ме пренасочат :bgrin: Успех на всеки който ги попита нещо по заплетено.

Edited by Evil_Hacker
Link to comment
Share on other sites

rofl :) Както преди малко писах в другата тема, типичен отговор на съпорт със заплата 300-400лв на месец.

За толкова пари, толкова къдърни кадри :)

Link to comment
Share on other sites

rofl :) Както преди малко писах в другата тема, типичен отговор на съпорт със заплата 300-400лв на месец.

За толкова пари, толкова къдърни кадри :)

 

Явно си работил дълго време като съпорт, за да се изказваш така подготвено. Не одобрявам грам това което се е случило на Evil_Hacker и то е доста непрофесионално наистина, но коментара ми няма да е насочен спрямо това ! Та... първо, за да те върна в другата тема за другия доставчик ще кажа, че професионалния кол център няма право да говори каквото си поиска, а именно какво е официалното становище на фирмата за дадена авария. АКО Евроком, Близуу, ДЦЦ и прочие решат, че искат ТИ, като абонат да знаеш, че в момента има обща авария върху, която се работи - това ще е единственото, което кол центъра ще повтаря и единственото, което ти ще разбереш, като информация в крайна сметка ! Не си мисли, че информацията която получаваш от човека от среща е единсвената която той има. Понякога просто му е забранено да споделя друга ?! А и нека бъдем честни... какво ако ти кажат, че някъде има скъсан оптичен кабел. Ти ли ще отидеш да сплайснеш 96 влакна ? Или пък ако ти кажат, че някой бивш служител е затрил целия провижънинг и сега цялата фирма е в колапс - да не би ти да отидеш да оправиш бакията ? Съмнявам се, че дори ще се почустваш по-добре, ако научиш тази информация - най-много да се изнервиш и да преминеш към друг доставчик. Та ето за това професионалните кол центрове имат официално становище за общите проблеми и повтарят, като папагали едно и също ! Ето за това не могат да дадат краен срок на авария, просто защото общите аварии са непредвидени обстоятелства и наистина не е ясно колко време ще отнеме да бъде разрешен даден проблем. Така че моля ви не се сърдете на човека от другата страна на телефонната линия - той просто е професионалист и изпълнява стриктно задълженията си, които са му спуснати от прекия му ръководител. А това, че в някой т.н. "професионални кол центрове" съществуват елементи, които разбират от интернет, мрежи и комуникации толкова, колкото да си запалят компютъра и да успеят да разрешат една забранена мрежова връзка е един коренно различен въпрос, с коренно разично решение от заплащането.

Edited by Lame
Link to comment
Share on other sites

Явно си работил дълго време като съпорт, за да се изказваш така подготвено. Не одобрявам грам това което се е случило на Evil_Hacker и то е доста непрофесионално наистина, но коментара ми няма да е насочен спрямо това ! Та... първо, за да те върна в другата тема за другия доставчик ще кажа, че професионалния кол център няма право да говори каквото си поиска, а именно какво е официалното становище на фирмата за дадена авария. АКО Евроком, Близуу, ДЦЦ и прочие решат, че искат ТИ, като абонат да знаеш, че в момента има обща авария върху, която се работи - това ще е единственото, което кол центъра ще повтаря и единственото, което ти ще разбереш, като информация в крайна сметка ! Не си мисли, че информацията която получаваш от човека от среща е единсвената която той има. Понякога просто му е забранено да споделя друга ?! А и нека бъдем честни... какво ако ти кажат, че някъде има скъсан оптичен кабел. Ти ли ще отидеш да сплайснеш 96 влакна ? Или пък ако ти кажат, че някой бивш служител е затрил целия провижънинг и сега цялата фирма е в колапс - да не би ти да отидеш да оправиш бакията ? Съмнявам се, че дори ще се почустваш по-добре, ако научиш тази информация - най-много да се изнервиш и да преминеш към друг доставчик. Та ето за това професионалните кол центрове имат офециално становище за общите проблеми и повтарят, като папагали едно и също ! Ето за това не могат да дадат краен срок на авария, просто защото общите аварии са непредвидени обстоятелства и наистина не е ясно колко време ще отнеме да бъде разрешен даден проблем. Така че моля ви не се сърдете на човека от другата страна на телефонната линия - той просто е професионалист и изпълнява стриктно задълженията си, които са му спуснати от прекия му ръководител. А това, че в някой т.н. "професионални кол центрове" съществуват елементи, които разбират от интернет, мрежи и комуникации толкова, колкото да си запалят компютъра и да успеят да разрешат една забранена мрежова връзка е един коренно различен въпрос, с коренно разично решение от заплащането.

А една толкова професионална фирма как ще реагира на следната професионална реплика на професионален клиент:

Ще Ви платя в най-скоро време. Няма никакъв проблем. Разбира се, че нямам никакви финансови затруднения. Кога в крайна сметка ще ви платя ли питате... а...

Ще Ви платя в най-скоро време. Няма никакъв проблем. Разбира се, че нямам никакви финансови затруднения. Кога в крайна сметка ще ви платя ли питате...

 

и т.н.

Е, това трябва да се случи на големите "професионалисти" - още по-големи клиенти професионалисти, макар и без кол център.

Клиентите не сме дойни крави, уважаеми, нито сме глупаци. "Професионалистите" за които говориш съществуват благодарение на нашите пари - не го забравяй!

Link to comment
Share on other sites

@ victory го е казал много правилно.Когато на мен ми забавят заплатата и не мога да си платя в края на месеца таксата, какво ще стане ако им кажа: "В момента имам винансово затруднение, работя по въпроса да го отстраня в най-скоро време ще стабе."

Боли ги п*тката.Спират на 30ти число и като отида на 2ро, ще си платя и глобата!

 

@Lame идеята е не от среща да ги повтарят като на малоумник винаги едно и също, а да виждаш че човека го интересува проблема ти и чат пат да сменя репликата или да симулира ( ако не може др да направи ) някаква работа ( както съпорта на ITD прави ).

 

П.С. Всички сме хора и от време на време се случва да има аварии, нормално е.Но най-мразим като те правят на малоумник и излиза, че се едно си говориш с радиото!

Edited by pcworm
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...